ارسال پیشنهاد داوطلبان درخصوص تعویق کنکور ارشد ۹۹ به ستاد ملی مبارزه با کرونا

تعویق کنکور ارشد 99 | تغییر زمان کنکور ارشد 99

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از ارسال شکایات و پیشنهادهای داوطلبان برای تعویق کنکور ارشد ۹۹ به این سازمان خبر داد و گفت: تمامی این موارد در قالب یک نامه به ستاد ملی مدیریت و مبارزه با کرونا ارجاع شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

بروزرسانی ۱۶ اردیبهشت: زمان برگزاری کنکور ارشد ۹۹ به ۲ و ۳ مرداد موکول شد.

فاطمه زرین آمیزی در گفت و گو با ایرنا درباره درخواست داوطلبان کنکورهای کارشناسی ارشد و دکتری برای تعویق مجدد این ۲ آزمون، اظهار داشت: ستاد ملی مدیریت و مبارزه با کرونا برای تعویق در برگزاری آزمون های کارشناسی ارشد، دکتری و سراسری ۹۹ تصمیم گیری می کند.

تعویق کنکور ارشد 99 | تغییر زمان کنکور ارشد 99

وی افزود: اگر نظر این ستاد تعویق مجدد در برگزاری باشد، سازمان سنجش آموزش کشور به عنوان مجری، این کار را انجام می دهد؛ در غیر این صورت، آزمون ها بر اساس برنامه زمانی تعیین شده برگزار می شوند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: در نهایت بعد از اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، شورای سنجش و پذیرش تحصیلات تکمیلی در مورد ۲ آزمون کارشناسی ارشد و دکتری و شورای سنجش و پذیرش آزمون سراسری در مورد زمان برگزاری این کنکورها تصمیم گیری می کنند.

زرین آمیزی تاکید کرد: داوطلبان این کنکورها شکایات و پیشنهادهای خود را درباره آزمون ها برای سازمان سنجش ارسال می کنند که همکاران این سازمان این موارد را در قالب یک نامه با ستاد ملی مدیریت و مبارزه با کرونا مطرح کردند.

وی با بیان اینکه تمام تعویق هایی که تاکنون برای کنکورها اتفاق افتاده است بر اساس اعلام این ستاد به سازمان سنجش آموزش کشور بود، تاکید کرد: سازمان سنجش آموزش کشور هر چند مجری است اما در جهت نفع داوطلبان کار می کند و در این موارد هم کاملاً تابع ستاد مقابله با کرونا است.

زمان کنکور ارشد 99سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درباره آمادگی این سازمان برای به تعویق انداختن آزمون های سراسری و اعلام نتایج تا قبل از شروع سال تحصیلی آینده، تاکید کرد: فشار روی همکاران سازمان سنجش زیاد است اما برنامه ریزی برای اعلام به موقع نتایج در حال انجام است که به سال تحصیلی آینده برسد.

به گزارش ایرنا، پیش از شیوع ویروس کرونا در کشور، قرار بود کنکور دکتری ۹۹ روز جمعه ۹ اسفندماه و کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ روزهای ۲۸ و ۲۹ فروردین ماه برگزار شود اما با اعلام ستاد ملی مدیریت و مبارزه با کرونا این آزمون ها به تعویق افتاد.

بر این اساس، زمان آزمون دکتری روز جمعه ۹ خرداد و زمان آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ در روزهای ۲۲ و ۲۳ خردادماه اعلام شده است اما به نظر می رسد اعتراض های داوطلبان بر تعویق مجدد این ۲ کنکور اثرگذار باشد.

آیا ستاد کرونا زمان جدید کنکور ارشد ۹۹ را اعلام کرده است؟

بله تاریخ جدید آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ اعلام شده است.

آیا احتمال لغو کنکور ارشد وجود دارد؟

خیر تا امروز همه اخبار درخصوص تغییر زمان کنکور ارشد ۹۹ بوده است و نه لغو آن.

آیا تغییر زمان کنکور ارشد ۹۹ حتمی است؟

زمان کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ به تعویق افتاده است و در مرداد برگزار خواهد شد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۲K نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
فاطمه
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۳:۲۸ ب٫ظ

من با یه بچه ۱ساله و یه بچه ۵ساله خودمو واسه ۳مرداد آماده کنکور کردم شبها نخوابیدم درس خوندم خدا میدونه بچه هام چقدر اذیت شدن آخه تعویق کنکور واسه ۲هفته چه تاثیری داره آیا قرار تا اون روز اوضاع بهتر بشه ما به امید این بودیم کنکور تموم میشه و خلاص بشیم حالا باز هم تعویق

افسون
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۲:۰۳ ق٫ظ

با سلام آیا امکان تغییر کنکور ارشد مجددا وجود دارد شیوع کرونا بسیار خطرناک شده است بنده نگران جان خودم نیستم نگران جان اعضای خانواده ام هستم اگر خدای نکرده کوچکترین مشکلی برای خانواده مهربانم پیش بیاد جواب خدارو چی بدم تا آخر عمرم خودم رو نمیبخشم.

میثم
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۵۴ ب٫ظ

 احمد نادری درباره بررسی تعویق کنکور ۹۹ در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: حجم عظیمی از درخواست و تماس‌ها برای من و دیگر اعضای کمیسیون آموزش ارسال می‌شود و اکثر درخواست‌ها این است که، فکر جدی برای تاریخ کنکور شود.

وی ادامه داد: این درخواست‌ها عمدتا ناشی از پیک دوم کرونا است که شایع شده است، در حال حاضر نیز شاهد هستیم که اخبار فوتی‌های کرونا به ۱۵۰ رسیده است یعنی همانند روز‌های اول شده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد: لذا ترسی که کنکوری‌ها و خانواده آنان دارند کاملا قابل درک است، بنابراین در هفته جاری یکی از دستور کار‌های ویژه کمیسیون آموزش، بررسی شرایط کنکور خواهد بود.

نادری ادامه داد: یکی از امکان‌ها که بسیار مطرح شده است به تعویق افتادن کنکور ۹۹ است، منتهی اگر قرار باشد کنکور با تاخیر برگزار شود، بحث ورود به دانشگاه و نظم ترم تحصیلی سال جدید بهم می‌ریزد و ممکن است ترم مهرماه نداشته و از بهمن ماه ترم شروع شود این یکی از امکان‌ها است.

زهرا
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۱ ق٫ظ

خب اگه قراره آزمون عقب بیفته از الان بگن خب،یجوری میون زمین و هوا گیرکردیم

ف
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۶:۴۴ ق٫ظ

واقعا نمیشه اینجوری هردمبیلی و بدون اطمینان از حفظ جون بچه ها کنکور برگزار کرد..باید اطمینان پیدا کنیم که هیچکس در اثر برگزاری کنکور مبتلا نخواهد شد.

الهام
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۸:۰۸ ب٫ظ

بچه ها لینک جدید مسترتست

زهرا
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  الهام

کو؟کجاست؟

اسما
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۸ ب٫ظ

برگزاری آزمون آبان ماه ورودی بهمن

میثم
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۳ ب٫ظ

سلام . واقعا شرایط سخته.از یه طرف کرونا تهدید میکنه و خطر ابتلا در اجتماعات بسیاره.از طرف دیگر کرونا حداقل تا یکسال دیگه هست.به نظرم باید یک فکر اساسی کرد.تعویق کنکور دردی دوا نمیکنه و برگزاری کنکور هم میتونه به قیمت جان عده اییی تموم بشه.واقعا چکار باید کرد؟

ساحل
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۷:۱۲ ب٫ظ

تعویق ارشد

سامان
تیر ۲, ۱۳۹۹ ۸:۲۴ ب٫ظ

اگه ده بار دیگم تعویق بیفته بازم میگین یه بار دیگه امتحانو عقب بندازینن….. خودتونم میدونید که فقط دارین وقت میخرین و کورونا بهونس که یه ظاهر منطقی به خواستتون بدین…بذارین امتحانو بدیم و تموم شه .خسته شدیم ازین همه امروز وفردا…

فاطمه
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۳:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  سامان

دقیقا موافقم باهاتون

Hamed
تیر ۲, ۱۳۹۹ ۴:۴۸ ب٫ظ

لطفا به فکر دانشجویانی که بیماری پیش زمینه ای دارن هم باشین. تو شهر ما شرایط کرونا خیلی بده. برگزاری کنکور تو این وضعیت مثل ریختن بنزین تو آتیشه. سلامتی آدما مهم تر از کنکوره با یه ترم دیر شروع شدن کلاس ها هیچ اتفاقی نمی افته

فاطمه
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۳:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  Hamed

امکان خطر واسه ٚٚٚٚٚشم هرجایی میتونه باشه میتونید امسال کنکور ندید ولی یه ملتو درگیر وقت خریدن خودتون نکنید

aida
تیر ۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۸ ب٫ظ

ازمون باید به تعویق بیفته ……اینکه ابان برکزار بشه و بهمن بریم دانشگاه اتفاق بدی نمی افته هیچ
تازه با کنترل جمعیت بیماری در دانشگاهها هم کنترل میشه

فاطمه
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۳:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  aida

پاییز که اوضاع بداره همه ویروس ها قروقاطی میشه

سعید
تیر ۱, ۱۳۹۹ ۹:۵۱ ق٫ظ

دوستان عزیز از آسمون سنگم بباره برگزارش میکنن.چون فرصت بررسی نتایج محدوده. الکی خودتونو گول نزنید.

خ
تیر ۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  سعید

از بهمن ورودی جدید می پذیرن.آبان بیفته ۳ ماه وقت دارن نتیجه بگن

سعید
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۸:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  خ

پس شما نخون چون میفته آبان!

خدا
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  سعید

من فردا آماده کنکورم.هر زمانی که بشه

مریم
خرداد ۲۶, ۱۳۹۹ ۶:۴۹ ب٫ظ

سلامم منم با عقب افتادن مجدد کنکور ارشد و شروع کلاسهای دانشگاه در بهمن۹۹ موافقم خیلی شرایط کرونا و بیماری موقع درس خوندن سخته.متاسفانه فشار روحی و روانی زیادی در کنار فشار مالی برای ما دانشجوها وجود داره کهشرایط درس خوندن رو سخت تر کرده.امیدوارم بتونیم در شرایط خوبی این کنکور رو به سرانجام برسونیم.برای همه سلامتی و موفقیت آرزو میکنم.لطفا به فکر ما دانشجوها باشید که بعد از کنکور بخاطر کرونا بستری نشیم….

نسیم
خرداد ۲۶, ۱۳۹۹ ۹:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

ممکنه بازم تغییر کنه یعنی؟؟

مریم
خرداد ۲۶, ۱۳۹۹ ۲:۱۸ ق٫ظ

سلام اگه به تعویق بیافته خیلی خوب میشه چون شوهر من اجازه شرکت در آزمون رو نمیده به خاطر کرونا.

مِیگُل
خرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۳:۳۷ ب٫ظ

یعنی ممکنه دوباره کنکور ارشد به تعویق بیفته و آبان ماه برگزار بشه … چطوری می تونیم اعتراض کنیم؟ خواهش میکنم مرداد ماه رو قبول نکنید بیماری موجِ دومش در راهه واکسنی هم وجود نداره…سلامتی ما مهم تر از کنکوره…چندماه عقب بیفته اصلا بهمن ماه میریم دانشگاه….خواهش میکنم بچه ها اعتراض کنیم دوباره کنکور عقب بیفته فقط فقط چندماه

امین
خرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۶:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  مِیگُل

برو سرچ کن کمپینشو ۴ خرداد راه انداختن…. برید رای بدین الان حدودا ۶۳۰۰ رای جمع شده

خدا
خرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۸:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  امین

چی سرچ کنیم؟ هرچی زدم نیمد

مِیگُل
خرداد ۲۳, ۱۳۹۹ ۰:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  امین

۶۳۰۰رای برای به تعویق افتادن کنکور به آبان ماه؟
خداکنه عقب بیفته

آدریان
خرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۲۶ ب٫ظ

  دوستان عزیز من شخصا مخالف تعویق کنکورم و به هیچ وجه بخاطر شرایط شخصی که دارم از کمپین تعویق کنکورها تا بعد ازواکسیناسیون حمایت نمی کنم. اما توی پیج کمپین نظری گذاشتم که در واقع شرایط شخصیمه که اونو اینجا هم توضیح میدم. قبلش یک توضیح راجع به خودم بدم:من کارشناسی ارشد عمرانم و می خوام دکترا شرکت کنم اما می خوام تغییر گرایش بدم اما ازونجا که دکترا مصاحبه داره و بخاطر تغییر گرایش ممکن مصاحبه دکترارو قبول نشم توی گرایشی که مد نظرمه دارم کنکور ارشد هم میدم.خلاصه اینکه هم داوطلب ارشدم هم داوطلب دکترا. حالا اصل مطلب : من ۲۱ اردیبهشت کرونا گرفتم از یه همایش کنکوری که نقاب و ماسک و دستکشم داشتم و صندلی ها یکی در میون خالی بود و یک هفته بعد که متوجه علائمم شدم رفتم بیمارستان و چون هزینه بستری زیاد بود بیشتر از ۵ روز در بیمارستان نموندم و بقیه درمانو اومدم خونه و چون خونمون یک خوابس و ۵۱ متره و توی اون یک هفته بعد همایش نمی دونستم کرونا دارم مادر و برادر کوچیکترمم گرفتن.الان که حدود ۴ هفته گذشته خونوادم افتادن توی یک چرخه بیولوژیک تا یکیمون بهتر میشه اون یکی که حالش وخیمه دوباره نقش… ادامه نظر»

آدریان
خرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  آدریان

راستی اونا که شرایط منو دارن نگران عبور از تب سنج نباشن من با راهنمایی پرستار روشیو پیدا کردم که بشه از تب سنج عبور کرد. پنج دقیقه قبل از ورود یه کمپرس یخ بذارید روی صورتو پیشونیتون می تونید از کش نقابتونم برای نگه داشتن کمپرس یخ روی صورتتون استفاده کنید.یکی دو نفر مونده به اینکه نوبتتون بشه سریع کمپرسو بذارید جیبتون. اصلا تب سنج متوجه نمیشه. این روشو من ۴ بار موقع خرید از فروشگاهی امتحان کردم و راحت تب سنجو رد کردم. اما حتما کمپرس یخ داشته باشین با شستن صورتتون قبل ورود خیلی نمیشه تب سنجو دور زد. من خودم بار اول گیر افتادم. فقط کمپرس

Z
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۹:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  آدریان

دوست گرامی وجدانت درد نمیگیره چن نفرو مبتلا میکنی میدونین چند نفر مبتلا میشن حالا اومدی اینجا راهکار نشو میدی

aida
تیر ۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  آدریان

دوست عزیز سلام
درسته درس خوندین زحمت کشیدین ……ولی به فکر ماهایی باشید که مثل شما زحمت کشیدیم ولی بیماری زمینه ایی خطرناک داریم

مریم
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  آدریان

خب این نظرتون خیلی خودخواهیه که کسایی مثل شمااینکه بیان سر جلسه و افراد سالم رو آلوده کنن ، پس باید موافق به تعویق افتادن باشید تا حالتون خوب بشه ، خیلی عذر میخوام ولی همین امثال شماها هستن که نمیذارن این بیماری ریشه کن بشه چون فقط به فکر خودشونن نه هیچ کسی دیگه

آرش
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۸:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  آدریان

میخوای بیای چندین نفر دیگم مبتلا کنی اصلا چند نفر مثل تو مبتلا هستن واصلا هنوز هیچ علایمی ندارن بابا به فکر جون مردممم باشید شاید یکی مبتلا شد وپدر مادرشو از دست داد

ساینا
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۹:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  آدریان

سلام.کاملا مشخص ک داستانتو ساختگیه تا بتونید ایجاد ترس و اضطراب کنید تا بقیه بقیه بهتره تعویق ببوفته.و الان همه مجالس عروسی ختم زیارت نماز جمعه تولد پاساژ کوهنوردی بازار گردی بازه و همه دارن بیرون میچرخن.و دانشاموزای سال اخر دبیرستان وراهنمایی حضوری ازموناشونو دادن….فقط ارشد و دکترا اگ ازمون بدن مبتلا میشن.لطفا ذهن مردمو خراب نکنید.

فاطمه
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۳:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  ساینا

گل گفتی

مهدی
خرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۳ ق٫ظ

خوب دوستان ببینید زمان کنکورو عقب انداختند ولی طوری گذاشتند که علاوه برانیکه به نفعمون نشد بلکه به ضرر ماهم شد یعنی اگر ۲۳ خرداد بود به نفعمون بود تا الان اما چرا چون که زمان امتحانات اکثر دانشگاه ها با زمان کنکور تداخل پیدا کرده و همه چیز قاطی شده و این به ضرر ما هست چونکه هم وقتمون میره و هم نمیتونیم یک چند هفته ای به اون صورت برای کنکور درس بخونیم ف جمله اونایی بالای ۱۶ واحد دارند تازه علاوه بر اون ارائه پروژه ها و کاراموزی هستش یعنی بد جور تداخل پیدا کرده همه چیز باهم همه این ها به کنار بحث امتحانات دانشگاه ورفتن به شهر های دیگع ودر مسیر بودنه دانشگاه و خود امتحانات وشلوغی ها و سلف ها و مسجد های دانشگاه و.. هست که اگر یه نفر خدایی نکرده مریض بشه تمام زحماتش به هدر میره و یک سال از همه چیز عقب میفته و دچار افسردگی حتی خودکشی هم میشه من خواهشم اینه که لااقل اگر کنکور عقب نمیفته یه فکری به حال امتحانا کنند امتحانای بچه های سراسری با کنکورشون حدود دو ماه هست انوقت ما ارشد همون روز که کنکور داریم روز قبلش یا بعدش امتحانم داریم این… ادامه نظر»

B
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۴:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

سلا دقیقا میخان چیکار کنن امروز آمار مبتلایان ۳۵۰۰ تا بوده.

مهدی
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  B

خیلی بد جوری شده یا تاریخ امتحان هارو عوض کنن یا کنکورو بندازن تو اخر مرداد چون همه چی توهم توهم شده و خیلی خطرناکه بابا کنکور سراسری ۲ ماه فاصله دارند انوقت ما روزی که کنکور میدیم فرداش یا روز قبلش امتحان دانشگاه داریم یا پروژه

فاطمه
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۳:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  B

👍

رضا
خرداد ۱۰, ۱۳۹۹ ۱:۲۶ ب٫ظ

در تاریخ ۹ اسفند ۹۸ محققان و پزشکان عزیز ساخت واکسن کرونا بین ۳ تا ۵ ماه آینده را به مردم وعده دادند که با توجه به زمان ساخت و تولید انبوه این واکسن و زمان لازم برای واکسیناسیون کامل مردم، مصونیت کامل مردم ایران در برابر این ویروس در نیمه دوم سال ۹۹ به واسطه واکسیناسیون امری بسیار محتمل است. لطفاً تا زمان ساخت واکسن و واکسیناسیون کامل مردم تمامی فعالیت‌های آموزشی و سنجشی حضوری را تعطیل کنید. طبق ابلاغیه سازمان محترم سنجش دانشگاه‌ها در برگزاری ترم جدید از بهمن ماه به جای مهر ماه اختیار تام دارند. با چنین اختیاری دیگر لزومی به برگزاری هیچ کنکوری در تابستان نیست و می‌توان تمامی کنکورها را تا بعد از واکسیناسیون به تعویق انداخت. برگزاری کنکورها و کلاس‌های حضوری در تابستان صرفاً با رعایت فاصله‌گذاری و استفاده از ماسک و دستکش امری بسیار خطرناک است. کولر و سایر وسایل سرمایشی خود محرکی برای جابجایی ویروس در فضاست و تجمع داوطلبان جلوی درب حوزه‌های امتحانی عامل مهم دیگری در شیوع این ویروس است و از طرفی تحمل ماسک روی صورت در فصل گرما بیش از یک ساعت موجب التهاب پوستی و خارش می شود و ضمن برهم زدن تمرکز داوطلبان کنکور سبب… ادامه نظر»

من
خرداد ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

سلام این کمپین جدیده ؟؟

امین
خرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۴:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  من

گویا جدیده من چند خطشو سرچ کردم اومد

Bb
خرداد ۵, ۱۳۹۹ ۶:۱۵ ب٫ظ

منم دیدم عالی بود واقعا درست ترین کار همینه

رها
خرداد ۴, ۱۳۹۹ ۹:۴۵ ب٫ظ

کسی میدونه تاریخ کنکور عملی موسیقی مقطع ارشد کی میشه؟

شهریور
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۹ ۶:۲۳ ب٫ظ

سلام کسی میاد اینجا یان؟ دوستان امروز تیتر زدن ک ترم از بهمن شروع میشه اگ اینطوره چرا فقط ی ماه تعویق زدن و سایت همهای باز کردن برا ثبت نام مجدد بهتر نبود مهلت بیشتری میدادن ب کسانی که تازه ثبت نام کردن،

Nn
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  شهریور

سلام کجا این خبرو دیدین؟

شهریور
خرداد ۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  Nn

سلام شبکه کارشناسی ارشد تو تلگرام ،فکنم مستر تست هم تیتر کرده دیروز

Shao
اردیبهشت ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۲ ق٫ظ

ی سوال فنی، معاون کل وزیر بهداشت گفتن که آزمون دکتری و سراسری از آخر تیر شروع میشه، دکتری که سرجاش میمونه، تکلیف ارشد چی میشه؟?

مریم
اردیبهشت ۲۳, ۱۳۹۹ ۱:۳۹ ق٫ظ

سلام دوستان، خانم نیلوفر دیگه اینجا نمیان؟ اگه نه ، به شکل دیگه ای میشه باهاشون ارتباط برقرار کرد؟

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۲۴, ۱۳۹۹ ۲:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

سلام دوست خوبم.نماز روزه هاتون قبول درگاه حق??از شانس شما بعد از مدتها به این لینک سر زدم..جانم در خدمتم

مریم
اردیبهشت ۲۵, ۱۳۹۹ ۴:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

سلام نیلوفر خانم نماز و روزه شما هم قبول. زمان تعویق کنکور واقعا دلگرمی ما بودید و با اینکه اصلا ندیدمتون خیلی تاثیر مثبت میذاشتید. واقعا ازتون ممنونم. فکر کنم شما تو حرفاتون گفتید برای درس خوندن و برنامه ریزی به بچه ها کمک میکنید. وای من بعد از تعویق نمیدونم چرا نمیتونم درس بخونم. بی انگیزه شدم. اصلا احساس میکنم دوباره میشینم میخونم و باز هم کنکور لغو بشه و نتونم برم آزمون بدم و بی نتیجه می مونم. همش اینجور فکرها میاد تو ذهنم. کلافه شدم???

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

سلام به روی ماهتون.خیلی ممنونم عزیزم.ببین مریم جان تعویق بعدی بعیدِ واقعا..برای همین اصلا بهش فکر نکن.مگر اینکه فاجعه ای خدایی نکرده رخ بده که تعویق مجدد اتفاق بیوفته.پس این قضیه منتفىِ.از دست رفتن انگیزه در این شرایط عادیه چون به قول معروف میگن باد میخوره پشت ادم..پس خیلی ها مثل شما هستن.من قبل از تعویق دوم کاملا اماده بودم ٣ماهه خوندم و مروز کردم و جمع بندی کردم وقتی تعویق اول اتفاق افتاد که یک هفته بود تاثیری روی من نذاشت اما تعویق دوم که کنکور افتاد خرداد من حدودا دوماه نخوندم چون اماده بودم و از خودم مطمئن بودم این اتفاق افتاد و ١٠٠٪؜ اشتباه بود نخوندن من.دوباره برنامه ریزی کردم و درسم تا اخر اردیبهشت تموم میشد و دوباره اماده بودم و تا خرداد ٢دور دیگه هم میزدم.تعویق مجدد که اتفاق افتاد برنامه ام طولانی تر شد ولی ناراحت نیستم از این اتفاق چون به رشته ام علاقه دارم سعی میکنم با لذت درس بخونم روی نقاط ضعفم بیشتر کار کنم.به این فکر کن که توی مقاطع تحصیلات تکمیلی شما قراره با رشتتون زندگی کنید.مدام تحقیق و پروژه و غیره..شما قراره با سوادترین در رشتتون باشید پس با لذت و علاقه شروع کنید به درس خوندن اما… ادامه نظر»

مریم
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۹ ۲:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

چقدر شما خوبید، ممنونم ازتون. خیلی دوستون دارم. چقدر خوبه با کیلومترها فاصله بدون هیچ دیدار یکی هست که انقدر انرژی مثبت و حس خوبی بهمون القا میکنه و بهش اعتماد داریم. از ته دلم از خدا میخوام که با بهترین رتبه قبول بشید و شاد و موفق باشید.❤

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۹ ۸:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

این برای من افتخاره که تو چشم شماها ادم خوبی ام…الهی شکر…ممنونم از دعای قشنگت مهربونم امیدوارم همین دعا برگرده برسه به خودتون…ان شاءالله بیاییم اینجا و خبر خوش بهم بدیم..توو این شبها برای من حقیر دعا کنید❤️❤️❤️❤️❤️

HADIS
اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۹ ۷:۲۱ ب٫ظ

سلام بچه ها من دوباره شروع کردم مثل قبل میخونم البته از امروز…انگیزم از قبل هم بیشتر شده همه چی به خودمون بستتگی داره افکار منفی رو بریزید بیرون همین چند روزه دیگه..زندانی افکار منفیتون نشید با انرژی زیاد بخونید این ۷۰ روزو.وقت برای فضای مجازی و تفریح زیاد هست..اگه انرژی تون کم شده دیوار اتاقتون رو پر کنید از نوشته های مثبت و انگیزشی از همه مهم تر به خدا توکل کنید…من که به خودم اومدم وقتی نمونده برای تلف کردن همش ۷۰ روزه? امیدوارم اونایی که مثل حال قبل من هستن تا دیر نشده به خودشون بیان..خدا نگهدارتون باشه امیدوارم همگی به هدفمون برسیم..❤?

مریم
اردیبهشت ۲۴, ۱۳۹۹ ۱:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  HADIS

سلام حدیث جان، میشه بگی چیکار کردی حالت خوب شد؟

HADIS
اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۹ ۶:۱۷ ب٫ظ

دوستان قصد ندارم اصلا انرژی منفی بدم بهتون و امیدوارم همگی با انگیزه و پشتکار به هدفتون برسید..من از وقتی کنکور عقب افتاده انگیزمو برا درس خوندن از دست دادم کسی هست بهم کمک کنه لطفا..کسی هست مثل من؟؟..من موافق تعویق بودم ولی الان به شدت دارم از درس خوندن فرار میکنم..دوستان لطفا کمک ?
بچه ها اینم بگم من قبل داستان تعویق روزی ۱۳ ساعت مطالعه داشتم با انگیزه ولی نمیدونم چم شده روزام همینجوری داره میگذره
مشاور بگیرم؟دیر نیست برا مشاور گرفتن؟چیکار کنم؟
نمیدونم اون همه انگیزه چی شد ??
ببخشید اگه حرفام حس بدی بهتون میده ولی به راهنماییاتون نیاز دارم..

سبا
اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  HADIS

سلام.نیلوفر خانم اگه بیاد وبه اینجا سر بزنه فک کنمم حرفاشون بتونه کمکتون کنه چون خیلی پرانگیزه بودند.

شهریور
اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  HADIS

دوست عزیز منم مثل شمام قبلش انقد استرس داشتم ک نگو الان دو روزه با اینک بیکارم خونه اصلا طرف کتاب نرفتم،هرطور انگیزتون زیاد شد منم راهنمایی کنید ممنون

سمیرا
اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  HADIS

سلام دوست عزیز.منم خستم و میخوام از فردا ادامه بدم .و فقط به این فکر میکنم که مرداد کنکور تموم بشه یه نتیجه عالی بگیرم و یک سال از عمرمو هدر ندم.به این فکر کن این روزهای درس خوندن برای کنکور تموم میشه بلاخره پس اگه خدای نکرده بدون موفقیت باشه شاید حال آدم از الانش خراب تر بشه.از فردا شروع کن .

آقاجانی
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۸ ق٫ظ

سلام یه سوالی دارم رشته هاییکه کنکورعملی دارن مثل معماری تکلیفشون چیه؟

شهریور
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۹ ۰:۴۱ ق٫ظ

سلام چ سکوتی شد

نیل
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۹ ۵:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  شهریور

فعلا که من تو استراحتم

رضا
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۵:۳۵ ب٫ظ

ازون جا رسما دارن غیر مستقیم اعلام می کنن که از بهمن ترم شروع میشه و مهر دانشگاه نمیریم…برای کمپین تعویق آبان ماه اقدام می کنیم به حول قوه الهی…… خدایا بازم رو سفیدمون کن….. ^____^
لینک کمپین به زودی تقدیمتون میشه

ارشدی
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۴:۱۰ ب٫ظ

سلام دوستان قضیه پذیرش از بهمن ماه و نیمسال دوم صحت داره؟

رضا
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۵:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  ارشدی

انشالله تعویق آبانو که بزنیم صحت پیدا می کنه ……..

ارشدی
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

ینی چی تعویق ابان اقا بیکار نیستیم که تاره اونموقع هوا سرد میشه موج جدید کرونا میاد

رضا
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  ارشدی

من بیکارم (صرفا در حوزه درس بیکارم) تعویقم دوس دارم

محمد
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  ارشدی

سلام. تا اوایل مهر نتایج نهایی میاد.
نه، این خبر بهمن (احتمالا بهمن) برای دانشجویان دکتری است که رساله دارند.

Mohammad
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۹ ۱:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  ارشدی

برای دکتراست دوست من. با حساب زمان مثل کنکور ۹۸، تا ۱۵ مهر نتایج میاد ان شاالله و از ۲۰ مهر ثبت نام ها شروع میشه حداکثر

بیسترو
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۳۱ ب٫ظ

حالا که تعویق زدن دوباره ، به قول اون کاربر عزیز :
” حاجی سریال جدید معرفی کنین حوصلمون سر نره ”

* یه نصیحت : همیشه با زبان ساده سخن بگویید
چون التزام به معقولیات و انکسار از بدویات
در تعتیر آنچه مقتضی است ممارست به عمل نقض نیست *

من
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۲ ق٫ظ

از اقا مهران عزیز واقعا تشکر می کنیم که اطلاعات درستی درباره ی تعویق زمان آزمون کارشناسی ارشد می داد . ابتدا تاریخ های پیشنهادی دکتری و ارشد را در تیرماه توسط سنجش بیان کرد و گفت که در ستاد با این تاریخ زمانی موافقت نشده است . این تاخیر چند روزه سنجش نشان داد حرف ایشان درست است . تاریخ پیشنهادی دکتری را ۲۷ تیرماه گفته بود که کاملا درست است و زمان ازمون کارشناسی ارشد را ۲۳ و ۲۴ مرداد بیان کرده بود اما در تاریخ جدید برنامه ازمونی زمان آزمون کارشناسی ارشد دوم و سوم مرداد است . فکر کنم ایشان در این زمینه مقصر نیست . طبق مصاحبه و اظهار و نظر های ریاست سازمان سنجش و وزیر آموزش و پرورش قرار بود ازمون سراسری در دهه ی اول مرداد و بیست روز پس امتحانات نهایی برگزار شود اما با این برنامه پنجاه روز پس از امتحانات نهایی ازمون سراسری برگزار می شود . فکر کنم ایشان هم طبق نظر مسئولین این تاریخ ها را ذکر کرده بود اما اینکه چرا این تصمیم گرفته شده تقریبا بی اطلاع هستیم . از ایشان برای اینکه اطلاعات صحیحی به دوستان می داد متشکرم

مهران
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  من

آقای خدایی صرفا هدفش لج کردن با بچه های ارشد بود چون بیشترین فشار و پیگیری از طرف ارشدیا بود برای همین حاظر شد چنین خودزنیه تاریخیو انجام بده اما بچه های ارشد به هدفشون نرسن برای همین تاریخ ارشدو سراسری پیشنهادی ستادو جابجا کرد…. حاظر شد فشار چند برابری سراسریو آخر مرداد تحمل کنه اما درخواست بچه های ارشد برای نیمه دوم رد بشه…. ترتیبم می خواست رعایت کنه باید فاصله دو هفته ایو حفظ می کرد که ارشد حداقل ۹ و ۱۰ مرداد باشه اما بازم فشار فاصله یک هفته ای برگزاری دو آزمون سراسریو تحمل کرد که کمپین صد در صد موفق نشه.ما توی اعتراضمون نهایت اخلاق مداریو داشتیم و پای خیلیارو وسط نکشیدیم اما دفعه بعد از غیر خودیام کمک می گیریم.

elham
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۰۱ ق٫ظ

سلام علی آقا حالا پیش خودتون میگیند که چه قدرسوال میپرسم.یکی ازسوالها در موردmain ideaاست وبرای جواب دادن به این سوال هر کدوم از اساتید۲روش مختلف بهم گفتند:۱:فقط درپاراگراف اول ۳.۴خط اولش به جواب می رسیم.۲: دو خط اول هر پاراگراف رامیخونیم وبه جواب می رسیم.حالاشما چه جوری جواب میدیند؟ممنون از راهنماییتون و سپاس.?

Ali
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  elham

سلام نه خواهش میکنم این چه حرفیه ببینیدreading فرق میکنه با هم بعضی مواقع تو ۲ خط اول میگن جوابو بعضی وقتا ۲ خط اخر ولی اینو حواستون باشه زمانی که خط نصفه هست نقطه گذاشته شده و باز میان در خط پایین تر شروع میکنن موضوع فرق کرده ببینید شما تمرین کنید لغات رو خوب بلد باشید راحت هست فهمیدن سوال ها ولی معمولا بیش از۹۰% توی ۲خط اول و ۲ خط اخر هست حالا باید ببینید طراح سوال جواب مدنظرش کجای متن هست ولی گفتم معمولا یا ۲ خط اول یا ۲ خط اخر (نمیدونم چرا پیام من ثبت نمیشه ولی جواب همتا خانوم رو هم میدم اینجا اگه زبان رشتتون عمومی هست کتاب مدرسان رو که میخونید کنارش زیرذره بین و لغات دبیرستان رو بخونید کفایت می‌کنه و واقعا اگه خوب بخونین زبانتون رو درصد بالا میزنید)

elham
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  Ali

اینکه گفتیند( زمانی که خط نصفه هست نقطه گذاشته شده وبازمیان درخط پایین تر شروع میکنن موضوع فرق کرده)منظورتون پاراگراف یعنی میره برا پاراگراف بعدی؟
بعدم ۲خط آخر که گفتیند منظورتون ۲خط آخر آخرین پاراگراف یا ۲خط آخر اولین پاراگراف؟

Ali
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  elham

بله دیگه هر پاراگراف با پاراگراف بعدی موضوعش فرق داره مثلاً اگه پاراگراف اول در مورد روانشناسی هس و تاریخچش پاراگراف دوم میاد مثلاً جزئیات رو تعریف می‌کنه و در مورد این که گفتین ۲ خط اول یا اخر (منظور من ۲ خط اول اولین پاراگراف و ۲ خط اخر اخرین پاراگراف هس)

شهریور
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۷ ب٫ظ

انگار من خواب موندم از خبر تعویق ،خدا کن همه هر رشته ای دوس دارند و هر دانشگاهی ک میخوان قبول بشن .ممنون از یکایکتون حتی اون دوستی ک دانشجو نبودو این مدت با ما بود ،مرسی از همه تون دلم براتون تنگ میشه ب امید موفقیت همه

elham
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۵ ب٫ظ

بچه ها و همچنین از (ادمین هامسترتست) میخواستم بپرسم این لینک مسترتست حذف میشه؟چون بعد از اعلام نتایج میخوایم خبرقبولی روبدیم؟

سلام. خیر هیچ یک از اخبار سایت مسترتست پاک نمی شوند. البته ما همچنان متناسب با زمان بندی کنکور اخبار جدید در سایت درج خواهیم کرد.

fati
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۰ ب٫ظ

ممنون بابت این پیگیرتون کلی خوشحال شدم??
حالا یه سوال داشتم نیلوفر جون تو برنامه ریزی

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  fati

جانم عزیزم درخدمتم

حسن
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۲۱ ب٫ظ

دستان به نظرتون تا۳۱ شهریور جواب نهایی میاد؟ چون من تا ۳۱ شهریور برای قبولی ارشد وقت دارم

امین
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  حسن

اگر گیر خدمتی نگران نباش همه اضافه خدمت های بخاطر غیبت قبل از هر عید عفو رهبری می خوره و شما مثل همه کسایی سر وقت رفتن و به اندازه همونا خدمت می کنی…. برای ارسال دفترچه عجله نکن…. دفترچرو بعد از ۱۲ مهر بفرست که ۱۲ آبان اعزامت بخوره و اگر قبول شده باشی خود نظام وظیفه از دانشگاه استعلام می گیره و نیازی نیست بری تا پلیس +۱۰…. در کل اصلا برای فرستادن دفترچه عجله نکن…. نظام وظیفه و دانشگاه ها و ستاد کرونا باهم هماهنگن و سنواتو تمدید می کنن به هر میزانی که نتایج دیر بیاد….. اخوی فقط به درست فکر کن و نگران هیچ چیز نباش

حسن
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  امین

مرسی اخوی

ثریا قاسم دوست
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۵۰ ب٫ظ

در نهایت یک تشکر ویژه از ادمین (ها) سایت مستر که با صبر و حوصله هه پیام ها رو میخوندن و تأیید میکردن❤??

elham
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۱۹ ب٫ظ

نیلوفرعزیزم ممنووووون بالاخره اعلام کردندوخیالم راحت شد?? .راستی بعد اعلام نتایج بیاوخبر تک رقمی شدنتو بهمون بده?

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  elham

خداروشکررر عزیزم با قدرت برو جلو و برای منم دعا کن??❤️?

مهران
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۱۵ ب٫ظ

منم خواستم یه پست تسلیت بذارم دیدم شما ویران کردی مخالفارو رسما دیگه سکوت می کنم ^__^ اما حرف شما کاملا درسته من اگر سهمیه نداشتم اصلا نمی خوندم چون وقت تلف کردنه و کارم پیمانکاری ساخت و سازه و دفتر فنی دارم (به هیچ مدرک تحصیلی برای اینکار نیاز ندارید چون انقدر مهندس بیکار و بینوا هست که حاظره با کمترین هزینه مدرکشو گرو بذاره و شما دفترتونو بزنید..چهار سال پیش که کارمند بودم رئیس دفتر فنی که توش کار می کردم سیکل داشت و از نوار کاست فروشی توی لاله زار کارو شروع کرده بودو رسیده بود به ساخت و ساز ولی به اجبار همه بهش می گفتن دکتر و درآمدش نجومی بود)…. مدرک ارشدو دکتری هم صرفا واسه پرستیژش می خوام وگرنه همه می دونیم باهاش یه پفکم نمیدن… و واقعا پول تو درس نیس …….امیدوارم همه موفق باشن در هر زمینه ای که دوس دارن

احمد
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۴:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  مهران

به امید خدا همین صفحه اسکرین گرفتم و میفرستم سنجش تا خودشون سری بعد متوجه باشن

میثم
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۱۲ ب٫ظ

با تشکر از خانم نیلوفر بابت پیگیری هاشون. ان شالله بعد اعلام نتایج با خبرهای بهتر اینجا ببینیمتون.

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  میثم

خواهش میکنم دوست عزیزم ان شاءالله با خبر خوش بیاییم???

مصطفی
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۰۳ ب٫ظ

در این مورد شکر خدا این نیست که بگی خدایا شکرت. اگه واقعا میخوای بابت این لطفی که بهتون کرده شکرگذار باشید باید از وقتی که بهتون داده به نحو احسن استفاده کنید.
خانم نیلوفر از شما هم ممنونیم.
بچه همه خداحافظی کنید و برید به درسا برسید.منم به خدا میسپرمتون دوران خوبی بود.?

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی

خواهش میکنم دوست عزیز.لطف خدا و تلاش همگی شما بود.برای همتون بی نهایت خوشحالم.

بیسترو
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۳۸ ب٫ظ

دکتری (ph.D) پنجشنبه ۹۹/۰۴/۲۶
کارشناسی ارشد ناپیوسته پنجشنبه ۹۹/۰۵/۰۲ و جمعه ۹۹/۰۵/۰۳
سراسری پنجشنبه ۹۹/۰۵/۳۰ و جمعه ۹۹/۰۵/۳۱
فنی و حرفه ای جمعه ۹۹/۰۶/۱۴
کارشناسی ناپیوسته جمعه ۹۹/۰۶/۱۴

F
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  بیسترو

ممنون بابت اطلاعات کامل

بیسترو
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  F

خواهش میکنم

* شما دو رو مهم در زندگی اتان دارید
روزی که به این دنیا امدید
روزی که می فهمید برای چه به این دنیا امده اید *

فرشته
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۳۰ ب٫ظ

تبریک بالاخره اعلام شد باانرژی شروع کنید به خوندن ایشااله همه نتیجه زحماتشونو میگیرن وعده ما ۲و ۳ مردادماه

سحر
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۲۶ ب٫ظ

اعلام شد بلاخره ۲ و ۳ مرداد? نیلوفر عزیز واقعا نمیدونم چه طوری ازت تشکر کنم????

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

من از شما ممنونم که به واسطه همه شما تونستم ادم مفیدی باشم.خیلی خوشحالم❤️❤️❤️❤️❤️❤️

کنکوری
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۲۱ ب٫ظ

بچه هااااااا تاریخ رو سنجش اعلام کرد. ارشد افتاد ۲ و ۳ مرداد و دکترا بیست و ششم تیر

hojjat
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۱۹ ب٫ظ

اعلام شد دیگه کنکور ارشد۲.۵.۱۳۹۹

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۱۹ ب٫ظ

بعد از مدت ها کشمکش بین این دو گروه اینک،
جبهه استقامت پیروز بر اسطوره مقاومت(ا.خ) :))))))))))
خداروشکر❤️?? ٢-٣ مرداد

الناز
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

? زمان خوبیه من که راضیم ?..
بالاخره انتظار به پایان رسید برم واسه یه برنامه ریزی خفن طور ?…

مرسی از شما بخاطر پیگیری مکررتون??

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  الناز

خواهش میکنم عزیزدلم خداروشکر که خیالتون راحت شد??

مبینا
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

باز همممنون از زحماتت عزیزم⁦??⁩⁦❣️⁩

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  مبینا

خواهش میکنم عزیزدلم?????

رضا
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

دست شما درد نکنه خدا قوت انشالله به هرچی می خواین برسین…..

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

سلامت باشی اقا رضا ان شاءالله شماهم موفق باشی??

مهران
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

خسته نباشین امیدوارم مدارج علمیو با موفقیت یکی یکی طی کنید و بهترین اتفاقا براتون بیافته.

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهران

خیلی خیلی ممنونم.لطفا برام دعا کنید????

امین
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

با این تعویق انگار دنیا مال من شده….همیشه خیییییییییییر ببینید ان شا الله….. منو مادرم همیشه دعاتون می کنیم…..

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  امین

چقدر خوشحالم براتون اقا امین…امیدوارم خبر قبولیتونو بدید به زودی…هم شما و هم پدر و مادر و خانواده عزیزتون سلامت باشید همیشه

بابی
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۱۶ ب٫ظ

تبریک ۲و ۳ مرداد شد

نیل
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۱۵ ب٫ظ

تاریخ جدید اعلام شد دوستان ارشد ۲و۳مرداد دکتری۲۶تیر

Ali
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۱۴ ب٫ظ

سلام دوستان سنجش تاریخ رو اعلام کرد: دکتری ۲۶تیر، ارشد ۲و۳مرداد، سراسری ۳۰و۳۱ مرداد

elham
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۴۶ ب٫ظ

سلام علی آقا ببخشید که من ازتون درباره زبان سوال میکنم چون دیدم رشته شما هم مثل رشته ماسوالاتتون فقط متن “reading”وهم تو زبان قوی هستیند این سوال رامیپرسم:از ما ۵.۶متن میدند ومثلا۳.۴تا از این متنهاخیلی طولانیه واگه بخوای اول همه متن رابخونی وبعد به سوالها بری وجواب بدی خیلی زمان میبره واگه هم که اول سوالهارابخونی وبعد بری داخل متن یه جورایی سردرگم میشی ونمیشه ومن اصلا با این روش نمیتونم درست جواب بدم.شمااز چه روشهایی استفاده میکنید؟

همتا
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  elham

ببخشید آقا علی منم یسوال داشتم من برای زبان فقط مدرسان خوندم اگه بخوام یه منبع دیگ بخونم بنظرتون چی بخونم؟؟

Ali
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  همتا

سلام دوست عزیز اگر رشتتون حقوق هست ساده ساز متون حقوقی خوبه ولی بازم میگم فقط تخصصی نیست شما باید عمومی هم بلد باشید

همتا
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  Ali

نه من رشتم شیمیه

Ali
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  elham

سلام خانم خواهش میکنم ببینید خیلی نمی‌خواد زووم کنید یه بار متن رو بخونید که یه شکل کلی از متن و موضوعش دستتون بیاد بعد دیگه نمی‌خواد برای هر سوال از اول تا آخر متن رو بخونید کلا reading یا درک مطلب حواستون به این باشه اگر یک کلمه هم بلد نبودین یا چندتا فرق نداره نمی‌خواد استرس بگیرین مفهوم کلی متن رو باید بدونید مثلاً یه نمونه سوال میدن فقط باید اول یا اخر متن رو ببینید همون جمله تو گزینه ها اومده و جواب درست اون هستش کلا reading فقط تمرین میخواد همین که لغت رو خوندین کامل تموم شد شروع کنید شبی چندتا reading حل کردن انشالله که اسون میشه براتون

ققنوس
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۳۵ ب٫ظ

من واقعا دیک خسته شدم از بس سنجشو چک کردم

احسان
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۱۶ ب٫ظ

واقعا دلیل عدم اعلام چی میتونه باشه؟؟

بیسترو
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

نمیدونم ولی یکی ازسایت ها گفته بود تا اخر این هفته اعلام میشه باید منتظر موند تا اعلام رسمی …

* خوشا انانکه در گهواره مردند
که بویی ز غم دنیا نبردند *

سمیرا
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۱۲ ب٫ظ

عجب سکوتی.????

بیسترو
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۰۳ ب٫ظ

شما رو نمیدونم من که دارم سکه میندازم شیر اومد می خوابیم خط اومد فیلم می بینیم
اگه لبه وایستاد درس میخونیم …..

* کسی که کاری را میخواهد انجام دهد راهش را
و کسی که نمی خواهد انجام دهد بهانه اش را
پیدا خواهد کرد *

بیسترو
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  بیسترو

الیته واسه خوابیدنم اگه خوابت نیومد یه ایده دارم اونم اینه که
دکور اتاق خوابتونو شبیه کلاس درس کنید!!

* آدم باید روزی ۸ ساعت بخوابه!
نه برای سلامتی خودش…!
برای سلامتی باطری گوشیش *

shahla
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۰ ق٫ظ

سلام ی سوال داشتم
چطوری میشه تعداد شرکت کننده های هررشته روپیدا کرد تو نت ممنون میشم کسی دونست بهم بگه

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  shahla

عزیزم بعد از اعلام نتایج اولطه مشخص میشه.فکر میکنم اگر اشتباه نکنم عکس کارنامه هم رشته ای های خودتونو ببینید توی اون کادر مشخصه

بهاره
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

سلام نیلوفر خانوم.روزتون به خوشی.خواستم ازتون تشکر کنم.حرفاتون باعث شده که برنامم منسجم تر بشه و محکم تر بخونم.ازتون خیلی ممنونم❤❤

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  بهاره

الهی شکر?خیلی خوشحالم کردی بهارِ گلم امیدوارم همینطوری ادامه بدی.

shahla
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

ممنونم گلی

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  shahla

خواهش میکنممم??❤️

ناز
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۲ ق٫ظ

اقای مهران میتونم بپرسم شما رشتتون برای ازمون ارشد چی هست؟

مهران
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  ناز

مهندسی شیمی هستم. کمکی اگر از دستم بر میاد بگید در خدمتم

رضا
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهران

ادمین عزیز ایشون مهرانه که جای مهران جواب داده؟؟؟؟ مهران آیکنش سبزه دیروزم گفت به همه دیگه کامنت نمیذارم….

elham
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  ناز

سلام عزیزم توکامنتهای قبلی گفته بودندمهندسی عمران از دانشگاه تهران وباسهمیه ۲۵

ناز
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  elham

سلام عزیزم مرسی از جوابت

خوشبحال اون اقا:((((((

رضا
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۰ ق٫ظ

فرماندهان عزیز و معاونین جبهه موافق و مخالف اگه شما حرف نزنید کلا باعث کمتر تحریک شدن سربازاتون میشه و استرس‌ها کمتر میشه ?
کلا حرف نزنید جو آرومتره
پس میدون رو بسپارید به سربازاتون و خدافظی کنید
خبر قطعی اومد خبرتون میکنن ?

باتشکر

ناشناس
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۲۰ ق٫ظ

انشالاکه عقب میوفته نگران نباشید

مبینا
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  ناشناس

وااای هستن هنوز کسایی که فک میکنن عقب نیفتاده؟
شوخی نکن تروخدا⁦??‍♀️⁩

بیسترو
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۳:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

اونطور که تو متن خبر این صفحه و خبر گزاری ها اومده میگن قطعیه ولی تاریخ رو تا این لحظه که دارم می نویسم ندادن .

* ما که هر وقت دل به دریا زدیم
دزدایه دریایی گرفتنمون *

ارشدی
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۳:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  بیسترو

این جملات ستاره دارتون ته کامنتا واقعا تاثیرگذارن ??

Ali
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۲:۰۶ ق٫ظ

سلام دوستان گفتم بیام این پیام رو بگم که شاید کمی از استرستون کم بشه و درس رو دنبال کنید اقای وهاب زاده توی اینستاگرام جواب یه بنده خدایی که سوال پرسیده بود رو داده و این حرف رو زده (سلام، از دیروز بیش از چند هزار پیام از دوستان داوطلب داشتم، مطلعم که بچه ها نگرانند و استرس دارند. آزمون به اندازه کافی اضطراب دارد و این موضوع که حس بلاتکلیفی برای زمان برگزاری دارند هم یک بار مضاعفی را تحمیل میکند، برخی از دوستان چندین شب نخوابیدند و نگران هستند، همین موارد هم باعث میشود که تا آنجا که امکان دارد پیام هارا پاسخ دهم، شاید همین چند کلمه ارامش خاطری را ایجاد کند، البته از ابتدا هم بنا نبود بنده در این باره ورود کنم و اطلاع رسانی در این مورد مرتبط با جای دیگری است اما دوستان لطف داشتند و دغدغه ها را به بنده منتقل کردند و درخواست پیگیری داشتند، من هم برحسب وظیفه. در این باب دخالت و پیگیری کردم، اما جواب دوستان; همان که وزیر بهداشت گفتند، همچنان همان است و با پیگیری دکتر نمکی و لحاظ کردن مشکلات بهداشتی و سلامت داوطلبان، تاریخ جدیدی برای برگزاری آزمون های سراسری اعلام خواهد شد،… ادامه نظر»

بیسترو
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۵۸ ق٫ظ

طرف طوری میگه با دیدن قبولی های قبلی تو دانشگاه مورد نظرم با زدن چن تا سوال قبول میشم
فکر اینجاشو نکرده شرایط امسال فرق داره با پارسال ، یه درصدم احتمال بده اونایی هم که نخوندن ( از بیخ نمی خواستن یا مشکلاتی براشون پیش اومده بود یا با تایم قبلی مشکل داشتن و … ) با اعلام به تعویق افتادن قبلی شروع به خوندن کردن ، با اینکه جای اونیکه یه سال به صورت منظم نشسته پای درس رو نمیگیرن ( البته هیچ چیز غبر ممکن نیس ) ولی بازم احتمالا باعث تغییر خواهند شد

* در شگفتم سلام آغاز هر سخن هست و در نماز پایان سخن *

شهریور
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  بیسترو

قبول شدن ب خوندن نخوندن نیست شخصی بوده ک یکسال مطالعه موداوم داشته ولی مجاز هم نشده وشخص بوده بعد شش سال ک از درس دور بوده مجاز روزانه شده گاهی اوقات طرف فقط حفظ کرده سر جلسه ب کارش نیومده

بیسترو
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  شهریور

بابا خودتم داری میگی حفظ کرده منم میگیم کسی که نشسته پای درس نه اینکه روزنامه وار خوندن ، اخه به اونم میگن درس خوندن ( داره خودشو مسخره میکنه ) و صد الیته نمی تونم در مورد توانایی توی اشرف مخلوقات حرف بزنم و بگم چه کار را میتونی بکنی یا نه ، به قولی تو رییس خودتی واسه خودت سربازی

× در شگفتم اسمانی که ابی میبینم و ابی نیست
و خدایی که نمی بینم و میدانم هست ×

بیسترو
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  شهریور

یکی هم گفته بودی به خوندن و نخوندن نیس اره راس میگی یه فرشته هس سرجلسه ازمون ظاهر میشه جواب ها رو میده به طرف ….ههههههه

* صادق باش مثله پاکت سیگار که روش نوشته سرطانزا
نه مثله ابمیوه که روش نوشته صد در صد طبیعی *

b
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۵۴ ق٫ظ

سلام حالا تعویق قطعیه ؟

بیسترو
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  b

اونطور که تو متن خبر این صفحه و خبر گزاری ها اومده میگن قطعیه ولی تاریخ رو تا این لحظه که دارم می نویسم ندادن .

* فیزیک خیلی آسونتر می شد اگه به جای سیب
خود درخت رو نیوتن افتاده بود. *

مهران
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۵۴ ق٫ظ

الَّذِینَ آمَنُوا وَ تَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِکْرِ اللَّهِ أَلا بِذِکْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ

(هدایت شدگان) کسانى هستند که ایمان آورده ودلهایشان به یاد خدا آرام مى‌گیرد. بدانید که تنها با یاد خدا دلها آرام مى‌گیرد….

رفقا من دیگه کامنتی نمیذارم به احترام صحبت خانم نیلوفر که گفتن “تمومش کنید”….
اگر کسی با صحبتای من حالش بهتر شد اگر راه داشتو دلش راضی بود منم دعا کنه
اگرم کسی با صحبتای من ناراحت شد من همینجا ازش معذرت می خوام انشالله که منو حلال کنه.
در آخر هم برای همه رفقا چه موافق چه مخالف آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم بهترین نتیجرو در کنکور بگیرین.
خدانگهدارتون.
کوچیک شما
مهران

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  مهران

یک دنیا ممنونم از اینکه دیروز بچه هارو وسط این همه استرس اروم کردید.خدا خیرتون بده…براتون بهترین هارو میخوام.امیدوارم همه اینکارو کنن و زیاد دامن نزنن به این موضىع تا خبر رسمی بیاد. یکم ارامش برگرده.منم باید درسم رو شروع کنم.

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  مهران

خیلی زحمت کشیدید.ان شاءالله نتایج خیلی خوبی میگیرید.

مصطفی
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۰۹ ق٫ظ

من خودمم وقت تلف کردم ولی دو روزه دوباره برگشتم به همون روال قبل ما هرکدوم به نسبت دلیلی که داشتیم وظیفه خودمون که حمایت از کمپین بود و رسوندن حرفمون به مسئولین رو انجام دادیم. دیگه از اینجا به بعدش به خدا دست ما نیست. توروخدا برگردید به روال قبل.

مصطفی
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۰۱ ق٫ظ

و دوهفته دیگم اگه وقتتونو هدر کنید انگار همون ۲۳ خرداد امتحان بوده.?

مصطفی
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۰:۵۹ ق٫ظ

سلام. میگم دوستان فرض رو میذاریم بر اینکه آزمون نیمه ی اول مرداد باشه. با احتساب این دو هفته ای که اینجا وقتتنو تلف کردید و هنوزم به تلف کردنش اصرار دارید . انگار که شما وقتتو تلف نکردی و همون آخر تیر امتحان دادی.
نمیدونم منظورمو رسوندم یا نه.???

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۰:۱۵ ق٫ظ

اگه منو قابل بدونید جای خواهرتون یا دوستتون میخوام راحت و رک باهاتون حرف بزنم
“تمومش کنید!”
میدونم دوست دارید خبر قطعی بیاد
وضعیت منم وضعیت شماست
منم بی خبرم
هرکاری میشد رو کردم
از اینجا به بعدش فقط باید اعلام بشه
تا دیروز تنها خواسته اعلام قطعی بودن تعویق بود
اما الان فقط صبح تا شب اینجا بحثه تاریخه
برسی میخواد تنظیم میخواد هزار و یک داستان داره که ما هیچیشو نمیدونیم
پس قضاوت نکنیم هیچ شخصی رو در هیچ سازمانی
خواهش میکنم بهانه هارو کنار بذارید درستونو بخونید خبر تاریخ هم میاد
من حتی اگه خبری هم بهم برسه نمیگم چون همش احتماله و پس فردا همین هایی که میبینید مثل همین الان هزار و یک داستان درست میکنن
من خودم از شماهایی که داوطلب ارشد و دکتری هستید انتظارم خیلی بالاتر بود
یکم صبورتر باشید
وقتی میدونید تعویق حتمیه دیگه چرا مشکل دارید عزیزای دلم؟
برنامه ریزی ٢هفته ای انجام بدید و برید بخونید تا خبر بیاد.حرف هیچکسم باور نکنید.خبری رو هم که میخونید اینجا نذارید که جز فکر درگیری هیچی نداره.فقط اعلام سنجش..

mohammad
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۳:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

سلام و سپاس از خواهر گرامیمون نیلوفرخانم!کاملا درست منطقی میگین ،من فقط پریروزا اومدم خبر دیدم خوشحال شدم واز شما تشکر کردم و دیگه نیومدم .فضای مجازی خیلی از وقت آدمو میگیره و استرسش هم که دیگه جای خود داره !
درهرشرایطی هستیم ،شکرگزار باشیم و بدون توجه به حاشیه ها درس بخونیم!
بازم سپاس فراراوان از شما (ظاهرا خوزستانی هستین،سپاس از هم استانی عزیز)
همه ایشالله بهترین رتبه هارو بیاریم و شمام امیدوارم همچنین

من
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۹ ب٫ظ

اقا مهران عزیز ممنون از اینکه با حضور در اینجا و با اطلاعات صحیح در این چند روز باعث آرامش و دلگرمی دوستان شدی . ثبت نام ازمون کاردانی به کارشناسی در این هفته است . بچه های کاردانی به کارشناسی می پرسند آیا احتمال دارد زمان ازمون انها تغییر کند یا ازمون مثل هر سال همان اواسط مرداد ماه برگزار می شود

مهران
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  من

سلامت باشین…..من در مورد اون آزمون اطلاعی نگرفتم و چیزی نمی دونم که خدمتتون ارائه بدم اما اگر نظر شخص منو می خواین به نظرم تعویق بعیده برای این آزمون چون تاریخ اصلی آزمون در مرداد بوده و عملا اکثر آزمون ها به این ماه موکول شده پس زمان برگزاریشون مناسبه…. البته تاکید می کنم این نظر من نه اطلاعات گرفته شده از منبع.

رضا
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۸ ب٫ظ

میگما فکر کنم یه عده هم بیکارن اومدن اینجا وقت بگذرونن ?
تحلیل میکنن
تاریخ اعلام میکنن
ابهامات رو رفع میکنن
با مخالفا میجنگن
فرماندهی میکنن جنگ رو
تازه معاون هم دارن که در غیابشون فرماندهی رو برعهده بگیره ?

هیچی دیگه خواستم بگم خداقوت فرماندهان ?
دنیایی دارید ها ? یاد پلیس بازی‌های بچگیامون افتادم ? با دشمن فرضی میجنگیدیم ?

بابی
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۴ ب٫ظ

انصافا ادم خجالت می کشه که بگه این دانشجوها میخوان ارشد امتحان بدن
عزیزان خود آقایون گفتن تعویق قطعی هست. پس یعنی قطعی هست. دیگه به چرت و پرت های مغایر گوش ندید. بعدم استرس چی؟ارشد راحت میشه قبول شد من دوستم دوهفته خوند الان دانشگاه تربیت مدرسه
خود منم میخوام همینکارو بکنم.
امروز هم با تعداد کرونایی که از دیروز بیشتر بود کاملا مشخصه نمیشه دیگه اعتماد کرد و حتما کنکور باید به تعویق بیفته.
هرکی هم میخواد زود کنکور بده همون ۲۲ و ۲۳ بره پشت درای بسته کنکورشو بده بره.

الناز
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  بابی

تربیت مدرس؟?ببخشید چه خوب دوستتون رشته ش چی بود؟
ولی شاید سهمیه داشتن!

نیلا
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۰:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  بابی

سلام من همیشه اینجا بودم ولی کامنت نمیذاشتم این کامنتو ک دیدم خیلی برام جالب بود ببخشید رشته دوستتون چی بود؟؟؟؟؟

Ah313
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  بابی

البته اون رشته ایی ک اوشون میخونم حتما دوهفته ای بوده ک با دوهفته ای قبول شده
شما مثلا میخوای رقیب کشی بکنی؟
خواهرمن ۵ ماه خوند تربیت مدرس اورد
من خودمم بعد خدمت سربازی ۳ هفته وخت داشتم ک تو خدمت هم میخوندم با ۳۵۹مهندسی شیمی تربیت مدرس نیوردم
اطلاعات غلط ممنوع لطفا

نیلا
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  Ah313

شما رشتتون مهندسی شیمیه؟؟

Ah313
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۲:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  نیلا

بله

F
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  بابی

خواهشا این مدل حرف هارو نگید یعنی چی اخه دوهفته خوند ول شد قطعا یا بیشتر خونده ولی نگفته یا شدییییییدا نابغه بوده یا از قبل در طول دانشگاه مطالعه های خیلی مفیدی داشته پس به غیر ازین نیست حالا هر رشته ای که درومده ایشون

علیرضا
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۳۸ ب٫ظ

? مشخص نبودن پایان کرونا، علت اعلام نشدن زمان دقیق کنکور

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس:
? پایان همه گیری کرونا مشخص نیست بنابراین نمی توان تصمیم گرفت که امکان تجمع داوطلبان کنکور در کنار هم فراهم است یا خیر.

? متاسفانه برخی برگزاری کنکور را مهمتر از سلامتی داوطلبان می‌دانند. ویروس کرونا مسئله‌ای نیست که کسی بتواند با قاطعیت درباره زمان اتمام آن اطلاع رسانی کند بنابراین طبق تاریخ مشخص شده، کنکور سراسری را برگزار می‌کنیم.

? البته با این شرایط کنکور سراسری در دهه اول مرداد برگزار خواهد شد، ولی علت اینکه زمان دقیق کنکور اعلام نمی‌شود این است که وضعیت کرونا پیش بینی نمی شود/باشگاه خبرنگاران جوان

ارشدی
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

ببخشید ینی تاریخ ارشدم اعلام نمیکنننن؟ ما مبنارو همون خرداد بذارین بخونیم ؟

al
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  ارشدی

خیلی دوست داری خرداد برگزار بشه ولی نمیشه ? چون همچین کاری دیگه نمیتونن بکنن چون به صورت رسمی اعلام کردن که تعویق انجام خواهد شد

مهران
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

کمیسیون آموزش مجلس خیلی ساله داره تلاش می کنه که بتونه جلوی مافیای کنکور وایسه و کنکورو حذف کنه اما موفق نبوده حالا کرونا شده آب گلالودی برای ماهیگیری کمیسیون آموزش مجلس که بتونه کنکورو حذف کنه و در فهوای کلام متن اصلی این خبر هم اشاره می کنه که دستمون برای حذف کنکور بسته نیست. اما قبلا در خبر ۱۹ فروردین وزیر علوم اینطوری جواب دادن: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پاسخ به این سؤال که آیا در صورت عدم برگزاری کنکور دانشگاه‌ها زیرساخت لازم برای جذب دانشجو را در رشته‌های تراز را بالا دارند، اطمینان داد که راهی جز برگزاری کنکور وجود ندارد و جایگزین موردقبول تعیین نشده است. وی در ادامه با اشاره به جذب دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی گفت: در شرایط عادی هم بخش قابل‌توجهی از رشته‌های دانشگاهی از طریق بررسی سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد و در سال جاری نیز این امکان وجود دارد. غلامی تأکید کرد: باید تلاش شود که با اطلاع‌رسانی کارشناسی شده، تعداد بیشتری از داوطلبان ورود به دانشگاه، متقاضی ورود از طریق سوابق تحصیلی خود باشند. وی افزود: امیدواریم تا زمان برگزاری آزمون سراسری دانشگاه‌ها مشکل ناشی از شیوع بیماری کرونا برطرف شود. ضمنا تاکید می کنم الان منبع موثق… ادامه نظر»

نیل
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۰۷ ب٫ظ

بچه ها کسی اطلاع داره برای روزانه تهران تو رشته اقتصادچه رتبه ای نیازه؟

بابی
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  نیل

دیگه این که پرسیدن نداره دانشگاه تهران همه رشته هاش باید ۱ تا ۱۰ باشی

نیل
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۰:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  بابی

شهر تهران منظورمه

مصطفی
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  نیل

چه گرایشی ؟ نفرات اول به احتمال زیاد میرن نظری شریف و نظری خاتم ! هرکدومم فک کنم ۱۵ تا یا ۱۲ تا روزانه میگیره (گرایش نظری) ! من دوستم با رتبه ۴۰ گرایش نظری تهران رو آورد پارسال ! گرایش های دیگشو راح تر میتونی قبول شی

نیل
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  مصطفی

بیشتراز گرایش شهر مهمه برام فقط میخوام تهران و دولتی باشه

مصطفی
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  نیل

ببین دانشگاه های شریف ، تهران ، علامه ، بهشتی ، و حالا غیر انتفاعی خاتم فقط گرایش نظریش خیلی خوبه ! من فک می کنم زیر ۱۴۰ بیاری بالاخره یه گرایشی روزانه شهر تهران قبول میشی !دانشگاه زیاده گرایشم زیاده ولی خوب گرایش نظری پرطرفدارتره از بقیه گرایشا

نیل
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۲:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی

ممنونم

الناز
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۸:۳۳ ب٫ظ

چقدر حرص می‌خورید همه تون.آرامش خودتون رو حفظ کنید.به زودی اعلام میکنند تاریخ جدید رو

رضا
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۸:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  الناز

آرامش داریم و دلمون روشنه به نتیجه با لطف خدا…. فقط داریم مخالفارو تخریب می کنیم که رفقامون استرسشون کم بشه…. که البته من دیروز بیشتر کامنت میذاشتم و امروزم آقا مهران سنگ تموم گذاشتنو نیاز به حضور ما نبود….

Hamta
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۵۶ ب٫ظ

بخدا اومدم بگم اخه مگ انقد راحت میشه با خانم قاسمی ارتباط بگیره گفتم الان همه میریزن رو سرم !!!چون همه باور کردن

احمد
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  Hamta

????? حق دارید
جو ی جوری شده که هرروز یه عده پیدا میشن و ادعا میکنن با بچه های بالا در ارتباطن و تا بهشونم میگی اقا خانم این حرفت بنظر بعیده ها همه میگن تو مخالفی و داری ایتطور خودتو خالی میکنی
قبلا هم ی چند نفری از این ادعاها کردن ولی نه تنها درست نبوده بلکه وقتی خبر رسمی اومده کلا ناپدید شدن این کساییم که تازه اومدن و ادعاها جدید مطرح کردن به محض اعلام خبر غیب میشن

رضا
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

آخه تا هفته پیشم خود تعویق بعید به نظر میومد اما اتفاق افتاد…. کاری به پیش بینی ها و حدسیات و منابع خبری دوستان ندارم اما برام روشنه که جو و دست برتر با بچه های کمپینه

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

اگه منظورتون رفتن منه من غیب نشده بودم دیروز خداحافظی کردم چون دیدم اصلا وقت سر و کله زدن با اون چند نفر رو ندارم و هرکاری هم تونستم کردم و دیگه کاری از دستم برنمیاد.امروزم بخاطر اون همه عزیزی که با لطفشون شرمندم کردن اومدم دلیل بعدی این بود دیدم یسری دارن از اسم خانم قاسمی و غیره سوءاستفاده میکنن اعصاب بچه هارو بهم میریزن.هر خبری دادم کپی پیست حرف کسایی بود که توی ماجرا هستن.موفق باشید???

احمد
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

خانم نیلوفر من گفتم هرروز ی عده جدید پیدا میشن و از بچه های بالا خبر میدن شما چرا به خودت گرفتی من از همون اول بودم و از کارایی که شما کردید هم خبر دار حتی ی جاهم گفتم که فقط شما خبر درست اعلام میکزدید دلیل غیبت شمارو هم میدونم حرفای اون افرادیم که شمارو ناراحت کردن کامل دیدم الانم اصلا منظورم شما نبودی حتی یک درصد بلکه ازتون ممنونم هستم بابت زحماتتون

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۰:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  احمد

من در نهایت احترام نوشتم که اگر منظورتون منم دلایلم این بوده وگرنه قصد قضاوت ١٠٠٪؜ حرفتونو نداشتم،ان شاءالله همگی از این وضع دربیان و کمی صبوری کنن???

Hamta
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

اره بخدا دیگ میترسه ادم???من فقط ب حرف شماهایی که از اول بودین دیگ اعتماد دارم آیکون کنار اسمتونم دیگ حفظ شدم

احمد
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  Hamta

باز خداروشکر ی نفر پیدا شد که بگه من از اول بو
امروز یه عده پیدا شدن به من میگن تو ازمخالفایی و اومدی خودتو خالی کنی??

احمد
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

بودم
دوحرف اخرش جا افتاد??

رضا
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  Hamta

من شخصا به تاریخا کار ندارم و برام تیرو مردادش خیلی فرق نداره هرچند دوس دارم مرداد باشه به جهت به کرسی نشستن هدف کمپین اما قشنگ فشاری که داره به مخالفا میادو حس می کنم…. کم مونده منفجر بشن….

احمد
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

بله رضا جان همونطور که گفتی فعلا دست برتر با موافقای تعویقه تیر و مردادم فرقی نداره ماهدفمون این بود تو بهترین زمان ممکن برگزار شه حالا تیر یا مردادیا دیرتر

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  Hamta

خداروشکر ادمین سایت حواسشون هست و یک دنیا ازشون ممنونم که انقدر صبور و مهربون و خانومن.بازم همینجا تشکر میکنم.کامنت های اقا رسول فیک رو پاک کردن

احمد
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

نیلوفر خانم من بازم میگم منظورم به هیچ وجه شما نبودی من شاهدم که شما هبچوقت تاریخ دقیق اعلام نکردی و فقط خبرهارو انتقال دادی و یا نظر شخصی خودتون رو بیان کردی

منظور حرف من کسای دیگ بودن که با کلی ادعا میان میگن تاریخ فلان روز هست یا قراره فلان اتفاق بیوقته از قبل عیدم این افراد بودن من اونموقع اعتماد میکردم و بعدش که خبر رسمی اعلام میشد کلی اذیت میشدم ولی الان خداروشکر دیگ میدونم همش الکیه
و فقط محض اطلاع بقیه گفتم که بعدا اذیت نشن

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۳۷ ب٫ظ

دوستان سلام من انقدر ناراحتم و عصبانی که حد نداره منی که سالی یک بارهم عصبانی نمیشم از وقتی امروز کامنت هارو خوندم دیدم چند نفر دارن با روح و روانتون بازی میکنن قلبم همینطوری داره میزنه اخه ادمه حسابی برای چی اینکارو میکنی؟؟؟؟؟ کاری به کم لطفی دوستان با ای دی های مختلف اصلا ندارم و اصلا هم مهم نیست.مهم تک تک شمایید که انقدر مهربونید و من دقیقا بخاطر شما اومدم که حواستونو جمع کنید ینفر با اسم “رسول” داره همینطوری دروغ میگه!!! اخه قربون شکل ماهتون برم مگه تینیجرید شما که انقدر زود باور میکنید.این اقا رسول که حدس میزنم همونه که با ای دی اسم و فامیل من میومد همش داره دروغ میگه!خانم قاسمی شمارشو مطمئنم به کسی نداده حتی امروز چند باز زنگ زدم جواب نداد از طرفی اقای وهاب زاده اصلااااااااا تاکید میکنم اصلاااااااااا تاریخ نمیگه!!من مونده بود فقط التماسشون کنم برای حتی قطعیت تاخیر نه تاریخ!اما ایشون اصلا اصلا هیچی نگفت و من حتی تمام پیاماشونو کپی کردم اینجا!اونوقت این اقای فیک اومده میگه تاریخ داده گفته مرداد و اطلاعات جلسه رو میگه و حتی از طرف خانم قاسمی دروغ میگه. من الان کامنت شهلا جان رو دیدم که شهلا جان منو قسم… ادامه نظر»

مهران
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

نیلوفر خانم عزیز اصلا نیاز به حرص خوردن نیست بخدا تکلیف مخالفا و موافق نماها و منافقا و افراد فیک کاملا مشخصه و هدفشون بر باد رفته و صرفا می خوان رفقای مارو اذیت کنن…. اینم که من تاریخیو منتقل می کنم قطعا خبر رسمی نیست و با توجه به روابطی که دارم از حاشیه جلسات ستاد متوجه میشم میگم… من شخصا اصلا آدم سرشناسی نیستم اما خب به لطف خدا دوستان سرشناس و مطلع دارم.

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهران

متوجهم اما اون شخص با ای دی رسول فیکه و خبر فیک میداد شماهم تشکر کردی ازشون

مهران
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

من تشکرم صرفا به این جهت بود که ایشون با خبرشون به نوعی باعث آرامش شدن و البته خبرشون با خبر منبع من تناقضی نداشت….

Hamta
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

نیلوفر ازت خواهش میکنم نمیگم وقتتو کلا بذار تا زمانی ک خبر بیادحداقل.ردزی دوبار بیا اینجا
ما بتد اعتماد کردیم وتنها راه ارتباطمون خودتی میدونم لطف کردی میدونم بخدا فقط میگم یکم دیگ بمون کمکمون کن خدا خیرت بده من دیگ حرف هیجکیو نمیتونم باور کنم

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  Hamta

عزیزدلم باور کن به هر طریقی میتونستم تلاش کردم از اینجا به بعد باید منتظر تاریخ باشیم.بعضی دوستان فقط نیمه خالی لیوان رو میبینن.تا همین دیروز ارزوی همه خبر حتمیه تعویق بود اما الان نمیفهمم واقعا اینهمه استرس برای چیه.

shahla
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۸:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

مرسی عزیزم که اینقد مهربونی و اینقد بفکر مایی واقعا نمیدونم دیگ چ باید بگم و حرف کیو باورکنم ولی بحرحال این کمپین واین نظرات باعث شد ما بفهمیم هنوزم ادمایی هستن مثل شما ک از ته دل بفکر همه باشن درسته ن میشناسمت ن چیزی ولی واقعامیگم انسایت رو تووجود شما میشه حس کرد
ببخشید اگ اذیتت کردیم همش با اینک هیچ وظیفه ای نداری پرتوقع هستیم و میگیم نیلوفر جان خبر بده
التماس دعا

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  shahla

عزیزدلم لطف داری من هرکاری که فکر میکردم مفیده رو انجام دادم الان خیلی ساده اس باید صبر کنیم تا خبر اعلام شه اصلا مسئله پیچیده ای نیست

Mr
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۸:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

???

رضا
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۸:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

ناراحتو عصبانی چرا؟ شما باید خوشحالم باشی چون انقدر اثرگذار بودی که میان بجای شما خودشونو قالب می کنن و خبر دروغ میدن…. انقدر اثر گذار بودی و منبعت موثق بوده که منبعتو کپی می کنن و میان خبرسازی میکنن…. انقدر اثر گذار بودی که دیگه اثری از صحبت در مورد عدم تعویق نیست و مخالفا و موافق نماها صرفا در مورد تاریخ دارن بحث می کنن…. من شخصا دلم روشنه که به امید خدا آخرین خواستمون که اولین خواستمونم هست یعنی تعویق ارشد به مرداده به زودی محقق میشه….انشالله

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

سلامت باشی اقا رضا…براتون بهترینارو میخوام و انشاءالله همون بشه که میخوایید?

احسان
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

نیلوفر خانم محترم، سلام
من در خبر اول از شما معذرت خواهی کردم. بابت بی احترامی دیشب از شما عذر خواهم.
با آرزوی سلامتی و تندرستی

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

خواهش میکنم..همه ما اشتباه میکنیم???

احسان
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۰:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

آقا علی نیستن؟!
آقا علی ??

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  احسان

????

شهلا
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۳۵ ب٫ظ

توصیه ی من به آقا مهران اینه که لطفا کمتر حرص بخور و جوری رفتار نکن که همه بفهمن دنبال وقت خریدن برای جبران نخونده هاتون هستید

ارشدی
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  شهلا

خدا قوت پهلوان ?

fati
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۳۳ ب٫ظ

ممنون از پیگیریتون??

فاطمه
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۳۱ ب٫ظ

ببخشید اقای مهران یه چیزی خیلی ذهنمو درگیر کرده شما چرا صبح تا شب اینجا نشستید و کامنت میذارید؟؟من خودم اولین باره کامنت میذارم اما از من به شما نصیحت به جای این همه استرس و خودخوری بهتره کتاباتون رو مطالعه کنید چون باز قرار نیست تعویقی بیفته

مهران
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۸:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

من جواب شمارو بنوعی در کامنت بالاتر دادم اما برای احترام دوباره تکرار می کنم….. من سهمیه ۲۵ درصدی هستم و دانشگاه تهران درس خوندم و طبق نفرات قبولی پارسال با ۸ تا تست راحت مجددا دانشگاه تهران قبول میشم…. اگرم اینجام صرفا بخاطر آرامش دادن به رفقای موافقمه که حالشون بهتر بشه….. ضمنا من هنوز خوندن ارشدو شروع نکردم و نیازی نمی بینم فعلا شروع کنم و الان سر پروژه پیمانکاری در سمنان هستم و انشالله از ۱۰ خرداد شروع به مطالعه می کنم.

ارشدی
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۸:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهران

خب پس از اول بگو من سختی کسایی که یک سال درس خوندن و الان از تعویق ها به ستوه اومدن و حدودا ۶ ماهه که ۲ ماه به کنکورشون مونده رو درک نمیکنم
نهایتا هم قراره برم صندلی اونارو پر کنم افتخارم داره به خدا……. خدا هم جای حق نشسته ……..

مهران
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  ارشدی

من قبلا هم به شما گفتم اصلا برام نظر شما و هدف شما مهم نیست و قطعا نظر و هدف من هم برای شما مهم نیست….. و گفتم قرار نیست همه مخالفای تعویق هدفشون سلامتی یا زمان خریدن باشه و هرکس هدف خاص خودشو داره اما مهم هدف مشترکه که (تعویق کنکور ارشد به مردادماه) هست که انشاله همونطوری که تا الان نتیجه داده بقیه راهم به لطف خدا نتیجه میده….. بعدم اینکه شما یکسال درس خوندی که منتی رو دوش ما نیست برای خودت خوندی انشالله نتیجشم می گیری….

الناز
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهران

ببخشید آقا مهران رشته تون چیه؟

مهران
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۰:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  الناز

من عمرانم

mahnaz
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

عزیزم شما یه چهار پنج قدم به سمت ابتدای همین صفحه قدم رنجه کنی به یه جایی می رسی که رنگش آبیه و نوشته شده به روز رسانی ۱۴ اردیبهشت. اونو که دیدی همونجا وایستا و تکون نخور! بعد ادامه اش رو بخون. دوباره بخون. سعی کن چند بار دیگه هم بخونی تا خوب تو ذهنت بمونه جوری که انشالله تا پایان عمر ۱۲۰ ساله ات یادت بمونه! بسه دیگه! همین که آدم میاد یه سری به اینجا بزنه و ببینه خبری شده یا نه با کامنتای بچه گانه ی شما و امثال شما مواجه میشه! مثل بچه های دبستانی که منطق ندارن و فقط میخوان حرص کسی که خانم معلم بهشون کارت صد آفرین داده رو دربیارن رفتار می کنید!!! چند سالته عمو جون؟!!!! یه جوری برخورد می کنید که انگار این زمان اضافه ای که قراره داده بشه حالا به هر دلیلی، فقط برای کسایی هست که موافق تعویق هستن نه برای شما! این همه حرص و خود زنی واسه چیه واقعا؟؟ اگه تاثیری داشت یه چیزی اما آخه ذره ای اثر نداره و فقط خودخوریه. بهتره به جای این کارا بشینید سر درس و مشقتون و اجازه بدید کسایی که فقط برای خبر گرفتن میان با بچه… ادامه نظر»

مبینا
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۱۹ ب٫ظ

خیلی ممنونم⁦??⁩

مهران
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۵۸ ب٫ظ

درود بر شما منم از ظهر دارم همینو میگم.

مبینا
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهران

والا منم همینو گفتم
دوستان اومدن گفتن بچه هارو امیدوار نکن وقتی نمیدونی چیزی
انگار بعضیا خوششون میاد هم به خودشون و هم به بقیه نا امیدی و استرس بدن
در صورتی میشه تو همچین موقعیتی هم درس خوند و آرامش داشت

مهران
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  مبینا

دقیقا اما چه کنیم مخالفا زخم خورده ان و باید یجوری خودشونو خالی کنن…انشالله بزودی خبر رسمیشم میاد و از دست استرس پراکن ها راحت میشیم…. البته شخصا راحتم چون نتیجرو می دونم

احمد
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهران

پایینم ی سری حرفا زده بودی دیگ جواب ندادم قبل شما هم ی چندنفری بودن که از منابع معتبرشون اینجا اخبار اعلام کردن و بعد خبر رسمی غیب شدن حالا شماهم وعده اخرای مرداد رو دادی منم طبق عقل سلیم گفتم بعیده و بهتره خوش خیال نباشیم امیدوارم روز اعلام خبر ناپدید نشی

تو این سایت از اسفند تا حالا تنها کسی که خبر موثق داد نیلوفرخانم بود و سلام

shahla
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۳ ق٫ظ

نیلوفرخانوم توروخدا اگ پیاممو میبینی ی خبر جدید بهمون بده اگ میشه لطفا اگ امکان داره از کسی بپرس ما دیگ جون ب لب شدیم

Hamta
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  shahla

واقعا منم دیگ داره اشکم درمیاد??اخه این خبرای جورواجور کجای دلم بذارم یکسره گوشی دستمع در حال سرچ
نیلوفر جون تو ک همه کار کردی این یکارم برامون بکن دیگ دستمون ب هیچ جا بند نیس

مهران
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  shahla

بزرگوار بذارید اون بنده خدا هم یکم درس بخونه … یک هفتس هیچی نتونسته بخونه…. دیگه قسمت سخت کار انجام شده و انشالله نتیجه مطلوبمونو می گیریم.

نیلوفر
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۲ ق٫ظ

سلام..خسته نباشید….اطلاعی دارین که چرا تاریخ کنکور ارشد رو نگفتن؟؟؟مگه قرار نبود یکشنبه اعلام کنن؟؟؟…امروز که دوشنبست….تعویق قطعیه؟؟؟

مهران
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  نیلوفر

در حال رای زنی هستن…. انشالله با بچه های ارشد وزارت بهداشت کنکور میدیم…. نهایت یک هفته کمترو بیشتر.

نیلوفر
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهران

سپاس از شما…به امید نتیجه مطلوب همه ی کنکوریا

مهران
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  نیلوفر

خواهش می کنم….. انشالله

shahla
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۸ ق٫ظ

تورخدااااااچیشد من دیگ نمیتونم این وضعو تحمل کنم ???خسته شدم از بس منتظر ی تاریخم والا دیگ چشمون کور تور شد چرا کسی بفکر روح وروان ما نیس

مهران
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  shahla

به درستون برسین و توکلتون به خدا باشه انشالله به احتمال خیلی زیاد کنکور مرداده

shahla
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهران

مرسی بابت دلگرمیتون تواین اوضاع

مهران
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  shahla

خواهش میکنم این فقط دلگرمی نیست به نوعی خبره واقعیه ولی خب اینکه با قطعیت حرف نمیزنم صرفا بخاطر انتظار برای خبر رسمیه.

Salehi1
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۶ ق٫ظ

احتمالاکنکور ۹۹ بعد از کنکور ۱۴۰۰ برگزار بشه

کنکوری
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  Salehi1

????

Mr
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  Salehi1

??

زهرا
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  Salehi1

دمت گرم خیلی باحال بود

ساناز
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۵ ق٫ظ

بچه ها دیگ انقد درهم شده نمیشه متوجه شد کی مخالف بوده کی موافق هر کی داره یچیزی میگ !!!اون یکی پیج مستر تست ک یکی یه خبر گذاشته کلا کنکور ممکنه برگزار نشه اخه این چیزارو از کجادرمیارین چی نصیبتون میشه با اذیت و آزار …..
نیلوفر خانم خواهش میکنم ازت اگ برات امکانش هست از خبرنگاری ک باهاشون در تماس بودی ی خبر بگیر داریم دیگ ب مرز جنون می رسیم ….دارن کاری میکنن هزار بار دور از جون همتون و این جمع بگیم غلط کردیم اشتباه کردیم کمپین زدیم فقط ی تاریخ بگین بسه دیگ??

محمد رضا
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  ساناز

من یکبار به کمپین رای دادم، تا عمر دارم پشیمونم
خدایا این چه بلای آسمانی بود
قرار بود برم عروسی
انتخاب کنم اونجا و شایدم منم ازدواج میکردم
ای خدا

کنکوری
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  ساناز

بهتره فرض رو بر همون ۲۲ و ۲۳ خرداد بذاری و طبق اون پیش بری،اگر عقب افتاد که چه بهتر تایم بیشتری داری اگر هم عقب نیفتاد یا میزان عقب افتادنش کم بود حداقل چیزی رو از دست ندادی.معلوم نیست کی اعلام کنن بهتره این ساعت ها رو از دست ندی

احمد
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  ساناز

به اون خبر توجه نکنین فقط یک مصاحبه بوده مثل همه ی مصاحبه ها و اظهار نظرهایی که این چند روز با اعصاب ما بازی کردن فعلا تصمیم بر برگزاری هست و تعویق هم حتمیه(طبق استوری دیشب اقای وهاب زاده)و فقط تاریخش رو باید بگن

مهران
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  ساناز

به صحبت مخالف ها و انرژی منفیا و افراد بدبین به ظاهر واقع بین توجه نکن از صدر اسلام تشخیص مخالف و منافق خیلی سخت بوده…. اما همینکه نمی تونن با اسم مخالف بیان و نظرشونو بگن یعنی حق با ماست که به لطف خدا محقق شده…. انشالله تا خبر رسمی نیستو نابود میشن و دیگه همین یکم انرژی منفی و استرسی که ایجاد می کنن هم از بین میره.

علی
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۴۵ ق٫ظ

بنظرم وقتی هیچ خبر جدیدی نیست و همه سکوت کردن پس تعویقم صورت نمیگیره وزارت بهداشت امروز گفته که خرداد ماه وضعیت کرونا خیلی بهتر میشه

بابی
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  علی

شاید بهتر بشه اما تمام نمیشه
دیروز امار ۸۰۰تا بود امروز ۱۲۰۰تا
خودت تا تهش برو
هیچی معلوم نیس
بعدم خودشون گفتن تعویق قطعیست

مهران
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  علی

شما نظرتو نگه دار زیر کمپین مخالفان کنکور در فارس من با ۳۰ رای ارائه بده….. n تا مسئول توی خبر رسمی گفتن تاریخ کنکور ها تغییر می کنه و در راسشون خود وزیر بهداشته اونوقت شما میگه توی خرداد اوضاع کرونا بهتره!!!!!!!!!

علی
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  مهران

مهران جان بهتره برای اعصابت پیش یه روانپزشک حتما بری!!!!من گفتم وزارت بهداشت اینو گفته میتونی بری استوری اقای صمدپور رو ببینی

مهران
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  علی

من اعصابم کاملا راحته چون نتیجرو می دونم اما شما با استرس پراکنی داری بخاطر تخلیه خودت بقیرو آزار میدی….

علی
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  مهران

ضمنا مخالفان کنکور جایی رای ندادن و الان در حال درس خوندن هستن

بابی
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  علی

خب پس تو اینجا چیکار می کنی
تو هم برو بخون

مهران
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  علی

چرا دقیقا ۳۰ نفرید که حالا چون رشدی نداشته کمپینتون میگین جایی رای ندادیم.

من
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  مهران

چه زود افطار شد! داخل ایرانی یا بیرون ایران؟! قرار شد بعد افطار بیای که! درس خوندی الان؟

مهران
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  من

جواب شما توی پست قبلمه

من
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهران

چوابت همین چند خط پایین تره. برو یکم اندیشه کن

مهران
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۸:۲۵ ق٫ظ

دوستان بر خود واجب دیدم بجای بعد افطار توی تایم آنتراکتم دوباره بیام اینجا و استرس زدایی کنم. ^ــــــ^ یه چیزی هست به اسم منبع اکثرا دوس داریم خبرو از اخبار بشنویم اما من دوس دارم خبرو از داخل جلسه ستاد پیگیر باشم و ببینم جو و شرایط و نظر به چه صورته…. اینکه اعلام تاریخ از نظر بعضی عزیزان درست نیست و احتمال صحتش کمه صرفا نظر این عزیزانه و من هم بعنوان صرفا یک نظر براش احترام قائلم نه بیشتر. من اساسا نمی خوام راجع به تاریخ بحث کنم چون تا خبر رسمی باید صبر کرد که به شما و هرکس دیگه ای موضوع ثابت بشه بنابراین جواب من به شما تا اعلام خبر رسمی دچار تاخیر میشه و بعدش شما قانع خواهی شد. اما برای دوستان باید همون طور که قبل تر هم گفتم عارض بشم دو مدل خبر داریم : یکی رسمی که بعنوان آخرین نفر از اخبار متوجه میشین یکی غیر رسمی که از داخل جلسات ستاد میشه متوجه شد که بعنوان اولین افراد مطلع می شین. خیلی نمی خوام این بحثو کش بدم چون خیلیا الان میان میگن : منبعت کیه؟ کجا گفته؟ از کجا معلوم راسته؟ اصن شاید تو توهم داری؟ شاید تو… ادامه نظر»

مهران
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۸:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  مهران

عذر می خوام در پست اصلی اشتباه تایپی داشتم برای تاریخ های جدید
۲۰ یا ۲۷ تیر دکترا
۲و۳ مرداد سراسری
۲۳ و ۲۴ مرداد یا ۳۰ و ۳۱ مرداد ارشد

ارشدی
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۸:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  مهران

مگه میشه ارشد بعد سراسری باشه؟ اتفاقا اوضاع بچه های کنکور سراسری خرابتر از ارشده نه مدرسه ای نه کلاس کنکور حضوری نه تکلیف امتحان نهاییشون مشخصه
قاعدتا کنکور سراسری اخر از همه برگزار میشه این روال همیشگی و منطقی تره

مهران
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  ارشدی

من نظر شخصیمو نگفتم که شما نقد داری من صحبتای منبعمو انتقال دادم… بعدم خود بچه های سراسری اصلا دنبال تعویق نبودن که حالا شما کاسه داغ تر از آش شدی….. فقط سنجش گفته بود با نظر وزارت علوم ۲۰ روز بعد پایان سال تحصیلی که میشه هفته اول مرداد کنکور سراسری برگزار میشه.

ارشدی
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  مهران

بچه های کنکور سراسری همیشه نزدیک یک میلیون نفرن حالا یه ذره کمتر شما میگی اونو نمیخوان جابه جا کنن بعد ارشدیایی که کلا نصف جمعیت کنکور سراسری نمیشن کنکورشون بیفته اخر مرداد?! منبعتون قطعا ایراد داره چون با منطق جور درنمیاد منبعتون کلا طرفداره کنکوریای ارشده چشم بسته ?

مهران
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  ارشدی

شما کلا دوست نداری کامل مطالعه کنی…. هیچ جا گفته نشده سراسری تغییر نمی کنه سراسری از ۱۲و۱۳ تیر تغییر کرده به ۲و۳ مرداد…. با این میزان دقت شما چجوری می خوای انقدر سریع کنکور بدی!!!!!!!!!!

ارشدی
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  مهران

خب اگر قرار به شیفت دادن تاریخ کنکور باشه شما میگی کنکور سراسری از ۱۲ تیر میخواد بیفته هفته اول مرداد ازونور کنکور ارشد از ۲۳ خرداد میخواد شیفت داده بشه به اخر مرداد?
بابا اگه قرار به خطر داشتن محیط ازمون باشه بچه های سراسری بیشترن اونا وضعیتشون حادتره! واسه اونارو دو هفته میندازن عقب بعد ارشد رو دو ماه جا به جا میکنن؟ خنده دار نیست؟ این منطقیه ?! شما هم با این میزان منطق چجوری میخوای کنکور بدی ?!

مهران
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  ارشدی

اینم برداشت شخصی شماست….شیف دادن ؟؟؟؟
اصلا شیفتی در کار نیست … صراحتا گفتن تاریخ برگزاری آزمون ها تغییر کرده…نگفتن شیف میدیم نگفتن به ترتیبه…. اینا تراوشات ذهن شماست…. به دوست دیگه ایم گفتم بچه های سراسری کمپین قابل توجهی برای تعویق ندارن با توجه به جمعیتشون یعنی عملا تعویق درخواست نکردن حالا شما که مخالف تعویقی کاسه داغ تر از آش شدی برای تعویق سراسری؟!!!!!!!!!!!!

مهران
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  ارشدی

ضمنا پارسالم بخاطر سیل مجلس خیلی سعی کرد بتونه سراسریو جابجا کنه اما نشد و طبق تاریخ خودش برگزار شد چون واقعا تعداد داوطلبا خیلی زیاده و اعلام نتایج و انتخاب رشته کار زمان بریه براشون… بنابراین بچه های سراسری نباید توقع زیادی برای جابجایی تاریخ داشته باشن و باید به همون هفته اول مرداد بسنده کنن.

مهران
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  ارشدی

بعدم شما خودت میگی روال همیشگی الان هیچ چیز رو روال همیشگی نیست که برگزاری کنکورا طبق روال همیشگی باشه…. از دور دوم انتخابات مجلس گرفته که یک مسئله کشوریه تا خیلی از آزمون های وزارت بهداشت با فاصله خیلی زیاد بدون روال خاصی جابجا شدن پس دلیل نداره این جابجایی برای آزمون های سراسری حتما طبق روال باشه.

محمد رضا
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهران

هست عزیز ولی وقتی افراد میریزن بیرون بدون رعایت بهداشت، من نوعی چیکار کنم؟ وزیر بهداشت چیکار کنه؟ سازمان سنجش چیکار کنه؟ همین الان بچه ها تو زمین فوتبال دارن فوتبال بازی میکنن، آموزش و پرورش چیکار کنه؟ حتما باید مثل بعضی از کشورها شیر ول کنن تو خیابونها؟
یکم منطقی فکر کن لطفا. چسبیدی به تیرماه انگاری تیرماه به شما الهام شده که چه اتفاقی میخواد بیفته. وضع مطالعاتی همه رو بهم زدین به خدا. کمپین رای دادم و به غلط کردن افتادم. ما بعضی هامون تابستونا کار میکنیم. وضع زندگیمون هم ریختین به به خدا.

محمد رضا
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهران

هست عزیز ولی وقتی افراد میریزن بیرون بدون رعایت بهداشت، من نوعی چیکار کنم؟ وزیر بهداشت چیکار کنه؟ سازمان سنجش چیکار کنه؟ همین الان بچه ها تو زمین فوتبال دارن فوتبال بازی میکنن، آموزش و پرورش چیکار کنه؟ حتما باید مثل بعضی از کشورها شیر ول کنن تو خیابونها؟
یکم منطقی فکر کن لطفا. چسبیدی به تیرماه انگاری تیرماه به شما الهام شده که چه اتفاقی میخواد بیفته. وضع مطالعاتی همه رو بهم زدین به خدا. کمپین رای دادم و به غلط کردن افتادم. ما بعضی هامون تابستونا کار میکنیم. وضع زندگیمون هم ریختین به به خدا.
مثل بچه دبستانی نظراتتون رو بهم القا میکنین. درکتون رو ببرین بالا دیگه. اونوقت میگین ژاپن اینجوریه و اونجوریه.
با وزارت بهداشتی ها چیکار داریم ما؟ شما از ترستون نمیرین بیرون ولی پزشکیا الان توی بیمارستانها، راه اهن ها، ترمینالها، ورودی شهرها در حال وظیفه هستن. نباید بهشون تخفیف داد؟

احمد
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  مهران

خب این نظرت حداقل تو تاریخ ارشد فکرنکنم درست باشه چون اولا ارشد بعد دکتراس به دلیل دومرحله ای بودن بعضی رشتها دوما حدود ۴روز پیش که چندنفر از دوستان درخواست برگزاری ازمون توی شهریور رو کرده بودن اقای وهاب زاده گفتن که نه شهریور دیگ خیلی دیره و قطعا زمان مناسبی تعیین خواهد شد و سوما کنکور سراسری داوطلباش بیشتره و باید تو زمان مناسب تری برگزار شه که خطرش کمتر باشه
البته اینم بگم جناب وهاب زاده اینم گفته بودن که تعویق زمانش بیشتر از ۲_۳هفته است حالا اینکه چی بشه خدا میدونم

درضمن بنده نه مخالف تعویقم ونه قصد ایجاد استرس دارم کسایی که از یک هفته پیش تو این سایت بودن میدونن که خودم حامی کمپین بودم ولی نبایدم خوش خیال باشیم سنجشی که تا هفته پیش میگقت تاریخ عوض نمیشه چطور یهو میخواد قبول کنه بیوفته اخر مرداد ؟؟
بنظر منم همونطور ک یکی از دوستان گفت تاری بین ۲۰تا۲۷تیر هت

مهران
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  احمد

دوست عزیز سر تاریخ غیر رسمی که خیلی نمیشه بحث دقیق کرد اما توی تاریخ های اعلامی منبع من هم اصلا تاریخی برای شهریور نیست که شما بحث شهریور پیش کشیدی و در مورد دوستان دو مرحله ای هم که ارشدن توی کامنتای پایین تر گفتم قرار بر ثبت نام با تاخیره که به ترم جدید برسن و تعدادشون به نسبت مجموع داوطلبا خیلی کمتره…. بعدم در مورد بعضی تاریخ ها (یا) وجود داره یعنی بین دو تاریخ مرددن….
اما در مورد شخص شما که میگین من حامی کمپینم اما نباید خوش خیال باشیم همین جمله نباید خوش خیال باشیم و دیگر کامنتای منفی شما که الان خوندم موضع واقعی شمارو مشخص می کنه که بعید می دونم شما یک موافق واقعی باشین که دنبال تلاش برای محقق شدن هدف کمپین هستین.

احمد
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  مهران

اخر مرداد تقریبا همون شهریوره من گفتم شهریور رو قبلا درخواست کردن و اون جواب رو دریافت کردن
و راجبه موضع واقعی من عرض کردم دوستانی که ازقبل بودن دیدن و میتونن نظر بدن و خود شما هم میتونی بری کامنتای چندروز پیش منو بخونی و ببینی چقد با مخالفا بحث کردم و اما از دیروز ترجیح میدم خوش خیال نباشم و واقعیتو ببینم حالا اگر این کامنت منفبه خب باشه حرفی نیس شما به بچه ها امید بده که کنکور اخرای مرداده ولی وقتی تاریخش مشخص شد اونهایی که این حرفهارو باور کردن بیشترین ضربه رو میخورن مثل شخص خودم که دیروز وقتی برخلاف حرفی که زده بودن و عملی نشد حسابی بهم ریختم

مهران
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

عه جدیدا آخر مرداد همون شهریوره؟!!!!!!!!!! پس آخره سالم همون اول ساله دیگه نه؟ بعدم آقای وهاب زاده در جواب سوالات اون لایو و پستشون گفتن ۴ هفته تعویق که فایده نداره باید بیشتر باشه…. اما متاسفانه شما با تقطیع مطلب اصلی خبرو اشتباه منعکس می کنی.

رضا
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  مهران

انشالله که همین تاریخاس….. خدا خیرت بده

علی
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهران

وای چه با اعتماد به نفس تاریخ از خودش درمیاره ?????

رضا
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  علی

روز اعلام تاریخ چهره شما خیلی دیدنیه….. آب بخور بجای حرص

بهار
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  مهران

سلام عه یعنی سی مرداد بشه تو یک ماه نتایج اولیه ودوم و ثبت نام تمام میشه ؟؟

ارشدی
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  بهار

نه قطعا اینا توهمات خود داوطلبینه واسه دلداری دادن به خودشون و بقیه کنکور ارشد نهایتا هفته اخر تیره که ففط این وسط وقت مارو تلف کردن که یه عده به برنامه هاشون برسن ???

مهران
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  ارشدی

صبور باش موقع دلداری شمام میرسه… تا اینجاش خدا با ما بوده و درست شده همه چی انشالله بقیشم هست

ارشدی
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهران

عجب خدا فقط با موافقین تعویق کنکور ارشد ۹۹ بوده؟ خدای ما نیست پس ??? ?خدایا چرا فرق میذاری بین بندگانت

مهران
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  ارشدی

همیشه نظر خدا با جمع حداکثره….. شمام اگه دوست داری دعات مستجاب بشه برو با دیگر مخالفان یک گروه دعا و توسل تشکیل بده انشالله حاجت روا بشی….. خلاصه نماز فرادا تنهایی خیلی ثواب نداره بچسب به جماعت ^ــــ^

مهران
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  بهار

۲۰ روز نتایج اولیه و ۴ روز انتخاب رشته و هفته بعدم اعلام نتایج کلی و شروع مرحله دوم برای رشته های دو مرحله ای ( ثبت نام با تاخیر)…… تاریخ ها هم برای ارشد بین ۲۳ و ۲۴ مرداد یا ۳۰ و ۳۱ مرداد در حال بررسیه.

ارشدی
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  بهار

من تو منابع خبری خوندم که کرونا از اواسط خرداد تا اواسط مرداد به خاطر گرمای هوا کمتر میشه اینکه اصرار به برگزاری کنکور تو شهریور دارن نشون میده که هیچ اگاهی و توجهی نسبت به گفته های وزارت بهداشت ندارن از شهریور هوا رو به خنکی میره و دوباره کرونا شدت میگیره فقط هدف یه سریا اینه که کنکور به دیرترین تایم ممکن بیفته که به برنامه هاشون برسن وگرنه بهترین تایم همین از اواسط خرداد تا اواسط مرداده :-)

مهران
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  ارشدی

خداروشکر که تونستیم شمارو از نظر صرفتون که روی خرداد بود تا اواسط مرداد متقاعد کنیم….

Mr
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهران

احساس تکلیف کردید??

رضا
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۵۰ ق٫ظ

متاسفانه سیاست‌های سازمان سنجش در قبال ما همیشه تقابل بوده و الان هم اونقدری اعلام زمان رو طولش میدن تا ما فقط ازشون خواهش کنیم که فقط تاریخ رو بگن! اگه بگن یک ماه بعدش با همین شرایط الان برید کنکور بدین چند نفرتون دوباره حوصله کمپین داره؟ نصفتون دیگه نیستید و اونقد کلافه اید از استرسش که حاضرید با همین شرایط کنکور بدید یه کاری میکنن با ذهنمون که دیگه اونموقع نه سلامتی خودمون مهم باشه نه دیگران و نه حتی خونواده هامون ولی واقعا خیلی دوست دارم ببینم اگه مثلا (فرض کنید) کنکور بیفته ۱۰ تیر و شرایط بیماری هیچ تغییری نکنه چند نفر از ما حاضریم دوباره کمپین راه بندازیم و از سلامتیمون دفاع کنیم؟ اگه آسون بود قطعا تا زمانی که مطمئن نشیم از سلامتیمون، کمپین میزدیم ولی حالا که اینقد سخت و استرس‌زا هست چی؟ کدومتون کمپین رو میزنه؟ کی مصاحبه میکنه؟ کی پیگیر میشه؟ کدومتون حاضره دوباره فحش بشنوه؟ پس اگه سخت باشه به نفع سازمان سنجشه و هنوز سخت ترش میکنن تا خستتون کنن سیاست سازمان سنجش همیشه همین بوده… اصل سیاست همینه ولی امیدوار باشیم فشار وزارت بهداشت بتونه کارساز باشه ضمنا یه چیزی برادرانه میگم اینجا هر کسی فکر خودشه و… ادامه نظر»

احمد
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

کاملا موافقم الان به اون مرحله رسیدیم که میگیم فقط تاریخو بگید هرچی که هست و خود من یکی که تحت هیچ شرایطی حاضر به حمایت کمپین بعدی نخواهم بود

رضا
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۳۵ ق٫ظ

میگم این کمپین هیچی نداشت ولی یه عده رو تحلیل‌گر کرد?
این تحلیل‌هاتون از خبرها رو از کجاتون درمیارید؟
هیچ تاریخی حتی حدسی هم از طرف مسئولین اعلام نشده و هر تاریخی نظر شخصی غیرکارشناسانس
احتمال تعویق هم بالاست ولی تحلیل‌های بچگانه‌ی دوستان درباره حدسشون برای تاریخ اصلا قابل قبول نیست

ساتین
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

????

مهران
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۱۲ ق٫ظ

آخریییییییییییییییییییییین خبر رسمییییییییییییییییی: بهروز بنیادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به تغییر زمان برگزاری آزمون دکتری، کارشناسی ارشد و کنکور سراسری سال ۹۹ درباره برگزاری یا عدم برگزاری این آزمون‌ها، عنوان کرد: با الکترونیکی شدن ثبت‌ نام کنکور عملا از تجمع در زمان ثبت نام‌ها جلوگیری شده و فقط باید در زمان برگزاری آزمون نسبت به رعایت فاصله اجتماعی دقت شود. نماینده مردم کاشمر و بردسکن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در محیط برگزاری آزمون نیز چنانچه فاصله بیش از ۱.۵ متر رعایت شود، خطری داوطلبان را تهدید نمی‌کند و حتی نیازی به استفاده از ماسک و دستکش هم نیست. وی با بیان اینکه داوطلبان نباید دچار بلاتکلیفی شوند، اضافه کرد: در حال حاضر داوطلبان باید با تمرکز بر آزمون‌های پیش رو خود را برای کنکور آماده کنند؛ چراکه تاریخ نهایی برگزاری سه آزمون دکتری، کارشناسی ارشد و کنکور سال ۹۹ به زودی توسط ستاد ملی مقابله با کرونا و سازمان سنجش اطلاع رسانی خواهد شد. عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: البته سازمان سنجش آموزش کشور در پاسخ به درخواست‌های داوطلبان و با هماهنگی با سه وزارتخانه علوم و بهداشت و آموزش و پروش زمان برگزاری آزمون‌های دکتری، کارشناسی‌ارشد و… ادامه نظر»

مهران
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  مهران

دوستان موافق من میرم درس بخونم….. پرچمو حفظ کنید…. بعد افطار میام دوباره مخالفارو تارو مار می کنم. ^ــ^ پیروز باشین

Hamta
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  مهران

ممنون اقا مهران ی عده اینجان فقط قصدشون اذیت و آزاره ممنون از شما ?

مهران
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۸:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  Hamta

خواهش می کنم…. دقیقا هدف عده ای مخالف ایجاد استرسه که متاسفانه انقدر شجاعت ندارن بعنوان مخالف صحبت کنن و بعنوان یک موافق سعی بر ایجاد استرس دارن با نقد کاذب به شرایط و اوضاع…
حالا یکیشون میگه پس چی شد اگه تعویقه چرا اعلام نمی کنن؟
یکی دیگه میگه نکنه بازیمون دادن؟
یکی دیگه میگه ارشد ۱۲ و ۱۳ تیره؟
یکی دیگه میگه سیاست سازمان تقابلیه و می خوان درخواستمونو فرسایشی کنن که بیخیال تعویق مرداد بشیم.
یکی دیگه میاد میگه فقط دکترا سود می کنه.
یکی دیگه میگه چون سندی برای کاهش کرونا در تیر نیس اصن شاید همین خرداد برگزار کنن.

خلاصه این سبک نظراتو دیدین فقط بی توجه باشین.

یه نفر
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهران

ممنون بابت اطلاع رسانیتون

مهران
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  یه نفر

خواهش می کنم.

shahla
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۰۱ ق٫ظ

میشه لطف کنید و اینقداسترس بهمون ندین ی هفتس دنبال ی خبر تعویقم اونوقت چهارتا مخالف میان وکلا همه رو به هم میریزن اگ مخالف تعویقی خب میتونی کلا نظر ندی بین هزارنفر موافق تعویق
اینک تعویقی در کار هست شکی توش نیس میخواستن بگن تعویق نمیشه ی هفتع پیش میگفتن فقط دنبال یزمان مناسبن ک نیازی ب تعویق دیگ ای نباشه من مطمئنم سنجش دیروززمانیورو ارائه داده ک ستاد کرونا تایید نکرده

مهران
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  shahla

نمی تونن عزیزم نمی تونن…..فشار بهشون اومده و باید یجوری تخلیه کنن خودشونو…. شمام بد به دلت راه نده راحت درستو بخون…… خبر خوش خیلی نزدیکه انشالله

سارا
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۴۹ ق٫ظ

نیلوفر جان شما چرا غیبتون زده؟؟؟تا چند روز پیش مدام به این و اون زنگ میزنید و خبر جدید میوردید پس چرا الان کاری نمی کنید

مهران
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  سارا

بخدا این بنده خدا هم کار و زندگیو درس داره….مهم تعویق بود که محقق شد انشالله تاریخم به زودی اعلام میشه…. ایشونو استخدام نکردیم که اینطوری ازشون توقع دارین.

الناز
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  سارا

چه پرتوقع
نظرتون چیه از الان به بعد شما گوشی دستت بگیری به این و اون زنگ بزنی؟ به جای توقع عمل کن ببینم راحته؟

شهریور
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۴۸ ق٫ظ

اه چرا اینطورین ادم تا ی دقیقه تمرکز پیدا میکنه بخونه ی خبر پیدا میشه استرس ایجاد میکنه حالا یعنی چی ؟نکنه بگن تعویق نباشه شانس نداریم ک،خب زودتر اعلام کنن تکلیفمون معلوم بشه

مهران
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  شهریور

شما با خیال راحت درستو بخون تعویق صد در صده اگر قرار بود نباشه نمی گفتن تاریخ جدید اعلام میشه

Ah313
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  شهریور

ابلفضلی من ۵ روزه هیچی نخوندم تاریخ درستو بگن برنامه رو درست میکنم..

mahnaz
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۴۱ ق٫ظ

گاهی وقتا که کامنتای بعضی از دوستان رو می خونم فکر می کنم که گوشیشون دست کوچیکترین عضو خانواده ست و اونم به خاطر بچه بودن و اینکه شی ای به اسم موبایل براش جذابه و حس کنجکاویش رو تحریک می کنه ، یه چیزایی تایپ می کنه و ذوق می کنه!!!بدون اینکه اصلا بدونه جریان چیه یا بفهمه چیکار داره میکنه!!! آخه مگه میشه کسی که داوطلب کنکور ارشده همچین کارایی کنه؟!؟ نه بابااا، امکان نداره!!!!!

elham
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۳۲ ق٫ظ

سلام علی آقامیخواستم اینجا ازتون تشکر کنم چون اون کامنتهایی که درمورد زبان بود خیلی پایین تربود وخیلی لطف کردی و ممنون که راهنمایی خیلی خوبی کردی وانشالله که موفق بشیند?

شهریور
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  elham

من هم منتظر نتیجه تعویقم اگ باش زبان شروع کنم اگ تعویق نباش زبان بیخیال بشم

Ali
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۸:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  elham

سلام خواهش میکنم کاری نکردم انشالله موفق باشید

سحر
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۲۲ ق٫ظ

چرا خبری نمیشه؟

احمد
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  سحر

اگه خبری میشد عجیب بود

سامان
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۱۹ ق٫ظ

هیچ خبر جدیدی نیست شاید اصلا تعویقی صورت نمی گیره

مهران
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  سامان

خبر جدید نزدیکه تعویقم صد در صده فقط تا اعلام رسمی ممکنه تا یکشنبه طول بکشه

من
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۴۷ ق٫ظ

عضو کمیسیون بهداشت مجلس تصریح کرد: برگزاری آزمون دکتری، کارشناسی ارشد و کنکور سراسری سال ۹۹ با رعایت فاصله گذاری اجتماعی بین داوطلبان هیچ خطری نخواهد داشت.
بهروز بنیادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به تغییر زمان برگزاری آزمون دکتری، کارشناسی ارشد و کنکور سراسری سال ۹۹ درباره برگزاری یا عدم برگزاری این آزمون ها، عنوان کرد: با الکترونیکی شدن ثبت نام کنکور عملا از تجمع در زمان ثبت نام ها جلوگیری شده و فقط باید در زمان برگزاری آزمون نسبت به رعایت فاصله اجتماعی دقت شود.
نماینده مردم کاشمر و بردسکن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در محیط برگزاری آزمون نیز چنانچه فاصله بیش از ۱.۵ متر رعایت شود، خطری داوطلبان را تهدید نمی کند و حتی نیازی به استفاده از ماسک و دستکش هم نیست.

سمیرا
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  من

یعنی چی؟

Hamta
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  من

خب یعنی چی این متنتون الان؟

مهران
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  من

چرا تقطیع کردی پس؟؟؟ این جملرو از توی خبر حذف کردی >>>>
“وی با بیان اینکه داوطلبان نباید دچار بلاتکلیفی شوند، اضافه کرد: در حال حاضر داوطلبان باید با تمرکز بر آزمون‌های پیش رو خود را برای کنکور آماده کنند؛ چراکه تاریخ نهایی برگزاری سه آزمون دکتری، کارشناسی ارشد و کنکور سال ۹۹ به زودی توسط ستاد ملی مقابله با کرونا و سازمان سنجش اطلاع رسانی خواهد شد.”
عزیزم تعویق صد در صده

من
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  مهران

الان این جمله رو اوردی تمرکزها بهم میریزه و عصبانی میشیم. وقتی بلاتکلیفیم تمرکز معنی نداره برادر

مهران
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  من

تمرکزا اون وقتی بهم میریزه که شما با خبر تقطیع شده اینجا داری خودتو بعنوان مخالف تخلیه می کنی…….. البته من هستم تا شفاف سازی کنم که دوستان موافق با قدرت ادامه بدن به مطالبشون چون تا اینجا عمده مسیر تعویقو رفتیم و نهایت اختلاف سر تاریخه

کنکوری
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  من

چقد مسخره که هرروز هرکدوم یک حرفی میزنن!! موشک که نمیخوان بفرستن فضا این همه طول میدن و هزار تا حرف میزنن.امکان جابجایی نیست بگن نمیشه عقب بیفته تا ما شروع کنیم جمع بندی کنیم اگر هم امکانش هست خب تاریخ رو اعلام کنن تا درست برنامه بریزیم.حالا بازم ما ارشدا کنکورمون دیرتره بیچاره بچه های دکترا که کمتر از یک ماه به کنکورشون مونده و اینطوری بلا تکلیفن!!

مهران
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  کنکوری

شما فقط کافیه یک مقدار جزئی به سلسله مراتب دقت کنی و اهل سرچ کردن باشی…. اولا خبر تقطیع شدس و این بخشش حذف شده “وی با بیان اینکه داوطلبان نباید دچار بلاتکلیفی شوند، اضافه کرد: در حال حاضر داوطلبان باید با تمرکز بر آزمون‌های پیش رو خود را برای کنکور آماده کنند؛ چراکه تاریخ نهایی برگزاری سه آزمون دکتری، کارشناسی ارشد و کنکور سال ۹۹ به زودی توسط ستاد ملی مقابله با کرونا و سازمان سنجش اطلاع رسانی خواهد شد.” دوما عضو کمیسیون بهداشت مجلس حرف زده صرفا نه مصوبه برده برای رای گیری نه می تونه ابلاغیه بده نه می تونه دستور بده….. سوما مجلس و ستاد دارن فشار میارن که سنجش تاریخ درسته سریعتر بده که در واقع دارن همون خواسته منو شمارو پیگیری می کنن

elham
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۲۱ ق٫ظ

نیلوفر جون شماخیلی پیگیری کردیند و ممنون بابت این همه زحمتها ولی ما تمام امیدمون این بود که شما بیایند وبه خبری بدیند؟لطفا به خاطر چند نفر اینطوری ناراحت نشیند؟

من
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  elham

خواهشا خبر فقط از منبع معتبر بدین و مثل دیروز امیدوارمون نکنید که بعد از جلسه اعلام میشه یا استوری فلانی گذاشته امروز حتما اعلام میشه. دیروز صد بار زنده شدم و مردم

مهران
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  من

خبر رسمی میشه اونی که نفر آخر قراره بفهمه فقط خبر غیر رسمیو میشه زود فهمید که با منبع توی جلسه و صحبتای ضمنی بین اعضای ستاد بیرون میاد نه خبر رسمی….. اگر منتظر خبر اصلی هستی تا یکشنبه صبر کن اینجام وقتتو تلف نکن اما اگر خبر نهایی غیر رسمی می خوای بدون همونه که بهت قبلا گفتم…
دکترا ۲۰ یا ۲۷ تیر
سراسری ۲ و ۳ مرداد
ارشد ۲۳ و ۲۴ مرداد یا ۳۰ و ۳۱ مرداد

ایمان
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  مهران

یعنی ارشد از سراسریم دیرتره ؟؟؟

مهران
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  ایمان

انشالله

مهتاب
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۱۰ ق٫ظ

فقط ی ماه عقب میفته اونم بخاطر اعتراضات

ثریا قاسم دوست
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  مهتاب

آبجی جونم اینقدر استرس نده به بچه ها

مهران
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  مهتاب

برا دکترا بخاطر دو مرحله ای بودن و سراسری بخاطر تعداد زیاد داوطلبا ممکن نهایتا یک ماه باشه اما برا ارشد این محدودیتا نیست و انشالله طبق نظر وزیر بهداشت با بچه های علوم پزشکی ارشد میدیم که هفته آخر مرداده

ارشدی
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  مهتاب

خب مگه یه ماه چه اشکالی داره؟ اگه وزارت بهداشت تشخیص بده که تیرماه ایرادی از لحاظ بهداشت و کرونا نداره دیگه چه حرفی باقی میمونه؟ حرفاتون کاملا منظور داره که دنبال تایم زیاد هستید فقط،
شمااگه چیز دیگه ای برداشت میکنید به من بگید!!

مهران
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  ارشدی

هرکس دلیل خودشو برای تعویق داره لزومی نداره اصلا مثل هم باشیم و حتما بخاط سلامتی یا بخاطر فرصت بوده باشه……. من شخصا برنامم با آخر مرداد بهتر اجرا میشه و به کارام میرسم یکی دیگه ممکن هزار تا دلیل دیگه داشته باشه………. مهم اینه تونستیم کنار هم جمع بشیم و حرفمونو بزنیم که موفقم بودیم تا این لحظه به لطف خدا

ارشدی
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  مهران

توجیه جالبی ندارید برای این موضوع اینکه برنامه ی درسی شما تا اخر مردادماه بسته میشه دلیل نمیشه که کنکور تا اون تایم عقب بیفته شما میتونید سال دیگه کنکور بدید اگر برنامه درسیتون بسته نمیشه اینکه یه جمعیت چن هزار نفری بازیچه دست سازمان و داوطلبا قرار بگیرن منطقی نیست یک تایمی برای کنکور از نظر سلامتی باید تصویب بشه حتی اگر تیرماه باشه
بخش جالب قضیه اینه که میگن ما دنبال تایم نیستیم. اگر فقط سلامتی مهمه و بحث کرونا هست هر تایمی که از سمت ورارت بهداشت اعلام میشه باید همون باشه و هر کمپین جدیدی علیه اون سو نیت داوطلبان رو نشون میده

مهران
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  ارشدی

اصلا برای من شخصا مهم نیست شما نظرتون چیه و قطعا نظر من هم برای شما مهم نیست…. مهم هدف مشترکه ( تعویق کنکور ارشد به مردادماه) که هرکس با دلیل خودش برای رسیدن به این هدف تلاش کرده…. انشالله نتیجه مطلوب نزدیکه

ارشدی
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  مهران

حالا مشخص میشه تیرماه هست یا مردادماه! ما قرار نیست تایمشو مشخص کنیم !!

مهران
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  ارشدی

انشالله که خیره برای همه

مبینا
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۴:۱۶ ق٫ظ

بچه ها تروخدا به خودتون و بقیه استرس ندین
اینکه دیروز تاریخ رو نگفتن به نظر من نشونه خوبیه …!
حالا چرا؟
چون سازمان سنجش یه تاریخی گفته که به احتمال خیلی خیلی زیاد خیلی فرقش نبوده با خرداد و فقط برای ساکت کردن داوطلبین گفته
و این رفته ستاد ملی مبارزه با کرونا
اونجا مخالفت کردن چون که میخواستن به تعویق چهارم و پنجم بعدا کشیده نشه
بعد سازمان سنجش الان داره یه تاریخ بهتر میگه که ستاد کرونا تاییدش کنه
پس این دیگه جای نگرانی نداره
ما باید خوشحال باشیم که دارن وقت میذارن برامون تا بهترین تاریخ رو مشخص کنن
فقط توکلتون به خدا باشه
چون تعویق حتمیه پس الان وقت بیشتری برای درس خوندن دارید قطعا
پس از این فرصتی که ایجاد شده بیشترین استفاده رو بکنید که بعدا افسوس نخورید

الناز
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  مبینا

موافقم ?

b
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  مبینا

عزیزم با گفتن مطالبی که صحت نداره باعث نگرانی دیگران میشین

سم سم
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۳:۰۲ ق٫ظ

سلام، چرا امروز خبری ازتون نیست بچه ها؟
تاریخ اعلام شده؟

شهریور
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۳:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  سم سم

ن خبری نشده خسته شدیم از انتظار سکوت پیشه کردیم،من دیروز از بس دنبال خبر بودم تو سایت ها و شبکه خبر نزدیکهای افطار حالم بد بود دیگ بیخیال شدم

احمد
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۴:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  سم سم

نه فقط خسته شدیم من حالمم گرفتس حوصله درس ندارم

الناز
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۲۷ ق٫ظ

? از اینجا رد شدم گفتم یه سر بزنم
میگما هی میگید نمکی نمکی من یهو دلم چیپش میخواد ???

Ali.acc
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۰۹ ق٫ظ

این چند روزه ک همش درگیر اخبار تعویق بودیم و نخوندیم،تازه فهمیدم چقدر ضعیف شده ارادمون!
ما نباید انقد حساس و شکننده باشیم،وقت رو داریم الکی هدر میدیم.
کیا موافقن?

Hamta
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۰:۴۵ ق٫ظ

انشالله که بزودی اعلام کنن و برگردیم سر درسامون
از خانم نیلوفر عزیز خیلی ممنونم و هیچوقت فراموش نمیکنم این دنیا هنوزم خیلی آدمهای خوب و دلسوز داره
ب امید موفقیت همتون دوستای عزیز❤

شهریور
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۰:۳۶ ق٫ظ

چرا سایت ثبت نام باز هنوز ؟ سنجش نگاه کنید اولین اطلاعیه ک باز میکنیم میزنه ثبت نام جدید

مهر
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۰:۲۳ ق٫ظ

حالا مشکلی نیس اگه هم پاک بشه پست استراموچونی هست تو کامنتا ادامه میدیم ?

سامان
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۰:۱۰ ق٫ظ

امروزم تموم شد و چیزی اعلام نکردن نمیدونم بابت این همه خوش قولی و نظم چی باید بگم!!! امروز از صبح بالای صد دفعه سایت سازمان سنجش رو چک کردم هیچی هم نتونستم بخونم اگه به عقب برگردم به هیچ عنوان امسال شرکت نمی کردم

یاس
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  سامان

هیچی دیگه باید بگیم ما و این همه خوش قولی محاله محاله محاله?

مصطفی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۱ ب٫ظ

میگم دقت کردید کامنتای این پست مستر داره ۱۶۰۰ تایی میشه. بیاید یه کمپین بزنیم و از مستر بخوایم این پستو دیکه پاک نکنه. خاطره ای شد واسه همه.

سلام
پستها در سایت مسترتست دائمی هستند و پاک نخواهند شد. احتیاجی به کمپین نیست :)

مهران
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۷ ب٫ظ

دوستان صبور باشین آقای خدایی کنکورارو توی تیر و اول مرداد پیشنهاد داده ستاد هم قبول نکرده….. اعلامم نشده تاریخ جدید تا برن تاریخ متناسب با نظر ستاد پیشنهاد بدن…… با حجمه و فشار بهم و به نیلوفر خانم که مشکلی حل نمیشه … ایشون تمام تلاششو کرده و ما ازشون خیلی خیلی ممنونیم…. تعویقم صد در صده الان فقط بحث تیرو مرداده….. شخصا دلم آرومه چون اتفاق مثبت افتاده به لطف خدا…. تاریخشم بعد از چکش کاری تایید میشه

من
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۰:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  مهران

اره بابا. مثبت باشین. اتفاقی نیفتاده که. فقط با نگاشت انتقال از ۲۲ خرداد میخوایم بریم به ۱۲ و ۱۳ تیر. همین

کنکوری
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۲:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  من

آفرین خیلی خوب ریاصی خوندی ??

من
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۴:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  کنکوری

مرسی.فقط بگما این نگاشت عملاً در این جا همدیس نیست.برای اینکه زاویه و اندازه صبرمون و جهت حرکتمون داره عوض میشه و کمک کم داریم رو به فنا میریم قاعدتاً.درسم که قربونش برم تعطیل و ممنونم از همه

مهران
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  من

پیشنهاد ۶ تیر بوده برا دکترا و ۱۹ و ۲۰ تیر بوده ارشد و ۲و۳ مرداد سراسری که رد شده و ستاد مد نظرشه دکترا ۱۹ و ۲۰ تیر باشه و سراسری ۲و۳ مرداد و ارشد ۲۶ و ۲۷ مرداد….

من
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  مهران

به قول بچه های خودتون فیکه! منبع؟

مهران
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  من

صبور باش اون موقع که کسی باور نداشت تعویق باشه من با اسم ( دست های پشت پرده) اینجا گفتم تعویق صد در صده طبق منبعم….. اینم طبق نظر منبعم بهت گفتم…… حالا صبور باش تا نتیجرو ببینی

علی
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  من

۱۲-۱۳تیر که دانشجوی کارشناسی وسط امتحانات هستن..

پریسا
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  مهران

چرا قبول نکرده؟!

من
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۴:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  پریسا

یکی از بچه ها حرف خوب زد.اگه هفته اول کنکور کارشناسی باشه،دکترا که ۲۲ خرداد نمیفته چون ارشدا قراره امتحان بدن و می مونه نیمه اول تیر که برای رعایت فاصله زمانی میندازن هفته اول تیر و ارشد هفته سوم تیر.فقط دکترا سود میکنن

ارشدی
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  من

مگه قرار نیست تاریخی که ار نظر کرونا سیف هست امتحان بدیم؟ وقتی حرف از سود میزنین ادم ناخوداگاه ذهنش به سمت خرید زمان و وقت بیشتر برای مطالعه میره !!!!!

مهران
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  پریسا

ستاد مد نظرشو تاحداکثر تعویق ممکن عقب بندازه که دیگه امکان تعویق مجدد نباشه اما سنجش ترافیک کار خودش مهمه براش و میگه مرداد کنکورا زیاده…… اما شما به اعضای ستاد یه نگاه بندازی و مقامشون متوجه میشی کلا نظر یه سازمان کوچیک مثل سنجش در مقابل نظر وزیر بهداشت اصلا اهمیتی نداره

من
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  مهران

اتفاقا هر سازمان جای خودش مهمه. تو اجتماعی دبستان هم خوندی که میگفتن کار هر سازمان وابسته به دیگری است!!

مصطفی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۷ ب٫ظ

دوستان یه کن دارید کم لطفی میکنید به نظرم. سازمان سنجش داره اذیت میکنه شما دق دلیشو سر یه نفر که واقعا زحمت کشیده تا اینجا در میارین؟
شما سازمان سنجشو هنوز بعد این همه مدت نشناختید؟ کارش دادن عذاب روحی به داوطلباشه. این وسط اونایی ضرر میکنن که دارن وقت تلف میکنن و منتظر خبرن که کی میشه و بعد شروع کنن. خیلی جالبه واسم شما تا دیشب حرص میخوردید که لاقل بگن تعویق هست و تاریخشو بعدن اعلام کنن!!!حالا که تعویق شده میگین خوب بگن تاریخ کیه. جلل الخالق. بشینید درستونو بخونیین. مسخرشو در آوردین دیگه. شما هرچقدم حرص بخورید تاریخ همونیه که به زودی اعلام میکنن و شما داری با وقت تلف کردن ازش کم میکنی.

من
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۰:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  مصطفی

مکه ما گفتیم پیگیری کنن؟! مثل بچه خوب داشتیم درسمون رو میخوندیم. حالا به خاطر این پیگیری ها نه خواب داریم نه غذا و درسم که تعطیل. لطف کردین

مهران
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  من

کسی بخاطر شخص شمای مخالف با ۳۰ رای اصلا به خودش زحمت نمیده پیگیری کنه ایشون از طرف ما ۱۲۶۳۲ نفر پیگیری کردن و نتیجه هم گرفتیم و از همه کسایی که تلاش کردن ممنونیم… و استرسم نداریم و حالمونم خوبه و رفتیم سراغ درس و کتابمون چون نتیجه گرفتیم…. خلوتی اینجا گویای آرامش ما هست…. اما بعععععله شمای مخالف رو آب و آتیشی حالا که طبق نظر شما کنکور خرداد برگزار نشده حداقل با دو سه هفته تاخیر توی تیر باشه اما نمی دونی بحث و نظر روی هفته آخر مرداد و هفته اول شهریوره که به لطف خدا انشالله بازم ما پیروزیم….. و همانا شما مخالفا از زیان کارانید…..می دونم الان مثل دو نفر آقایون دیروزی الان میای میگی من نفر اول به کمپین موافق رای دادم اما خوبیه اینجا می دونیه چیه؟ دیگه مخالف جیگر نمی کنه مستقیم حرف بزنه فقط داره با استرس کاذب دادن خودشو تخلیه می کنن….

من
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  مهران

حالت خوبه؟ من از کمپین شما حمایت کردم. پس میگفتین سازمان بهداشت به خاطر حرف بچه ها و کمپین عقب نمیندازه و اگه بخواد خودش عوض میکنه! حرفتون رو چرا عوض میکنید؟!اه دارم میبینم رفتین سراغ درستون!! خلوتی اینجا ضد حالیه که دیروز خوردیم

مهران
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  من

سازمان بهداشت؟؟؟ نظر ستاد ملاکه که نظرشو قبلا گفتم….اینجام خلوت بود تا شما اومدی استرس پراکنی کردی و من دارم بچه هارو آگاه و آروم می کنم

من
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  مهران

استرس کاذب رو شما دارین میدین که از هفته گذشته ما رو تا لب مرگ میبرین و میارین و از درس خوندن انداختین

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۲ ب٫ظ

بارها خواستم دیگه رفع زحمت کنم ولی دلم نیومد همش فکرم پیشتون بود کم لطفی بعضی دوستان که ٢-٣نفر بیشتر نبودن و بدون توجه به محتوا و فکر کردن به منظور خبر و پیگیری هایی که کردم هرچی خواستن برداشت کردن و گفتن بدون اینکه قدمی بردارن یا به کسی کمک کنن فقط طلبکار بودن و انگار که من بدهکار بودم بهشون در مقابل محبت همه ی شما مثل قطره در برابر دریاس. در اخر من از تعویق ١٠٠٪؜ مطمئنم و دیروز گفتم:”خبر تعویق امروز فردا نهایتاً پس فردا باید بیاد” و هرچیزی که گفتم انتقال خبر و جواب هایی بود که از پیگیری ها از خانم قاسمی اقای وهاب زاده و اقای داوودی گرفتم و همه کپی پیست صحبت هاشون بود برای اینکه ذره ای از نگرانیتون کم کنه،هیچی رو برای دلخوشیتون نگفتم هیچوقتم حرف بدون اطلاع نزدم هروقتم نظر خواستید گفتم نمیدونم یا حدااکثر نظر شخصیمو گفتم و قید کردم که این فقط نظر شخصی منه من نه توی سازمان سنجشم نه اقای خدایی و نمکی برادرای منن.تا جایی که شد از هرجایی که راه داشت پیگیری کردم. فکر کنم دینم رو ادا کردم و پیش خدا شرمنده نیستم کاری میتونستم بکنم و نکردم نه من شمارو و… ادامه نظر»

مهتاب
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

نیلوفر عزیزم ممنونم

الی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

برات ارزوی بهترین هارو داریم ?

زهرا
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

عزیزم من ازاول کامنتا تا آخرش رو ک میخونم از هر ده نفر ۹نفر فقط میخواد از راه دور ببوست و دوست داشتنش رو اظهار میکنه پس بخاطر یه نفر بیخیال دوست داشتن۹نفرمیشی؟؟؟من ب شخصه وقتی تو کامنت میذاری خیالم راحت میشه ک درسته…یادت نره ها تو قرار نیست همه رو راضی نگه داری
اگ کسی بتونه همه رو راضی نگه داره بدون شک دورو داره وگرنه خوده خداهم نمیتونه همه بنده هاش رو راضی نگه داره…پس نرنج از حرفای بعضیا…
خدا تو رو به شخصه وسیله کرد واسه خوشحالی ۹ها نفری که توی سایت مسترتستن…ازاین موهبت میگذری؟؟؟ازچیزی که خدا واست درنظرداشته رو برمیگردونی؟
برام مهم نیست ک تعویق چی میشه هااااا…فقط ادمایی که خوشحال کردی رو میبینم توم همونا روببین…لطفااااا

مهران
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

ما از شما ممنونیم و تاکید می کنم اینا همون مخالفای موافق نما هستن که تیرشون به سنگ خورده و دارن خودشونو تخلیه می کنن.

سمیرا
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۰:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

نیلوفر عزیز ناراحت نشو کلا آدم نمیتونه حرف بزنه بدهکارم میشه.شما هر چی کردی فقط لطف بود.ممنون خواهر.⚘⚘⚘???

Mohammad
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۵ ب٫ظ

سرکار خانم نیلوفر سلام.امیدوارم حالتون خوب و طاعاتتون قبول درگاه احدیت قرار گرفته باشه.خواستم از این همه محبت ، پیگیری شبانه روزی و این حجم از احساس مسئولیت بی منت و خیرخواهانه شما نسبت به تمام داوطلبان کنکور ارشد و چه بسا دکترا تشکر کنم.‌از همون ابتدا که تقاضاها برای تعویق ارشد شروع شد شاهد تلاش های بی نهایتتون بودم.بر این باورم که شاید اگر پیگیری و متنتون پیرامون تعویق نبود شاید این مهم میسر نمیشد.من به نوبه خودم واقعا بی نهایت بار ازتون تشکر میکنم و ارزوی سلامتی و دلی خوش براتون دارم.مطمئنم که روزی پاداش این عمل خیر و پسندیده تون ، به بهترین شکل ممکن در زندگیتون هویدا میشه و دعای خیر بسیاری از امثال ماها ، تا ابد همراهتون خواهد بود.ان شاء الله خداوند بهتون عمری طولانی اعطا کنه و به حق این ماه مبارک هیچگاه در زندگی رنگ غم نبینید.آرزوی بهترین ها دارم براتون.

Hamta
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۴ ب٫ظ

دوستان عزیزم هممون داریم ب بدترین شکل ممکن اذیت میشیم ولی نیلوفر عزیز نه دکتر نمکیه نه اقای مشاوره ن دکتر خدایی و الا آخر ……این بنده خدا بخاطر این فشار هایی ک داره بهمون میاد ب خانم قاسمی یا هر کس دیگ ک میتونه کمک کنه ارتباط میگیره که بتونه یه خبری بهمون بده واقعا درست نیس انقد طلبکارانه با ایشون صحبت کنیم من خودم ب شخصه این ناراحتیه اعصابمو زیر پست این مسئولین عزیز خالی میکنم نه خانم نیلوفر اخه این بنده خدا دیگ کاری بودع از دستش بربیاد و نکرده باشه
بچه ها فقط باید بخونیم هممون داریم شکنجه میشیم از این بلاتکلیفی ولی هر طور شده چ اعلام شد چ نشد از فردا بخونیم فقط بخونیم ??فقط عذابمون میدن خستمون کردن دیگ ?

الناز
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۸ ب٫ظ

نیلوفر جعلی قبول کن خیلی بیکار و بی عاری

مهران
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  الناز

بیکار نیست فقط یک مخالف تعویقه که داره خودشو تخلیه می کنه…… جدی نگیرید …..
فقط هی توی کامنتا تکرار کنید که خانم نیلوفر اصلی آیکنشون سبزه

Ali
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۳ ب٫ظ

اعصاب همتون داغونه میدونم ولی خداوکیلی نیلوفر خانوم تقصیر کار نیست که الان سیبل شده از هر طرف بهش یکی یه چیزی میگه هممون میدونستیم اینا هیچ وقت سرموقع کاری نکردن الانم نمیکنن به خدا تعویق میوفته ولی حالا کی باشه معلوم نیس شما بخونین تا وقتی که اینا از خواب بیداربشن بیان بگن چه خبره انقدر خوش گذشته بهشون تو جلسه که خواب موندن، دوستای عزیزم الان به هم انرژی مثبت بدین هیچکس به فکر ما نیس همه به فکر خودشونن انقدر حرص نخورین بالاخره معلوم میشه کنکور کی هس فقط بخونین به خدا این زمان دیگه برنمیگرده بعد روزی میرسه که فرداش کنکوره و به خودتون میگید کاش فرصت بیشتر داشتم به خدا اینا فقط میخوان زمان رو از ما بگیرن

شهریور
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  Ali

مگه کسی مقصر دونسته نیلوفر خانم رو نه اصلا اینطور نیست ایشون هم مثل ما منتظر ببینن کی اعلام میکنن ،فقط دعا کنید زودتر بگن از بلا تکلیفی درایم،

الناز
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  Ali

دقیقا همینطوره
دیگ نیلوفر خانم براتون چیکار کنه؟ والا انصاف هم خوب چیزیه ایشون تا همینجا از دستش براومد که هیچکدوم از ما همینم انجام ندادیم
والا خوش به حال خودم که صبرم زیاده بعضیاتون دیگ خیلی بی طاقتین! مشخص میشه دیگ تا کی مثلا میتونن نگن! با این دید نگاه کنید که اونا نه نسبت به ما بی تفاوتن نه پدر کشتگی دارن که رو اعصاب ما راه برم
بیچاره ها شصت هزارتا آزمون و کنکور مختلف ریخته رو سرشون زمان بدین
اونا الان بنا رو بر این گذاشتن که ما داریم میخونیم نمیدونن که استرسی شدین
نمیتواند بخونید هم سخت نگیرید چه ایراد داره
اصلا فکر کنید این چند روزو به خودتون آوانس دادید نفسسسسس عمیق بکشید،
وااااای چتونه چتووووونههههه?

نرگس
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۸:۳۳ ب٫ظ

چرا تاریخ جدید رو اعلام نمیکنن?????مگه نگفتن امروز اعلام می کنیم پس چی شد چرا اینقد ما رو اذیت می کنن کنکور هر زمانی شد مهم نیست فقط بگن کیه

احمد
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۸:۲۲ ب٫ظ

خانم نیلوفر بعیده ک مرداد باشه چون امروزم وزیر اموزش پرورش گفته ک کنکور سراسری دهه اول مرداده

و خب طبیعتا ما زودتره

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۸:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

خانم قاسمی ١٠٠٪؜ نگفت که مرداده!گفتن اقای نمکی میخواد دیرترین زمان ممکن برگزار شه که تعویق مجدد نخواد دیگه و داوطلبها اذیت نشن.همه چیز به برنامه ازمون ها و نظر ستاد بستگی داره

احسان
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۹:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

خانم شما تو اون یکی خبر گفتین ۱۰۰ درصده
ما فقط داریم وقت میسوزونیم
گفته بودین امروز اعلام میشه پس چی شد؟
در ضمن گفتین دکتر وهاب زاده در جواب یکی کفته بود که فکر نکنم به خاطر ۴ هفته تعویق بندازن. ۴ هفته میشه نیمه دوم تیر

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۹:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

اقا احسان من کی گفنم اعلامش امروز ١٠٠٪؜ هست!؟؟؟؟؟در ضمن تک تک کلماتم انتقال خبر بود یا اینکه گفتم نظر شخصیم هست! خیلی واقعا خجالت اوره که هیچکاری نکنی بعد اینهه از دیگران توقع داشته باشی و طلبکار باشی.

مهران
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

نیلوفر خانم عزیز مخالفا تیرشون به سنگ خورده دارن در قالب موافق معترض خودشونو تخلیه می کنن….. اصلا وارد بحث نشید باهاشون….شما عزیز ما هستین ماهم از شما ممنونیم بسیییااااااااااار زییاد

مهران
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

الزاما نباید کنکور ارشد قبل سراسری باشه و این رویه سنجش بوده و دلیل منطقی نداره…. کنکور دکترا باید زودتر از بقیه برگزار بشه چون دو مرحله ایه و مصاحبه داره بنابراین اواخر تیر نسبتا مناسبه…. کنکور سراسری هم تعدادشون خیلی زیاده و برای مدیریت این حجم از داوطلب برای نتایج اولیه و انتخاب رشته طبیعتا زمان لازم داره و بد نیست اول مرداد باشه اما حجم کم داوطلبای ارشد و تک مرحله ای بودن آزمون دلیل مناسب برای تعویق بیشتر و در نظر گرفتن کنکور برای اواخر مرداده….. لذا به توابع و الگوهای سنجشی برای آزمون ها توجه نکنید.

mahnaz
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۰:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  مهران

ارشد هم رشته هایی داره که آزمون عملی دارن. مثل رشته خود من

مهران
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  mahnaz

بله اما این کلی نیست اما برای دکترا همه باید دو مرحلرو طی کنن…. برای رشته های خاص مثل شما ثبت نام با تاخیر دو هفته ای لحاظ میشه.

mahnaz
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  مهران

ما تو کارشناسی هم به دلیل آزمون عملی کلاسامون از نیمسال دوم شروع میشد. برای ارشدم از نیمسال دوم شروع بشه واسه ما چیز عجیبی نیست که راضی تر هم هستیم

مهران
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  mahnaz

پس انشالله هرچی براتون بهتره اتفاق بیافته

mahnaz
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۸:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  مهران

سپاس??

الی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۸:۱۳ ب٫ظ

بچه ها کسی این جا حقوق خصوصی هست میدونین داوطلبین امسال چند نفره؟

مبینا
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۸:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  الی

من حقوق خصوصی میخوام شرکت کنم ولی اطلاعی ندارم متاسفانه

احسان
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  مبینا

ارزوی موفقیت دارم

الی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

همچنین?

الی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  مبینا

انشاالله که بهترین نتیجه رو بگیرین?

احسان
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۸:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  الی

من هستم ولی از تعداد داوطلبین متاسفانه خبر ندارم

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۸:۰۳ ب٫ظ

اشتباهی اینو گذاشتم روی لینک دیگه..کپی کردم اینجا: دوستان من الان زنگ زدم خانم قاسمی عزیز.خلاصه بخوام بگم ایشون گفتن این خبری که میگه تیر رو من ندیدم لینکش رو بفرستید (منم بهشون گفتم گمانه زنی برخی با توجه به صحبت های سخنگوی سازمان سنجش هست) (خانم قاسمی امروز خودشون با سخنگى سازمان سنجش حرف زده بودن و اسمی از تیر نیاوردن)و اینکه بهشون گفتم طبق گفته ی اقای وهاب زاده احتمال تیر باید خیلی کم باشه چون ایشون به یه نفر که کامنت گذاشته بود گفته بود بخاطر ۴هفته تعویق نمیندازن که(جمله دقیق یادم نیست حدودی هست این) و گفتم شاید دکتری رو بندازن اخر تیر بخاطر مصاحبشون که بازهم منطقی نیست اما ارشد اصلاااا منطقی نیست بخواذ بیوفته تیر طبق گفته های خودشون! خانم قاسمی گفتن اقای نمکی حتی با مرداد هم مخالفت کرده بودن بعد ازشون پرسیدم یعنی اقای نمکی میگفتن زودتر باشه؟ایشون گفت نه اقای نمکی میگفتن دیرتر باشه.مثلا شهریور.ولی نگرانی از طرفی بخاطر سال تحصیلیه.دلیل اینکه سال تحصیلی رو چرا از بهمن شروع نمیکنن رو پرسیدم گفتن چون خیلی از داوطلبها مخالف بهمن ماه هستن.خلاصه اینکه احتمال مرداد خیلی قویه.اما حرف اخر رو ستاد میزنه حالا سنجش هرچی میخواد بگه.ستاد توجه میکنه سال تحصیلی حفظ… ادامه نظر»

Nn
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۸:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

بنظرم همون شهریور باشه و به محض اعلام نتایج نهایی کنکور، ترم سال تحصیلی جدید شروع شه کمبود سال تحصیلی رو هم میشه از تعطیلات تابستان سال بعد قرض گرفت تا دو ترم سال تحصیلی جدید تکمیل باشه

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۸:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  Nn

نمیدونم واقعا.همه چیز به برنامه ازمون ها و نظر ستاد بستگی داره

الناز
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۷:۴۷ ب٫ظ

نیلوفر خانم و دوستای عزیز یه سوال داشتم
من اگه بخوام واسه یه موضوعی کمپین بزنم که بره مجلس و تصویب بشه
باید از کجا شروع کنم؟ منظورم اینه باید اول ب مقام خاصی بگم؟ خبرگزاری یا چی؟ اصلا اون لینکی که طرفدارها برن رای خودشونو ثبت کنن از کجا بیارم؟
این مسئله کمپین ارشد یه جرقه ای شد، خیلی مهمه لطفا اگه کسی میدونه ممنون میشم راهنمایی کنه ?

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۸:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  الناز

عزیزم من تووی این مسئله اطلاعاتی ندارم اما میدونم ایجاد سوژه توی همون سایت “فارس من” هست??❤️

نرگس
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۸:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  الناز

باید بری سایت فارس من

الناز
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  نرگس

آها متوجه شدم
خیلی ممنونم دوستای گلم ??

رضا
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  الناز

وارد سایت https://www.farsnews.ir/my بشید
روی شروع کن کلیک کنید و ایجاد کمپین رو بزنید
یک سری مراحل داره که باید طی کنید که خودش راهنمایی کرده و بعد تبلیغ کمپین رو انجام میدید
وقتی کمپین ایجاد شد و به تعداد قابل قبول (نسبت به جامعه آماری کل) رسید چند خبرگزاری رو انتخاب میکنید و به سردبیر ایمیل میدین (بعضی خبرگزاری‌ها توی تلگرام میشه سردبیر یا خبرنگارهاشون رو پیدا کرد)
ضمنا حتما برای مصاحبه از قبل دلایل منطقی رو آماده کنین و با یک نفر از جامعه مدنظر هماهنگ باشین. اگه احساس کنن یکی از ذی النفع‌ها داره پیگیری میکنه روند سریع تر انجام میشه

سعی کردم کامل توضیح بدم

الناز
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۴:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

دستتون درد نکنه واقعاً ممنون ??خیلی کامل توضیح دادین

ققنوس
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۷:۲۶ ب٫ظ

بچه ها من متوجه نشدم یعنی ارشد افتاد ۲۰تیر؟؟?؟؟؟؟؟؟؟?

Mm
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۷:۱۸ ب٫ظ

تیر که زمان خوبی نیست باید همون مرداد برگزار کنن

Shao
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۷:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  Mm

خبر رسمی اومده مگه؟

پرسشگر
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۶:۳۷ ب٫ظ

اگر هدف بچه ها از درخواست تعویق کرونا بود با یک ماه بدتر نشه بهتر نمیشه اما اگر هدف این بود که یک ماه بیشتر درس بخونید باز هم فرقی نداره چون همه یک ماه بیشتر وقت دارن. من حس میکنم فقط خواستن وانمود کنن به درخواست ما اهمیت میدن وگرنه تیر اصلا منطقی نیست

مهران
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  پرسشگر

دوست من هدف من برنامه خودم بود عزیزم اصلا برام سلامتی و فرصت مهم نیست…. من با سهمیه ۲۵ درصدی دانشگاه تهران عمران خوندم و می خواستم سال بعدی کنکور بدم و تا ۱۰ خرداد پیمانکار پروژه راه سازی در سمنانم تازه از ده خرداد می خوام بخونم… دیدم ثبت نام مجدد گذاشتن و کمپینم که راه افتاده …. فرصتو غنیمت دونستم تا یکسال جلو بیافتم…. توی فرصت باقی مونده کافیه من انقدری بخونم که از ۴ درس برای هر کدوم دوتا تست بزنم که میشه مجموعا ۸ تست که باز بتونم عمران دانشگاه تهران قبول بشم طبق درصده بچه های پارسال..بنابراین هرکس دلیل خاص خودشو داره که داره موافقت می کنه و قرار نیست مثل هم فکر کنیم.

پرسشگر
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۶:۳۵ ب٫ظ

واقعا بی معنی بود یک ماه تعویق. تو یک ماه چی قراره عوض شه حتی شاید اوضاع کرونا بدتر شه. منطقی بود آخر خرداد یا شهریور آزمون میگرفتن و از ترم دوم هم دانشجو.

اسماعیل
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۶:۲۹ ب٫ظ

من در مورد بقیه نمیدونم ولی بنده ۱۰ تیر باید دفترچه بفرستم. چند وقت بعدشم برم خدمت. از طرفی یکسال وقت پای این آزمون گذاشتم. البته مشخصه که هیچوقت هیچ چیز کاملا عادلانه نیست. امیدوارم شرایط طوری درست کنن که همه بتونن با بهترین و امن ترین حالت آزمون بدن.
برای اون دوستانی هم که فکر میکنن معدل عادلانه تر از کنکور باید بگم که فقط در یک حالت این طور که با مقیاس و استاندارد های مشابه نمره تعیین شده باشه و سیستمی هم وجود داشته باشه که نظارتی نمرات تاییدی استاد بکنه. و مشخصا هر دانشگاهی هم نباید معدل هر دانشگاهی رو قبول کنه یا باید سیستمی باشه که دوست من که توی پیام نور با هیچ کاری نکردن معدل ۱۹.۷۰ داره با منی که خودم کشتم یکسان نباشم. بدون توهین به سواد کسی عرض میکنم. من که سواد تخصصی در این زمینه ندارم اما به نظر باگ های زیاد داره که توی این مدت کم قطعن برطرف نمیشن و بیشتر تو پاچه میره تا بخواد کمکی کنه.
سلامتی

Payam
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۶:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  اسماعیل

اعلام کردن کسایی که بخاطر تعویق کنکور مشکل خدمت دارن میتونن تعویق خدمت بزنن و درخواستشون قبول میکنن.
مشکلی پیش نمیاد. به خوندن ادامه بده.

نرگس
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۶:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  اسماعیل

ایشالا که قبل دهم کنکوره که شما هم نتیجه ی زحماتتون رو ببینید

ارشد
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۶:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  اسماعیل

خواهشآ اینقدر درمورد پیام نوریا بدبین نباشید.آخه انصاف؟؟؟یه بار گفتن پیام نوریای درس نخون یه بارم اینجوری!ما هم درس خوندیم هم زحمت کشیدیم‌.نمی دونم دیگه چی بگم که خدا خوشش بیاد

Mr
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۶:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  ارشد

سلام.
منظوری ندارند دوست عزیز، اما بیان درستی نداشتند.
دانشگاهی که سوالات آزمون هایش به صورت کشوری می باشد، حتما معتبر و خوب است.

احسان
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۶:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  اسماعیل

من از اخر به اول در مورد نظر شما کامنت میذارم. دوست شما پیام نور بوده، دلیل بر راحتی کارشون نیست. چه بسا بیشتر کلاساشون غیرحضوریه اغلب و البته خودخوان. حالا شما که احتمالا دانشگاه دولتی هستین، ۲ ماه دانشگاه ها تعطیل بودن و همه سر و صداشون در اومد که آی ملت ما استاد نداریم برای رفع مشکل و…
شما هم میتونستین برین پیام نور که اغلب از کل کتاب سوال طرح میشه و نیازی به کشتن هم نبود. جدا از این کسی هم پیش بینی نکرده بود که قراره ویروس کرونا لنگر بندازه. درسته؟
سیستم نمره دهی هم بریزین دور. عملاً چیزی که مطرحه اینه که شما چقدر حرف برای گفتن دارین تو رشته خودتون و الا صرف اینکه یکی یه شبه حفظ کنه و نمره خوب بگیره، چندان جالب نیست
شما هم تیر دفترچه اعزام می کنید، بهتره سرباز معلم یا امریه بگیرین که بهتر تره. ان شاالله همه چیز درست میشه

ارشد
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۶:۲۴ ب٫ظ

یعنی به خاطر یه ماه یه هفته درس نخوندم??

الناز
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۶:۰۸ ب٫ظ

پس چرا اعلام نمیکنن??????من امروزم نتونستم از استرس بخونم

ققنوس
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۶:۰۲ ب٫ظ

مردیم بخدا

elham
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۵:۴۵ ب٫ظ

تو شبکه خبر که زیرنویس کرد کنکور سراسری اوایل مرداد ولی حرفی از ارشد نگفت با این حساب ارشد هم آخرتیرمیشه.پس چرا اعلام نمیکنند؟

زهرا
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۵:۴۳ ب٫ظ

بچه ها شما سفر هم بخواین برین چندروزطول میکشه تا تصمیم بگیرین کجابایدبرین مدام بالاپایین میشه تاریخ و مقصدتون
اینک دیگ آزمونهای سراسریه یه کسوره با کلی داوطلب.معلومه ک زمان میبره تا نهایی شه.یکم صبورتر باشیم
بخدا دادن خبر فیک ب بقیه کاردرستی نیستاااا.

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۵:۳۴ ب٫ظ

#فوری
ستاد ملی کرونا بازهم تاریخ برگزاری‌ آزمون‌های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری را تغییر خواهد داد!

تاریخ نهایی برگزاری ۳ آزمون اعلامی تا ساعاتی دیگر و پس از جلسات مشترک با مسئولان سازمان سنجش نهایی و اعلام می‌گردد.

طبق صحبت‌های سخنگوی سازمان سنجش، پیش بینی می‌شود آزمون دکتری و ارشد یکماه دیگر به تعویق بیفتد و در تیرماه برگزار شود!
من اینو الان ددم اما تا زمان اعلام نهایی باید صبر کنیم

Hamta
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۵:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

چی میشه امروز بگن تموم شه بره بشینیم سر درسمون

کنکوری
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۵:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

چقد دیگه صبر کنیم ☹☹

محمد
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۶:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

منبع خبرتون کجاست؟

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۶:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

اول بگم اونی که دیدید و فکر کردید منم و گفتید جوگیر شدم من نبود ای دی فیک بود..منبع این خبر موسسه مربوط به رشته منه

نیل
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۶:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

چی میخونی شما عزیزم

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۶:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  نیل

علوم شناختی برای علوم اعصاب?

اشکان
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۶:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

عه یعنی چی؟ الان کنکور سراسری که مرداد بوده میخواد عقب بیفته بازم بعد ارشد بشه تیر؟!!! یعنی تا تیر بیماری کم میشه؟!! باز نندازن تیر بعد نزدیکش بگن دوباره میندازیم عقب??

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۶:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  اشکان

نمیدونم واقعا…من فکر میکنم دکتری تیر هست…ارشد رو نمیدونم…تا اخر شب یا فردا اعلام میشه دیگه

بهاره
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۵:۲۱ ب٫ظ

سلام یه نفر بیاد یه خبر خوب بده بخدا مردم از استرس وبلاتکلیفی?

jam
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۵:۰۹ ب٫ظ

سلام. کسی جامعه شناسی هست. کمکم کنه؟؟

محمد
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۴:۵۸ ب٫ظ

پس چرا تاریخ قطعی رو اعلام نمیکنن جون به لب شدیم بخدا

احسان
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۴:۴۹ ب٫ظ

امروزم هیجی?

ارشد
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۴:۳۳ ب٫ظ

مدیریت صنعتی نبود؟؟؟؟؟

احسان
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۴:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  ارشد

مگه داری مسافر سوار میکنی؟
میگم خبری نشد چرا؟
نکنه مسئولین از دست ما سر به بیابون گذاشته باشن؟!?

ارشد
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۵:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

فعلآ به اون مرحله نرسیدم.واقعآ رشته کسی مدیریت صنعتی نیست؟؟؟در عجبم!

نیل
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۴:۲۹ ب٫ظ

دوستان چطوری از تعداد داوطلبای رشتمون مطلع بشبم؟

Ali.acc
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۴:۱۶ ب٫ظ

من موندم اعلام کردن یه تاریخ بعد از کلی جلسه و تصمیم گیری(البته ب قول خودشون!!) چقدر کار داره?!!!
معلوم نیس چیکار دارن میکنن توی این جلساتشون،الان یه هفتس ک بلاتکلیفیم!

fati
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۴:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  Ali.acc

ارشد رو انداختن نیمه دوم تیر دکترام اوایل تیر یه استاد تو کانالش زده بود دیدم

F
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۵:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  Ali.acc

سلام خب چون باید خیلی مسایل بررسی بشه طولانی شده

احسان
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۴:۰۳ ب٫ظ

ای بابا چی شد پس؟؟

الناز
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۳:۵۰ ب٫ظ

تو اخبار سراسری که چیزی نگفت
بنظرم آخر تیر یا هفته اول مرداد باشه چون بعضی رشته ها دو مرحله ای هستن و حداقل یکماه بین آزمون تستی و عملی زمان میذارن و باید جوری باشه که به اعلام نتایج هم برسن
تحلیل من که اینجوریه
دیگ نمیدونم والا.

elham
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۳:۱۷ ب٫ظ

سلام علی آقا خیلی عالی تو درس زبان راهنمایی میکنید.یه سوال زبان شما سوالاتش همش به صورت متن وریدینگ؟یعنی فقط زبان تخصصی داریند؟چون من خودم روان شناسی هستم سوالات زبان ما همش به صورت متن واینکه شما گفتید لغات کتاب زیر ذره بین رامیخونیدمگه لغات عمومی نیست؟آخه به من گفتند چون زبان تخصصی اصلا لغات عمومی نخون وفقط متن ولغات تخصصی بخون براهمین شما و خانم نیلوفرتاکید رو کتاب زیر ذره بین میکنید.وهمین طور رو لغات دبیرستان تاکید میکنید. من که اصلا نه کتاب زیر ذره بین رادارم ونه لغات عمومی خوندم.ویه سوال دیگه این روش تیک ۸که گفتیند چیه؟ممنون میشم یه راهنمایی بکنید؟

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۳:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  elham

الهام جان من فکر کردم سوالات عمومی هم دارید ولی شما میگید فقط تخصصیه.اما بازهم خیلی بدردتون میخوره چون جواب دادن به پسیج نیاز به دایره لغات خوبی داره.اما چیزی که خیلی کمکتون میکنه خوندن کتابهاتون به زبان انگلیسیه.و اینکه به نظر من تخصصی خیلی راحت تر از عمومیه چون از روی دانش خودتون که درس رو به فارسی خوندین میتونین معنی پسیج رو حدس بزنید.درکنار اینها ۵٠۴ و زیرذربین مخصوووووصا لغات دبیرستان سال سوم و چهارم خیلی بدردتون میخوره و خیلیم لغات اسون و ابکی هستن.

elham
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۵:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

سلام ممنونم عزیزم خیلی لطف کردی??

elham
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۵:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

نیلوفر جون حالالغات دبیرستان راچه جوری گیر بیارم؟شما چه جوری تهیه کردید؟

Ali
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۳:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  elham

سلام الهام خانوم خواهش میکنم نظر لطفتونه مال ما کلا درک مطلب هست والا من زبان رشته شما رو نمیدونم اگه تخصصی هست بخونین لغات تخصصی رو درسته میگن نیاز به زبان عمومی نیست ولی خب تلفیق میکنن درک مطلب یه کم سخت هست پس باید کامل متن رو بفهمید لازمه فهمیدن درست هم شامل زبان عمومی میشه و اینکه ممکنه کلا ۳یا۴ سوال close test هم بیاد پس زبان عمومی لازم هس تعویق حتمی هست سعی کنین بخونین شما اگه روزی ۱۰۰ تا لغت بخونین اگه بگیم ۵۰ روز وقت باشه که بیشتر هست میتونین ۵۰۰۰لغت بخونین ولی به شرطی که جا نزنید و خسته نشید چون مترادف زیاد داره من خودم اول برام یکم گیج کننده بود ولی خب به مرور عادی میشه و اسون وقتی لغت تخصصی رو کامل خوندید بعد فصل به فصل متن بخونید تست نزنید اخر سر که همه لغات رو خوندین حتی اگه ۱۰ روز ۷ روز هرچی وقت اضافه اوردید تست بزنین من خودم ۶ ساعت زبان میخونم ولی رشته شما رو نمیدونم چقدر زبان لازمه البته اگه سختتون هست کلا از کم شروع کنید ولی بخونید زبان خیلی مهمه و اینکه روش تیک ۸ شما مثلاً روزی ۳۰تا لغت از یک… ادامه نظر»

elham
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۵:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  Ali

ممنونم خیلی لطف کردی علی آقا.زبان رشته منم مثل شما فقط متن و درک مطلب سوخته.پس یعنی من الان به نظرتون درکنار لغات تخصصیم این لغات عمومی رابخونم؟واینکه کتاب زیرذربین را بگیرم یا لغات دبیرستان؟

Ali
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۵:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  elham

خواهش میکنم اره بخونید کمکتون میکنه توی googleبزنین کتاب زیرذره بین سایت خودشون میاد بالا از اونجا میشه لغات دبیرستان رو دانلود کنید و کتابشم هم میتونین سفارش بدین هم تو کتابفروشی شهر خودتون احتمالا شعبه دارن اگه شیراز هستین کتاب فروشی محمدی داره

elham
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۶:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  Ali

ممنون نه من اصفهانیم.به نظرتون بااین وقت و چون من متاهلم و درسهای دیگه هم هست لغات دبیرستان رابخونم یا لغات زیر ذره بینو؟

elham
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۵:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  Ali

ویه چیزه دیگه سوالاتclose testمنظورتون سوالاتی که یه کلمه را داخل پرانتزمیده ودر ادامه میخواد که این کلمه درخط ۲ معنیش چیه؟نمیدونم درست فهمیدم یانه

Ali
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۸:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  elham

لغات دبیرستان زیاد نمی‌خواد روش متمرکز بشین فقط بخونین یادتون بیاد ولی زیره ذره بین رو بگیرید خوبه اگه هم وقت ندارید فقط کلمات که ستاره دار هستند و بیش از ۱بار تو کنکور تکرار شده بخونید میشه حدود ۸۰۰تا و close test همونی هست که یه کلمه مثلاً سنگین میده میگه با کدوم از این ۴تا مترادف هس

الناز
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۳:۱۴ ب٫ظ

لطفا از احساست بگو از اینکه خودتو جای یکی دیگ جا بزنی ? یا اینکه با اسم دیگران احساس راحتی میکنی؟ در کل چطوره بنظرت ??

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۳:۱۱ ب٫ظ

دوستان بنده چندین بار گفتم یک نفر داره ب اسم من کامنت میذاره که من نیستم!من فقط و فقط با این ایمیل دارم کامنت میزارم و ایکون کنار اسمم سبز رنگ با اشکال مثلثه. مستر تست عزیز با اسم و فامیل من هرکس کامنت بذاره بجز این ایمیل فیکه لطفا تایید نکنید.برای من اهمیتی نداره فقط نمیخوام با اسم من دوستان رو اذیت کنه!ممنونم

الناز
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۳:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

بله دیدیم
حواسمون هست

fati
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۳:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

من در برنامه ریزیراهممایی میخام ممنون میشم

fati
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۳:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

نیلوفر جون لطفا تو برنامه ریزی راهنمایی کنین ممنون میشم

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۶:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  fati

عزیزم در خدمتم.چه مشکلی دارید؟

Ali
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۳:۰۹ ب٫ظ

دوست محترم خودت باش مگه خودت چشه نمی‌خواد اسم کسی رو برداری که بخوای خرابش کنی همه میدونن نیلوفر خانوم چه جور ادمی هست پس دست از این کارت بردار بشین درستو بخون

Hany_m
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۳:۰۴ ب٫ظ

خجالت بکش هرکی که هستی خودتو جای یکی دیگه جا زدی

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۳:۰۲ ب٫ظ

باز شما بجای من کامنت گذاشتی؟چرا اخه؟

Hamta
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۳:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

بیکاره بیکار

مبینا
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۳:۰۰ ب٫ظ

تو باز اومدی؟

کرجی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۵۴ ب٫ظ

نکته کنکوری:بعضی دوستان حالا نمیدونم به شوخی یا جدی مطرح میکنن تعویق واسه سومین بار رو اما حتی شوخیشم قشنگ نیس چون جدی جدی باعث میشه کنکور لغو بشه و معیار های دیگه ای مث معدل و …. واسه جذب دانشجو برا امسال در نظر گرفته بشه که حقیقتا به دور از عدالت هس !! یا حتی رقابت با داوطلبای ۱۴۰۰ با همون تعداد پذیرش
لطفا این دو تا کمپین که خدا رو شکر همراه با موفقیت بود رو بی ارزش نکنید بعدشم با اهمال کاری این فرصتو تبدیل به تهدید نکنیم

در نهایت ممنون بخاطر پیگیری همه ، مخصوصا نیلوفر خانوم

سمیرا
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۳:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  کرجی

بنده کاملا با نظر شما موافقم.دوستان گذشته از شوخی دیگه واقعا هر تاریخی اعلام کردن سرمونو بندازیم پایین و درس بخونیم.دیگه بقیش مونده به همت هر کس هر کی از این فرصت هم عمدا استفاده نکنه دیگه مشکل خودشه و واقعا هدف نداره.امیدوارم همه مزد تلاششونو بگیرن.

مبینا
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۳:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  سمیرا

یه جوری میگید انگار ما به خاطر درس عقب انداختیم!
سلامتی سلامتی سلامتی
در جریان هستید؟

احمد
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۳:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  مبینا

دقیقا ی جور میگن انگار ما گفتیم عقب بیوفته که فرصت درس خوندن فراهم شه

احسان
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۳:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  کرجی

من از نصیحت بدم میاد. اگرم حذف بشه مشکلی نداره و بر اساس سوابق هم گزینه خوبی میتونه باشه

الناز
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۳:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  کرجی

آره بخدا
حتی شوخیشم زشته ?

سمیرا
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۳:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  کرجی

منظورم این نیست که به خاطر درس نخوندن عقب انداختیم.منظورم اینکه بیاین خودمونو با شرایط مریضی وفق بدیم و با شرایط سخت تر از این هم درس بخونیم از فرصت ها استفاده کنیم.همه در شرایط سخت بودیم .خود من همون اول اسفند یکی از نزدیکامون فوت کرد به خاطر کرونا.خواه یا ناخواه درگیر شدم.دوستان آدم که نمیتونه همه چیزو توضیح بده.شما هم با آدم دعوا ندارین که میتونین نظراتتون رو محترمانه اعلام کنین.

اویس
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۴:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  کرجی

اگر بحث عدالت باشه که اتفاقاً برعکسه، کسی که چهار پنج سال درس خونده خیلی بیشتر حقشه قبول بشه تا کسی که یه چند ماه درس خونده و این همه هم ادعا داره که تاریخ تغییر کنه فلان میشه بهمان میشه!
رسمش هم همینه تمام کشورهای مطرح دنیا برای تحصیلات تکمیلی به سوابق تحصیلی و مصاحبه (و گاهاً آزمون‌های مستقل) تکیه می‌کنن نه چیزی به اسم کنکور!

رضا
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۵:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  کرجی

مگه وقت خریدیم که درس بخونیم؟
ما واسه سلامتی خودمون و دوستامون این کار رو کردیم نه اینکه واسه شما وقت بخریم بشینید درس بخونید
خیلی برام جالب شد که یه عده هم باهات موافقن!!!
اونایی هم که الان باید حرفی بزنن هیچی نمیگن ? فقط جلوی مخالف‌های تعویق شعار سلامتی میدن!!!

اگه قرار باشه کنکور توی شرایطی مثل الان برگزار بشه من کنکور نمیدم و البته بهتره واسه شماها کنکور همون ۲۳ خرداد برگزار بشه

درمرحله دوم سوابق تحصیلی چه مشکلی داره؟ واسه همونه که توی دانشگاه‌های خوب خیلیاشون فقط تست زن‌های خوبین و هیچی از رشتشون نمیفهمن! نتایج میاد رتبه ۱۰ معدل هم ۱۰!!! اتفاقا جذب دانشجو بر پایه مصاحبه و سوابق مثل دکتری خیلی هم عالیه که متاسفانه نمیشه چون یه عده ای بیکار میشن!!!

انشالله که متوجه منظورم شده باشید.
یاعلی

سمیرا
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۵:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

دو دلیل برای تعویق کنکور داشتیم که خانم نیلوفر توی نامشون زده بودن.
۱.بیماری کرونا در زمان برگزاری آزمون ها و رعایت نشدن اصول بهداشتی و سلامتی داوطلبین.
۲.همدردی با کسانی که نتونستن در این شرایط درس بخونن چون فوتی دادن چون مریض داشتن.
من شرط دومو داشتم و تا دو هفته بعد مرگ فامیلمون چون به اون خونه رفت و آمد داشتیم مجبور بودیم کل خانواده قرنطینه باشیم به نظرتون شرایط روحی خوبی بوده.
۳.شرایط با سوابق تحصیلی خوبه ولی نه اینکه کلا کنکور برداشته بشه.شاید این نمراتی که گرفته شده در بعضی جاها واقعا واقعی نبوده.
امیدوارم شما هم منظور منو فهمیده باشین.
یا حق.

کرجی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۹:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  کرجی

من نمیدونم چرا اینقدر حرفام به یه عده برخورده
حرفای من کاملا واضحه خود من تا الان ۲ بار موافق تعویق بودم نه بخاطر بیشتر خوندن در حالیکه کاملا آماده بودم من سال پیش تو کنکور ۹۸ با وجود اینکه سرباز بودم رتبم تو رشته خودم زیر ۱۰ شد اما چون دانشگاهی که مد نظرم بود استثنا سال پیش بورس نمیکرد انتخاب رشته نکردم و سربازیمو تموم کردم !!
بعدشم هرجوره بخوایم حساب کنیم تیر یا مرداد که اوج فصل گرماست از هر لحاظ شرایط بیماری به امید خدا بهتر از فصول سرد ساله
واسه همتون آرزوی سلامتی دارم

Hamta
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۴۰ ب٫ظ

شهریور جان عزیزم نمیدونم دقیقا رشتت چیه شیمی محض شیمی کاربردی یا مهندسی شیمی کدومش؟؟؟

احسان
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۳۵ ب٫ظ

برادر نوستراداموس کجایی دقیقا کجایی

محمدرضا
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۵۹ ب٫ظ

ی کمپین راه بندازیم برا آبان ماه آیا؟؟????

شهریور
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

مگ این یکی اثر داشت هنوز ک اعلام نکردن،

احمد
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

فعلا بیا ی کمپین راه بندازیم تا اقایون به خودشون زحمت بدن تاریخو بگن بعد واسه ابانم ی فکری میکنیم

رویا
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

آبان ماه یکم زود نیس؟ ?
اواخر دی باز بنظرم بهتره…?

فرشته
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

موافقم

محمد
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

شما دیگه زیادی جوگیر شدی نیلوفر خانم

الناز
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۳:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

این نیلوفر خانم نیست به آیکون دقت کنید
فقط میتونم بگم برو از خودت خجالت بکش

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۳:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

اقا محمد ایشون من نیستم!!!!از اسمم سوءاستفاده میکنه! مستر تست عزیز لطفا تایید نکن کامنت های ایشون رو!

Hamta
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۳:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

اخه این نوع صحبته نیلوفره برادر من؟؟؟یکی دیگ جاش داره کامنت میذاره

ثریا قاسم دوست
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۳:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

نهه??? نیلی واقعی نیس نیلیه واقعی آیکون سبز داره

بهاره
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

پس کی زمان جدیدو اعلام میکنن.من همینجوریم استرس دارم وناامیدم??

ثریا قاسم دوست
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۳:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

? تو آبجی نیلوفر واقعی نیستی? نیلوفر جون تو قلبون جا داره نمیتونی خرابش کنی

امید به فردا
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۵۱ ب٫ظ

سلام دوستان عزیز…وقت همگی بخیر
خانم نیلی عزیز خیییییییییییییییلی ازتون سپاسگزارم
آرزوی موفقیت و شادکامی و سلامتی براتون دارم
امیدوارم بقیه ی دوستان هم به آرزوهای قشنگ شون برسن….البته همیشه اول سلامتی
منم دعا کنید…

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  امید به فردا

سلاامت باشی دوستم.کاری نکردم.همتون حمایت کردید و براتون بهترینارو میخوام???❤️?

Hamta
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۳:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

نیلوفرعزیز فک کنم این دوست گرامی شیفته نام و نام خانوادگی شما شده دوباره اومده کامنت گذاشته

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۳:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  Hamta

اره دیدم..! واقعا نمیفهمم بعضی ها چرا اینکارارو میکنن!برای من اصلا مهم نیست فقط نمیخوام با اسم من کسی رو ناراحت کنه و دروغی بگه…ایمیل من به فامیلیه خودم نیست زمانی که رشته ام فناوری اطلاعات بود و درباره امنیت اطلاعات میخوندم زیادی محافظه کار بودم تو این چیزا? برای همین به فامیلی خودم ایمیل نساخته بودم.اپل ای دیمم رو همون ایمیلیه که باهاش میام مستر تست،با اینکه ایمیل به همین اسم و فامیلمم دارم اما هنوز افتتاحش نکردم?.اما این نیلوفر ایهاوندی اسم و فامیل اصلیمه و ایشونم مدام داره سوءاستفاده میکنه.برای همین از مستر تست میخوام هرکس با اسم و فامیل من بجز این ایمیل رو تایید نکنه تشکر??

فرشته
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۴۹ ب٫ظ

من همیشه کامتها رو خوندم خواستم از همتون بایت حمایت و تلاشتون تشکر کن

احسان
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۴۱ ب٫ظ

تهران رعد و برق داره میزنه میخواد بارون بباره دوباره
احتمالا جلسه رو کنسل کردن ?

سمیرا
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۳۰ ب٫ظ

خانم نیلوفر ممنون بابت پیگیریهاتون لطف کردین و وقت گذاشتین.????????????????????????????

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  سمیرا

خواااهش میکنم گلم شرمندم نکنید من که کاری نکردم.موفق باشید همیشه????❤️?

فرشته
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۱۰ ب٫ظ

بچه های روانشناسی من تودرس زبان خیلی ضعیفم به نظرتون چیکار کنم بذارم کنار یا بخونمش

اویس
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  فرشته

من روانشناسی نیستم ولی خوب…
نمیشه انتظار داشت توی یکی دو ماه زبان رو خیلی خوب زد، مخصوصاً زبان کنکور رو که واقعاً خیلی از سوالاش غیرمنطقیه. ولی می‌تونین یکم وقت بذارین و تا یه حدی سوالات رو جواب بدین، مثلاً سوالای یک تا ده رو خیلی میشه راحت جواب داد به نسبت. سوالای لغت سختن ولی با خوندن منابع تقریباً میشه مطمئن شد که می‌تونین جواب بدین حداقل بخشیش رو. اینجوری بدون خیلی وقت گذاشتن میشه یه چند درصدی جمع کرد که تراز خیلی خراب نشه.

ساتین
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  فرشته

اگه ضعیفی بزار کنار! رو بقیه درسای ضریب ۲ تمرکز کن مث مرضی رشد عمومی و وقت زبانو تقسیم کن رو درسای ضریب یک که جبران بشه و رو رتبه تون تاثیر مثبت بزارِ…
سفید بزار صفحه رو تا بخوای ریسک کنی..

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  فرشته

فرشته جان زبان به شدت مهمه،توصیه من اینه اصلا اصلا اصلا نذارش کنار.خیلی وقت داری خیلی!یکی از دوستان زبانش صفر بود تا درس ٨٠ کتاب زیر ذربین استاد جهانشاهی خوند نزدیک ٧٠٪؜ زد.رتبه ات خیلی افت میکنه اگه زبان رو نخونی.من هم زیرذربین رو میخونم هم ۵٠۴.البته از درس ۵٣ به بعد زیرذربین فقط لغات پرتکرار رو میخوام بخونم.اولویت با زیرذربین هست

داوطلب
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۴:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

ببخشید.زیر ذربین فقط کتاب لغاتش رو منظورتون هست یا گرامرش هم خوبه؟

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۶:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

اگه زبانتون فقط تخصصی هست فقط جلد ١ که لغته و جلد ٣ که تست لغت و اموزش پسیج زدن هست.اما اگه سوالات عمومی هم دارید هر ٣جلد عالیه،جلد ٢ گرامر هست بعلاوه تست گرامر

یکی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۰۷ ب٫ظ

پس چرا چیزی نمیگن؟؟؟
جلسه تموم شده تو شبکه خبرم مصوبات امروزو زیر نویس کردن ولی از کنکور خبری نیست؟؟؟؟؟؟؟؟

یکی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  یکی

الان باید منتظر اعلامیه سنجش باشیم؟یا توییتو و خبرگزاریو استوریو …….

shahla
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۰۶ ب٫ظ

سلام بااینک فقط نظراتو خوندم همیشه اما موافق تعویق هستم و خواستم از خانوم نیلوفر بابت این کار خدادوستانشون تشکر کنم ایشالله ک هرچ از خدا میخوای بهت بده خیلی خیلی ممنونم ???????

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  shahla

عزیزدلم خیلی ممنونم از دعای قشنگت مهربووون❤️

Mr
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۳:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

سلام. یک نفر با اسم شما اینجا در حال یادداشت نوشتن است، بررسی کنید.

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۳:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  Mr

ممنونم دوست عزیز از دیروز داره اینکارو میکنه مستر تست یکبار رد تاییدشون کرد بازهم اومدن

Mr
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۳:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

خداقوت واقعا.
همیشه سلامت و موفق باشید. ??

میلاد
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۸ ب٫ظ

سلام نیلوفر خانم من داوطلب کنکور ارشد هستم وموافق تعویق کنکور بودم.ممنون از پیگیری هاتون براتون آرزوی سلامتی و موفقیت دارم

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  میلاد

خوااهش میکنم دوست عزیز امیدوارم همیشه موفق باشید???

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۳ ب٫ظ

دوستان عزیز تعویق فقط برای ارشد یا فقط دکتری نیست
دقت کنید به این خبر:

سخنگوی سازمان سنجش و آموزش کشور:
?سازمان سنجش و آموزش با هماهنگی وزارتخانه‌های علوم، بهداشت و آموزش و پرورش زمان برگزاری کنکور سراسری، دکتری و کارشناسی‌ارشد را تغییر داد.

?سازمان سنجش زمان برگزاری پیشنهادی جدید برای این سه کنکور را به ستاد ملی کرونا اعلام کرده است و امروز، یکشنبه ۱۴ اردیبهشت در صورت تصویب در ستاد، اعلام عمومی خواهد شد.

احمد
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۶ ب٫ظ

پس چرا ارشدو نگفتن انگار جدی جدی بازیمون دادن چه وضعشه این

مهران
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

تلاشت بی فایدس برای اضطراب دادن به ما موافقای تعویق…..

احمد
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۳:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  مهران

من خودم کم کم یکهفتس تو این سایت دارم از تعویق حرف میزنم حالا شما تازه امروزز اومدی چی میگی؟؟

سحر
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۷ ب٫ظ

اخه فقط دکتری رو نوشته ! پس ارشد چی !!خدایا دارم دیوونه میشم ????????

اویس
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

موضوع مورد بحث هر سه تا آزمونه نه فقط دکتری.
«زمان برگزاری پیشنهادی جدید برگزاری سه آزمون فوق از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به ستاد ملی کرونا اعلام شده است که امروز در صورت تصویب در ستاد اعلام عمومی خواهد شد.»

مبینا
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

ارشد هم گفتن
شما این خبرارو از کجا میخونید؟

شهریور
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

کجا نوشته؟

Fatemeh
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۴ ب٫ظ

باهمه ی صحبت های استرس زا وشواهد ضد ونقیض تعویق یاعدم تعویق !شنیدن خبر قطعی شدن تعویق ،هدیه ی خیلی خوبی بودخدارووشکر(امروز،روز تولدمه?)

******
نیلوفرجانم بازم ازت تشکرمیکنم بابت پیگیری ها ورسانه ای کردن درخواست هامون وخانوم شیرین بخاطر کمپینشون…به اقای علی هم که مثل من حقوقی هستن گفتم ؛حیف که اینجاامکان رقابت گروهی یاچالش نیست. یااشنایی بیشتر با شما،نیلوفرجان? برات ارزوی موفقیت میکنم عزیزم وبرای همه ی دوستان عزیز✌

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  Fatemeh

عزیزززززم تولدت مباااااارک گلم?برات بهترینارو از خداوند میخوام ان شاءالله به تمام ارزوهای قشنگ برسی…❤️❤️???

Fatemeh
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

مرررسی نیلوفرجانممم..وهمه ی این ارزوهای قشنگ برای شماعزیزدل?❤❤❤

Ali
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  Fatemeh

اول از همه تولدتون مبارک دوما هرکسی که میخواد کنکور بده انشالله بتونه با تلاشش اول خودشو بعد خانواده شو خوشحال کنه یادتون باشه دوستان هرکسی بهتون خندید گفت درس چیه یا تو قبول نمیشی فقط به قبول شدن فکرکنین اگه یکی میگه نمیشه تو به میشه فکرکن به من میتونم تبدیلش کن هرکسی پشت سرتون حرف میزنه یا میخواد شما رو تضعیف کنه جاش همونجاس دقیقا پشت سرتون

Fatemeh
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  Ali

خیلییی ممنونم اقای علی?چقدرعالی که انقدرمثبت نگرهستین ..من هم کاملا باشماهم عقیده هستم..
#هیچ کس(باحرف یاهرچیزدیگه ای) نمیتونه ادموشکست بده،جزخودش(باتلاش نکردن،باورنادرست،اعتمادبه نفس نداشتن و..)!
درکامنت پایین درمورد زبان جواب دادم ،ببینید.
باارزوی موفقیت برای شما.

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  Fatemeh

فاطمه جان همینطوری ادامه بده هرکس رو خواستی صدا کنی اولش بگو اقا بعد اسمشو بگو..مثلا اقا علی اقا هوشنگ،،،نه هوشنگ اقا..تا اقااا احسان متوجه بشه دوتاش درسته???

Fatemeh
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

حتما عزیزم..قول میدم همیشه اقایون رو به همین شیوه خطاب کنم، اقای ……?

Ali
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  Fatemeh

خواهش میکنم همین که بتونم کمکی کنم باعث افتخار هست همچنین منم ارزوی موفقیت دارم براتون(جواب سوالتونم تو قسمت زبان دادم)

Fatemeh
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۳:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  Ali

مچکرم ازلطف وبزرگواریتون..البته من یکمی ازسوالم بی پاسخ موند:)
میشه ببینیدوپاسخ بدین?

Ali
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۴:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  Fatemeh

جواب دادم سوالتون رو

Fatemeh
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۴:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  Ali

دیدم.مررسی خیلی کمک کردید?

Ali
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۵:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  Fatemeh

خواهش میکنم من اره ۶ ساعت میخونم من هرروز طبق برنامه ۳ تا درس رو ۶ ساعت وقت میذارم از ۷ صبح تا ۱ شب بینش استراحتم دارم ولی اولش از کم شروع کردم از ۵ تا ۶ ساعت شروع شد تا به اینجا رسید

Ali
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۵:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  Ali

اما این رو هم بگم هر کسی از نظر گرفتن مطالب و فهمیدنش فرق داره من نمیتونم روزنامه وار بخونم باید خیلی دقیق بخونم به خاطر همین طول میکشه

Fatemeh
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۶:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  Ali

خیلی خوبه ماشاا..ولی چطوری روزی ۱۸ساعت میخونید؟!!
ازتابستون شروع کردین؟روزی چن ساعت اضافه کردین که به ۱۸رسید!استراحت بین درسیتون چطوریه!

من از۹-۱۰بیشترنخوندم تاحالا!ماه رمضونم باروزه واقعا سخته خوندن.
(اتفاقامنم ازاون دسته هایی هستم که یک دوردقیق میخونم باحوصله وسرعت کم وبعدمرور.ازاون هایی نیستم که بایدچنددوربزنم.)

Ali
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۸:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  Fatemeh

من از بهمن شروع کردم قبلش دانشگاه میرفتم از بهمن شروع کردم اسفند شد ۱۰ساعت از فروردین شد ۱۸ساعت ببینید من صبح زبان میخونم بعد تا ۱۲ تموم میکنم ۱۲ تا ۲ حقوق اساسی یک فصل دوره میکنم بعد ۱ ساعت خواب بعد ۳ شروع میکنم تا ۸ سازمان بعد ۸تا ۱ هم یه درس مثل بین الملل عمومی

Ali
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۸:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  Ali

رشته ما خیلی نکته ریز داره مثلاً من یه سوال دیدم گفته بود سازمان بین المللی کار چگونه تشکیل میشه توی یک گزینه زده بود نماینده کارگر کارفرما و دولت توی یکی دیگه گفته بود نمایندگان دولت کارفرما و کارگر خب این اگه بخوای زودی بخونی رد بشی همشو منفی میزنی

Fatemeh
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  Ali

خیلی برنامتون سنگینه..ولی خداروشکر خوب می خونیدخیلی خوبه افرین بهتون.من حقوق بین الملل هام روخیلی خوب خوندم وپایان ترم هم ۲۰گرفتم کتاب های دکترنصیری ونجادالماسی بود که مطالعه کردم البته الان چیزی یادم نیست ولی اینکه خیلی نکات ریزداشت یادمه.چون استادمون تدریسش جذاب تبوداصلا ،علاقه مندنشدم به حوزه حقوق بین الملل متاسفانه .کارخوبی میکنیدانقدر که ادم ازتست یادمیگیره ازمطالعه کتاب ها نمیگیره واقعا.حقوق بین الملل وحقوق عمومی یه خوبی که دارن بیشتر حفظی بودنشونه .درمورد این دوجوابی بودن گزینه ها گاهی مدنی ومتون فقه خیلی اذیت میکنند منو:)

Ali
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۳:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  Fatemeh

مرسی ممنونم اره مدنی متون فقه همیشه همینجور بوده خلاصه که انشالله بهترین نتیجه هارو بگیرید دعاکنین برا من ممنون میشم نه من بلکه همه موفق باشید

Fatemeh
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  Ali

خیلی ممنونم .ان شاا…شماهم بااین تلاشتون بهترین نتیجه هارومیگیرید.
حتما،دعا میکنم.شماهم برای من دعاکنید.
بااروزی بهترین ها.موفق باشید.

Fatemeh
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  Ali

خیلی برنامتون سنگینه..ولی خداروشکر خوب می خونیدخیلی خوبه افرین بهتون.من حقوق بین الملل هام روخیلی خوب خوندم وپایان ترم هم ۲۰گرفتم کتاب های دکترنصیری ونجادالماسی بود که مطالعه کردم البته الان چیزی یادم نیست ولی اینکه خیلی نکات ریزداشت یادمه.چون استادمون تدریسش جذاب تبوداصلا ،علاقه مندنشدم به حوزه حقوق بین الملل متاسفانه .کارخوبی میکنیدانقدر که ادم ازتست یادمیگیره ازمطالعه کتاب ها نمیگیره واقعا.حقوق بین الملل وحقوق عمومی یه خوبی که دارن بیشترجنبه ی حفظی بودنشونه .درمورد این دوجوابی بودن گزینه ها گاهی مدنی ومتون فقه خیلی اذیت کنندس!!!

Fatemeh
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۴:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  Ali

اینکه گفتید روزی ۶ساعت برای زبان وقت میذارید خیلی متعجبم کرد!بقیه ی درس هاروفرصت میکنیدبخونید!من نهایت روزی یک یادوساعت میتونم زبان بخونم!حقوق مدنی وحقوق تجارت ومتون فقه وایین دادرسی مدنی وقانون خاص واقعا زیادن!!ومطالعشون زمانبر:)

Mr
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  Ali

عالی هستید. ??

Fatemeh
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۳:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  Mr

ممنونممم جناب مستر:) .شماهم حتما عالی هستید✌

(وهمه ی عزیزان?)

احسان
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  Fatemeh

بابا علی آقا!!!!! سرمو بکوبم به دیوار
آقا علی ?

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

اقاااا احسان دوتاش درسته اذیتم نکن?

Fatemeh
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

اشتباه نکنید!! اقای علی مناسبتره:)✌

Fatemeh
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  Fatemeh

آقااای احسان :)

یاس
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۴ ق٫ظ

نیلوی من دنیای من مچکریم
نیلو جان مچکریم نیلوجان مچکریم

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  یاس

عزیزززدلم اینطوری میگی نمیگی من پس میوفتم اخه…قربون شکل تک تکتون من هیچکاری نکردم،همتون تو این راه کمک کردید.فقط ذوق دارم بعد کنکور بیام اینجا و شما با همین ID ها بیایید و بهم خبر بدید که همونجایی که میخواستید قبول شدید و منم اگه خدا خواست این خبر رو بدم.این لینک مستر تست تا همیشه برای من یکی از قشنگترین خاطره ها خواهد بود.

بهاره
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

نیلوفر خانوم خواستم ازتون تشکر کنم امیدوارم که به رشته ودانشگاهی که دوس دارین برسین.
چیزایی که گفتین حتما انجام میدم.ممنون بابت راهنمایتون.
من خیلی زود خسته میشم وناامید.امیدورام ایندفعه دیگه بتونم به هدفم برسم

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  بهاره

خواهش میکنم عزیردلم کاری نکردم،هروقت داشتب نا امید میشدی فقط به این فکر کن خدا بعد از ینکه تورو افرید به خودش احسنت گفت!!میدونی این یعنی چی!!!؟خدا هستی رو جهان رو اسمان و زمین رو کهکشان هارو این نظم رو و و و اینهمه مخلوق رو افرید به خودش افرین نگفت!ولی مارو که افرید گفت فتبارک الله احسن الخالقین!!!!این خیلی معنی ها میده.به این فکر کن و محکم برو جلو خدا ببینه تو چقدر قابلی!و من مطمئنم موفق میشی.

یاس
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

نیلو من یه ساله دارم میخونم تو دعا کن من تک رقمی بشم دیگه هیچی نمیخوام

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  یاس

ان شاءالله میشی چرا نشی.تنها توصیه مهمی که میتونم بهت بکنم زدن تست های ١٠سال اخیر و عمقی خوندنه.برای خودت انقدر توضیح بده که به کل موضوعات اشراف پیدا کنی.بعد یک مدت متوجه میشی خیلی چیزارو بار های اول متوجه نشده بودی

احسان
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  یاس

توی دانشگاه هم چند تا دخترا توی کلاس هست که سلام دادنی میگن عه واااااااااااااااا سلام عزززززززیزم ??

شهریور
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۲ ق٫ظ

دوست عزیزی ک شیمی میخوندی اگ اشتباه نکنم همتا جان ،هستی؟ من سوال دارم ازت،دوستان بعد اعلام تاریخ این صفحه از بین می ره پایین تر ی دوست گفته بود؟من بی کامنتای شما چ کنم

احمد
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  شهریور

صفحه جدید باز میشه بیا اونجا ??

شهریور
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

اونجا ک استرس نداره:-):-)

سمیرا
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  شهریور

یه کمپین راه میندازیم برای تعویق کنکور بیا اونجا??????

احمد
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  سمیرا

موافقم ??

Hamta
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  شهریور

جانم دوستم ؟؟؟

سمیرا
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  Hamta

شوخی میکنم دوستم در این حال استرس .

شهریور
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  Hamta

وقتی بعضی مباحث تموم میکنم خوندشون رو زیادیادم نمیمونه برگردم دوباره بخونم یا بذارم تو جمع بندی یا دوره،انتگرال عدد رو توازمون میدن یا باید بلد باشیم ،مثلا انتگرال ۶۳صدم

Mr
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۷:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  شهریور

سلام.
انتگرال عدد؟؟
مگر نمی شود همان مقدار عدد ضرب در یک متغییر؟

elham
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  شهریور

پس چه جوری برا اعلام نتایج خبر قبولی رابدیم؟

ارشد
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۰ ق٫ظ

واقعآ کسی رشتش مدیریت صنعتی نییست؟؟؟

احسان
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۷ ق٫ظ

سخنگوی سازمان سنجش:
تاریخ نهایی برگزاری ۳ آزمون کلیدی امروز مشخص می‌شود.

در پاسخ به درخواست‌های داوطلبان و با هماهنگی با سه وزارتخانه علوم و بهداشت و آموزش و پروش زمان برگزاری آزمون‌های دکتری، کارشناسی‌ارشد و سراسری تغییر کرد.

زمان برگزاری پیشنهادی جدید برگزاری سه آزمون فوق از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به ستاد ملی کرونا اعلام شده است که امروز در صورت تصویب در ستاد اعلام عمومی خواهد شد./ ایسنا

رویا
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۵ ق٫ظ

من بااینکه موافق تعویق بودم اما تاالان چیزی اینجا ننوشتم،
وفقط نظاره گر و منتظر بودم…
الان خواستم دم اخری بگم،
اول اینکه نیلوفر خانم دمتوون گرم واقعا برای پیگیری ها، ان شالله هرچی خیره برای همه و شما پیش بیاد???
دوم اینکه اغااااا بعد از اعلام تاریخ نهایی، با عادت ریفرش کردن این صفحه و خوندن نظرها چه کنیم؟ ???
این صفحه و اتفاقا هم شد خاطره کنکورهای ۹۹
باارزوی بهترین ها برای همه

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  رویا

عزیززززم خواهش میکنم گلم منم براتون بهترینارو ارو میکنم??❤️❤️❤️

سم سم
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۸ ق٫ظ

سلام، دوستان اگه کسی اینجا برای اقتصاد میخونه، میشه لطفا برای کلان راهنمایی کنید هم برا خوندنش که چه کتابی بهتره هم برا تستش
برای خرد هم لطفا راهنمایی کنید

مهر
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  سم سم

سلام. اگر تو خرد قوی هستین و هنوز کلیتی از خرد در ذهنتون هست میتونید مدرسان شریف بخونید البته باید تستشم بزنید ولی اگه یادتون رفته خرد جلد ۱ و ۲ ابونوری عالیه. درسته حجمش خییلی زیاده ولی بسیار عالیه. برای کلانم که هیچ منبعی به جز دکتر شاکری جلد اول و دوم نیست یعنی این که بهتر از این منبع برا کلان نیست و خیلی خوبه

ارشد
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  مهر

فقط برا رشته اقتصاد مناسب؟؟؟

مهر
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  ارشد

بله

سم سم
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهر

عزیزم منابع برا دکتری گفتم

ارشد
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  سم سم

سلام.من رشته ام مدیریت صنعتی.خرد و کلان برا رشته ما نظری خوبه.رشته شما رو نمی دونم متآسفانه

نیل
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۴:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  سم سم

خرد کتاب اقای نظری ولی اگر پیدا نکردین کتاب دکترابونوری کلان هم کتاب دکتررحمانی بهتره ولی اگر پیدا نکردی کتاب شاکری…البته حجمشون زیاده اگر بخوای تازه شروع کنی ولی تیموررحمانی برای کلان یه کتاب خلاصم داره که اونم خوبه

HADIS
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۸ ق٫ظ

دوستان کسی اینجا هست که بخواد کنکور ارشد حسابداری شرکت کنه؟
میشه لطفا برا حسابداری صنعتی ی کتاب کم حجم ومفید معرفی کنید؟
و اینکه برای زبان چی میخونید؟؟کتاب نوروش برا زبان خوبه؟

Ali
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  HADIS

سلام،وقت بخیر.
صنعتی مرور جامع بخونید،برعکس ظاهری ک داره نسبت ب بقیه منابع خیلی خلاصه و مفیده.و برای کسب هر درصدی مناسبه!
زبان تخصصی هم اقوامی یا تالانه خوبه برا یادگیری مفاهیم،ولی زبان تخصصی مدرسان شریف از همه بهتره.

Ali
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  HADIS

سلام دوست عزیز من رشتم حسابداری نیس ولی اگر زبان رشتتون عمومی هست کتاب زیرذره بین جلد ۱ رو پیشنهاد میکنم ولی واقعا خیلی تاثیر داره درصد بالا در زبان این کتاب یکم اولش سخت هست یعنی برا اونایی که زبانشون تا حدودی ضعیف هست ولی اگر بتونین ۲هفته دوام بیارین دیگه راحت میشه براتون من خودم حقوق میخونم با اینکه باید تخصصی بخونم زبان رو ولی این رو هم خریدم در کنارش میخونم چون متن تلفیق تخصصی و عمومی هس

زهرا
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  Ali

علی آقا به نظرتان خوندن کتاب ۵۰۴ واژه میتونه کمکی کنه؟؟ تا چه حد؟

زهرا
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  HADIS

حدیث جان منم ارشد حسابداری شرکت کردم و همون کتاب مرور جامع که دوستمون پیشنهاد دادن رو تایید میکنم. کتاب های مدرسان شریف هم به نظرم خوبه.

الناز
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۱ ق٫ظ

تیتر جدید زدن بیاین ?

احمد
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  الناز

????

یکی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۶ ق٫ظ

از مستر تست عزیز خواهش داریم این چند ساعتو زمان تایید شدن پیامارو تسریع بده ک از اخرین خبرا باخبر شیم
بلاخره فط چند ساعت بیشتر مهمونش نیستیم

یکی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۰ ق٫ظ

خبر خوووووب
سخنگوی سازمنا سنجش گفته زمان برگزاری ارشد و دکتری و کنکور تغییر کرد و زمان برگزاری جدید به ستاد ارسال شده و در صورت تصویب ستاد امروز ب صورت عمومی اعلام میشوددددد
خب ستادم صددرصد تصویب میکنه دیگهه وقتی وزارت علومو بهداشتو سنشم به جمع بندی رسیدن و راضی ان همشون اونم تصویب میکنه
هوراااااا
فقط امیدوارااااارم مرداد باشههههه

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  یکی

یعمی واقعاااا که … اینهمه من به در و دیوار زدم گفتم حتمیه مطمئن نشدید الان مطمئن شدید؟نچ نچ نچ??

سعید
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

شما همون خانم nili هستید که کمپین رو ایجاد کرد و زحمتا رو کشید؟اسمتونو عوض کردید؟

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  سعید

اقا سعید من کمپین رو نزدم ،پیگیری های بعدش رو انجام دادم و بله من همون نیلی هستم?

سعید
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

درود بر شما نیلوفر خانم.خیلی زحمت کشیدین برا همه ما. شرافت و نیک اندیشگی هرانچه هست، توراست. پاینده باشی که انصافا نیک نهادی?????

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

ممنونم از اینهمه دعای خیر…ارزوم اینه همش به خودتون برگرده❤️??????

پرستو
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

ممنون بابت زحمات این چند وقت ??

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  پرستو

زحمت نبود،خدمت به ادمهایی که خدا خلق کرده رحمته.خیلی دوستتون داوم❤️

یکی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

ن نیلیوفر خانوم ن تنها من همه دوستان قدردان زحمات شماییم
تقریبا از پنجشنله جمعه خیالمون راحت بود
الان فقط قطعی شده بیشتر خوشجالیم
مم خودم برای سلامتی و موفقیت شما صد تا صلوات نذر کردم:))))

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  یکی

دست شما دردنکنه خیلیییییی ممنونم سلامت باشید همیشه

مبینا
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  یکی

قطعا اواسط مرداد
مطمئنم شک ندارم

مهران
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  یکی

پیشنهاد سنجش تیره (نگفتن جایی و صرفا حدس منه با توجه به شناخت از دکتر خدایی) و باید رد بشه فقط مرداد

مبینا
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۹:۵۱ ق٫ظ
Ali
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۹:۵۰ ق٫ظ

سلام دوستان تعویق افتاد دیگه خوشحال باشین خدارو شکر صدای همه شنیده شد دیگه مهم نیست چقدر تعویق بذارن دیگه گله و شکایت نکنین برنامه بچینین حتی اگه تعویق ۱روز باشه غنیمته من خوشحالم که رقیب دارم می‌خونیم که همه باهم کنکور رو بترکونیم این باعث انگیزه از دست رفته منم میشه که بیشتر بخونم و این خستگیا تاثیر نذاره رو من همتون عشقین

الناز
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  Ali

آفرین
بنظر منم اگ نصفه روزم باشه غنیمته ?
من رفتم که کنکورو بترکونم ?

Ali
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  الناز

جوری بخونین که شب وقت خواب از خودتون راضی باشین که اینو خوندم تموم شد نه که امروز کم خوندم فردا زیاد میخونم همین کلمه فردا ادم رو از خواستش دور میکنه پس چه بهتر از امروز شروع بشه حتی شده باشه ۱ساعت اگه هم تازه می‌خواین شروع کنین یه دفعه شروع نکنین ۱۵ ساعت یا ۱۸ساعت بکوب بخونین چون خستگی میاره هفته اول کم شروع کنین به تدریج اضافه کنین تا وقتی به سقف توانایی و کشش مغزی رسیدین خدا زحمت کسی رو بی نتیجه نمیذاره چیزی هم با اسونی به دست نمیاد موفق باشین?

Fatemeh
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  Ali

سلام.بله خداروشکر تعویق افتاد.
گویا باهم هم رشته هستیم اقای علی..?
اتفاقا من هم نظر شمارودارم تلاش هاوصحبت های بچه ها واقعا انگیزه دهنده اس.حیف اینجاخیلی امکانش نیست که رقابت کنیم حالا باچالش یاگروهی!
یه سوال برای زبان تخصصی حقوق، من کتاب مدرسان شریف رودارم وقصددارم ۲۰درصدزبان بزنم اون هم بیشترسوالات main idea ومرجع ضمیرو..
به نظرتون فقط به خوندن لغت اکتفا کنم برازدن این سوالات یامتن law texts روازمدرسان شریف بخونم!؟میخوام دروقتم هم صرفه جویی بشه!
خوشحال میشم نظرتون روبدونم :)

Ali
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  Fatemeh

سلام خانوم وقتتون بخیر مطلع هستین که امسال ضریب زبان برای همه حقوقیا شده ۲ درصد قابل توجهی میخواد که اگه بزنین چون اکثرا پایه زبان ضعیفی دارن موفق میشین اگر درصد سالهای گذشته رو ببینین تو درس زبان میبینین همه یا ۰زدن یا منفی یا۵% اگه به کارنامه کسایی هم که قبول شدن میبینین زبان مثلاً ۵۰به بالا زدن و رتبه خوبی اوردن من خودم کتاب مدرسان رو دارم اول لغات اخر کتاب رو بخونین مثلاً اگه زبانتون خوبی روزی ۲تا از هر حرف که کلا میشه ۴۶تا اگه نه که روزی ۱ دونه از هر حرف A_w که میشه ۲۳تا اگه روزی حفظ کنین با مترادف چون خیلی مترادف هست اگه بخونین متوجه میشید بعد مثلاً من ۶ساعت برای زبان وقت میذارم ۱ساعت برای این ۱ساعت برای close test که از کتاب زیرذره بین کمک میگیرم (این کتاب شمارو بی نیاز میکنه از کتاب ۵۰۴و تافل و۱۱۰۰ واژه )و ۲ساعت تا ۲:۳۰ برای کتاب ساده ساز متون حقوقی که اونم خیلی مفیده خیلی و ۱ ساعت هم برای لغات دبیرستان چون دیدم که اومده روی هم میشه حدود۶۰۰۰کلمه و همشو به روش تیک ۸ بخونین و توجه کنین زبان فرار هستند هرروز وقت بذارین انشالله خدا کمک کنه… ادامه نظر»

Fatemeh
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  Ali

ممنون ازپاسختون اقای علی..راستش نفهمیدم منظورتون ازروش تیک هشت چی هستش؟
ولی درموردزبان بایدبگم بااینکه رتبه کارشناسیم ۲۰۰ بوده یا ازیکی ازدانشگاه های تهران فارغ التحصیل شدم متاسفانه هیچ وقت فرصت نشد به طورجدی به زبان بپردازم .برای کنکورلیسانس هم ۳۵درصدزدم ولی رتبه خوبی کسب کردم وتصمیم گرفتم برای ارشدهم به۲۰درصداکتفاکنم ولی صفرنگذارم بخاطراهمیتش!
به نظرشماباتوجه به اهمیتش ۲۰درصدکمه؟
پس من هم لغات اخرمدرسان رومیخونم وهم لغات دوران دبیرستان و۱۷۵۰لغت مهم لاتکست روکه دارم بااین روشی که گفتین میخونم.
من قصددارم ارشد حقوق خصوصی شرکت کنم،حقوق بین الملل هم عاالیه

Ali
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  Fatemeh

روش تیک ۸ یعنی شما ۸ روز پشت سرهم یک کلمه رو میخونین اگربلد باشین ۱تیک میزنید اگه که روز بعد اومدین مثلاً روز ۴ بلد نبودین جلو ضربدر میخوره اینقدر اینقدر تمرین میکنین که این کلمه که خوندید ۸تیک بخوره بعد تو حافظه میمونه دیگه اگر هم بخواین بیشتر هم میشه مثلاً من خودم ۱۰روز هرچی کلمه میخونم مرور میکنم مال من ۱۰تیک شد دیگه اون لغت رو نمی‌خونم چون بلدم اگه جوابم نامفهوم هست توی google بزنین میاره براتون روشش رو حقوق خصوصی خیلی خوبه انشالله موفق باشین (همون ۲۰%خوبه ولی نمیدونم اینقدر تو بقیه درسا ماهر هستین که بتونین خودتونو به بقیه برسونید یا نه تا پارسال ضریب ۱ بود برا خصوصی ولی امسال نمیدونم بازم کسی زبان میزنن یانه ولی چون رقابت تو خصوصی و جزا خیلی نزدیکه زبان امسال میتونن کمک بالایی باشه برا قبول شدن چون اکثرا توی مدنی و بقیه درسا قوی هستن به نظرم اگر بتونین ۳۵%یا ۴۰% برسونید خیلی عالیه ولی همین ۲۰% خودش غنیمته اگه مثلاً کتاب ساده ساز متون حقوقی داشتین خوده نویسنده گفته ۵۵%میشه زد اگه کامل خونده بشه و واقعا راست میگه من رتبه ۹ سال ۹۶ رو که مصاحبشو میخوندم می‌گفت از کتاب ساده ساز استفاده… ادامه نظر»

Fatemeh
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۳:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  Ali

درسته ممنووون متوجه شدم.ببینید من دوهفتس زبان روشروع کردم یعنی میگید درفرصت باقی هم میشه به ۵۵برسونم خودمو؟البته بااین کرونا وشرایط موجودخریدکتاب هم دردسره متاسفانه!
برای درصد۳۵یا ۴۵که گفتین جز main idea ومرجع ضمیرکه گفتم به نظرتون باتوجه به اینکه زبانم خوب نیس زیاد کدوم سوال هاروریسک کنم وپاسخ بدم باهمین مطالعه لغت صرفا ومتن لاتکست؟
اره به حوزه حقوق خانواده خیلی علاقه مندم ولی متاسفانه دکترانداره ولی به حقوق خصوصی هم خیلی علاقه مندم.دربقیه دروس سطح خوبی دارم خداروشکر ومیتونم درصدخوبی بزنم

Ali
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۴:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  Fatemeh

ببینین ریسک نکنین ریسک تو این مورد اصلا منطقی نیست اگه خدایی نکرده منفی شد خیلی رتبه میاد پایین ولی اصلش لغت هست و بعد متن خواندن بعدشم تست زدن همین زیاد نگرانش نباشید خدا بزرگه ببینید هیچی دیر نیست شما هم همین الان بخوای میتونی زبانتون رو بالا ببرید شما چی از رتبه ۱ کم داری اصلا این هیچ چی از اونی که زبان۷۵% میزنه کم دارید؟ هیچی فقط اونا فعل خواستن رو صرف کردن و انجامش دادن شما هم میتونی

Fatemeh
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۴:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  Ali

درسته منم بخاطرهمین گفتم به ۲۰درصد اکتفاکنم.بایک رتبه برترصحبت میکردم که سال ۹۷رتبه ۷خصوصی شده بود زبانش صفربود ومدنی وتجارت وادم ومتون فقه بین ۷۰-۸۰.کاملا درست میگید برای کارشناسی که خداخیلی کمک کردبرای ارشدهم قطعا کمک میکنه..مرسی ازراهنمایی هاتون خیلیی کمکم کردین امیدوارم درحقوق بین الملل بدرخشین.

Ali
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۳:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  Fatemeh

موفق باشید انشالله شما هم تو خصوصی بهترین نتیجه رو بگیرید

Mr
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  Fatemeh

سلام. در مورد زبان تخصصی سعی کنید پس از یادگیری لغات پایه ای، متن های تخصصی بخوانید. دریافتن مفهوم و معنی واژه ها در متون خیلی مهم هست.
البته روی صحبت شما با آقا علی بزرگوار بود، اما من هم به واسطه آشنایی با این موضوع داشتم، نظر دادم.
موفق باشید.

Ali
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  Mr

سلام دوست عزیز حرفتون کاملا متین هستش اما خب اگه لغات رو یاد بگیرن خیلی کمک میکنه بهشون اینجور که بخوان نصفه بخونن برن سراغ متن گیج و سردرگم میشن نظر شخصی من اینه که وقتی ۸۰۰لغت مدرسان رو خوندن شروع کنن متن خواندن رو ولی تست و تمرین reading بمونه برا وقتی که کامل بلد شدن چون اگه ۱هفته هم مونده باشه به کنکور بلد باشن لغت رو میتونن با روزی ۵ ساعت کلی تمرین انجام بدن و تست بزنن

Fatemeh
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  Ali

سلام.ممنونم اقای علی ازراهنمایی وپیشنهادعالیتون.اتفاقا یکی ازسوالات اصلی ذهنیم این موضوع بود که چه زمانی برای تست زدن مناسبتره!بلافاصله بعدازخوندن تعدادی لغت وتست زدنم چون بقیه ی لغت هاروتسلط نداشتم درزدن تست به مشکل برمیخوردم.ممنونم از پیشنهادتون.ارزوی موفقیت براتون دارم.

Mr
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  Ali

سلام علی آقای بزرگوار، حرف شما نیز درست هست.
عرض من هم صرفا در مورد زبان تخصصی بود.
هر چند در زبان تخصصی، هر چقدر دایره لغات واژگان عمومی گسترده تر باشد، عملکرد بهتری در داوطلب دیده می شود.
باز هم بابت راهنمایی جامعی که برای ایشان انجام دادید، ممنونم.
همیشه موفق و سلامت باشید.??

Fatemeh
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  Mr

جناب مسترسلام.مچکرم ازتون وراهنمایی خوبتون.درسته شخصا اقای علی روخطاب قراردادم:)ولی خطاب اصلیم به همه ی عزیزانی بود که میتونن راهنماییم کن..
بازهم ممنون.باارزوی موفقیت برای شما

Ali
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  Mr

همچنین دوست عزیز شما هم موفق باشید?

Fatemeh
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۳:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  Ali

ممنونم:)
فقط اقای علی!
من متوجه نشدم روش تیک هشت چطوره؟میشه برام توضیح بدین!
واین سوالم که باتوجه به اهمیتی که فرمودین ۲۰درصدکمه به نظرتون!البته باتوجه به زمان باقی.ممنون میشم که شما یادوستان دیگه توضیح بدین?

Ali
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۴:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  Fatemeh

روش تیک ۸ شما روز ۳۰ تا لغت مثلاً از زبان مدرسان میخونی وقتی تک تک خوندی بلد شدی جلوی این ۳۰تا یه تیکه میزنید برا هر کدوم بعد روز بعد که خواستین زبان بخونین اول این ۳۰تا روز قبل رو میخونین هر کدوم رو بلد بودید تیک هر کدوم که نه ضربدر اینرو تا ۸ روز ادامه میدین مثلاً روز اول خوندین ۳۰تا باز روز ۲ همین ۳۰ تا رو میخونین بلد بودید یه تیک دیگه بعد روز ۳-۴-۵-۶-۷-۸ همینجور که ۸تا تیک بخوره بعد مثلاً ۳۰تا دیروز خوندی تیک خورد ۳۰تا امروز رو هم میخونی باز تیک میزنی این روش اینقدر تکرار میشه که هر کلمه ۸ تیک بخوره بعد دیگه نمی‌خواد بخونین دیگه اون ۸ تیکی رو چون رفته تو دهنتون (نه ۲۰%کم نیس بعدشم شما روزی ۱۰۰ تا لغت ۲۳ تا لغت از لغات اخر مدرسان ،۵۰ law text، عمومی ۲۷تا راحت تو این تعویق فول میشید ولی بازم میگم سخته ولی ارزش داره اگه ۵۰ روز تا کنکور وقت باشه که بیشتر هست شما تو ۵۰ روز ۵۰۰۰کلمه یاد گرفتین)

Fatemeh
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  Mr

سلام.مچکرم ازتون وراهنمایی خوبتون.درسته شخصا اقای علی روخطاب قراردادم:)ولی خطاب اصلیم به همه ی عزیزانی بود که میتونن راهنماییم کن..
بازهم ممنون.باارزوی موفقیت برای شما

Mr
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  Fatemeh

سلام. سلامت و موفق باشید.
متشکرم. امیدوارم در این امر خوب پیش بروید. ?

Fatemeh
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۳:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  Mr

خیلییی ممنونم امیدوارم شماهم سلامت وموفق باشید.
مچکرم .امیدوارم که بتونم خوب پیش برم.موفق باشید

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۹:۴۶ ق٫ظ

خیلی خوووبین ? اخه چه خبره مگه انقدر استرس دارید؟من ١هفته اس میگم تعویق حتمیه شک نکنید اصلا.امروزم به امید خدا اعلام میشه.چقدر به کامنتاتون میخندم (مهران فاطمه احسان علی ایکون ابی،شهریور،و بقیه که یادم نیست)?اصلا دلم نمیاد تنهایی برم درس بخونم میام اینجا داداری میدم ?

فاطمه
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

تعجب نکن تو اینستا دیدمت البته اگ خودت باشی اشتباه نگرفته باشم??واس همین نرفتم دایرکت قربون صدقت برم گفتم یهو یکی دیگس بیا و درستش کن

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  فاطمه

عزیزززم دور از جون?❤️من همین یدونم احتمالا خودم بودم?

احمد
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

اصلا مگه میشه درس خوند من تا تاریخو نگن تمرکز خوندن ندارم

الناز
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  احمد

احمد ? برو بخون دیگ ?

احمد
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  الناز

بعد مشخص شدن تاریخ چشم??

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  احمد

اقا احمد تاریخم مشخص میشه ببینم بعد بهونتون چیه ?

فاطمه
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۹:۲۸ ق٫ظ

بچه ها هر خبری شد قبل شادی و بپر بپر اول گوشیو بگیرین دستتون اینجا اعلام کنین??اگ هم ک خدایی نکرده خبر بدی بود زبونم لال یجوری با مقدمه بگین ???

مهران
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۲۷ ق٫ظ

من می دونم بعد این ماجرای تعویق دیگه بدون استرس نمی تونم زندگی کنم اصن بدن درد می گیرم استرس نباشه تو زندگیم…….

احسان
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۲۳ ق٫ظ

بچه ها بخوابین چند ساعت. من بیدارم. مراقبم
دارم زبان میخونم و تا ساعت ۱۳ بیدارم. خبری شد بیدارتون میکنم
بخوابین. خانم ها عروسکاتون رو بگیرین بغلتون و آقایون بالش هاشون رو

زهرا
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۵۴ ق٫ظ

سلام دوستان یه سوال داشتم
به نظرتون کسی که کارشناسی رو آزاد خونده میتونه از پس ارشد دولتی بربیاد؟
من درسم خوب بود ولی بنا به شرایطم نمیتونستم خوابگاهی بشم و رشته مهندسی دولتی اصفهان هم قبول نشدم و ناچار آزاد درس خوندم. الان هم برای ادامه تحصیل رشته حسابداری رو انتخاب کردم و مشکلی هم ندارم. فقط میترسم بخاطر اینکه دانشگاه آزادی بودم و تغییر رشته هم دادم نتونم از پس دولتی و سخت گیریهاش بر بیام و استرس گرفتم. میدونم فعلا برا این حرفا زوده ولی دوست دارم راهنماییم کنید. همش توی فکرمه که فقط برای غیرانتفاعی پیام نور انتخاب رشته کنم نه دولتی. به نظرتون باید چیکار کنم؟؟

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۹:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

نهههه اینکارو نکنیا!اصلا اینطور نیست! تازه درستونم که خوبه عزیزم.اصلا اینکارو نکن.جو محیطی و دانشجویی دولتی خیلی خیلی تاثیر میذاره و حتی ممکنه تو از کسایی که دولتی خوندن بهتر عمل کنی.

زهرا
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

وااای ممنون از دلگرمیت عزیزم
واقعا ناامید شده بودم ولی الان که کامنت شما و دوستان دیگه رو خوندم خیلی امیدوار شدم.
حتما تلاشم رو میکنم.
خیلی خیلی هم بابت پیگیریها و زحماتی که برای ما کشیدین ممنونم و براتون بهترین ها رو آرزو دارم عزیزم. موفق و موید باشید.

مبینا
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۹:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

من هم آزاد خوندم و البته یه رشته بسیار سخت
چون دبیرستان رشتم تجربی بود و الان انسانی مجبور بودم ازاد بخونم
و سال پیش چندتا از همکلاسی های من رتبه ۲ رقمی شدند و الان در بهترین دانشگاه های تهران درس میخونن
انرژی منفی به خودتون ندید
فکر نکنید همیشه رتبه های خوب و موفقیت برای دیگران هست و برای شما نیست
اصلا اینطور نیست و فقط کافیه باورش کنید که موفق میشید

زهرا
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  مبینا

ممنون مینا جان خیلی امیدوارم کردید. انشالله موفق باشید.

الی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۹:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

سلام عزیزم.خوب معلومه که میتونی. ببین درسته که دانشگاه دولتی سخت تر میگرن اما حقیقت پنهان ماجرا اینه که دانشجوها تو این دانشگاه ها خودشون درس میخونن یعنی اگر منتظر باشی که استاد لقمه رو کوچک کنه برات فکر میکنم فقط در اینصورته که دچار مشکل میشی. ببین تو قشنگ قشنگ منابع ارشد رو بخون که کنکور رو قبول شی. وارد دانشگاه که شدی هم اینو بدون که کم تر از هیچ کس نیستی.یه دانشجوی دانشگاه سراسری هم ممکنه دچار مشکل بشه یا درسی رو نفهمه یا ریپ بزنه.و این برای هر آدمی طبیعیه اصلا خودت رو نباز. بعدم که سر کلاس ها خوب خوب گوش بده وجزوه بنویس اگر تونستی وویس بگیر . اگر مبحثی رو متوجه نشدی تو اینترنت سرچ می‌کنی کلی مطالب بیشتر اونجا پیدا میکنی که سطحت رو میبرم بالا. یا اگر خیلی خیلی مشکل داشتی تو ‌درسی فیلم های آموزشی سایت فرادرس یا مکتبخونه رو ببین واسه همه رشته ها کلی فیلم داره. بعدم میتونی از همکلاسی هات یا سال های بالاتری یا دانشجوهای دکترا کمک بگیری سعی کن سرچت قوی باشه که آدمای زرنگ رو زودتر پیدا کنی و باهاشون مرتبط باشی و اینو بدون آدمای زرنگ همیشه برای کمک کردن آماده آن فقط… ادامه نظر»

زهرا
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  الی

ممنونم الی عزیزم
واقعا ازت ممنونم و بخاطر راهنمایی های ارزشمند و مفیدت تشکر میکنم.
از کامنتتون شات گرفتم که همیشه یادم بمونه.
انشالله شما هم همیشه موفق باشید عزیزم.

اویس
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۹:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

دولتی به هیچ وجه در حد تصوراتی که دارین نیست، بله شاید یکی دو تا رشته در یکی دو تا دانشگاه شرایط خاصی داشته باشن اونم تا حدی، ولی در کل به هیچ وجه در اون حدی که فکر می‌کنین نیست اصلاً. بنده بنده دانشگاه تهران بودم و اونجا هم کلاً رو هواست، از دانشجو و استاد گرفته تا آموزش و تقریباً همه چی.
بخونین روزانه قبول شین نگران چیزی هم نباشین.

زهرا
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  اویس

واقعا اینطوره؟ چقدر برای خودم غول ساخته بودم.
واقعا ممنونم ازتون.
موفق باشین همیشه دوست عزیز

Mr
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۰:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

چه دلیلی وجود دارد که شما نتوانید؟؟
حتما می توانید.
تلاش، تلاش، تلاش و پشتکار شما را به جایی می رساند که دوس دارید. ?

احسان
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۳۸ ق٫ظ

وااای چند ساعت دیگه ساعتای ۱۱ صبح بیای بزنی مستر تست. بالا که اومد……..اون لحظه قلبها…

شهریور
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  احسان

مثل قبل بزنه۲۲و۲۳خرداد،سنگکوپ میکنیم

پریسا
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  احسان

آرامش خودتون رو حفظ کنید

میثم
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۴:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  احسان

مگه امروز میخوات تاریخ جدید آزمون رو بگن؟

آرتمیس
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۳۷ ق٫ظ

من از کنکور انصراف دادم چون رشته مو دوس ندارم دیگ واسم مهم نیس از خردادم برا رشته جدیدم درس میخونم استرس ندارم ?

شهریور
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  آرتمیس

مگ رشتت چی بود؟

مهران
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  آرتمیس

خوش بحالت…….. شما سد کنکورو نابود کردی با این حرکت…. اصن شوک شدم……

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۶:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  آرتمیس

کار خیلی خوبی کردی عزیزم.ادم وقتی دنبال علاقه اش بره همیشه شاد و موفقه.امیدوارم به تمام اهدافت برسی و همینجوری ادامه بده.

بهار
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۷:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  آرتمیس

? ان شاء الله ، شادباشیدو به اونی که میخواید و صلاحتونه برسید ??

ارشد
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۹:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  آرتمیس

یه دفعه این تصمیمو گرفتین؟؟؟

مهدی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۳۵ ق٫ظ

شوخی میکنم حال جدی نگیرن بعضیا خب میگم بخان عقب بندازن میندازن دیگه………..

مهدی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۳۴ ق٫ظ

سلام برید بخوابید دیگه حال ی ساعت دیگه سحرمیشه
بیکاره ها

ساتین
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۱۸ ق٫ظ

دوستان من خیلی وقته اینجا دنبال میکنم کامنتاتونو بعد این جریانا دلتنگتون میشم بیاین اینجا با هم گپ بزنیم ??_موافق_تعویق

شهریور
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  ساتین

اگ با این استرس زنده موندیم چشم .والبته رتبه خوب ا اوردیم و، انگیزه داشتیم ،خدا تا فردا شب صبر بده ببینیم این تاریخ کی میشه

سمیرا
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  ساتین

منم یاد دوران دانشگاه افتادم.یادش بخیر چقدر الکی خوش بودیم.

elham
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۰:۵۴ ق٫ظ

بچه ها کسی روان‌شناسی میخونه؟

ساتین
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  elham

بله من

Bahar
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  elham

منم بالینی میخونم

مهران
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  Bahar

مهران هستم یک روانی….. علت روانی شدن : تعویق کنکور……وضعیت : حاد……. برای درمان قرص برنجو با نون سنگک بخورم روانم شاد تر میشه یا حل کنم تو آب بخورم؟
خدا خیرت بده خواهر بی زحمت توی این انتخاب سرنوشت ساز کمکم کن.

elham
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  Bahar

برا استثنایی چی میخونید؟بالینی رو هم که دیگه نگو اونا چه منبعی میخونید؟

elham
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  Bahar

زبان راچیکارمیکنید؟وازکدوم منبع میخونید؟من که تو زبان تخصصی…..ازبس سخته

elham
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۵:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  Bahar

سلام.برا استثنایی چه منبعی خوندید؟وبراخود درس بالینی چه منبعی خوندید؟ وای که این بالینی چه قدر….

مصطفی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۰:۳۵ ق٫ظ

شما بعضیاتون خود آزاری دارین انگار. بابا گوش ندین به این حرفا. بعضی از دوستان واقعا قصد اذیت کردن دارین؟ میگردین تو هزار تا سایت تو یه پیوست پیدا میکنین که فلان کس از سازمان سنجش فلان حرفو زده. دوستمون پایینتر حرف خوبی زد. دکتر نمکی آدمی نیست که بخواد اذیت کنه یا حرفشو بچرخونه. الانم دیگه داره به هر روشی میفهمونه که آقا تعویق هست. از لفافه و اینا گذشته دیگه. نقدو ول میکنید چسبیدین به نسیه. بعدم قرار نیست دوماه بهتون وقت بدن شما دوهفتشو حرص این حرفارو بخورید. الان به نظرم بیشتر دارن به همون برگزاری کنکور تو مرداد یا شهریور فکر میکنن که اونو جمعش کنن. به نظر من تعویق مسئله جدی جلسه فرداشون نیست. چون تصمیمشو گرفتن.
به قول اون خواننده عزیزمون” بیا با دیده ی خوشبینی به دنیا بنگریم.”?
خوشبین باشید. تعویق هست. ولی تاریخش فقط معلوم نیست که انشالله فردا مشخص میشه. کنکور تمام میشه همه مواتون سفید میشه. انقد حرص نخورید.

احسان
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۰:۱۵ ق٫ظ

چه سکوتی اینجا برقراره
سر سفره از استرس دستام میلرزید و خانواده بهم میخندیدن
خدا بخیر کنه
خواب امشب بر من حرامه

ارشد
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۰:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  احسان

واقعآ لحظات استرس آوریه.خدا بخیر بگذرونه

الناز
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۰:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  احسان

واقعا؟ ? ای بابا

احسان
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۰:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  الناز

اوهوم. یه بار موقع کنکور سراسری اینجوری شدم موقع ازمون. شب قبلش تو رختخواب می لرزیدم و یه ساعت بیشتر نتونستم بخوابم
یه بار جواب اولیه اومدنی
یه بار جواب نهایی اومدنی
یه بار هم خواستگاری

شهریور
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  احسان

تو همه شرایط سختو رد کردی ک پس نترس از خواستگاری سختتر نیست اون برا ی عمرت این ی سال سال بعد میتونی تکرار کنی،البته خودم قفسه سینه ام از درون میسوزه انگار بلووشو دلم:-)

احسان
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  شهریور

خودم ۲۳ سال دارم و همسرم ۱۹
میترسم ایست قلبی کنم

مهران
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  احسان

نترس هر شرایط سختی اگر نکشتت قوی ترت می کنه ….. حتی شاعر در این مورد میگه: اما تو کوه درد باش طاقت بیارو مرد باش……

elham
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  احسان

معمولا دخترها موقع خواستگاری اینقدر استرس دارند ولی پسرها تا این حد دیگه نه .شماخیلی خیلی استرس زیادی داریند که تا این حد لرزش پیدا میکنید به نظرم باید رواعتماد به نفستون خیلی کارکنیدکه اونا ببرید بالا وبعدش به آرامش میرسیندواسترستون کاهش پیدامیکنه

الناز
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۹:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  احسان

نه پس مث اینکه جدی مدلتون اینجوریه
والا چی بگم سعی کن گفتگوی درونی با خودت رو کنترل کنی مدام بگو من آرامش دارم و نتیجه هر چی باشه حتما خیرم بوده
یسری قرص و دارو هم هست که ریلکس کنه و از ضربان زیاد قلب جلوگیری کنه
در آخر توصیه کاربردی خودم عههههههههه? نکن اینکارارو با خودت
همه مون مث همیم، همه هاااا، پس بیخیال بخند دنیا دو روزه بابا ?

احسان
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۰:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  احسان

از پس ضربان قلبم بالاست داره قلبم میزنه بیرون

F
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  احسان

استرس و ترس زیاد میتونه‌ بیماری های مختلفی ایجاد کنه پس دوستان بیخود استرس ندید به خودتون چون روی نتیجه تصمیم گیری که تاثیری نداره

مهران
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  F

شما دعا کن نمیریم به بیماری راضی هستیم…… الان به طور میانگین از دیروز هر ۱۲ ساعت یه افت یا یه تبخال میزنم…..تپش قلبم هر چهار پنج ساعت یبار دارم……. خلاصه با همین فرمون ستاد پیش بره اعلام نکنه من علائم حیاتیم از دست رفته…..

احسان
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  F

اره اتفاقا سحر دیروز حالم بد شده بود

Ah313
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  احسان

آقا احسان استرس براچیه؟؟؟ آخرش اینه ک میری خدمت این استرس نداره ک…
هرچی خدا بخواد اون میشه
اگه ام استرسی باشه بایدمن داشته باشم ک کل فامیل کرونا گرفتن و ۲ نفراز فاامیلمونم دو روز پیش فوت کردن از ی طرفم حال پدربزرگم خوب نیس و دکترا جوابش کردن.
توکل کن بر خدا

احسان
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  Ah313

خدمت مشکلی ندارم. فوقش پروژه یا سرباز معلم

مهران
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  Ah313

من خدمت رفتم پدر بزرگمم به رحمت خدا رفته مجموع فوتیامون برای کرونا تا این لحظه ۳ نفره و تعداد مبتلاهای در حال درمان ۵ نفر…………ولی استرس دارم…. توکلم دارما اما توکل منو نداره بدختی……….

الناز
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۹:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  مهران

وای خدا رحمتشون کنه ?? امیدوارم بقیه کاملا بهبودی پیدا کنن
سخته والا موفق باشید
حتما از شمال یا اصفهان هستید ? دیروز که من اخبارو دیدم گفتن مازندران آمار افزایشی داره

احسان
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  Ah313

یادم رفت راستی خدا رحمتشون کنه

Ah313
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۹:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  احسان

خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه
نگران خدمتم نباش عین باد میگذره..

مهران
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  احسان

یاد ۵ دقیقه آخر بازی ایران استرالیا افتادم …….. مگه داور سوت پایانو میزد ازون طرفم استرالیا هی حمله می کرد نزدیک بود گل بخوریم بازیم که توی ملبورن ( دکتر خدایی = استرالیا / دکتر نمکی = خدادعزیزی / داور = ستاد کرونا )…… سر اون ۵ دقیقه تو ایران بیشتر از ۲۰ تا سکته گزارش شده بود…… خلاصه اگه نبودم بدونید غزلو خوندم.

Mr
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  مهران

??

بابی
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۹ ب٫ظ

خبر قطعیه دیگه
تعویق هم قطعیه
فقط منتظر تاریخ جدید باشید.

زهرا
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۶ ب٫ظ

بچه ها یچیزی رو در نظر بگیرین اگه قرار بود به پک بهداشتی یا‌تغییر حوزه یا هرچیزدیگه بسنده کنن و تعویقی در کار نباشه خب میگفتن قراره درمورد نحوه و شرایط آزمون با ستاد جلسه داشته باشیم نه اینکه مدام از تقویم جدید و تاخیر و سلامتی مهمتره حرف بزنن.پیج خود وهاب زاده برین آخرین پستش توجواب کامنت یکی از کاربرا که گفته بود به تعویق بندازین نوشته:دیگه نمیدونم چجوری توضیح بدم .بنده خدا واقعا داره واضح توضیح میده و میگه فرصت بیشتر برای مطالعه بهتر..بخدا خودمم سه روزه فقط دارم سایتا رو چک میکنم و نمیتونم بخونم.ولی تنهاچیزی که دستگیرم میشه بحثه تاریخ و زمان برگزاریه نه نحوه و شرایط برگزاری…

مبینا
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

زهرا جون منم با شما موافقم کاملا
وزیر بهداشت یا مشاورشون اگه قرار بود حتی ۱٪ هم آزمون سر جای خودش برگذار بشه به هیچ وجه حرفی از تقویم جدید نمیزدند و جواب کامنت هارو انقدر صریح نمیدادن
پس حتما تعویق حتمی هست که به خودشون اجازه دادن داوطلبین رو امیدوار کنن
پس شوخی که نیست… من مطمئنم تعویق حتمی هست
کاش بچه ها هم انقدر به خودشون و بقیه استرس ندن

یکی
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۶ ب٫ظ

دوستان ب نظر منم تعویق قطعیه چون سازمان سنجش خیلی ریز لینک ثبت نام جدیدوباز کرده برا دواطلبین
تو خود سایت منم نتوستم پیدا کنم ثبت نام جدیدو ولی تو phdtest اخرین پستشون گذاشتن لینکو
کمتر از یک ماه مونده ثبت نام جدید نمیزارننننن کههههههههههه
پس ان شالله قطعیه
فقط امیدوارم اواخر مرداد باشه

من
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۰:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  یکی

لطفا به دوستان متقاضی ثبت نام دکتری اطلاع دهید . بسیاری از داوطلبان در فارس من متقاضی ثبت نام در ازمون دکتری بودند . شاید اطلاع نداشته باشند و فکر می کنند تنها امکان ویرایش محل ازمون فراهم شده , در صورتی که امکان ثبت نام نیز هست . این هم لینک ثبت نام مجدد در ازمون دکتری :
http://register2.sanjesh.org/RGPHD99_EDIT/Login/NewLogin.aspx

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۹ ب٫ظ

یک نفر به اسم من داره کامنت میذاره که من نیستم.دوستان به ایکون کنار اسمم دقت کنید از چند هفته پیش تا الان با همین ایکون سیز دارم کامنت میدازم اون یکی من نیستم ! خیلی بیکاری عزیز اینهمه پیگیری رو توی درستات داشتی قطعا رتبه بهتری نصیبت میشد.
مستر تست عزیز لطفا کامنت های این شخص رو تایید نکن!
—-
سلام
از تایید خارج شد.
ممنون از حضور شما

احمد
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

عجب ??

فاطمه
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

دقیقا منم به آیکون کنار اسمت توجه کردم…فقط براش تاسف خوردم

ارشد
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

سکته رو رد کردم?

بهاره
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

سلام مجدد گفتین بهتون یاد اوری کنم درمورد منحنی فراموشی ومرور میخاین برام توضیح بدین.ممنون بابت کمکت

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۷:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  بهاره

سلام عزیزم.ببین یه منحنی هست به اسم منحنی فراموشی که ابداع کننده اس هرمان اینگهاوس بوده و مکتب تداعی گرایی دنبال میکرده و بجای مجاورت و رضایت تاکید روی تکرار داشته،تمام اینهارو روی خودش ازمایش میکرده و توی منحنی کاملا نشون میده حافظه نیاز به چند تکرار داره و شیب فراموشی چطوره.شما باید بری توی گوگل به فارسی بزنی منحنی فراموشی ابینگهاوس بعد تو قسمت عکسا ببینی عکساشو کاملا متوجه میشی.پیشنهاد من اینه خودتو خیلی درگیرش نکنی که استرس بگیری چون منم با این حجم کتاب نتونتسم دقیق بهش عمل کنم.خلاصه بگم این منحنی برای مثال میگه یه کتاب رو که میخونی باید مرورات به این شکل باشه:
فردای مطالعه اولیه
٣روز بعد از مطالعه اولیه
۶روز بعد از مطالعه اولیه
١٠روز بعد از مطالعه اولیه
١ماه بعد از مطالعه اولیه
٩٠روز بعد از مطالعه اولیه
توی وب سایت های مختلف یکم اینور اونور میشه که خیلی مهم نیست.مرور واقعا حیاتیه برای همین گفتم خلاصه نویسی کن که برای مرور مجبور نباشی حجم زیادی از مطالب که ممکنه زائد باشن رو بخونی.هر سوالی داشتی بپرس در خدمتم❤️

الناز
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

یه مدل مرور هم هست که میگه
۲۴ ساعت بعد
۱۰ روز بعد
۱ ماه بعد
۴ ماه بعد
و …..
من خودم اینو انجام دادم عالی بوده ?

بهاره
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۰:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

اگه میشه درمورد منحنی فراموشی و مرور اینام یه راهنمایی بهم بدین❤❤

الناز
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۰:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

عاقا حساب نیست من ندیدم ?
مگه چی نوشته بود ؟

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۷:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  الناز

درجواب دوستمون که نوشته بود نیلوفر جان من استرس دارم بنظرت ممکنه تعویق نباشه و بازی خورده باشیم؟(البته خلاصه گفتم) ایشونم با اسم و فامیل من میگه:نمیدونم والا.من مطمئن بودم میشه ولی انگاری بازی خوردیم حالا من بازم پیگیرم نا امید نشید :)))

الناز
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۹:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

اون دیگ چه بیکاری بوده!
موندم با این رفتارا انتظار دارن تو کنکور خدا هم کمکشون کنه!
هر کی بودی بنظرم هر چه زودتر طلب آمرزش کن ?

مصطفی
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۰ ب٫ظ

سلام
الان قرار شد کی اعلام کنن نتیجه ی قطعی رو ؟ از ۵ روز پیش قراره اعلام کنن ! فردا جلسه ای چیزی هست آیا ؟

محمدرضا
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۹ ب٫ظ

دوستان ی خبر داغه داغه.فردا دیگه انشالله همه چی تمومه.دیگه تمااااااام.فردا مشخص میشه تکلیفمون

خدا
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

شما خبر قطعی دارین یا الکی و با شک دارین میگین؟

مبینا
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

خبر؟ کدوم خبر؟

امید به فردا
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

سلام آقای محمدرضا…..چرا چه خبری؟خبر جدیدی به دستتون رسیده؟

al
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۹:۴۹ ب٫ظ

نگران نباشید کرونا قراره تا ۲ خرداد ریشه کن شه و منظور از تاریخ جدید اینه که بیارن بندازن ۳ یا ۴ خرداد

فاطمه
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۹:۳۹ ب٫ظ

نیلوفر جانم میدونم هزاران بار بهمون گفتی استرس نداشته باشیم ولی چرا انقد تو اخبار از تغییر حوزه آزمونا میگن نکنه بازیمون داده باشن
امکانش هس؟توروخدا از دستم کلافه نشیا من خودمم دیگ ناراحتیه اعصاب گرفتم از دست خودم

احمد
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۹:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

خانم فاطمه تغییر حوزه ی چیزی بود که از قبل تعیین شده بود و وعدش رو داده بودن ماجرای تعویق چندروزه که جدی شده و اینکه فردا جلسشونه و تاریخش مشخص میشه (حالا چه تعویق بیوفته چه نه) نگران نباشید توکل برخدا به این افرادیم که میان کامنت میذارن عقب نمیوفته توجه نکنین چون هیچکدومش خبر رسمی نیس

مهران
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۹:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

بازی روانی سنجش قبل جلسه فرداس…. توجه نکنید….الان ماجرا شده دو قطبی سنجشو وزیر بهداشت…..

مهران
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

الان وزیر بهداشت حکم نخست وزیرو تو مملکت ما داره چون وسط کرونا هستیم…… یه فشار ریز بیارن سازمان سنجش اوت شده….. به تحرکات سنجشی توجه نکنید فشارشون در حد همین خبر تغییر حوزس نه بیشتر….

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

من کاملا میفهممتون و اصلا کلافه نمیشم❤️ نظر من اینه علت اینکه امکان تغییر حوزه رو فراهم کردن اینه ممکنه (احتمال خیلی زیاد) کرونا تا مرداد کاملا نرفته باشه.و این تعویق باعث میشه خیلی ها روتینی که داشتن رو تغییر بدن.مثلا ممکنه ینفر بوشهر زندگی میکرده و تصمیم داشته بعد کنکور اسباب کشی کنه بره مثلا شیراز.این تعویق باعث میشه برنامه هاش بهم بریزه.یا مثلا ینفر ساکن اصفهانه خودش ولی دانشجوی تهرانه،حوزه رو زده بوده تهران،وقتی کرونا اومده خوابگاه ها تعطیل شده و رفته خونشون اصفهان،پس این فرد مجبوره تغییر بده حوزه رو.خیلی دلایل میتونه داشته باشه.دکتر نمکی با قاطعیت از این موضوع صحبت میکنن برای همین من میگم ٩٩٪؜ قطعیه.ایشون داوطلبارو بازی نمیده.

فاطمه
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

مرسی عزیزم که انقد صبوری و ما هم آروم میکنی❤❤

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

خواهش میکمک گلم کمترین کاریه که از دستم برمیاد❤️

مهران
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

از رو آیکنا میشه فهمید شما فیکی (آقا یا خانم نیلوفر با آیکن آبی) خانم نیلوفر اصلی همیشه آیکنشون سبز بوده……. انقدر شما مخالفا باهوشو با استعدادین اصلا آدم می مونه چرا دانشگاه ها برای ورود از شما فقط یک کنکور میگیرن…. برای شما کنکور باید دو مرحله ای باشه…. مرحله اول هوش در حد آزمون هوش دبیرستان باشه اگر قبول شدین کنکور بعدیو بدین….

محمدرضا
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

چرا مربع جفتتون متفاوت شده؟؟نکنه ی نیلوفر دیگه ایی?????????????

ارشد
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

یا امام رضا.راست میگی؟؟؟؟؟

مهران
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

می دونم دیگه الان میای میگی:
اصلااااا بحث هوش و استعدادو نکنییید
تا طرفتونو نشناختین حرف نزنید
من در یکی از دانشگاه های سراسری تهران درس خوندم ( مثلا مکانیک خواجه نصیر)

Fatima
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۸:۵۹ ب٫ظ

میشه دوستان ته دلمونو خالی نکنین ب اندازه کافی هممون دغدغه های مختلف داریم هر چی خدا بخواد همون میشه پس لطفا خواهشا نیاین اینجوری نگین تا فردا پس فردا مشخص میشه همه چی

ارشد
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۸:۴۵ ب٫ظ

حس می کنم همش الکیه.دارن بازیمون میدن