آخرین آمار شرکت کنندگان در آزمون کارشناسی ارشد ۹۹

مشاور عالی سازمان سنجش آخرین جزئیات ثبت نام کنندگان در دوره دوم ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ را اعلام کرد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد اظهار کرد: ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ و بیست و پنجمین المپیاد علمی  دانشجویی کشور از روز گذشته ۱۴ بهمن آغاز و تا ۱۶ بهمن ادامه دارد.

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور ادامه داد: تا ساعت ۸ صبح امروز (سه‌شنبه، ۱۵ بهمن) ۴۹ هزار و ۶۴۸ نفر در این آزمون ثبت نام کردند و با توجه به آمار ثبت نام مرحله اول که ۴۸۱ هزار و ۷۷ نفر بودند، جمع ثبت نام کنندگان تاکنون ۵۳۰ هزار و ۷۲۵ نفر است.

او گفت: داوطلبان متقاضی شرکت در کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۹ برای ثبت نام به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه کنند.

توکلی بیان کرد: مرحله اول ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ و بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور از روز شنبه، ۱۶ آذر ۹۸ از طریق سایت سازمان سنجش  آغاز و با توجه به مهلت تعیین شده در ساعت ۲۴ روز پنج‌شنبه ۲۸ آذر ۹۸ پایان پذیرفت. در این مرحله از آزمون ۴۸۱ هزار و ۷۷ داوطلب ثبت نام کرده‌اند.

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در پایان افزود: به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که در مهلت مقرر یعنی ۱۶ لغایت ۲۸ آذر در این آزمون شرکت کرده‌اند؛ شرایطی فراهم شده تا بتوانند ۱۶ بهمن برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه کنند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات