نخبگان

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور ارشد 98 - 99

ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۰، از ۱۶ آذر ماه سال جاری آغاز خواهد شد. داوطلبان عزیز می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

زمان ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۰

زمان ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۰

به گزارش مسترتست، بر اساس اعلام سازمان سنجش، ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰، از روز یکشنبه ۱۶ آذر ۹۹ آغاز خواهد شد.

کلیه داوطلبان پذیرش در دوره مختلف کارشناسی ارشد شامل روزانه، شبانه، پیام نور، غیرانتفاعی، پردیس خودگردان، دوره های مجازی و نیز دانشگاه آزاد اسلامی لازم است در بازمان زمانی در نظر گرفته‌شده برای ثبت نام به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کنند.

مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۰؛ تا تا روز یکشنبه ۲۳ آذر ادامه خواهد داشت.

داوطلبان عزیز می توانند با توجه به آن چه که در دفترچه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ درج شده، در این بازه زمانی نسبت به ثبت نام اقدام کنند. 

زمان کنکور دکتری ۱۴۰۰ نیز ۱۵ اسفند ۹۹ می باشد.

نام آزمون

تاریخ برگزاری

تاریخ ثبت نام

دکتری (Ph.D)

جمعه ۹۹/۱۲/۱۵

یکشنبه ۲/۹/۱۳۹۹ تا یکشنبه ۹۹/۰۹/۰۹

کارشناسی ارشد ناپیوسته

پنجشنبه ۱۴۰۰/۰۳/۰۶ و جمعه ۱۴۰۰/۰۳/۰۷

یکشنبه ۹۹/۰۹/۱۶ تا یکشنبه ۹۹/۰۹/۲۳

 

ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

کنکور کارشناسی ارشد سراسری و کنکور ارشد آزاد به صورت یکپارچه برگزار خواهد شد. یعنی داوطلبان ارشد سراسری همزمان داوطلب دانشگاه آزاد هم محسوب می‌شود.

بنابراین، داوطلبان هم باید در سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام کنکور ارشد اقدام کنند.

کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد یکپارچه برگزار خواهد شد!

یعنی:

یک بار ثبت‌ نام کنکور ارشد

یک بار هزینه

یک بار برگزاری کنکور ارشد

شرایط ثبت نام آزمون ارشد ۱۴۰۰

شرایط اعلام‌شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور جهت شرکت در کنکور کارشناسی ارشد به شرح زیر است:

  • داشتن مدرک کارشناسی (لیسانس) یا کارشناسی ارشد (فوق لیسانس یا دکترای حرفه‌ای) یا اشتغال به تحصیل در سال آخر مقطع کارشناسی که مدرک مذکور مورد تأیید شورای عالی انقلاب فرهنگی یا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باشد.زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400
  • به فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی معتبر خارجی که به دلیل کیفیت (اعتبار دانشگاه و محتوای درسی) به مدرک فارغ‌التحصیلی ارزشیابی شده آنان عنوان معادل تعلق گرفته است، اجازه داده می‌شود که در این آزمون ثبت نام و شرکت نمایند. بدیهی است در صورت پذیرفته شدن، چنانچه حداقل ۸۰ درصد نمره حدنصاب گزینش آزاد در رشته امتحانی و در سهمیه آزاد (غیر از کد رشته‌محل‌های بورسیه و هر نوع سهمیه دیگر) را کسب نمایند، عنوان معادل از مدرک تحصیلی آنان حذف و مجاز به ادامه تحصیل خواهند بود.
  • در مورد مدارک تحصیلی صادرشده توسط مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه یا مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان و یا اصفهان، فضلا و طلاب حوزه‌های علمیه که بر اساس مدرک صادر شده توسط مراکز فوق، دوره سطح ۲ را گذرانده‌اند و یا تا پایان شهریور ۹۹ فارغ‌التحصیل شوند، منحصراً می‌توانند در هر یک از کدرشته‌های امتحانی گروه علوم انسانی در آزمون آن شرکت نمایند و در صورت پذیرفته شدن مشروط به گذراندن دروس پیش‌نیاز به تشخیص گروه آموزشی ادامه تحصیل دهند.

بدیهی است این دسته از داوطلبان باید تصویر مدرک فراغت از تحصیل خود را که توسط مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه یا مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان و یا اصفهان صادر گردیده است در اختیار داشته باشند.

  • پذیرفته‌شدگان قطعی (نهایی) رشته‌های دوره روزانه سال ۱۳۹۹ چه در دانشگاه محل قبولی ثبت نام کرده و چه نکرده باشند، اجازه شرکت در کنکور ارشد ۱۴۰۰ و شرکت در آزمون را نخواهند داشت.
  • پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های تحصیلی دوره‌های شبانه، مجازی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و دانشگاه آزاد اسلامی در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ در صورت عدم ثبت نام در رشته قبولی و یا انصراف قطعی تا پایان مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ با رعایت سایر شرایط و ضوابط می‌توانند در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ شرکت نمایند.
  • دانشجویان سال آخر و دانش‌آموختگان مقطع کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته که از تاریخ ۸۶/۶/۳۱ به بعد فارغ‌التحصیل شده‌اند، درصورتی‌که معدل آنان کمتر از ۱۲ باشد، حق شرکت در این آزمون را ندارند.
  • دارندگان مدرک معادل دوره کارشناسی درصورتی‌که مشمول آئین‌نامه ابلاغی شماره ۲/۷۷۶۳۳ مورخ ۹۲/۰۵/۲۸ توسط معاون آموزشی وزارت متبوع باشند، می‌توانند در آزمون شرکت نمایند.
  • قابل‌توجه است که در رشته‌های امتحانی برنامه‌ریزی شهری، منطقه‌ای و مدیریت شهری (کد ۱۳۵۰)، طراحی شهری (کد ۱۳۵۱)، معماری (کد ۱۳۵۲)، نمایش عروسکی (کد ۱۳۵۶)، هنرهای نمایشی و سینما (کد ۱۳۵۷)، هنرهای تصویری و طراحی (کد ۱۳۵۸)، هنرهای موسیقی (کد ۱۳۶۰)، طراحی صنعتی (کد ۱۳۶۲)، طراحی پارچه و لباس (کد ۱۳۶۴) از داوطلبانی ‌که‌ با توجه‌ به‌ نمره‌ اکتسابی،‌ مجاز به انتخاب ‌رشته ‌شده و فرم انتخاب رشته اینترنتی را نیز تکمیل نموده باشند، تا چند برابر ظرفیت آزمون عملی/تشریحی/پروژه به عمل خواهد آمد.

تاریخ اخذ مدرک کارشناسی برای ثبت نام ارشد

مؤسسات برای پذیرش دانشجو در مهرماه از داوطلبانی می‌توانند پذیرش به عمل آورند که حداکثر تا سی و یکم شهریورماه همان سال (سال ۱۴۰۰) فارغ‌التحصیل شوند. تاریخ فارغ‌التحصیلی برای داوطلبانی که شروع تحصیل آنان در صورت وجود ظرفیت نیمسال دوم است، سی‌ام بهمن‌ماه همان سال (سال ۱۴۰۰) خواهد بود. بنابراین لزومی به فارغ‌التحصیل بودن داوطلبان کنکور ارشد ۱۴۰۰ در زمان برگزاری کنکورنیست.

مراحل ثبت نام آزمون ارشد

  • دانلود دفترچه کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ و مطالعه بخش های مختلف آن
  • بررسی شرایط و ضوابط شرکت در کارشناسی ارشد
  • پرداخت هزینه  و دریافت سریال اعتباری
  •  ورود به سامانه ثبت نام آزمون
  •  درج اطلاعات فردی و تحصیلی در فرم اینترنتی
  •  دریافت کد رهگیری

در کدام سایت برای آزمون کارشناسی ارشد ثبت نام کنم؟

ثبت نام در سایت سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود. با شروع ثبت نام، سامانه جامع کنکور کارشناسی ارشد در این سایت فعال می شود.

نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

داوطلبان عزیز لازم است با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به پرداخت هزینه و ثبت نام اقدام کنند.

۱- لازم است به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنید و بر روی لینک «سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰» کلیک کنید.

نحوه ثبت نام کنکور ارشد 1400

۲- در این صفحه، بر روی لینک «ثبت نام جدید» از منوی سمت راست کلیک نمایید.

مراحل ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400

۳- جهت ادامه مراحل، نیاز به تهیه کارت اعتباری آزمون کارشناسی ارشد دارید.

برای تهیه این کارت، روی گزینه «لینک خرید کارت اعتباری» کلیک کنید.

کارت اعتباری ثبت نام کنکور ارشد

۴- در پنجره‌ای که باز می‌شود یکی از گزینه‌ها را انتخاب نمایید.

  • در صورتی‌ که تمایلی به پذیرش در دانشگاه‌های پیام نور و غیرانتفاعی ندارید، می‌توانید یکی از دو گزینه اول را انتخاب کنید.
  • اگر می‌خواهید از سوی سازمان سنجش پیامک‌های اطلاع‌رسانی دریافت کنید گزینه اول و اگر تمایلی به دریافت پیامک ندارید گزینه دوم را انتخاب کنید.
  • ممکن است در حال حاضر تمایلی به پذیرش دانشگاه‌های پیام نور و غیرانتفاعی نداشته باشید و پس از شرکت در آزمون، خواهان انتخاب این گزینه باشید. در زمان انتخاب رشته مجدداً امکان خرید کارت اعتباری برای انتخاب دانشگاه‌های پیام نور و غیرانتفاعی وجود دارد و از این جهت نگران نباشید.

هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400

۵- در این مرحله به صفحه‌ای وارد خواهید شد که لازم است مشخصات خود را به‌صورت دقیق وارد نمایید.

با وارد کردن مشخصات و انتخاب درگاه بانک، به صفحه پرداخت الکترونیک می‌روید. در این صفحه با پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد، نسبت به تهیه کارت اعتباری اقدام کنید.

شما می‌توانید از تمام کارت‌های بانک‌های عضو شبکه شتاب که رمز اینترنی آنها فعال شده است، استفاده نمایید و هیچ الزامی به یکی بودن بانک صادرکننده کارت اعتباری و درگاه پرداخت وجود ندارد.

توجه کنید که درصورتی‌که تمایل به شرکت در دو رشته امتحانی اصلی و رشته شناور کنکور ارشد دارید، لازم است دو کارت اعتباری تهیه کنید.

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد 1400

۶- پس از پرداخت هزینه، وارد صفحه‌ای خواهید شد که شامل شماره سریال لازم جهت ثبت نام آزمون است.

در صورت اطمینان، با استفاده از شماره پیگیری پرداخت خود، به بخش «مشاهده مشخصات کارت» رفته و با ورود مشخصات فردی که در هنگام خرید ثبت نموده‌اید، کارت خود را مشاهده نمایید. در صورتی که پرداخت شما ناموفق باشد، در این قسمت به شما پیامی مبتنی بر ناموفق بودن پرداخت وجه نمایش داده می‌شود.

شماره سریال ثبت نام کارشناسی ارشد 1400

۷- به صفحه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ بازگردید و با وارد کردن شماره سریال  و کد امنیتی، ارسال اطلاعات جهت ثبت نام را آغاز کنید.

سریال ثبت نام کنکور ارشد 1400

۸- پس از آپلود عکس در این صفحه و کلیک بر روی گزینه ارسال عکس و مشاهده عکسی که در سایت بارگذاری کرده‌اید می‌توانید بر روی گزینه تأیید و ادامه کلیک کنید.

ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۰ سراسری و آزاد

۹- در این مرحله لازم است نسبت به وارد کردن کلیه اطلاعات خواسته‌شده به‌صورت دقیق اقدام کنید.

جهت دسترسی به اطلاعاتی همانند کد محل تولد، کد محل صدور شناسانامه و موارد مشابه بر روی علامت ذره‌بین که جلوی هر کادر مشخص شده است کلیک کنید تا کد موردنظر خود را بیابید.

همچنین دقت کنید که آدرسی که ثبت می‌کنید جهت تعیین حوزه امتحانی شما به کار می‌رود. بنابراین در وارد کردن آدرس خود دقت کنید.

بعد از وارد کردن اطلاعات و انتخاب گزینه صحت اطلاعات، بر روی دکمه تأیید کلیک کنید.

۱۰- پس از نمایش اطلاعات این صفحه که حاوی کد ۱۶ رقمی است، ثبت نام به اتمام رسیده است.

کد 16 رقمی ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۰

در ویدیوی زیر نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ توضیح داده شده است:

    
        
    

هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

هزینه ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۰ هنوز از سوی سازمان سنجش اعلام نشده است. این هزینه در سال گذشته معادل ۴۵۰ هزار ریال (۴۵هزار تومان) بود که قاعدتا امسال افزایش خواهد یافت.

آیا در کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ فقط در یک رشته می‌توان شرکت کرد؟

داوطلبان می‌توانند حداکثر در دو رشته در آزمون کارشناسی ارشد ثبت نام کنند؛ به شرطی که یکی از رشته‌ها لزوما شناور و رشته دیگر مطابق دفترچه کنکور ارشد ۱۴۰۰، اصلی باشد. برای اطلاع از جزئیات رشته های شناور کارشناسی ارشد بر روی لینک کلیک کنید.

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ قرار است در خردادماه برگزار شود. بر اساس اعلام سازمان سنجش، تاریخ برگزاری کنکور ارشد ۱۴۰۰، ۶ و ۷ خردادماه است.

با توجه به این که آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد به صورت یکپارچه در قالب یک آزمون برگزار می شود، داوطلبان دانشگاه آزاد نیز لازم است در این کنکور شرکت کنند.

مراحل پس از ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۰ 

پس از ثبت نام ارشد؛ داوطلبان خود را جهت حضور در جلسه آزمون کارشناسی ارشد آماده خواهند کرد.

پس از برگزاری کنکور، نتایج اولیه اعلام خواهد شد. داوطلبان بر اساس رتبه و نمره کسب شده می توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

پس از انتخاب رشته، نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اطلاع رسانی خواهد شد.

پذیرش کارشناسی ارشد

مطالب مفید برای داوطلبان کنکور ارشد ۱۴۰۰

آیا زمان برگزاری کنکور ارشد ۱۴۰۰ مشخص شده است؟

بله، زمان برگزاری کنکور ارشد ۱۴۰۰ در خرداد ماه سال آینده خواهد بود.

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد کی است؟

با توجه به ادغام کنکور ارشد سراسری و آزاد، ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد همزمان با سراسری است.

چگونه برای کنکور ارشد ۱۴۰۰ ثبت نام کنم؟

نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ در همین مطلب توضیح داده شده است.

از ثبت نام ارشد جا موندم؛ چه باید بکنم؟

می توانید با پیام به سیستم پاسخگویی در سایت سازمان سنجش، این موضوع را پیگیری نمایید.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱۱۴ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
محمدرضا
مرداد ۱۹, ۱۴۰۰ ۶:۰۷ ب٫ظ

سلام میشه بدون کنکور ارشد پیام نور رشته علوم تربیتی شرکت کرد؟

عباسی
اردیبهشت ۲۵, ۱۴۰۰ ۸:۴۷ ق٫ظ

با سلام و احترام تو دفترچه اینکه چندنفر برای هر رشته برای چه دانشگاهی پذیرش هست ذکر نشده میشه لطفا راهتمایی کنید

فاطمه
اردیبهشت ۱۸, ۱۴۰۰ ۱۲:۰۹ ب٫ظ

لطفا جواب بدید

فاطمه
اردیبهشت ۱۸, ۱۴۰۰ ۱۲:۰۸ ب٫ظ

سلام، امکانش نیست مجدد تموید بشه؟ من از مرحله دومم جا موندم ثبت نام نکردم

مهسا
اردیبهشت ۲۵, ۱۴۰۰ ۰:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  فاطمه

سلام
تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۵ اردیبهشت فرصت دارید برای کنکور ارشد ۱۴۰۰ ثبت نام کنید

فاطمه
اردیبهشت ۱۷, ۱۴۰۰ ۷:۱۰ ب٫ظ

سلام، من از ثبت نام جا موندم، متاسفانه بخاطر کرونا تاریخ آزمون جابجا شده و در تاریخ ۶ تا ۸ مرداد برگزار میشه، راهی هست تا ثبت نام کرد؟

پریا
اسفند ۲۶, ۱۳۹۹ ۹:۳۳ ق٫ظ

زمان آزمون چه روزیه؟؟؟

مهسا
فروردین ۲, ۱۴۰۰ ۲:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  پریا

سلام. کنکور ارشد ۱۴۰۰ در روزهای ۶ و ۷ خرداد برگزار میشه

Erfan
اسفند ۸, ۱۳۹۹ ۷:۲۱ ب٫ظ

با عرض سلام، خدا خیرتون بده چقدر سایت خوب و کاملی دارین واقعا حرفه ای و همه چی تمومید ، بیخشید یه سوالی دارم ببینید بنده کاردانی عمران دارم و برای کارشناسی مکانیک خودرو دارم میخونم و ترم مهر ۱۴۰۰ ترم آخر بنده هست، میخواستم ببینم هیچجوری میشه که از ترم بهمن ۱۴۰۰ بلافاصله بعد از اخذ کارشناسی برم ارشد؟ من اصلا زمان ثبت نام کنکورشو و برگزاری کنکورشو نمیدونم و نمیدونم میشه اصن ثبت نام کرد وقتی من مدرک کارشناسیمو ترم مهر میگیرم؟ میشه راهنماییم کنید لطفا

فرزانه
بهمن ۲۸, ۱۳۹۹ ۸:۳۰ ب٫ظ

سلام وقت بخیر
من نتونستم ثبت نام کنم. فرصت مجدد برای ثبت نام می دن؟

مهسا
بهمن ۲۹, ۱۳۹۹ ۱:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  فرزانه

سلام
میتونید از طریق سیستم پاسخگویی در منوی سمت چاپ سایت سازمان سنجش درخواست بدید. اگه امکان ثبت نام باشه راهنمایی تون خواهند کرد.

Hunter
بهمن ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۷ ب٫ظ

سلام من امروز فهمیدم ثبت نام ارشد رو بعد میرم برای ثبت نام نمیاره ایا مهلت جدیدی برای ارشد ۱۴۰۰ میدن؟

مهسا
بهمن ۲۹, ۱۳۹۹ ۱:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  Hunter

سلام
مهلت ثبت نام به طور رسمی تموم شده. اما
میتونید از طریق سیستم پاسخگویی در منوی سمت چاپ سایت سازمان سنجش درخواست بدید. اگه امکان ثبت نام باشه راهنمایی تون خواهند کرد.

Mahtab
آذر ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۰ ب٫ظ

سلام می تونیم پس از ثبت نام رشته رو عوض کنیم؟

فریده
فروردین ۱۲, ۱۴۰۰ ۲:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  Mahtab

سلام من ارشد مدیریت ورزشی قبول شدم ازاد ترم اول نرفتم ثبت نام . میتونم ترم بعدی برم ؟

مهسا
فروردین ۱۴, ۱۴۰۰ ۰:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  فریده

سلام
معمولا دانشگاه ازاد در این زمینه همکاری میکنه و مشکلی نیست. میتونید برای ثبت نام مراجعه کنید

شکیلا
آذر ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۴ ب٫ظ

سلام
من ۲۳ آذر اقدام به ثبت نام کنکور کردم .رشته مد نظرم حسابرسی بوده اما به اشتباه حسابداری برام انتخاب شده .من چطور میتونم درستش کنم؟

زهرا
آذر ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۹ ب٫ظ

سلام من مدیریت دولتی خوندم و الان ک ثبت نام کردم رشته محل فقط مدیریت داشت ینی گزینه دیگش مدیریت بازرگانی بود آیا این اوکیه؟ یا ن باید حتما مدریت دولتی باشه؟؟ 🤔🤔

مهسا
آذر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

سلام
شما در این مرحله فقط رشته رو انتخاب میکنید و بعد با توجه به ضرایب دروس هر گرایش میتونید سرفصلها رو انتخاب کنید و خودتون رو برای ازمون گرایش مدنظرتون اماده کنید. در مرحله انتخاب رشته میتونید گرایش مدنظرتون رو انتخاب کنید.

ft
آذر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۷ ب٫ظ

سلام زمان ثبت نام کنکور پیوسته؟؟؟؟؟

مهسا
آذر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  ft

سلام
کنکور ارشد پیوسته، در واقع پذیرش دانشجو از طریق کنکور سراسری اما برای مقطع ارشد هست. بنابراین، اگه رشته ای به صورت ارشد پیوسته پذیرش کنه، زمان ثبت نامش همون زمان ثبت نام کنکور کارشناسیه

آزیتا
آذر ۱۶, ۱۳۹۹ ۰:۳۵ ق٫ظ

جالبه که فردا ثبت نام کنکور ارشد شروع میشه، ولی هنوز دفترچه ثبت نام منتشر نشده!!!

محمد
آذر ۱۴, ۱۳۹۹ ۹:۴۷ ق٫ظ

سلام من ارشد ۱۳۹۹ دانشگاه دولتی اردبیل قبول شدم اما ثبت نام نکردم و سازمان سنجش یک یه اطلاعیه صادر کرد مبنی بر اشتباه در انتخاب رشته و مجوز شرکت در کنکور ارشد سال ۱۴۰۰ پیامکش هم برام اومد که میتونم سال بعد کنکور ارشد بدم.این موضوع حقیقت داره؟؟؟؟لطفا جواب بدید

آزیتا
آذر ۱۶, ۱۳۹۹ ۰:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

اره اوکیه منم همین کارو کردم.

مریم
آذر ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۱۹ ق٫ظ

سلام من برای ارشدثبتنام کردم ولی میخام دوتاگرایش هم اضافه کنم چطوری میشه اضافه کرد

هانا
آذر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

سلام.

اگه منظورت ارشد فراگیر هستش فقط تو یه رشته میتونی ثبت نام کنی. و اگه منظورت اضافه کردن رشته محل هست میتونی وارد ثبت نامت بشی و ویرایش کنی و رشته محل اضافه کنی.

امیری
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۸:۲۲ ق٫ظ

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد اذرماه هست؟

مهسا
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۶:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  امیری

سلام
خیر کنکور ارشد سراسری و آزاد یکپارچه برگزار میشه و زمان ثبت نامشون اذرماهه.
اما پذیرش بدون کنکور مستقل از اونه و زمان دقیقش هنوز اعلام نشده.

تورج
فروردین ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۴۵ ب٫ظ

سلام من از کنکور ارشد ثبتنام جا موندم دیگه نمیشه ثبتنام کرد؟

پری
فروردین ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  تورج

به قسمت سیستم پاسخگویی برید وارد سیستم بشید و بنویسید نتوانستم ثبت نام کنم براتون شماره کارت و لینک یک سایت میفرستن پس از پرداخت و ارسال فیش واریزی براتون لینک ثبت نام ارسال میکنند شما میتونید ثبت نام کنید

مهسا
فروردین ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  تورج

سلام
در صورت تمایل میتونید به سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش پیام بدید. ممکنه به صورت غیررسمی ثبت نامتون کنن

عباس
دی ۲۴, ۱۳۹۸ ۵:۰۵ ب٫ظ

سلام در فرصت مجدد ثبت نام مبشه رشته امتحانی رو ویرایش کرد ؟؟؟؟

مهسا
دی ۲۵, ۱۳۹۸ ۹:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  عباس

سلام
بله عموما در مهلت ثبت نام بهمن ماه میشه رشته رو هم تغییر داد.

کامبیز
دی ۲۴, ۱۳۹۸ ۲:۰۲ ق٫ظ

سلام‌. بنده از ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد جا موندم. ایا تمدید میشه؟

خلیل
بهمن ۱, ۱۳۹۸ ۷:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  کامبیز

سلام بله بهمن تمدید میشه بنده هم ثبت نام کردم … اواخر بهمن ماه تمدید شده منتظر باشید … امیدوارم کمکی کرده باشم

خلیل
بهمن ۷, ۱۳۹۸ ۱:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  کامبیز

به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون نگردیده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده که در بازه زمانی فوق (۹۸/۱۱/۱۴ لغایت ۹۸/۱۱/۱۶) این دسته از متقاضیان نیز بتوانند نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.من اینو الان دیدم دوست عزیز , من گفته بودم اواخر بهمن که اشتباه کردم … امیدوارم جا نمونی و مدیونت نشم بابت اطلاعات غلط

مهگل
بهمن ۷, ۱۳۹۸ ۱۰:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  خلیل

جوابتون به منم کمک کرد تشکر میکنم

مهسا
دی ۲۴, ۱۳۹۸ ۹:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  کامبیز

سلام
لینک زیر رو مشاهده کنید:
مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد از ۱۴ تا ۱۶ بهمن هست.
https://mastertest.ir/1398/09/%D8%AA%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D8%AF-%DB%B9%DB%B9/

بیتا
دی ۱۹, ۱۳۹۸ ۴:۴۶ ب٫ظ

سلام من میخوام کنکور ارشد بدم ولی از ثبت نام جا موندم آیا تمدید میشه؟

مهسا
دی ۲۴, ۱۳۹۸ ۹:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  بیتا

سلام
لینک زیر رو مشاهده کنید:
ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد از ۱۴ تا ۱۶ بهمن تمدید شده است.
https://mastertest.ir/1398/09/%D8%AA%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D8%AF-%DB%B9%DB%B9/

مصطفی
بهمن ۱۴, ۱۳۹۸ ۵:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

سلام، آیا آزمون کارشناسی ارشد آزاد و سراسری باهم برگزار می‌شود.

بیتا
دی ۱۹, ۱۳۹۸ ۴:۴۴ ب٫ظ

سلام من میخوام ارشد ثبت نام کنم آیا وقتشو تمدید میکنن؟

مهسا
دی ۲۴, ۱۳۹۸ ۹:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  بیتا

سلام
لینک زیر رو مشاهده کنید:
مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد از ۱۴ تا ۱۶ بهمن هست.
https://mastertest.ir/1398/09/%D8%AA%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D8%AF-%DB%B9%DB%B9/

احسان
دی ۱۸, ۱۳۹۸ ۶:۵۵ ب٫ظ

دوستان سلام
من نرسیدم به ثبت نام کنکور حالا آیا مهلتی باقی میمونه که مجددا ثبت نام کنم؟

مهسا
دی ۱۶, ۱۳۹۸ ۹:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

سلام
لینک زیر رو مشاهده کنید:
ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد از ۱۴ تا ۱۶ بهمن تمدید شده است.
https://mastertest.ir/1398/09/%D8%AA%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D8%AF-%DB%B9%DB%B9/

goli
دی ۱۵, ۱۳۹۸ ۸:۴۷ ب٫ظ

سلام من بهمن سال ۹۹مقطع کارشناسی فارغ تحصیل میشم میتونم کنکور بدم که ورودی بهمن باشم و ارشد بخونم؟

مهسا
دی ۱۶, ۱۳۹۸ ۹:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  goli

سلام
اگر رشته تون برای ورودی بهمن پذیرش داشته باشه بله میتونید شرکت کنید. در غیر این صورت متأسفانه خیر. باید تا پایان شهریور درستون تموم بشه.
البته ممکنه دانشگاه آزاد باهاتون همکاری کنه. اما دانشگاه سراسری خیلی بعیده هست و تقریبا غیرممکن.

علی اعتصامی
فروردین ۲۷, ۱۳۹۹ ۴:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

سلام من از کنکور کارشناسی ارشد جاموندم میتونم ثبتنامت کنم

رویا
دی ۱۵, ۱۳۹۸ ۱:۵۸ ب٫ظ

سلام.خواهش میکنم ثبت نام ارشد رو مجددا تمدید کنید من هم جا موندم.دارم میخونم واسه ارشد.لطفا تمدید کنید

مهسا
دی ۱۶, ۱۳۹۸ ۹:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  رویا

سلام
لینک زیر رو مشاهده کنید:
ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد از ۱۴ تا ۱۶ بهمن تمدید شده است.
https://mastertest.ir/1398/09/%D8%AA%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D8%AF-%DB%B9%DB%B9/

موسوی
دی ۷, ۱۳۹۸ ۷:۴۸ ب٫ظ

سلام
من نیمه اول سال ۹۹ تمام درس هایم در مقطع کارشناسی تمام میشود
ومیخوام ورودی مهرماه ۹۹ کارشناسی ارشد رو بخوانم
آیا باید الان کنکور ارشد ثبت نام کنم
اگه ثبت نام کنم مدرک لیسانس ندارم تکلیف چیست

شادی
دی ۳۰, ۱۳۹۸ ۱۰:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  موسوی

نمیشه تا مدرک کارشناسی رو نگرید

دنیا
بهمن ۳, ۱۳۹۸ ۱۲:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  موسوی

بله حتما ثبت نام کنید و سر جلسه کنکور هم برید ک توی تکمیل ظرفیت ترم بهمن وارد مقطع ارشد بشید

زهرا
دی ۷, ۱۳۹۸ ۰:۲۷ ق٫ظ

منم میخواستم بدونم تمدید میشه ثبت نام یا نه

ملیحه
دی ۲, ۱۳۹۸ ۱:۱۸ ب٫ظ

سلام ببخشید مهلت ثبت نام دوباره تمدید میشه یانه؟

نسرین
دی ۱, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۴ ق٫ظ

سلام من از ثبت نام کنکور ارشد امسال جا ماندم ایا زمانی را برای ثبت نام درنظر میگیرند.؟

فاطمه
دی ۱, ۱۳۹۸ ۵:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  نسرین

دقیقا سوال منم همینه ایا راه دیگه ای هست ؟

مریم
دی ۲, ۱۳۹۸ ۱۰:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  نسرین

بله بهمن ماه دوباره تمدید میشه

Rahele
آذر ۲۴, ۱۳۹۸ ۰:۳۵ ق٫ظ

سلام من خردادامسال لیسانس مترجمی زبان گرفتم.میخوام فقط تو ارشد اموزش زبان شرکت کنم.میشه فقط رشته زبان انتخاب کنم؟ منظور از رشته شناور چیه؟

Sara
آذر ۲۴, ۱۳۹۸ ۷:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  Rahele

رشته شناور یعنی رشته ایی ک در کنار رشته اصلیه خودت میتونی اون رشته رو هم بزنی و امتحان بدی
لیست رشته های شناور هم در دفترچه راهنمای کنکور ارشد اورده شده
در مورد رشته زبان هم فک کنم بله میشه فقط رشته زبانو انتخاب کنی

بهناز
آذر ۲۳, ۱۳۹۸ ۶:۱۶ ب٫ظ

سلام
من لیسانس مدیریت دارم میتونم ارشد تربیت بدنی بخونم ؟

....
آذر ۲۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  بهناز

سلام
فک کنم بله

مهسا
آذر ۲۸, ۱۳۹۸ ۵:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  بهناز

سلام
بله مشکلی نیست. میتونید در کنکور ارشد این رشته شرکت کنید.

bahar
آذر ۲۳, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۴ ق٫ظ

سلام. کسی که فارغ التحصیل سال ۸۱ بوده و معدل زیر ۱۲ داشته ، می تواند در کنکور ارشد شرکت کند؟

Sara
آذر ۲۴, ۱۳۹۸ ۷:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  bahar

فک کنم فقط معدل بالای دوازده هس تا جایی ک نوشته شده بود و من خوند

مهسا
آذر ۲۸, ۱۳۹۸ ۶:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  bahar

سلام
لازمه که معدلتون بالای ۱۲ باشه برای شرکت در کنکور ارشد

Zahra
آذر ۲۳, ۱۳۹۸ ۱۰:۲۵ ق٫ظ

با سلام . من هنوز مطمئن نیستم کدوم رشته را شرکت کنم. میتونم تو بهمن یا اسفند ثبت نام انجام بدم؟

S
آذر ۲۴, ۱۳۹۸ ۷:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  Zahra

پارسال ک از ۲۸ بهمن تا ۱ اسفند رو گذاشتن واسه افراد به اصطلاح جامونده از ثبت نام کنکور
پس امسالم میذارن مث پارسال.

Zahra
آذر ۲۴, ۱۳۹۸ ۱:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  S

ممنون…

Sona
آذر ۲۲, ۱۳۹۸ ۱۰:۳۶ ب٫ظ

سلام وقت بخیر
من موقع ثبت نام کنکور ارشد در قسمت معلولین زدم نیاز به منشی ندارم در صورتی که اصلا این قسمت شامل من نمیشد و باید خالی میذاشتم
الآن در قسمت ویرایش هر کاری میکنم نمیتونم حذف کنم و اصلاح کنم
و هم چنان در قسمت اطلاعات ثبت نامیم میزنه نیاز به منشی ندارم.
خواستم بدونم مشکلی برای کنکور دادن من و …پیش نمیاد؟؟؟

مهسا
آذر ۲۸, ۱۳۹۸ ۶:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  Sona

سلام
به سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش پیام بدید تا درستش کنن براتون.

Yasaman
آذر ۲۲, ۱۳۹۸ ۹:۵۶ ق٫ظ

سلام من ارشد برق روزانه بودم انصراف دادم میتونم دوباره ارشد برق روزانه قبول شم؟

Mryam
آذر ۲۴, ۱۳۹۸ ۱۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  Yasaman

چون انصراف دادین.
بله. میشه

ssss
آذر ۲۱, ۱۳۹۸ ۹:۰۵ ب٫ظ

سلام
من سال ۹۳ ارشدم دانشگاه شیراز بودم و سال ۹۵ فارغ التحصیل شدم. می تونم کنکورارشد فرانسه بدم و دوباره دانشگاه دولتی برم؟امکان رفتن به دانشگاه دولتی دوباره وجود داره؟

مهسا
آذر ۲۸, ۱۳۹۸ ۶:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  ssss

سلام
قبلا بندی در دفترچه بود که میگفت نمیشه. چند سال هست که این بند دیگه در دفترچه نیست. اما برخی دوستان به مشکل خوردن و دانشگاه ازشون شهریه خواسته. اما با شکایت به دیوان عدالت اداری رای گرفتن. ممکنه این فرایند برای شما هم پیش بیاد.

امیر
آذر ۱۹, ۱۳۹۸ ۱:۲۰ ق٫ظ

سلام، من کارشناسی عمران خونده ام آیا می توانم کنکور ارشد رشته حسابداری را شرکت کنم؟

مهسا
آذر ۲۱, ۱۳۹۸ ۷:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

سلام
بله مشکلی نیست.
رشته های کنکور ارشد وزارت علوم شرط تجانس رشته ندارند.

Fateme
آذر ۱۸, ۱۳۹۸ ۳:۰۸ ب٫ظ

سلام کارشناسی علوم اجتماعی دارم می‌خوام ارشد علوم تربیتی شرکت کنم امکان داره راهنمایی کنید موفقیتی هست یا نه

مهسا
آذر ۲۱, ۱۳۹۸ ۷:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  Fateme

سلام
بله مشکلی نیست.
رشته های کنکور ارشد وزارت علوم شرط تجانس رشته ندارند
درمورد موفقیت هم بستگی به خودتون داره که چقدر برای آزمون آماده باشید

مهدی
آذر ۱۷, ۱۳۹۸ ۰:۲۵ ق٫ظ

اگ کسی توی وارد کردن شماره همراه و منزل مشکل داشت توی جای دیگ از گوشیش بدون صفر شماره رو بنویسه و کپی کنه بعد تو محل ثبت نام پیست کنه

Soheyl
آذر ۱۷, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

ممنونم آقا مهدی کاری که شما گفتیو انجام دادم. شد.خدا حفظتون کنه

Soheyl
آذر ۱۶, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۷ ب٫ظ

سلام خسته نباشید ببخشید من برا ثبت نام با گوشی اقدام کردم بعد مرحله ثبت شماره همراه وومنزل که می زنم پاک میشه و میگه شماره را و وارد کن چه دلیلی داره؟؟؟؟

پریسا
آذر ۱۶, ۱۳۹۸ ۸:۲۵ ب٫ظ

لطفا یک نفر جواب خانم یا آقای متی رو بده چون سوال منم هست.

متی
آذر ۱۶, ۱۳۹۸ ۷:۰۱ ب٫ظ

با سلام، ممنون میشم راهنماییم کنید. هرچقدر تلاش میکنم ثبت نام کنم، بعد از ارسال عکسم و باز شدن صفحه اطلاعات، پس از تکمیل اطلاعاتم دکمه تایید و ادامه رو که میزنم با پیغام Server Error in ‘/nrgarshad99’ Application. و پایین ترش
Nullable object must have a value.
Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.
Exception Details: System.InvalidOperationException: Nullable object must have a value.
Source Error:
An unhandled exception was generated during the execution of the current web request. Information regarding the origin and location of the exception can be identified using the exception stack trace below.
مواجه میشم. ممنون میشم راهنمایی بفرمائید.
با تشکر

مهسا
آذر ۱۶, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  متی

سلام
اگر نکاتی که اینجا گفته شده رو رعایت کردید:
https://mastertest.ir/1398/09/%d8%b4%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%b7-%d8%ab%d8%a8%d8%aa-%d9%86%d8%a7%d9%85-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1-%d8%a7%d8%b1%d8%b4%d8%af-99-1400/

مشکل از سایت سنجش ه و باید بعد دوباره تلاش کنید.

پارسا
آذر ۱۶, ۱۳۹۸ ۳:۱۱ ق٫ظ

سلام من نیمسال اول سال ۹۹ لیسانسم رو تموم میکنم میتونم توی کنکور ارشد ۹۹ ثبت کنم و رشته هایی که پذیرش نیمسال دوم دارن یا شبانه هستن رو انتخاب رشته کنم ؟ و درصورت قبولی میتونم بهمن ماه برای ثبت نام اقدام تو دانشگاه قبولی اقدام کنم ؟!

مهسا
آذر ۱۶, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  پارسا

سلام
بله میتونید. اما این رو هم به خاطر داشته باشید که ممکنه اصلا در رشته شما پذیرش برای بهمن ماه صورت نگیره.
برای شبانه ها خیر. فقط باید پذیرش برای ترم بهمن باشه تا بتونید قبول بشید.

علی
آذر ۱۳, ۱۳۹۸ ۲:۴۰ ب٫ظ

با سلام من ترم پنج مهندسی عمران هستم میخواستم ببینم میتونم به صورت آزمایشی کنکور ارشد بدم یا نه؟

مهسا
آذر ۱۵, ۱۳۹۸ ۱:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  علی

سلام
بله مشکلی نیست. میتونید ازمایشی در کنکور ارشد شرکت کنید.

مهدی
آذر ۱۲, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۹ ب٫ظ

سلام اگه برای سراسری شرکت کنم و قبول نشم درصورتیکه زمان ثبت نام برای آزاد ثبت نام نکرده باشم میتونم برای آزاد انتخاب رشته کنم یا شرطش ثبت نام از قبل، با توجه به اینکه با همدیگه هستن برای ثبت نام ؟

مهسا
آذر ۱۵, ۱۳۹۸ ۱:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

سلام
شما با شرکت در کنکور ارشد سراسری، همزمان داوطلب دانشگاه آزاد هم هستید و میتونید در زمان انتخاب رشته برای هر دو انتخاب رشته کنید.

پوریا
آذر ۱۲, ۱۳۹۸ ۱۲:۱۲ ب٫ظ

سلام . من فرزند جانباز هستم و دارای سهمیه ۲۵% کنکور هستم و میخام برای ارشد سراسری شرکت کنم . میخواستم بدونم اگر من در کنکور ارشد سال ۹۹ شرکت کنم و قبول نشم امکان استفاده از سهمیه ۲۵% کنکور در سال بعد را دارم یا ن .

مهسا
آذر ۱۵, ۱۳۹۸ ۱:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  پوریا

سلام
بله مشکلی نیست میتونید سال آینده استفاده کنید.

Pro.hasti
آذر ۱۱, ۱۳۹۸ ۲:۱۳ ب٫ظ

با سلام. من دانشجوی رشته ی شیمی هستم. قصد دارم امسال در کنار کنکور ارشد شیمی کنکور ارشد فیزیک هم بدم و هرکدوم که رتبه ی بهتری آوردم رو ادانه بدم. آیا امکانش هست؟

مهسا
آذر ۱۵, ۱۳۹۸ ۱:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  Pro.hasti

سلام
فقط در صورتی میتونید در ازمون دو رشته شرکت کنید که یکی شناور و یکی اصلی باشه
لیست رشته های شناور در لینک زیر هستش:
https://mastertest.ir/1397/09/%D8%B1%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D9%86%D8%A7%D9%88%D8%B1-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D8%AF/

ت
آذر ۱۰, ۱۳۹۸ ۱۰:۲۴ ق٫ظ

سلام
من دانشجوی دکتری دانشگاه ازاد هستم
میتونم امتحان ارشد بدم و اگه قبول شدم دانشجوی سراسری هم باشم در کنار دانشجو بودن دکترای ازاد؟

مهسا
آذر ۱۵, ۱۳۹۸ ۱:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  ت

سلام
خیر تحصیل همزمان در تحصیلات تکمیلی ممنوع هست و اگه دانشگاه ها متوجه بشن براتون میتونه مشکل زا بشه

نازی
آذر ۹, ۱۳۹۸ ۱۰:۲۳ ق٫ظ

برای ثبت نام باید حتما مدرک کارشناسی داشته باشیم؟؟من هنوز مدرکمو از دانشگاه نگرفتم

مرتضی
آذر ۱۰, ۱۳۹۸ ۱۰:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  نازی

نیاز به مدرک کارشناسی نیست شما در زمان ورود به دانشگاه ارشد نیاز به مدرک دارید

مهسا
آذر ۱۵, ۱۳۹۸ ۱:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  نازی

سلام
خیر نیازی نیست.
کافیه معدل و زمان اتمام درستون رو وارد سایت سنجش کنید.

نایب
آذر ۹, ۱۳۹۸ ۸:۴۱ ق٫ظ

سال۹۸ ما ثبت نام کردیم اما بایمیټریک و امتخان نه میدهیم
ایا چانس ما خذف شد یا نی

مهسا
آذر ۱۵, ۱۳۹۸ ۱:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  نایب

سلام
متأسفانه متوجه سوالتون نشدم.

فاطمه
آذر ۸, ۱۳۹۸ ۷:۵۲ ب٫ظ

من لیسانس مهندسی صنایع دارم، مبتونم کنکور ارشد برای آی تی بدم ؟

مهسا
آذر ۱۵, ۱۳۹۸ ۱:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  فاطمه

سلام
بله مشکلی نیست.
در آزمون ارشد وزارت علوم شرط تجانس رشته وجود نداره

مهدی
بهمن ۶, ۱۳۹۸ ۷:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

سلام
من ثبت نام نکردم ارشد میخواستم بدونم مهلتش تمدید نمیشه؟؟؟؟؟؟

مجید شیمیست
آذر ۵, ۱۳۹۸ ۰:۴۹ ق٫ظ

سهمیه بسیج داریم تو کنکور ارشد یا نه؟ خیلی برام مهم لطفا زود جواب یدید

مهسا
آذر ۷, ۱۳۹۸ ۸:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  مجید شیمیست

سلام
خیر متأسفانه در کنکور کارشناسی ارشد سهمیه بسیج وجود نداره.

milad
آذر ۷, ۱۳۹۸ ۱۰:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

نه

andishe
آذر ۱۱, ۱۳۹۸ ۳:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

نه

ر.ر.
آبان ۲۸, ۱۳۹۸ ۸:۴۶ ب٫ظ

میشه تو کنکور ارشد تو رشته دیگه شرکت کرد؟

مهسا
آبان ۳۰, ۱۳۹۸ ۱:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  ر.ر.

سلام
بله در کنکور ارشد وزارت علوم میشه رشته دلخواهتون رو انتخاب کنید و شرط تجانس رشته وجود نداره.

milad
آذر ۷, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  ر.ر.

سلام
میشه بیشتر رشته هارو شرکت کنید به جز رشته های پزشکی مثلا کسی که لیسانسش شیمی نمیتونه ارشد مثلا پرستاری شرکت کنه

امیر
آذر ۱, ۱۳۹۸ ۸:۴۲ ب٫ظ

ثبت نام ارشد آزاد هم با همون سراسریه؟ کنکورش یکیه؟ اینطوری که نمیشه دو تا رشته شرکت کرد

مهسا
آذر ۲, ۱۳۹۸ ۹:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  امیر

سلام
بله آزمون ارشد آزاد به صورت یکپارچه با آزمون سراسری برگزار میشه و ثبت نام هم یکسان هست. اما شما میتونید دو تا رشته شرکت کنید، به شرطی که یک رشته اصلی و یک شناور باشه. درمورد رشته های شناور میتونید تو لینک زیر بخونید.
https://mastertest.ir/1397/09/%D8%B1%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D9%86%D8%A7%D9%88%D8%B1-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D8%AF/