پارسه
نوگام
کیهان روان
عالم زاده

اعلام جزئیات درج معدل در ثبت نام کنکور ارشد ۹۹

جزئیات درج معدل در هنگام ثبت نام جهت شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ از سوی سازمان سنجش اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، بر اساس اعلام سازمان سنجش، هر ساله تعدادی قابل توجهی از داوطلبان در درج معدل خود در زمان ثبت‌نام دقت لازم را بعمل نیاورده و پس از قبولی در دانشگاه به دلیل مغایرت معدل قبولی آنها لغو شده و باعث سردرگمی آنها می‌گردد. لذا به داوطلبان عزیز اکیداً توصیه می‌شود در درج معدل خود دقت لازم را بعمل آورند و حتی اگر ثبت‌نام آنها توسط خودشان انجام نمی‌پذیرد با مشاهده پرینت تقاضانامه نسبت به کنترل دقیق موارد درج شده در آن اقدام نموده و در مراحل بعدی که امکان ویرایش اطلاعات برای آنها وجود دارد نسبت به اصلاح اطلاعات خود اقدام نمایند.

نحوه درج معدل هنگام ثبت نام کنکور ارشد

آن دسته از داوطلبانی که حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ۹۸ و یا آخر شهریور ۹۹ در دوره کارشناسی فارغ التحصیل می‌شوند، دانشجوی سال آخر محسوب شده و در هنگام ثبت‌نام ارشد ۹۹ می بایست میانگین نمرات واحدهای گذرانده شده خود تا تاریخ ۹۸/۶/۳۱ را در فرم تقاضانامه ثبت نام وارد نمایند.

۲- آن دسته از داوطلبانی که تا تاریخ ۹۸/۱۱/۳۰ فارغ التحصیل شده و موفق به اخذ گواهی فارغ التحصیلی می شوند، می بایست معدل مندرج در گواهی فارغ التحصیلی خود را، در مرحله دریافت کارت شرکت در آزمون (۹۹/۱/۲۵ لغایت ۹۹/۱/۲۷) در قسمت مربوط به ویرایش اطلاعات ثبت نامی، درج نمایند.

۳- آن دسته از داوطلبانی که تا تاریخ ۹۹/۶/۳۱ فارغ التحصیل می شوند، میبایست میانگین نمرات واحدهای درسی گذرانده شده خود تا تاریخ ۹۸/۱۱/۳۰ در مرحله دریافت کارت شرکت در آزمون (۹۹/۱/۲۵ لغایت ۹۹/۱/۲۷) در قسمت مربوط به ویرایش اطلاعات ثبت نامی، درج نمایند.

جزئیات تکمیل فرم معدل برای کنکور کارشناسی ارشد ۹۹

فرم معدل برای دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی که حداکثر تا تاریخ ۹۹/۶/۳۱ فارغ التحصیل خواهند شد، لازم است تکمیل شود. این دسته از داوطلبان باید پس از تاریخ ۹۸/۱۱/۳۰ فرم مخصوص مندرج در صفحه ۴۴دفترچه راهنما را تکمیل و فرم تکمیل شده را به تأیید مؤسسه آموزش عالی محل فارغ التحصیلی برسانند.

فارغ التحصیلان دوره های کارشناسی نیاز به تکمیل فرم مخصوص معدل ندارند و ضرورت دارد که منحصراً معدل اکتسابی را براساس معدل مندرج در گواهینامه فارغ التحصیلی بر مبنای ۰تا ۲۰ و یا ۰ تا ۴ و حداکثر تا ۲ رقم اعشار درج نمایند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱ دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
محمد
آبان ۱۳, ۱۳۹۹ ۷:۱۹ ق٫ظ

لطفا راهنمایی کنید
من موقع ثبت نام آخرین معدل تا اون تاریخ یعنی ۹۸/۶/۳۱ رو وارد کردم که معدل ترم ۶ بود اما تو این فرم باید معدل تا آخر بهمن رو وارد کرد ؛ متوجه هم نبودم که باید معدل رو ویرایش کرد حالا باید چکار کنم
البته اختلاف معدل من فقط ۶صدم هست
لطفا راهنمایی کنید