برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ در زمان مقرر

زمان کنکور ارشد ۹۹ به ۲ و ۳ مردادماه تغییر کرد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

رئیس سازمان سنجش گفت: کنکور دکتری و کارشناسی ارشد بر اساس برنامه زمان بندی شده، برگزار می‌شوند.

ابراهیم خدایی، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین تصمیمات سازمان سنجش برای برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۹ و همچنین کنکور دکتری ۹۹ اظهار کرد: دو کنکور دکتری در تاریخ ۹ خرداد و کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته در تاریخ ۲۲ و ۲۳ خرداد برگزار می‌شود.

رئیس سازمان سنجش درباره تعویق آزمون کارشناسان رسمی دادگستری بیان کرد: علت این تعویق درخواست خود قوه قضائیه بود اما سازمان سنجش با برگزاری آن مشکلی نداشت. زمان برگزاری این آزمون هم بعد از هماهنگی با قوه قضائیه متعاقبا اعلام می‌شود.

خدایی تصریح کرد: باتوجه به عادی شدن شرایط کشور چرا باید دو کنکور کارشناسی ارشد و دکتری به تعویق بیفتد!

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درباره تمهیدات بهداشتی که در این کنکورها رعایت خواهد شد، گفت: ما پروتکل‌های بهداشتی و حفاظتی که مورد نیاز است را اجرایی می‌کنیم و در این راه اگر نیاز باشد که بازنگری در پروتکل‌ها صورت گیرد، انجام می‌شود.

او یاد آوری کرد: اجرای پروتکل‌های بهداشتی، اجرای فاصله گذاری فیزیکی ایمن، اجرای فرآیند در یک زمان بیشتر که به کنترل ازدحام کمک کند، همه مواردی هستند که در زمان اجرا و برگزاری کنکور سراسری رعایت می‌شود.

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۹ و مرحله اول بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ خرداد ۹۹ برگزار می‌شود.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱۰۶ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
شناس
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۹ ب٫ظ

#سلامت_عمومی_داوطلبین_مهمتر_است با توجه سیر نزولی ابتلا و در عین قرمز بودن نقاط مرکز استان و محل برگزاری و امید به حداقلی شدن در وسط تابستان معقولانه این است که با اهمیت دادن به مهم ترین مسئله جامعه یعنی جان دواطلبان را در معرض خطر قرار ندهید
#سلامت_داوطلبین_مهم_تر_از_افزایش_دوره_مطالعه_داوطلبین
#موافق_تعویق_کنکور_ارشد

ری را
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۹ ۰:۳۱ ق٫ظ

امتحانات نهایی دانش اموزان دو هفته ی اول تیرماه برگزار شود. نیمه ی دوم تیر ماه از پانزدهم به بعد، کنکور دکترا و ارشد و بقیه ی کنکورها و کنکور سراسری هفته ی اول مرداد ماه. تیرماه به دلیل گرمای هوا شرایط قطعا مناسبتر و امن تر خواهد بود و تعداد بیماران کرونایی قطعا کمتر خواهد بود و شاید به امید خدا به صفر برسد.

گلبرگ
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۹ ۰:۲۶ ق٫ظ

موافق تعویق ازمون سراسری، آزمون ارشد، آزمون دکترا، امتحانات نهایی دانش آموزان# مخالف هر گونه تجمعی مانند کنکور# برای همگان احترام قائلیم اما نه میگوییم به آزمونی که ما و جامعه را به کام مرگ بکشاند#

مانا
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۹ ۰:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  گلبرگ

?????

گلبرگ
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۹ ۰:۰۵ ق٫ظ

اونایی که میگن به تعویق نیفته فازشون چیه! درس خوندنی که با یکماه تعویق فراموش بشه بدرد نمیخوره! روش درس خوندنتون و عوض کنید دوستان! بدونید کسی که دکترا قبول میشه درس خوندنش هرگز تعطیل نمیشه، باید دائم به روز باشه و چند ساعت در روز مطالعه کنه! روش درس خوندنتون غلطه، لطفا در کنار مطالعه، به زندگی و خانواده و کارای دیگه هم برسید، فقط نشینید پای کتاب و حفظ کنید! از طرفی گیرم شما ۹ خرداد با خطر کرونا رفتی سرجلسه، پاییز دوباره کووید ۱۹ رو داریم، و ممکنه باز کلاس درس تعطیل شه! این همه عجله برای چیه! بخدا بهتون دکترم میگن! عجله نکنید! سلامتی انسان خیلی ارزشمنده! المپیک به اون بزرگی رو با اون همه برنامه ریزی تعطیل کردن، بعد شما عجله دارین زودتر کنکور بدین!لطفا کمی صبور باشیم.سرعت انتقال کووید ۱۹ بسیار بالاس! لطفا کمی فکر کنید! اگر قصد خودکشی دارین، زندگی خودتونه، به کسی ربط نداره، ولی اینجا بحث ۱۷۷ هزار نفر در میونه! لطفا خودخواه نباشیم. دکتر خودخواه به درد جامعه نمیخوره! لطفا بفکر کادر درمان هم باشیم، مشکلات کشور رو بیشتر نکنیم….. امیدوارم بهترین اتفاق برای همه بیفته و همه ی کسانی که تلاش کردن به حقشون برسن.

سامان
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹ ۲:۰۹ ب٫ظ

#مخالف_تعویق_کنکور_ارشد_۹۹

Shayan
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۹ ب٫ظ

#مخالف_تعویق_کنکور_ارشد

ارشد
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹ ۸:۵۸ ق٫ظ

#موافق-تعویق_کنکور-ارشد_۹۹

علی
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹ ۲:۳۵ ق٫ظ

اونهایی که مخالف تعویق هستند تنها دلیلشون اینه که نگرانند مطالب یاد گرفته را فراموش کنند و ذهنشون دیگه کشش خوندن نداره!شمایی که بخاطر تعویق کنکور ناراحت و نگرانید چرا ما برای کنکور بخاطر شرایط بیماری و اضطراب واسترس در این مدت نگران نباشیم؟ اصلا چه درس خوندنی که بخاطر تعویق فراموش می کنید؟

همتا
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹ ۱:۲۴ ق٫ظ

#موافق _ تعویق _کنکور _ارشد

ثریا
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹ ۱:۱۹ ق٫ظ

کنکور رو به تعویق نندازید با این کار وقتمون بیخودی هدر میره، واکسن کرونا حداقل شهریور میاد پس تعویق فایده ای نداره با رعایت نکات بهداشتی امتحان بدید، انشالله موفق باشید.

شناس
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  ثریا

شما که نمیخواین کنکور بدین چرا نخود هر آشی میشین؟

محمدرضا
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹ ۰:۱۹ ق٫ظ

#مخالف_تعویق_کنکور_ارشد

مهدیه
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۲ ب٫ظ

با سلام و خسته نباشید، لطفا کنکور رو به تاخیر نندازید من و خیلیای دیگه که از ابتدا خوندیم دیگه توان خوندن نداریم، اونایی که نخوندن به فکر بقیه هم باشند

f
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۹:۱۸ ب٫ظ

#موافق _تعویق _کنکور_ارشد

#موافق _تعویق _کنکور_ارشد

ارشد
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۷:۰۳ ب٫ظ

#موافق-تعویق_کنکور-ارشد

آوا
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۹:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  ارشد

موافق به تعویق آزمون ارشد

مارال
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۶:۳۵ ب٫ظ

موافق تعویق هستیم . جون ما و خانواده ما مهمتر از ازمون ارشد هست .

امیرعلی دهداریان
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۵:۰۶ ب٫ظ

دوستان دلسرد نشین و حمایت از تعویقو ادامه بدین. # موافق ـ تعویق ـ کنکور ـ ارشد این تعویق برای مسئولین اجرایی کشور در حوزه آموزش هم فرصت خوبی برای بستر سازی آموزش مجازی هست. اگر ثبت نام در مهرماه انجام بشه سیل عظیمی از قبول شده ها وارد دانشگاه میشن و توقع درس خوندن حضوری دارن اما اگر ثبت نام در بهمن انجام بشه و دولت امکانات لازم برای تحصیل مجازیو فراهم کنه احتمال شیوع بیشتر کرونا بخاطر مسئله بازگشایی مدارس و دانشگاه ها کمتر میشه……. یکی از راه حل های مطرح شده در ستاد کرونا این بود که ترم جدید از بهمن شروع بشه و تا اون زمان کنکور ها امکان تعویق داشته باشن. چرا؟ خیلی از دانشجوهای ترم آخر کارشناسی درسشون دچار مشکل شده و در بسیاری از دانشگاه های غیر مطرح کشور به طور کلی ترم حذف شده و وضعیت امتحانی کاملا نامشخصه…این افراد تا پایان ترم تحصیلی و در تاریخ مقرر که ۳۱ شهریور هست فارغ التحصیل نمیشن که به ثبت نام مهر برسن و باید مهرماه مجددا ترم بردارن و این افراد حقشون بخاطر نابسامانی اوضاع ضایع میشه.برای همین یکی از طرح های نسبتا موفق پیشنهادی شروع سال تحصیلی از بهمن هستش و برای… ادامه نظر»

همتا
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۴:۲۵ ب٫ظ

https://www.farsnews.ir/my/c/22367
حمایت کنید دوستان

دریا
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۴:۱۵ ب٫ظ

موافق تعویق هستم درحال حاضر شرایط اصلا مناسب نیست ی مدت دیر تر ازمون برگزار بشه بهتر از اینه که جون خودمون وخونوادمون به خطر بیفته

میلاد
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۴:۰۷ ب٫ظ

اونایی که از ساعت ۲:۵۷ تا ۳:۳۹ نظر گذاشتن یک نفره به فواصل زمانی دقت کنید.
# موافق ـ تعویق ـ کنکور ـ ارشد
# موافق ـ تعویق ـ کنکور ـ ارشد
# موافق ـ تعویق ـ کنکور ـ ارشد
۱۰۰۶۶ نفر شدیم حمایتو ادامه بدین برای پیگیری از مجلس. لینک حمایت:
https://www.farsnews.ir/my/c/22367

دریا
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۴:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  میلاد

دقیقا همینطوره

سینا
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۳:۳۹ ب٫ظ

#مخالف_تعویق_کنکور_هستیم

مریم
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۳:۲۸ ب٫ظ

کنکور نباید به تعویق بیفتد، حق خیلی ها ضایع میشه از اول خوندن دیگه توان خوندن ندارن از طرفی هم نمیتونن ول کنن و یادشون میره

مانی
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۳:۱۷ ب٫ظ

مخالف تعویق هستیم

محمد
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۳:۱۳ ب٫ظ

*مخالف تعویق*
اونایی که نتونستن بخونن کلا بزارن واسه ی سال بعد و با تعویق حق بقیه رو ضایع نکنند کورونا تا مرداد از بین نمیره با این کار فقط وقت بقیه رو تلف میکنید و تابستون خیلی هارو خراب میکنید، بیخودی حمایت حمایت نکنید و کمپین راه نندازید به فکر بقیه هم باشید.

ناشناس
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۳:۱۰ ب٫ظ

مخالف تعویق هستیم.
با تعویق کنکور حق ۵۰۰ هزار نفری که اولین بار ثبت نام کردن ضایع میشه..

پیمان
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۳:۰۹ ب٫ظ

مخالف تعویق هستیم

..
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۳:۰۴ ب٫ظ

#مخالف_تعویق_کنکور_ارشد_هستیم

سالار
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۳:۰۰ ب٫ظ

مخالف تعویق کنکور هستم.
از سازمان سنجش تقاضا داریم کنکور در زمان مقرر شده برگزار بشه و هیچ تمدیدی صورت نگیره وگرنه حق صد ها هزار نفر ضایع میشه، از فروردین رسیدیم به اخرای خرداد و همین کافیه به هیچ وجه نباید تمدید صورت بگیره.

ناشناس
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۲:۵۷ ب٫ظ

#مخالف تعویق کنکور هستیم
ماهایی که از اول داریم میخونیم دیگه نمیکشیم که تا اخر هم ادامه بدیم و بخونیم و حقمون ضایع میشه، اونایی که تبلی کردن و نخوندن الان هم دنبال مفت خوری نباشن و هی حمایت حمایت نکنن اگه میخواستین همون اول میخوندین به خاطر شماها نمیشه حق ۵۰۰ هزار نفری که اول ثبت نام کردن رو ضایع کرد..
#تعویق کنکور ممنوع

امین
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۲:۴۷ ب٫ظ

حتما باید به تعویق بیافته به اواخر مرداد ماه……. یه درد دل دوستانه هم باید به اون دسته از رفقا که مخالف تعویقن عرض کنم: دوست عزیز شما امکانشو داشتی در ایام کرونا بدون دغدغه درس بخونی شخص من و خیلیای دیگه درگیری های متفاوتی داشتیم. خداروشکر من و خانوادم درگیر بیماری کرونا نشدیم اما حواشیش مارو خیلی گرفتار کرد… پدر من راننده تاکسی هستن که بعلت کرونا اسفند و فروردین درآمد کافی نداشتن و من مجبور بودم از ساعت ۹ شب تا ۶ صبح که ماشین بلااستفاده هست از ماشین برای مسافرکشی استفاده کنم که بتونم کسری هزینه های خانوادرو تامین کنم…. من فارغ التحصیل دانشگاه علم و صنعت هستم من باهوش نیستم اما پشت کار دارم…پشت کار هم وقتی امکان پذیره که وقت و انرژی کافی برای درس داشته باشی… من که ساعت ۹ شب تا ۶ صبح سر کارم و بعد از رسیدن به خونه و ۷ ساعت خواب و انجام کارهای خونه ساعت مطالعم از ۱۱ ساعت به ۵ ساعت تقلیل پیدا کرده به واسطه کرونا حقم داره ضایع میشه و عملا باید زمان تا کنکور نسبت به قبل دوبرابر بشه که من هم به میانگین مطالعه طبق برنامم برسم. لطفا من و امثال من رو… ادامه نظر»

فاطمه
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱:۵۴ ب٫ظ

من هم مثل بیشتر بچه ها موافق تعویق کنکور ارشد هستم ، چرا که در این ماهها استرس و نگرانی و بسته شدن مراکز فرهنگی مثل کتابفروشی ها و کتابخونه ها و… مجال خوندن را از ما گرفته است پس لطف کنید حمایت کنید.

آراد
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱:۲۹ ب٫ظ

# موافق تعویق کنکور به مرداد ماه هستم
پدرم درگیر کرونا شده و دو ماه از وقتمو در گیر درمان و رسیدگی به خانوادم بودم. لطفا حق مارو ضایع نکنید.
حمایت کنید لطفا :
https://www.farsnews.ir/my/c/22367

فاطی
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱:۱۹ ب٫ظ

دوستانی ک مخالف تعویق هستند بنظرتون چیکار کنیم ک ازمون رو عقب نندازن والا خسته شدیم ما کارو زندگی داریم این دو باره ک تاریخ رو تغییر میدن دیگه جون نداریم بخونیم حق ما این وسط ضایع میشه

..
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۳:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  فاطی

باید زنگ بزنیم به سازمان سنجش و جلوی این نا عدالتی رو بگیریم

شناس
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  فاطی

چه ضایع شدن حقی ؟ میخوان کنکور سراسری رو عقب بندازن بعد شما میخواین بگین ۹ خرداد و ۲۰ خرداد جون هیشکی تحدید نمیشه نمیدونی درس بخونی اصلا چرا ثبت نام کردی سلامتی جمعیت مهم تره یا راحت شدن شما

همتا
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۱ ق٫ظ

https://www.farsnews.ir/my/c/22367
دوستان حمایت کنید لطفا

Shayan
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۳ ق٫ظ

#مخالف_تعویق_هستیم

ناشناس
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۲ ق٫ظ

سلام لطفا به تعویق نندازید به جاش حوزه هارو زیاد تر کنید و خواهشا اونایی که نخوندن و میخواستن الکی بیان یا میخواستن آزمایشی بیان سر جلسه حاضر نشن تا شلوغ نشه.

مهران
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۸ ق٫ظ

*مخالف تعویق هستم*
لطفا وقت مارو هدر ندید دوبار به تعویق افتاد و دیگه کافیه کورونا هم تا مرداد نمیره بزارین برگزار بشه و راحت بشیم

علی
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۵:۴۴ ق٫ظ

سلام دوستانی که مخالف تعویق هستند و اصرار دارند که امتحان در زمان مقررش برگزار بشه دو دسته اند یا خیلی خونده اند و آماده امتحانند و یا اصلا نخوندند و دوست ندارند بخونند ، برای این دوستان چه تفاوتی داره که کنکور کی برگزار بشه پس چرا نگرانند؟

سارا
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۳:۲۴ ق٫ظ

لطفا تاریخ کنکور رو تغییر ندید به جاش حوزه های امتحانی رو بیشتر کنید و تعداد روزهای ازمون رو بیشتر کنید خواهشمندم به فکر کسانی که چند ماهه دارن مطالعه میکنن هم باشید اون تایمی ک یک سریا ب فکر گشت و گذار بودن ما در حال درس خوندن بودیم حالا نامردیه نزدیک کنکور ما دیگه نکشیم بخونیم و اونا قبول بشن
#مخالف_تعویق_هستیم

سارا
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۳:۲۰ ق٫ظ

تورو خدا تعویق نندازید ماهایی ک بر طبق تاریخ ۲۸ فروردین زود شروع ب مطالعه کردیم دیگه کشش خوندن نداریم حق مارو ضایع نکنید کنکور دو بار عقب افتاد کافیه دیگه!!!

ناشناس
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۰:۴۴ ق٫ظ

سلام لطفا دست از تعویق بردارید تا چند ماه دیگه هم کورونا نمیره تعویق فایده ای نداره، فقط میخوایم بریم امتحان بدیم نمیخوایم روبوسی کنیم که!! اونایی که هیچی نخوندن و الکی ثبت نام کردن نیان تا الکی جمعیت زیاد نشه و بقیه با رعایت نکات بهداشتی بیان امتحان بدن تا از دست این استرس راحت بشیم…

میلاد
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۰:۲۳ ق٫ظ

سلام تعویق کنکور هیچ فایده ای نداره فقط وقت تلف میکنه بعضی ها ترم هشتین باید امتحان هم بدن ول کنین این کمپین بازی هارو بیشتر این کارا واسه تبلیغاته و این کسایی که جدیدا ثبت نام کردن دارن فقط وقت جمع میکنن.. اونایی که مرحله‌ی اول ثبت نام کردن چه گناهی کردن؟ خیلیا رفتن مسافرت و تفریح حالا دو ساعت کنکور میخواد کورونا بیاره؟! بهانه‌ی درس خوندن هم الکیه اگه درس بخون بودید تا الان خونده بودید بیخودی وقت مردمو تلف نکنید، همین ثبت نام مرحله ی سوم هم نباید انجام میشد اومدن الکی داوطلبارو زیاد کردن.. به جای تعویق و این وقت تلف کردنا مسائل بهداشتی رو رعایت کنید و بیاید امتحان بدید بیشتر از این استرس به بچه ها ندید بزارید زودتر تموم بشه، کورونا تا مرداد ماه تموم نمیشه که بخوایم اون موقع کنکور بدیم مرداد که شد میگن بزارید مهرماه…

فرهاد
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹ ۹:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  میلاد

سازمان سنجش یا نباید دوباره ثبت نام میکرد یا وقتی ثبت نام کرده بایدفرصت درس خوندن هم بده به کسانی که جدیدا ثبت نام کردند

محمدامین
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۹:۴۴ ب٫ظ

کشور چین که کرونارو تا حد زیادی کنترل کرده و تعداد مبتلایان و تعداد مرگ افرادش در اثر کرونا از ایران کمتره تاریخ کنکور را به ۱۷ و ۱۸ تیرماه به تعویق انداخته …. حالا اینجا آقای خدایی می فرمایند با توجه به عادی شدن شرایط این دو کنکور برگذار میشه. دقیقا کجاش عادیه که نرخ و تعداد مرگ و میر و آمار ابتلای به ویروس کرونا در کشورمون با ۸۵ میلیون جمعیت از کشور چین با ۱ میلیارد و ۳۸۵ میلیون جمعیت بیشتره بعد چین کنکورو عقب انداخته تا اواسط تیر اینجا شما توی خرداد وسط پیک کرونا می خوای کنکور برگزار کنی؟؟؟؟؟ امسال احتمالا شما و باقی مسئولان مملکت فرزند کنکوری ندارید که اصلا سلامتی جوون مردم براتون مهم نیست. من ۷ بار درسا و بودجه بندی کنکورمو تموم کردم و همون ۴ اردیبهشت آمادگی داشتم کنکور ارشد شرکت کنم. اما اگر به هر دلیلی بعلت برگزاری کنکور در خرداد ماه کرونا بگیرم و خدایی نکرده خانوادم درگیر کرونا بشن مطمئن باشید تا قبل از مرگم از هیچ راه قانونی و غیر قانونی برای مطالبه سلامتیم از شخص دکتر خدایی و هر مسئول عالی رتبه سازمان سنجش دریغ نمی کنم. لینک حمایت از تعویق کنکور ارشد به مردادماه:… ادامه نظر»

ناشناس
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۹:۱۳ ب٫ظ

چیه بابا هی عقب بندازید شماها بیکارید هی زندگیتون عقب بیوفته فرقی نداره ،کنکور کارشناسی نیست ک همه تو یه روز شرکت کنن ،میتونن روزای آزمون و بیشتر کنن نه این که هی آزمون و عقب بندازن

مریلا
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۵:۱۹ ب٫ظ

لطفا آزمون به اواسط تیرماه برگزار بشه من هم خوندم و هم اماده ام ولی هیچ وقت به هودم فکر نمیکنم چون ی بچه کوچک و پدر مادر پیر دارم نمیتونم جون اون را ب خطر بندازم‌در ضمن ازین پروتکل ها زیاد دیدیم

مینا
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۲:۰۸ ب٫ظ

https://www.farsnews.ir/my/c/22367
دوستان حمایت کنید لطفاً

رضا
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۱:۵۴ ب٫ظ

فقط سعی کنید حمایت رو به ۱۰۰۰۰ نفر برسونیدش
اگه هر دو نفری که حمایت کردن یک نفر دیگه رو حامی کمپین کنن به ۱۰ هزار نفر میرسیم. همین الان جزء بزرگترین کمپین‌های فارس من هستیم ولی باید به ۱۰ هزارنفر برسونیمش.

https://www.farsnews.ir/my/c/22367

Shayan
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۱:۳۱ ب٫ظ

بابا چیه هی عقب بندازید عقب بندازید..امتحان پا تخته ای کلاس دوم ابتدایی نیستش که..ما کار و زندگی داریم ولمون کنین سر جدتون..پروتکلایه بهداشتیم رعایت میشه..کساییم که نخوندن همون لطف کنن اصن سر جلسه نیان..تو خیابونا جا نیس سوزن بندازی حالا یه ازمون ارشد شده مشکل کرونا الان؟

امید
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۱ ق٫ظ

سلام دوستان
منم پارسال هر ساعت این سایت را چک می کردم تا اخبار جدید درباره ارشد و نظر بچه ها را بخوانم.
ما هم پارسال داستان سیل و … داشتیم. من از تجربه خودم به شما میگم، تمرکزتان را بگذارید روی امتحان توجه ای به کمپین ها نکنیدو نگران ثبت نام دوباره نباشید. هر کسی به اندازه تلاشش نتیجه میگیرد.

علی
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۵:۴۰ ق٫ظ

با حمایت شما دوستان عزیز کنکور در مرداد ماه برگزار میشه https://www.farsnews.ir/my/c/22367

shadi
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۰:۵۷ ق٫ظ

من واقعا نمیدونم چیکار کنم ،خیلی میترسم از این سه ساعت که قراره سر جلسه باشم چون یه بچه دوساله دارم،از طرفی هم مطالعه کردم زحمت کشیدم،واقعا موندم،چرا بعضی ها فکر میکنن اونایی که میگن تعویق بخاطر تنبلی یا درس نخوندنه

پرستو
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۷:۲۵ ب٫ظ

سلام دوستان بنظرتون این کمپین تاثیر داشته باشه ?

علی
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  پرستو

والا تو بین کمپین هایی که تو فارس من میذارن از همه بیشتر امضا شده..شاید تاثیری داشته باشه ولی احتمال اینکه نداشته باشه بیشتره.
همه چی به تصمیم ستاد مقابله با کرونا بستگی داره.
فعلا به دانشگاه ها گفتن از بعد عید فطر میتونن کلاس هارو شروع کنن. پس با این حساب کنکور ما همون تاریخه.. ولی اگه اتفاقی بیوفته و ستاد مقابله بگه نمیتونید تو خرداد شروع کنید، احتمالا کنکور ما هم بیوفته مرداد.

احمد
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  علی

به دانشگاها هیچی نگفتن شایعه اس اینا دانشگاها دارن مجازی کارشونو پیش میبرن ارزیابی طول ترمشونم دارن انجام میدن که نمره رو طبق اون بدن حداقل چندتا دانشگاهی که من خبر دارم اینطوره ولی کمپینم متاسفانه خیلی بی نظمه اصلا شبیه کمپین اسفند نیس تاحالا هیچ خبرگزاری یا شخص مهمی ازش حمایتی نکرده حتی خود خبرگزاری فارسم تیتر نزده چراشو باید کسایی ک کمپینو راانداختن بگن ولی اینطور یا نتیجه نمیده یا خیلی دیر به نتیجه میرسه که در هردو صورت ضرره

سارا
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۰:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  احمد

چرا فارس من تیتر نمیزنه!!! قضیه چیه؟؟؟
اگه بخوان بازم به تعویق بندازن فکر نمیکنم حتی تا آخر این ماه تصمیمشو بگیرن، مثل پارسال که سیل اومد، چون اصلا راضی نبودند چند روز قبل توزیع کارت ورود به جلسه لغوش کردند، متاسفانه اینجا امکان هر رخدادی هست

مهین
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۶:۰۰ ب٫ظ

سلام ببخشید من امسال میخوام کارشناسی ارشد فراگیر روانشناسی بالینی شرکت کنم به نظرتون به صورت مکاتبه ای با موسسه علوم و فنون تهران میتونم این آزمون رو در مرحله دانشپذیری قبول بشم؟ متشکر

ناشناس
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۸:۵۱ ق٫ظ

شرایط ایده آل نیست، چطور با این وضعیت اینقدر عادی به این موضوع نگاه می کنند، درخواست داریم لطفا در تصمیم خود تجدید نظر کرده و کنکور ارشد به تعویق بیافتد.

z
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۹ ۱:۵۳ ب٫ظ

دوستان…توکل کنین به خدا و اگه دوست دارین به تعویق بیفته به هر دلیل هم به دلیل سلامتی هم به دلیل فرصت بیشتر برای مطالعه، که هیچ کدومش خواسته غیر اخلاقی نیست…..فقط دعا کنین و از خدا بخواین اگه به صلاحمونه خودش سبب ساز شه برا تعویق مجدد…وگرنه مسئول کاره ای نیست در برابر اراده خدا…خدا بخواد و شما بچه ها از ته دل دعا کنین هم برای ریشه کنی ویروس منحوس هم برای سلامتی همه..و هم انشاالله تعویق کنکور….کار خوبه خدا درست کنه?مسئول “خدایی” …..کیه؟

النار
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  z

چقدر پیامت آرامش داشت.ممنون ازت?دمت گرم.

سحر
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۳:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  z

چقدر پیامت حسه خوبی داد.. ?❤
امیدوارم به تعویق بیفته.. شرایط مطالعه توی خونه اصلا خوب نیست . نمیشه تمرکز کرد نمیشه تایمی رو که باید به درس اختصاص داد… کتابخونه ها تعطیله و این واقعا کار حداقل منه داوطلب رو خیلی خیلی سخت میکنه.. امیدوارم خدا خودش هرچی صلاحه پیش بیاره

رضا
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۹ ب٫ظ

خواهش میکنم بخونید و شیر کنید https://www.farsnews.ir/my/c/22367 کنکوری‌ها و خانواده‌ها حمایت کنید. استوری کنید توی اینستاگرامتون وضعیت کنید توی واتس‌آپتون از خونواده‌ها بخواین کمکتون کنن از خط‌های مختلفتون وارد بشید و حمایت کنید هر نفرمون توی خونه حداقل ۴ تا سیمکارت داریم (خودمون پدر و مادرمون و خواهر و برادرمون) ۳۶۰۰۰ نفر ثبتنام کردن هر نفر ۴ تا حمایت بزنه میشه ۱۴۴۰۰۰ نفر!!! دانشجوهای دکترا هم کمکمون میکنن به ۵۰۰۰۰ نفر برسه توی صحن مجلس مطرح میشه پ تقریبا میشه گفت قطعی میشه خیلیامون مریض داریم توی خونه و بیمارستان و درگیرش بودیم و هستیم چون پدرمونه مادرمونه یا خواهر و برادرمونه خیلیامون عذاداریم خیلیامون عزیزانمون توی بیمارستان کار میکنن و خیلی وقته ندیدیمشون و استرسش داره میکشتمون خیلیامون بابامون مریض شده باید خرج خونه رو در بیاریم خیلیامون پول خرید کتاب نداریم که به قول دوستان آنلاین بخریم خیلیامون پول کلاس نداریم که شرکت کنیم یا استاد رو بیاریم خونه! خیلیامون توی روستا زندگی میکنیم و به اینترنت هم دسترسی نداریم خیلیامون ۵۰ مگ ۵۰ مگ اینترنت میخریم چون پول اینترنت‌های حرفه‌ای نداریم خیلیامون کارامون خوابیده و استرس اجاره خونه داریم این ۴۰۰۰ نفر خیلیاشون همین وضعیت‌ها رو داشتن که تا الان حمایت کردن https://www.farsnews.ir/my/c/22367 کاش به فکر هم… ادامه نظر»

رضوان
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۹ ۴:۵۸ ق٫ظ

بچه ها درخواست تعویق کنکور ارشد ۹۹ وزارت علوم. تا این لحظه از ۴۰۰۰ نفرگذشت. حمایت کنید و انتشار دهید.در ضمن ارشد وزارت بهداشت به اواخر مرداد ماه موکول شد.
https://www.farsnews.ir/my/c/22367

مینا
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۹ ۹:۲۹ ب٫ظ

⚠️درخواست کمک از همه(مخصوصا داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد و دکتری) متن زیر فقط یک دقیقه وقت شما رو میگیره ولی خوندش ارزش داره? ⚫با حمایت از این پست به نوعی به سلامتی خودتان هم کمک کردید. ?خواهش میکنم این مطلب را به اشتراک بگذارید. ⭕درخواست تعویق کنکور ارشد و دکتری به مرداد ماه اگه داوطلب کنکور ارشد و دکتری هستید ، از طریق لینکی که در زیر گذاشتم برید حمایت کنید.ممنونم? https://www.farsnews.ir/my/c/22367 ✔دوستان و دانشجویان گرامی،این لینک را به اشتراک بگذارید،تا حمایت بیشتری شود https://www.farsnews.ir/my/c/22367 پیام همه دانشجویان ارشد و دکتری:   ⭕ ما دانشجویان و فارغ التحصیلان داوطلب کنکور کارشناسی ارشد و دکتری تقاضا داریم با توجه به شرایط کنونی کشور و با توجه به تعویق انتخابات مجلس تا بعد از مرداد ماه و موکول شدن ازمون لیسانس به پزشکی دانشگاه تهران از ۱۵ اسفند ماه به نیمه دوم مرداد ماه جهت کم کردن بار روانی در خانواده‌ها و تسهیل مطالعه ما داوطلبان در این شرایط سخت و با توجه به حضور داوطلبانی که در گروه پرخطر قرار دارند تعویق کنکور را اعلام نمایید تا ما بتوانیم در این روزهای سخت بدون کلاس، کتاب،خوابگاه و کتابخانه کمی از استرس خود کم کنیم و همچنین تقاضا داریم که هر چه… ادامه نظر»

پریناز
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۹ ۹:۲۲ ب٫ظ

سلام دوستان به این کمپین رای بدین درخواست تعویق کنکور ارشد و دکترا
https://www.farsnews.ir/my/c/23248

پرویز
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۹ ۱:۳۶ ب٫ظ

“سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از ۳۶ هزار نفر در مهلت مجدد ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ خبر داد”
ثبت نام ۳۶ هزار نفر یعنی یک درآمد میلیاردی برای سنجش اون هم در یک ماه و نیم مونده به کنکور!!!ثبت نام جدید صرفا برای تامین کسری بودجه و پر کردن ظرفیت دانشگاه های بی کیفیته،نکته جالب اینجاست اگر تنها یک دهم کسانی که ثبت نام کردن به کمپین تعویق ارشد رای داده بودن الان بیش از ۱۰ هزار امضا جمع شده بود یعنی کسانی که ثبت نام کردن دنبال تعویق کنکور نیستن!!چقدر راحت سازمان سنجش داره بازیمون میده و چه درآمدی از این بازی کسب می کنه سوال واضحه:اگر قصد تعویق کنکور نداشتید با چه حقی یک ماه و نیم قبل کنکور ثبت نام می کنید؟؟؟؟چرا بعد از اتمام ثبت نام اعلام کردید که ارشد به تعویق نمی افته؟؟؟؟چرا…..
چه ساده بازیمون میدن و چه راحت بازی می خوریم!!!!

احمد
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  پرویز

???منم دقیقا موندم اون ۳۶۰۰۰نفر ک نه رای میدن برا تعویق نه هم تو این وقت کم قبول میشن دقیقا برا چی پول ثبت نام دادن و میخوان تواین شرایط بیان سرجلسه???

Diana
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۵ ب٫ظ

دوستان ارشد دقت کنید اگر دکتری عقب بیافته ، عقب افتادن ارشد حتمیه چون دکتری آزمونش جلوتر ، تاکید میکنم خواهشا رای بدی چون ما لازم و ملزوم همدیگر هستیم هر دوی مقاطع وزارت علومی هستیم، نگذارید تصمیم های بی منطق سنجش با ما آسیب بزنه
به امید موفقیت با سپاس از همه شما

https://www.farsnews.ir/my/c/22543

Diana
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۲ ب٫ظ

سلام، دوستان ارشد خواهشا برید لینک زیر به تعویق دکتری هم رای بدید، ما هم به تعویق ارشد رای دادیم لینکش رو میگزارم ممنون از شما

https://www.farsnews.ir/my/c/22543

نیما
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۹ ۸:۵۴ ق٫ظ

در رابطه با دوستانی که فقط از بیمار شدن میترسن اولا مشخص نیست این بیماری تا چه موقع هستش ینی تا اخرش نمیخوان از خونه بیرون نرن بعدش سه ساعت کنکور با این وضعیت الان خیابونا و مترو و اتوبوسا هیچ نیست در رابطه با اونایی که درس نخوندن
دوستان عزیز شما برنامه نداشتین بهونه کتاب الکیه کسی که کتاب میخواد الانم از سایت میتونه بخره بعدش کسی که قرار بوده فروردین امتحان بده هنوز اماده نیست بهتره بزاره واسه بعد
وقت ماهم ارزش داره بخدا من شاغلم روزی ۱۰ ساعت کار میکنم درس هم میخومم

ناشناس
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۹ ۸:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  نیما

سلام …این وضعیت مترو و اتوبوس رو که گفتی مثال خوبیه …ولی بعدش چی شد چندتا امار مبنلایان و کشته رورانه اضافه شده ……همچین گفتی مترو و اتوبوس …که انگار تو این وضعیت همه سالم موندن و اتفاقی نیوفتاده …ما هنوز یاد نگرفتیم که تو تصمیم گیری به فکر خودمون نباشیم و همه رو در نطر بگیریم …برادر محترم خیلی از داوطلبها شاغلن و سر کار میرن فقط شما نیستی

نیما
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  ناشناس

اگه بیفته عقب چی قرار بشه این ببماری ریسه کن. میشه متاسفانه نه

برخیزید
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۹ ۱:۰۴ ق٫ظ

بچه هااااااا
بلننننند شیییییییییید بلنددددددد شییییید

برخیزید
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۹ ۱:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  برخیزید

پاشییییید

سپهر
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۴ ب٫ظ

خواهشا نرید بند کنید که عقب بندازن ! ما کارو زندگی داریم

س
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۹ ۹:۴۱ ب٫ظ

https://www.farsnews.ir/my/c/22367
دوستان برید و امضا کنید اگر ۵۰۰۰تا بشیم می‌ره تو صحن علنی مجلس بررسی میشه اگر برسه مجلس قطعا عقب میوفته پارسال هم همین بود نزارید این خدایی هر کاری خواست بکنه الان امضا ها نصف شده یه ذره دیگه تلاش کنیم ، البته درکنار درس خوندن این کارو بکنید ضرر نداره درس رو کنار نزارید ولی اینم پیگیری کنید امضا کردنش زیاد وقت نمیگیره

محمد
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  س

۵۰۰۰ نه مهندس ۵۰ هزار

محمد
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۹ ۰:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  س

صحن مجلس ۵۰ هزارتا حمایت میخواد.

رضا
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۹ ۸:۵۳ ب٫ظ

درخواست تعویق کنکور ارشد – https://www.farsnews.ir/my/c/22367

کنکوری‌ها و خانواده‌ها حمایت کنید.

به ۵۰۰۰۰ نفر برسه توی مجلس مطرح میشه

محمد
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۹ ۹:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

درس بخونی بهتره.
وقتت رو بیشتر از این تلف نکن

علی
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

تو میتونی سر جلسه آزمون ۳ساعت چیزی نخوری
و همش ماسک تو صورتت باشه
یکم فکر کن

محمد
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۹ ۰:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  علی

چاره ای نیست برادر. من خودم رفتم سازمانی، مسئول هیچ سرش رو نیاورد بالا و بپرسه شما؟

مهرو
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۹ ۱:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

چطور رفتی سازمان وقتی راه نمیدن؟

محمد
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۹ ۲:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  مهرو

اینجا سازمان سنجش منظورم نبود. یک سازمان دیگه بود.
سازمان سنجش اواسط فرودین بود که رفتم ولی حراست ورودی اجازه نداد.

....
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۹ ۷:۲۵ ب٫ظ

اینم تیر خلاص سازمان سنجش

یکی
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۹ ۷:۲۲ ب٫ظ

روزی ۱۲۰۰ تا مبتلا شرایط عادیه؟
اگاهید ک اولین بار فقط ی نفر ناقل بود تو ایرا ک تا حالا به ۸۰۰۰۰ نفر منتقل شده؟
من یکی ک اگ برگزار بشه سرفه میکنم تو صورت بقیه خخخخخ الکی مثلا
ولی انصافا باید تعویق بشه

مارال
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۹ ۰:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  یکی

?????? . عطسه که بهتر پخش میشه

Tavighe99 join
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۹ ۷:۱۰ ب٫ظ

https://www.farsnews.ir/my/c/22367
دوستان لینک امضا برای تعویق کنکور وزارت علوم هست این.
با بیشتر کردن امضاها میتونیم نشون بدیم که هزاران نفر مخالف ریسک روی سلامتیمون هستیم
تا الان ۲۳۰۰ نفر امضا کردن

محمد
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۹ ۷:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  Tavighe99 join

بابا نخوان عقب بندازن کمپین براشون مهم نیس

سامان
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۹ ۷:۰۶ ب٫ظ

خب همون‌طور که قبلاً هم گفته بودم تعویق مجددی در کار نیست. دیگه خیال همه راحت شد. دوستان بیاین وقتمون رو تلف نکنیم و نگرانی و ابهام رو بذاریم کنار و از فرصت باقیمانده استفاده کنیم. دوستانی که این مدت دائم در مورد تعویق صحبت میکردن فقط ابهام و استرس برای همه ایجاد کردن. کرونا و این حرفا هم بهانه بود غالبا. بیاین اینو قبول کنیم که اگه با وجود تعویق قبلی کم‌کاری کردیم، با تعویق مجدد هم وضع فرقی نمی‌کرد. این آزمون رو هم اگر بنا بود تا صفر شدن کرونا به تعویق بندازن اصلا دیگه نباید برگزار میشد. در عوض الان تکلیف معلومه و ۲۲ خرداد تموم میشه راحت میشیم. ماسک بزنید حتما. با آرزوی سلامتی، آرامش و موفقیت برای همه.

احمد
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۹ ۸:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  سامان

تو الان خیلی خوشحالی اره؟ چرا فکر میکنی همه کسایی ک موافق این کمپینن درس نخوندن و دنبال فرصتن؟ خیلی میترسی بقیه بهت برسن؟ اونی ک یکم فهم داشته باشه میدونه ک هرکی خونده بیشتر میخونه و درصدش بالاتر میشه و اونیم ک نخونده میتونه بخونه و درصدش بالاتر بره ولی درنهایت کسی ک از اول خونده جلوتره اینقدم خوشحال نباش درستم بخون کسی جلوتو نگرفته فقط ممکنه این اخرین ازمون زندگیت باشه

محمد
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۹ ۰:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  احمد

به یکی هم همین حرف رو گفتی توی اون یکی خبر.
به یکی هم گفتی ۳ هفته بعد آزمون بیا ببینم وضعت چطوره؟!

یکم مثبت اندیش باش

ناشناس
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۹ ۶:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  سامان

داوطلب محترم …حتما هیچ کدوم از اعضای خانواده و فامیل شما به کرونا مبتلا نشدن و ان شاءالله که همینطور باشه …حتما درصدی از این داوطلب های عزیز خودشون و یا اعضای فامیل درجه یک انها دچار ابن بیماری شدن و تو این مدت دچار نگرانی در موردزنده بودن خود یا اعضای خانواده بودن …بنده یک ماه تمام به خاطر مبتلا شدن همسرم و چند تن از اعضای درجه یک خانواده به این بیماری از درس دور بودم…شرایط سختیه و باید مواظب خودمون باشیم …ان شاء الله همه در پناه خدا و درسلامت باشیم ولی باید شرایط همه رو در نظر گرفت…هرکدوم از ماها فرزند و همسر و پدری از یک خانواده هستیم

رعنا
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۹ ۶:۵۹ ب٫ظ

کسی شماره سازمان سنجش نداره؟

محمد
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۹ ۹:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  رعنا

سایت سازمان سنجش برین. پایین صفحه نوشته تماس با ما

مهرو
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۹ ۶:۵۲ ب٫ظ

آقا ی خدایی پارسال هم زیاد از این صحبتا میکردن.ولی نهایتا کنکور پارسال رو جا به جا کردن.

محمد
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۹ ۶:۳۴ ب٫ظ

عادی شدن شرایط :|
کدوم عادی؟!

فاطمه
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۹ ۶:۳۴ ب٫ظ

اگر شرایط عادی وزارت بهداشت چرا همه آزمون های پزشکی رو بخاطر کرونا به تعویق انداخت؟؟

فاطمه
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۹ ۶:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

قوه قضائیه هم ازمونشو به تعویق انداخت شرایط برای این ازمون ها غیر عادی ولی برای ارشد و دکترا علوم شرایط عادی شده.
چرا سازمان سنجش میخواد جان این همه داوطلب دکترا و ارشد رو به خطر بندازه ؟؟!

پوریا
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۹ ۶:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

وزارت بهداشت برا دکتر و پرستار های آینده ارزش قائل ولی سازمان سنجش براش اهمیتی نداره

نام
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۹ ۷:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  پوریا

چرا نمشیه توی سایت عوض شد؟!