تعویق مجدد کنکور کارشناسی ارشد ۹۹

تمدید ثبت‌ نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 99

زمان آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ به ۲ و ۳ مردادماه موکول شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، پیرو انتشار جداول حاوی برنامه زمانی و تاریخ ثبت نام و برگزاری آزمونهای سراسری سازمان سنجش در تاریخ های ۹۸/۰۷/۲۳ و ۹۸/۱۲/۲۵ به اطلاع کلیه متقاضیان آزمونهای سراسری سال ۱۳۹۹ می‌رساند به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبان عزیز، و همچنین براساس جلسه مورخ ۹۹/۰۲/۱۴ ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، تاریخ برگزاری آزمونهای سراسری سال ۱۳۹۹ این سازمان به شرح جدول زیر مورد تصویب قرار گرفت.

لذا داوطلبان لازم است با توجه به تاریخ های اعلام شده و همچنین مندرجات اطلاعیه‌هایی که متعاقباً برای هر آزمون از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر می‌گردد اقدام لازم را بعمل آورند.

نام آزمونتاریخ برگزاری
دکتری (ph.D)پنجشنبه ۹۹/۰۴/۲۶
کارشناسی ارشد ناپیوستهپنجشنبه ۹۹/۰۵/۰۲ و جمعه ۹۹/۰۵/۰۳
سراسریپنجشنبه ۹۹/۰۵/۳۰ و جمعه ۹۹/۰۵/۳۱
فنی و حرفه ایجمعه ۹۹/۰۶/۱۴
کارشناسی ناپیوستهجمعه ۹۹/۰۶/۱۴

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۲۷۰ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
rzrz
اردیبهشت ۲۳, ۱۳۹۹ ۰:۵۴ ق٫ظ

دوستانی که تا قبل از اعلام نتایج کنکور مهلت یکساله فراغت از تحصیلشون تموم میشه و باید دفترچه پست کنند لطفا به لینک زیر برید و حمایت کنید
https://www.farsnews.ir/my/c/24315

احمد
اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۴ ب٫ظ

farsnews.ir/my/c/24315
دوستان لطفا از این کمپین حمایت کنید شاید به نتیجه رسید

منوچهر
اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۹ ۷:۲۳ ب٫ظ

فقط من الان دوست دارم اونایی که دیروز همین موقع از قول منابع معتبرشون میگفتن کنکور ارشد بعد سراسریه و اخر مرداده و …. الان دقیقا کجان؟ پس چی شدید باز غیب شدید؟؟؟

حسین
اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۵۲ ب٫ظ

دوستان کسایی که تاریخ فراغت از تحصیلشون مثلا۳۱ تیر ۹۸ به قبل هستش مهلت یکسالشون برا خدمت،قبل از کنکور ارشد تموم میشه و کاری به تاریخی که روی برگه معافیت تحصیلی از پلیس+۱۰ گرفتین نداشته باشین چون تا اون تاریخی که رو برگه زده وقت داشتین ادامه تحصیل بدین ولی اگر زودتر از اون تاریخ فارغ شدین باید از تاریخی که دانشگاه روش زده:( تا این تاریخ در حال تحصیل بوده و در این تاریخ فارغ شده) توجه کنید که وارد غیبت نشین.

مسعود
خرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

معافیت تحصیلی همش مسخره بازی و گیج کنندس.راحت نمیزنن یک سال بعد فارغ التحصیلی مشمول میشید من تازه امروز متوجه شدم رفتم و گفتم این چه قانونیه.حالا باید ۳۱ تیر برم پست کنم به جای تست زدن برای ارشد.کسی هم به فکرمون نیست.

احمد
اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۰۸ ق٫ظ

سلام دوستان خبر جدیدی راجبه کسایی که معافیتشون داره تموم میشه منتشر نشده؟؟

حسین
اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  احمد

خیر،من پیگیر شدم نظام وظیفه تنها چیزی که گفت این بود گفت باید اعزام بشین بعد مرخصی بگیرین بیاید آزمون بدید، یکی دیگشونم گفت که باید قبل از تموم شدن مهلتتون دفترچه پست کنید تاریخ اعزامتون میافته بعد از کنکور، خلاصه هر کس نظر شخصیشو گفت انگار نه انگار که مثلا سازمانن و باید اون چیزی رو که قانون هست باشه نه اینکه هرکی قانونی رو که بلده بگه خلاصه من فکر نمیکنم کاری بشه کرد دوستانی که میدونن بازم راهنمایی کنن و امید زیادی به تمدید مهلت اعزامم نیست چون شرایط متفاوت شده

احمد
اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  حسین

عجب داستانی شده?
بعید میدونم با تمدید مهلت اعزام موافقت کنن

راستی اعزام لیسانس مثل قبل یکم برجهای زوجه یا یکم هرماه؟

حسین
اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

یکم هر ماه شده

حسین
اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

بله طبق قوانینی که تو سایت خود نظام وظیفه زده باید با تمدید موافقت بشه ولی بعضی وقتا چون نیرو کم دارن با درخواست موافقت نمیکنن و برای کسایی که تاریخ اعزامشون یکم مرداد بخوره باید برن خدمت و اصلا معلوم نیست که چی میشه چون سازمان سنجش تاریخ خودشو داره و نظام وظیفه هم طبق قانون خودش باید نیرو تامین کنه حالا به هر شکلی که شده، باید قبل از اعلام تاریخ تعویق، این چیزارو هماهنگ میکردن و بعد تاریخو میگفتن.

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

ایشون بازهم بجای من و با اسم و فامیل من کامنت گذاشته….

داوطلب اصلی کنکور
اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۹ ب٫ظ

بارها خواستم دیگه رفع زحمت کنم ولی دلم نیومد همش فکرم پیشتون بود کم لطفی بعضی دوستان که ٢-٣نفر بیشتر نبودن و بدون توجه به محتوا و فکر کردن به منظور خبر و پیگیری هایی که کردم هرچی خواستن برداشت کردن و گفتن بدون اینکه قدمی بردارن یا به کسی کمک کنن فقط طلبکار بودن و انگار که من بدهکار بودم بهشون در مقابل محبت همه ی شما مثل قطره در برابر دریاس. در اخر من از تعویق ١٠٠٪؜ مطمئنم و دیروز گفتم:”خبر تعویق امروز فردا نهایتاً پس فردا باید بیاد” و هرچیزی که گفتم انتقال خبر و جواب هایی بود که از پیگیری ها از خانم قاسمی اقای وهاب زاده و اقای داوودی گرفتم و همه کپی پیست صحبت هاشون بود برای اینکه ذره ای از نگرانیتون کم کنه،هیچی رو برای دلخوشیتون نگفتم هیچوقتم حرف بدون اطلاع نزدم هروقتم نظر خواستید گفتم نمیدونم یا حدااکثر نظر شخصیمو گفتم و قید کردم که این فقط نظر شخصی منه من نه توی سازمان سنجشم نه اقای خدایی و نمکی برادرای منن.تا جایی که شد از هرجایی که راه داشت پیگیری کردم. فکر کنم دینم رو ادا کردم و پیش خدا شرمنده نیستم کاری میتونستم بکنم و نکردم نه من شمارو و… ادامه نظر»

ناشناس
اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۹ ۵:۳۴ ق٫ظ

این اکانت که سبز مثلثی نیست , یعنی این اکانت فیک است . راستی چرا می روی . قهر نکن و بیا به دوستان مشاوره بده و برایمان برنامه ریزی کن

صبا
اردیبهشت ۲۲, ۱۳۹۹ ۷:۰۹ ق٫ظ

سلام تعویقی که شد مطمئن بودید یا تعویق دیگه ای تو راهه چی شد ؟!؟!

صبا
اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۲ ب٫ظ

پس کی قطعی میشه ورودی بهمن پذیرش میشه یا مهر

ارشدی
اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  صبا

هیچی با این کاراشون مارو یه نیمسال عقب انداختن مطمئن باشین جواب مهرماه میاد و دانشگاه ها همون ترم بهمن میگیرن واسه مایی که تغییر رشته هم داریم و یه ترم پیش نیاز میخوریم کاملا یک ساااااال عقب افتادیم به لطف پیگیری های دوستان :-/

صبا
اردیبهشت ۲۲, ۱۳۹۹ ۷:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  ارشدی

خودسازمان سنجش گفت مشخص نیست ولی ورودی بهمن برای من و کسانی که درس های عملیشون مجازی نشد? (مونده رو دستمون )خیلی خوبه … حالا ان شاء الله دانشگاه خوب قبول شیم حال دلمون خوب شه… و سلامتی

mani
اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۹ ۹:۴۹ ب٫ظ

خدا رو شکر که دکتر نمکی وزیر بهداشت هستن و تو این شرایط سخت کشور دغدغه کنکوریا رو از یاد نبردن. از آقای وهاب زاده که پیگیر و انتقال دهنده خواسته های ما بود هم باید تشکر کرد.
انشالله تا اون زمان اوضاع بهتر بشه و بدون استرس در جلسه حاضر بشیم.
تشکر ویژه از خانم نیلوفر هم داشتم که با تمام توان از هر راهی که تونستن پیگیری کردن درخواست داوطلبا رو. شخصا چیزای زیادی از نوع برخورد و رفتارشون یاد گرفتم.
به امید سلامتی و موفقیت همه کنکوریا!

مجید ر
اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۹ ۹:۰۹ ب٫ظ

به نظر من بذارید متولیان کمپین موافق تعویق، درباره زمان برگزاری کنکورها تصمیم بگیرن

ببینیم این تعویق هدف‌ها و نیازهاشون رو ارضا کرده یا نه

اگر رضایت دارن بذارید همون تاریخ برگزار بشه. زمان برگزاری مشخص میشه چقدر زندگی خودمون و خونواده‌هامون برامون مهم بوده. فاجعه انسانی بعد از کنکورها فقط و فقط بر گردن این متولیان هست.

اگر منطق و انسانیتشون حکم میکنه که هدفشون از تعویق فقط زمان خریدن نبوده و به این موضوع ایمان دارن که اول مردادماه با آخر خردادماه هیچ تفاوتی نداشته، قطعا خودشون کمپین بعدی رو به زیبایی کمپین قبلی ایجاد و رهبری میکنن

مهران
اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۹ ۹:۰۶ ب٫ظ

“یه عده درس نخون” برای بچه های زیر ۲۰ سال قابل درکه. دیگه بزرگ شدید. کسی که میخواد ارشد بده قطعا درس خونده. چون هیچ اجباری برای دادنش نیست. پس این حرف سطحی رو نزنید کسی فکر نکنه هنوز از نظر عقلی رشد نکردید.
مرسی

نیما
اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۹ ۶:۲۲ ب٫ظ

بچه ها کسی اینجا ارشد مشاوره شرکت کرده؟ لطفا اطلاع بدید سوال داشتم

نیما
اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۹ ۶:۲۲ ب٫ظ

این اطلاعیه آخر سنجش قطعی شده؟

رضا
اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۱۸ ب٫ظ

قابل توجه اون دکترا که میگن کنکور ۹۹ بعد کنکور ۱۴۰۰ باشه ^ــــــــــــــــ^
دکتر بالاخره که باید جا داشته باشن مهر ۱۴۰۰ همه قبولی های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ رو جابدن…. با دوبار کنکور گرفتن که مهر ۱۴۰۰ ظرفیت دو برابر نمیشه… فرض کن هر سال دانشگاه تهران ۱۰۰ تا پزشکی بگیره برای دو تا کنکور ۲۰۰ تا صندلی پزشکی از کجا بیاره؟؟؟؟؟ بنابراین در بهترین شرایط ظرفیت بین دو کنکور تقسیم میشه…. اگر بخوای همه چی خوب باشه باید ترم بهمن شروع سال جدید باشه و کنکورم آبان برگزار بشه…….. فعلا بشینید سر درس و مشقتون یکم ازین کمپین بگذره برا آبان یه کمپین خوب میزنم…. فعلا باید مقدمات فراهم بشه… الان همه موافقای کمپین رفتن سر درسشون اینجا نیستن رای بدن به کمپین بعدم خودشون ممکنه مخالفم باشن چون حس می کنن وقت کافی دارن تا مرداد اما دوباره تیر پیداشون میشه و وقت کم میارن اون موقع وقت کمپینه جدیده…..

نابغه
اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۹ ۵:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

متاسفانه همه کارها رو میندازن دقیقه نود الان میرن دنبال درسشون بعد تیر تازه میفهمن وقته کمه میان کمپین راه بندازیم. نظریه شما درسته فعلا کسی حمایت نمیکنه ایشالا یک ماه دیگه کمپین رو میزنیم

رضا
اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  نابغه

بله انشالله

واقع بین
اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۹ ۵:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

بنده همچنان اعتقاد دارم که کنکور ۹۹ باید بعد از ۱۴۰۰ برگزار شه دلایلش رو هم مفصل توضیح دادم نمیخوام تکرار مکررات کنم

مریم
اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۹ ۹:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  واقع بین

آقا چیه هی میگین بعد از ۱۴۰۰؟ امکان نداره سنجش قبول کنه

رضا
اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

دقیقا اصلا منطقی نیست

رضا
اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  واقع بین

عزیزم واقعا واقع بین باش….. باید یک پیشنهاد عقلانی مطرح کنیم که قابلیت اجرایی داشته باشه

حسین
اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۱۸ ق٫ظ

سردار مهری در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا احتمال دارد ستاد کل نیروهای مسلح برای کسانی که کنکور سال گذشته را قبول نشدند و امسال قصد داشتند تا بار دیگر در کنکور شرکت کنند ولی به دلیل کرونا و تعویق آزمون‌ها این شانس را از دست دادند، مهلتی در نظر بگیرد تا بتواند از شانس خود استفاده کنند، گفت: این را مطلع نیستم مگر آموزش و پرورش یا هر نهاد دیگری از ستاد کل نیروهای مسلح درخواست کند و آنها تصمیم جدیدی در این باره بگیرند.

به گفته وی تا به این لحظه هنوز نه آموزش و پرورش و نه وزارت علوم و نه هیچ نهاد دیگری این درخواست را نه از ستاد کل نیروهای مسلح و نه از سازمان وظیفه عمومی ناجا نداشته است.

یک داوطلب
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۹ ۹:۴۷ ب٫ظ

سلام دوستان
بچه ها اینجا کسی هست ک دواطلب ارشد مشاوره باشه
اگر هست اشنایی با جزوه های موسسه کیهان داره ایا ک چجوره
برای دوستی میخوام ک خودشون دسترسی ب اینترنت ندارن

حسین
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۹ ۹:۲۳ ب٫ظ

من نمیفهمم، اونایی که باید قبل از آزمون ارشد دفترچه پست کرده باشن و با توجه به قانونی که جدیدا فارغ التحصیلان اوایل هر ماه اعزام میشن نه ماه های زوج، پس یعنی باید کنکورو بیخیال شد و رفت سربازی یا از اون بدتر درخواست تعویق مهلت اعزام بدی که اونم شاید قبول بشه با درخواست خوب این چه کاریه اونایی که تعویق انداختن حداقل تکلیف مارو هم که مهلت یکسالمون بعد از فراغت از تحصیل قبل از کنکور تموم میشه مشخص میکردن. لطفا کسانی که خبر دارن و پیگیرن راهنمایی کنن

احمد
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

سوال منم هست معلوم نیس باید چکار کنیم??

mahnaz
اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۹ ۰:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  حسین

امروز آقای وهاب زاده یه خبری رو از خبرگزاری مهر استوری کرده بودن در مورد همین سربازی و این چیزا. نمی دونم اونو خوندید یا نه ولی اگه نخوندید یه سری بهش بزنید.

حسین
اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۹ ۳:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  mahnaz

دیدم ربطی به مشکل ما نداشت کنکور سراسریو گفته بود و کسانی که شهریور فارغ التحصیل شدند و تا شهریور امسال وقت دارند

احمد
اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  mahnaz

چی نوشته بود میشه بگید؟

محمدرضا
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۹ ۴:۰۵ ب٫ظ

موقعه درس خوندن ک بی حوصله میشین گذشتتونو ب یاد بیارین

محمدرضا
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۹ ۴:۰۴ ب٫ظ

دوستان ی استاد داشتم ب اسم مرادی.شیمی کنکوری درس میداد.میگفت همیشه برا اجرا شدن برنامه و عمل کردن تو راه موفقیت گذشتتو ب یاد بیار.مثلا میگفت بشینین تست بزنین بچه ها حوصله نمیکردن میگفت اقایه ایکس گذشتتو ب یاد بیار.بخدا همه صدتا تست میزدیم.یادش بخیر

نابغه
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۹ ۷:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

یه کم توضیح بده یعنی چی؟ چه چیزی از گذشته رو باید به یاد بیاریم که باعث تست زدن شه؟

محمدرضا
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۹ ۹:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  نابغه

خودتون باید به زندگیت مروری داشته باشی

محمدرضا
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۹ ۴:۰۲ ب٫ظ

نیلوفر خانم چطوریایید؟برنامتونو چیدین انشالله؟دیگه بشینیم محکم مطالعمونو داشته باشیم.

محمدرضا
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۹ ۹:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

والا اینجا ب چشاهم نمیشه اعتماد کرد????شکله متفاوته هم بازم????چیزی نگفتم ک قریبه اومده جا نیلوفر?????????

تعویق آزمونهای وزارت بهداشت
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۹ ۲:۱۶ ب٫ظ

دوستان من وزارت بهداشت یم به شما علومی هاا کاری ندارمم

Mohammad
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۹ ۲:۲۸ ب٫ظ

پس برو بشین بخون

المیرا
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۷ ب٫ظ

دوستان خبرهایی مبنی بر دستیابی بعضی کشورها و به خصوص چین به واکسن کرونا داره پخش میشه و عزیزان مطمئن باشن تا چند وقت دیگه واکسنش پیدا میشه پس الکی حرف از تعویق مجدد نزنید و برید درساتونو بخونید که حتی اگر واکسنش هم پیدا نشه اینبارو دیگه تعویق نمیندازن.

احمدرضا
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۲ ق٫ظ

این دوستانی که میگن در صورت فراهم نبودن شرایط برای برگزاری کنکور پذیرش رو بر اساس سوابق تحصیلی کنن هیچ میدونن که چند صد نفر معدلشون بالاتر از خودشونه که البته بعضاً سوادی هم ندارن؟؟؟ ؟
هیچ میدونن حق کسایی که تو دانشگاه های پیام نور و آزاد و غیر انتفاعی درس خوندن ضایع میشه که چه بسا با استعداد تر از شما هستن؟؟؟؟
هیچ میدونن بیشتر نخبه های ما دانشگاه های پیام نور کارشناسی گرفتن؟؟؟؟
هیچ میدونستن با پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی باید قید دانشگاه های تهران رو بزنن؟؟؟
هیچ میدونن حذف کنکور حتی برای یک سال میتونه باعث بشه مسئولین به فکر حذف کاملش در طول مدت زمانی فکر کنن؟؟؟
و آیا میدونستید حذف کنکور حتی برای یک سال یعنی فاجعه؟ یعنی پارتی بازی؟؟؟

داوطلب ارشد
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  احمدرضا

بعضی ها فکر میکنن با یه معدل هجده تهران قبول میشن که هی میگن پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی؟؟؟ عامو برید بشینید رو درساتون کم ادا روشن فکر ها رو در بیارید خداوکیلی

Mohammad
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۹ ۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب ارشد

در صورتی که بخواد روشن فکران کنکور تحصیلات تکمیلی رو مجددا بخوان بندازن آبان یا بخوان بندازن بعد از کنکور ۱۴۰۰!!!

ابراهیم
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  احمدرضا

بله، آقا احمد رضا باهاتون موافقم، تو کل کشور پهناورمون ایران عادلانه ترین چیز همین کنکوره که اگه حذف بشه یعنی باید فاتحه خوند.
در ضمن کسانی که دانشگاه کارشناسی رو آزاد خوندن میشه بگید چرا نباید بتونن به بهترین دانشگاه های کشور راه پیدا کنن؟ واقعا اینقدر سطح دانشگاه های دولتی بالاتر از دانشگاه پیام نوره؟ پس چرا بیشتر قبولی های ارشد پیام نوری ان؟؟؟
بعضی از دوستان یه دانشگاه دست دوم دولتی خوندن با معدل بالا فکر کردن جایی خبری در صورتی که شما دانشگاه تهران هم کارشناسی داشته باشی نباید مغرور شی دقیقا مثل کسایی که دانشگاه آکسفورد و کمریج خوندن و هیچ وقت مغرور نشدن.
موفق باشید همگی

Mohammad
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۹ ۱:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  احمدرضا

سوابق ارائه بده، بررسی میشه، شایستگی داشتی میری

mahnaz
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۱ ق٫ظ

دوستای عزیزی که نگران سربازیشون هستن، آقای وهاب زاده در استوریشون اعلام کردن که خبرهای خوبی برای شما در پیش هست. البته ۹ ساعت پیش گفته بودن تا فردا که الان همون فرداست!

الی
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۹ ۰:۴۷ ق٫ظ

#سازمان_سنجش

یک روز به طور قطع از عدم تعویق ارشد و دکتری خبر میده
هفته بعد اعلام تعویق میکنه
بعد چند روز تاریخ اعلام میکنه
بعد تاریخش با ازمون وزارت بهداشت تداخل داره
واقعا انگار که کسی پشت صندلی های اون سازمان ننشسته
یا اگر نشسته، ذره ای فکر نمیکنه
عده ای هم از این بی درایتی سوء استفاده میکنند و میگن کمپین بزنیم برای تعویق ارشد به آبان
کمی بین کامنتها بگردید میفهمید که دغدغه ها دیگه سلامتی و کرونا نیست
بلکه جبران تنبلی ها و خسته کردن سایر رقیبانیه که تا الان خوب خوندن
کاش حالا که میدونیم کرونا حالا حالاها موندنیه لااقل برای ارشد و دکتری تعداد روزهای برگزاری ازمون ها بیشتر بشه تا حجم تجمعات کمتر بشه
کاش زودتر یه تصمیم عاقلانه و قطعی توی اون سازمان گرفته بشه

Mohammad
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۹ ۱:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  الی

دقیقاً. اونوقت میگن خودخواده! باور می کنید خانم الی من دیگه نمیتونم برنامه مجدد بریزم و باید برنامه مرحله بعد زندگیم رو بریزم ولی همه میگن شماها روی جون بقیه ریسک میکنید!! دردسرهم درست کردن.
سری پیش هم سکوت کردم و الان امار کرونا داره میره بالا
اگه بخواد تعویقی در کار باشه، باید بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش کنند و مابقی که مخالفن بمونن سال بعد
یکی گفته کنکور ۹۹ رو بندازین بعد کنکور ۱۴۰۰ بعضیا جوک میگن

ستاره
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۹ ۳:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  Mohammad

درسته قطعا هدف جبران نخواندن ها بود
سوابق تحصیلی بزارن
ک البته این تصمیم هم با نود تا کمپین مواجه میشه

همتا
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۹ ۱:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  الی

توجه نکن عزیزم دیگ این افراد ک میان میگن ابان ماه و غیره یک نفره که قبلا خودشو جای نیلوفر جان جا میزد الانم ک این بساطو راه انداخته اصلا نگران نباشین

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۹ ۸:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  همتا

سلام همتای نازنینم..٢-٣روز نیومدم دلم برای همتون تنگ شده بود..افرین دقیقا همینه.یک نفره که قبلا هم بهش گفتم دست از خورد کردن اعصاب بچه ها بردارِ..با چند ایمیل میاد و فکر میکنه متوجه نمیشم :)) اصلا نگران این داستان تعویق تا ابان نباشید همچین اتفاقی نمیوفته مگر اینکه وضعیت کرونا به شدت بد بشه تا مرداد و مطمئناً دکتر نمکی و اقای وهاب زاده حواسشون هست.اینکه این اقا کاملا بیکاره و اینجا رو برای سرگرمی میاد کااااملا مشخصه.دوستان اصلا نه جوابش رو بدید نه اعصابتونو خورد کنید.دلیل تعویق کاملا مشخص و منظقی بود که اگر نبود اتفاق نمیوفتاد.این داستان تعویق ابان هم فقط برای دیده شدن ایشون هست..ولاغیر…درستونو بخونید و اصلا کامنتی درباره این نذارید و اصلا اهمیت ندید ..

واقع بین
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

من تو کامنت های پایین تر هم توضیح دادم که چرا تعویق کنکور برام مهمه. شما خانوم ها چون دغدغه سربازی ندارید متوجه وضعیت ما نمیشید. من قصد خورد کردن اعصاب کسی رو ندارم هرکس خواست میتونه کنکور ۱۴۰۰ رو شرکت کنه ولی کسایی که مثل من مشکل سربازی دارن به کنکور ۱۴۰۰ نمیرسن پس تمام تلاشمون رو میکنیم که کنکور ۹۹ بیفته بعد از کنکور ۱۴۰۰. وقتی کسی اینجا اسم من رو حتی نمیدونه تلاش برای دیده شدن چه معنی داره؟؟؟ تعجب میکنه شما چرا اینقدر منفی در مورد من قضاوت میکنید و رو بقیه هم متاسفانه تاثیر میذارید

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۹ ۳:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  واقع بین

قضاوت من از شما متاثر از رفتارهای شماست!با هزار و یک ایمیل و اسم میایید و از اسم بقیه سوء استفاده میکنید و انتظار قضاوت مثبت هم دارید؟خیلی خوبه!
درکل مشکل سربازی هم حل شده تقریبا بهانه ای برای درس نخوندتون نیارید.
٢ماه و نیم وقت هست میتونید شروع کنید.

احمد
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۹ ۵:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

سلام نیلوفر خانم مشکل سربازی چطور حل شد؟ خبر جدیدی اومده من اطلاع ندارم؟

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۹ ۷:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  احمد

سلام.من استوری اقای وهاب زاده رو دیدم که مسئول همین قضیه صحبت میکرد.لینکش رو گذاشته بودن.

همتا
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

سلام گلیه من اره بخدا من میام اینجا شاید چیزی مرتبط با درس باشه فقط کامنت های این آقا میره رو روانم توگلی نیلو جونم گلی از گلای بهشت دلم برای این قوت قلب دادنات تنگ شده بود

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۹ ۴:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  همتا

عزیزدلم منم دلم براتون تنگ شده بود…ان شاءالله موفقیت تک به تکتون و اگه خدابخواد خودم…بیاییم اینجا و خبر خوش بدیم به هم❤️

واقع بین
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  همتا

خود خانوم نیلوفر گفتن که دیگه با اسم ایشون نیام من هم رعایت کردم. الان فقط با همین اسم کامنت میذارم. همه ما حق نظر دادن داریم. من میگم کنکور ۹۹ بیفته بعد از ۱۴۰۰ شما مخالف هستید ولی این دلیل دشمنی نمیشه

علی
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۶ ب٫ظ

واقعا دیگه تعویق رو بیخیال بشید. درس بخونید/نخونید. چیزی که مشخص بود این بود که خرداد تایم مناسبی برای کنکور دادن نیست. حالا الان تمام آزمون های سراسری تو مرداد و شهریور انجام میشن. اگه وضعیت بد باشه همه آزمون ها با هم عوض میشن.
البته میدونم بعضی دوستان به شوخی و برای مسخره کردن اون افرادی که مخالف برگزاری کنکور تو خرداد بودن الان شروع کردن اینارو میگن.

تعویق آزمونهای وزارت بهداشت
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۳۹ ب٫ظ

بچه های وزارت علوم لطفااا کمک کنید آزمونها ما آبان برگزار شه

نسترن
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۷ ب٫ظ

خجالت بکشید دیگه

احمدرضا
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  نسترن

چه طرز صحبت کردنه خانم محترم؟؟؟ اصولا ایشون وزارت بهداشتی هم هستن، یه کم سعه صدر لطفاً

Mohammad
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۹ ۰:۳۲ ق٫ظ

وزارت علومیه

تعویق آزمونهای وزارت بهداشت
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۹ ۲:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  Mohammad

وزارت بهداشت .ما برای اینکه کادر درمان بودیم داریم نامه میزنیم

احمد
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۹ ۲:۲۸ ب٫ظ

بزنید بزنید بعد شما ما دوباره میزنیم??

Mohammad
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۹ ۴:۰۱ ب٫ظ

آقای محمد علی صادقی و یه شخص دیگه ای دو تا کمپین زدند و معترض تعویق های پی در پی هستند (در فارس من) هستن. اگر امسال شرایط ندارین، متقاضی سال بعد بشین

احمد
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۹ ۵:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  Mohammad

بزنن اونا کار خودشونو میکنن ماهم کار خودمونو دفه قبلیم کمپین مخالفین وجود داشت تازه اینطور بهترم هست رقابتی میشه
مثلا اون کمپین تعداد رای هاش به ۵۰تا هم نرسید که خودش گویای همه چی بود?

Mohammad
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۹ ۹:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

سری بعدی در کار نیست احمد جان. سری قبل هم به خاطر ۵ ساعت فاصله تا مرکز شهر کوتاه اومدیم. سری بعد اگه تعویق در کار باشه مجدد، با بچه های علوم پزشکی درخواست پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی میره دیوان عدالت. نیازی به کمپین نیست و حضوری تشریف میبریم. پس لطفاً درس بخون که ما خیلی کار داریم و من الان منتظر روز آزمونم و جوابش رو باید ببرم ترجمه و تایید سازمان و سفارت بریتانیا و…. شب خوش

elham
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۹ ۴:۱۸ ب٫ظ

سلام نیلوفرجون و بچه ها لینک قبلی مسترتست رابرام مبفرستیند؟یه سوالی کردم از علی آقا میخوام ببینم

واقع بین
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۹ ۴:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  elham

لطفا بحث ها رو اینجا ادامه بدید که پراکنده نباشه لینک قبلی رو همه به مقصد اینجا ترک کردن
https://mastertest.ir/1399/02/%d8%aa%d8%b9%db%8c%db%8c%d8%b1-%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ae-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1-%d8%a7%d8%b1%d8%b4%d8%af/

بهار
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۳۸ ب٫ظ

دوستان من خودم از کمپین تعویق حمایت کردم ولی الان که دو ماه و نیم تا کنکور وقت داریم اگه واقعا فقط به خاطر به خطر نیفتادن جون خودمون و خانواده هامون کنکورو عقب انداختیم بهتر نیست به جای اینکه به تعویق مجدد فکر کنیم بیایم خودمون و خانواده هامون رعایت کنیم تا مریضی تموم بشه و بریم کنکورمونو بدیم؟ من خودم مدت زیادی نیست شروع کردم ولی واقعا با تعویق به ماه آبان بچه هایی که یه ساله دارن میخونن میمونن تو بلا تکلیفی و گناه دارن.

همتا
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

صد در صد همینه مگ میشه آبان ماه باشه پاییز دوباره اوج کرونا میشه

واقع بین
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

قرار نیست آبان باشه هدف تعویق مجدد موکول ارشد ۹۹ به بعد از کنکور ۱۴۰۰ هست که پایین تر با استدلال توضیح دادم. کاش قبل از نظر دادن تمام نظرات رو بخونیم شاید جواب سوالمون داده شده باشه

واقع بین
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۵ ق٫ظ

بچه ها خیلی به هدف نزدیک شدیم. باور کنید اگه اتحادمون رو حفظ کنیم و پشت هم باشیم تعویق مجدد قطعیه. باید کنکور ۹۹ رو بندازیم بعد از کنکور ۱۴۰۰

Mohammad
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  واقع بین

هدفت چیه؟! از اول هدفت سلامتی بود؟ اگه سلامتیه که برو بشین سر درسات یا بشین برای سال یعد

واقع بین
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  Mohammad

صادقانه بخوام بگم پایه لیسانسم خیلی ضعیفه. از پارسال دارم میخونم ولی امیدی به قبولی ندارم به همین دلیل هرچقدر کنکور عقب بیفته فرصت بیشتری بدست میارم حتی اگه شده دو سال عقب بیفته مطمئنم یه دانشگاه خوب قبول میشم

Mohammad
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۹ ۹:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  واقع بین

پایه تون ضعیفه، به بقیه مربوط نیست!

نسترن
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۹ ۳:۴۸ ق٫ظ

چی شد حالا که افتاد مرداد ماه فهمیدید حق با مخالفای تعویق بود :)

مریم
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۹ ۳:۴۱ ق٫ظ

موافقای تعویق حتی نمیدونن چی میخوان!!!!کمپین تشکیل دادین که بیفته مرداد حالا که افتاده میگید بیفته آبان?

مریم
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۹ ۳:۴۰ ق٫ظ

واقعا تو کف اونایی هستم‌که میگن باز تعویق بیفته خب برادر من تو خودت مشخصه قصدت اصلا درس و کنکور نیست

همتا
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

دقیقا بنظرم این دسته افراد که به فکر آبان هستند کنکور ندن بمونن سال بعد هم ب خودشون لطف کردن هم به ماها

AlirezA.ANDKH
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۹ ب٫ظ

https://www.farsnews.ir/my/c/24350
با سلام
ما دانشجویان برخی از رشته‌های کنکور کارشناسی ارشد که دارای مرحله دوم آزمون عملی هستند مانند مجموعه برنامه‌ریزی شهری، منطقه‌ای و مدیریت شهری کد ۱۳۵۰ و… خواستار استانی شدن این مرحله از کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ هستیم.
این کار می‌تواند از افزایش سفرها و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و سایر مشکلات جلوگیری کرده و خطر انتقال آن را به حداقل برساند؛ در نتیجه امید است که مسئولین امر نسبت به این موضوع بی‌توجه نباشند و ما را در تحقق این درخواست یاری نمایند.
https://www.farsnews.ir/my/c/24350

elham
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۹ ۴:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  AlirezA.ANDKH

یعنی چی؟

Mohammad
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۹ ۹:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  AlirezA.ANDKH

علیرضا جان. در حال بررسی درخواست شما. ان شاالله مشکلتون حل میشه

Mohammad
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۹ ۹:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  AlirezA.ANDKH

در ضمن حمایت شد کمپین شما. با آرزوی موفقیت

Rashin
اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۹ ۰:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  AlirezA.ANDKH

اره واقعا من رشته م معماری آزمونمون دو مرحله ای مرحله دومم تهران برگزار میشه واقعا برا من سخت بود رفتن و حالا با این اوضاع کرونا سخت تر هم شد کاش سازمان سنجش آزمون مرحله دوم رشته ما رو تو استان خودمون برگزار کنه کاش اینکارو بکنن.

رضا
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۸ ب٫ظ

به نظر من بذارید متولیان کمپین موافق تعویق، درباره زمان برگزاری کنکورها تصمیم بگیرن

ببینیم این تعویق هدف‌ها و نیازهاشون رو ارضا کرده یا نه

اگر رضایت دارن بذارید همون تاریخ برگزار بشه. زمان برگزاری مشخص میشه چقدر زندگی خودمون و خونواده‌هامون برامون مهم بوده. فاجعه انسانی بعد از کنکورها فقط و فقط بر گردن این متولیان هست.

اگر منطق و انسانیتشون حکم میکنه که هدفشون از تعویق فقط زمان خریدن نبوده و به این موضوع ایمان دارن که اول مردادماه با آخر خردادماه هیچ تفاوتی نداشته، قطعا خودشون کمپین بعدی رو به زیبایی کمپین قبلی ایجاد و رهبری میکنن

پوریا
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۰۴ ب٫ظ

تا وقتی کرونا با این سرعت سرایت با این وضع نامشخص درمان هست کنکور که سهل حتی سربازی و مدرسه ودانشگاه ازدواج و…تاریخ هیچ کودوم مشخص نیست.حالا هی بند کنید که هر کی تعویق میخاد پس درس نخونده.

فقط چند لحظه به مرگ فکر کنید.فک نکنم چیزی توی این دنیا بعد مرگ باشه که کنکور و شغل و خونه و ماشین ازش مهمتر باشن.

نه گرما میشناسه نه سرما.کرونا داره کار خودش رو میکنه.هرچقدر که بهداشت رو رعایت کنید بازم در خطرین.
تنها راه خلاصی ازش دعا برای پیدا کردن واکسن قطعی هستش.

واقع بین
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۴۳ ب٫ظ

بچه ها تعویق به آبان منطقی نیست اینطوری سنجش باید تو چند ماه دو تا ارشد بگیره و زیر بار نمیره. طرح من اینه که کنکور ۹۹ بیفته تابستون سال دیگه یعنی بعد از کنکور ۱۴۰۰. هرکس دوست داشت با اونا امتحان بده یا اینکه صبر کنه با هم ورودیهای خودش کنکور ۹۹ رو تابستون سال ۱۴۰۰ بده ولی هیچ ثبت نام جدیدی انجام نشه تا تعداد رقبا زیاد نشه و فقط خودمون باشیم. فکر میکنم این منطقی ترین طرحه

احمد
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  واقع بین

خیلیا همین الانم معافیت تحصیلیشون داره تموم میشه اینکه بندازن سال بعد ممکن نیس از اونور دانشگاها هم ی ظرفیتی دارن اساتیدشون ثابته نمیتونن ی ترم دوبرابر درس بدن

واقع بین
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

معافیت رو که نظام وظیفه باید اصلاح کنه از طرفی کلاسهای ارشد دو روز در هفته هست اگر چهار روز در هفته بشه یا کلاسها شلوغ تر بشه مشکلی پیش نمیاد یا حتی شاید بشه کلاسها از مهر ۹۹ شروع شه ولی ثبت نام باشه برای مهر ۱۴۰۰ و اگر کسی قبول نشد تو دانشگاهی که کلاسهاش رو شرکت کرده واحد هایی که پاس کرده انتقال داده بشن به دانشگاه جدید برای مثال فرض کنید کسی مهر ۹۹ تخمین میزنه که با شرکت در کنکور ۹۹ که تابستان سال ۱۴۰۰ انجام میشه دانشگاه تهران قبول میشه و روی این حساب در کلاسهای دانشگاه تهران شرکت میکنه اما بعد از کنکور دانشگاه شهید بهشتی قبول میشه طبق طرحی که من ارائه کردم حالا تمام واحدهایی که در دانشگاه تهران پاس کرده به دانشگاه شهید بهشتی منتقل میشه که ضرر نکنه. میبینید راه حل همیشه هست شما فقط از کمپین حمایت کنید بقیش درست میشه

Mohammad
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  واقع بین

خانم چی میگی شما. بدبخت کردین ملت رو. نظام وظیه همین الانشم گیر داده و اونوقت برای تابستون سال بعد راه بیاد؟!!جوک میگین؟

واقع بین
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۹ ۳:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  Mohammad

آقا هستم دوست عزیز. نظام وظیفه باید راه بیاد وقتی شرایط بحرانیه. به وقتش برای اون هم یه کمپین میزنیم شما نگران نباشید

محمد
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۹ ۳:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  واقع بین

معافیت تموم بشه باید بری خودتو‌معرفی کنی برای سربازی از معافیتت بگذره سربازی

احمدرضا
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  واقع بین

بله خیلی منطقیه، به خصوص اون قسمت که فرمودید هیچ ثبت نام جدیدی انجام نشه تا تعداد رقبا زیاد نشه و فقط خودتون باشید.
واقعا منو تحت تاثیر قرار داد منطق زیادیش

واقع بین
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  احمدرضا

ثبت نام برای کنکور۹۹ دیگه انجام نشه برای ۱۴۰۰ هرچند نفر میخوان ثبت نام کنن

رضا
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  واقع بین

نه داوطلبا دو برابر میشه ولی ظرفیتو که نمی تونن دو برابر کنن… رقابت شدید میشه…. نمی ارزه…. همین آبان خوبه… ترم اولم مجازی… تا مهر سال بعدم انشالله واکسن میاد

واقع بین
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

دقت نکردید. اگر ثبت نام جدیدی انجام نشه داوطلب ها دو برابر نمیشن. داوطلبهای جدید باید در کنکور ۱۴۰۰ که قبل از کنکور ۹۹ برگزار میشه شرکت کنن

احمد
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۹ ۸:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

منم موافقم??

Mohammad
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

احمد داداش تو که فاصله ۵ ساعتی داشتی دیگه بیخیال شو
برو بخون جون داداش

احمد
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۹ ۵:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  Mohammad

۵ساعت نبود
۱تا۱ونیم ساعته خدایی دروغ نگفتم ?

Mohammad
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۹ ۹:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

دقیقاً یادمه چند سری گفته بودی ۵ ساعت تا مرکز شهر فاصله داریم و کجا باید بمونیم!!?

احمد
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  Mohammad

نه والا یکی دیگ بوده من هیچوقت نگفتم ۵ساعت اصلا هرکی بگه دروغ گفته ۵ساعت میشه از یه استان رفت به استان دیگ چه برسه شهر به شهر

زهرا
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۲۴ ب٫ظ

حالا ۲.۳مرداد کرونا تموم شده؟!وقتی امروز ۱۶۰۰ مبتلا جدید اضافه شدن قطعا تا مرداد هم وضع عوض نمیشه..
.با این تاریخ جدید تا مهر هم نتایج نمیاد.نکنه قراره ارشد از بهمن شروع بشه.این دیگه چه وضعیتیه!
چرا انقد همه چی درهم برهمه اخه؟

محمد
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۹ ۳:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

میخوای کنکور ندی چرا کرونا رو میکشی وسط

زهرا
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۹ ۴:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

اتفاقا من میخام کنکور بدم راحت بشم ازاین وضع هرچی زودتر بهتر…ولی میگم اگه بخاطر کرونا بتعویق افتاده با این امار و این وضع رعایت نکردن حالا حالاها کرونا مهمون ماست…پس تعویق انداختن بخاطر کرونا اونم به تاریخی که نتایجش معلوم نیست کی بیاد و ترم ارشد کی شروع بشه برام نامفهوم و نگران کننده اس…
کاش قبل از پاسخ دادن متوجه باشید که افراد چی دارن میگن!

Mohammad
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

تو دیگه از کجا اومدی؟ خواب مونده بودب تا الان؟ برو برو سر درست اگه تازه ثبت نام کردی

زهرا
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  Mohammad

شما وقتی منظور و مفهموم یک کامنت رو درک نمیکنید چطور میخواید ارشد بدین!؟!؟
من میگم اگه قراره مرداد هم کرونا باشه همین خرداد میدادیم تموم…تعویق انداختن بخاطر یه موضوعی که معلوم نیس حالا حالاها تموم بشه یا نه کار عجیب و نگران کننده اس….
مجبور نیستید به هر کامنتی جواب بدید دوست عزیز?

Mohammad
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

منکه با شما نبودم خانم زهرا!!! من با کار محمد بودم
منم نظرم مثل شماست و میگم خرداد برگزار بشه و ما رو از دوشنبه آواره پلیس +۱۰ کردند
یا بر اساس سوابق بردارن یا کنکور همین تاریخ مشخص شده بی برو و برگرد برگزار بشه

زهرا
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۹ ۰:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  Mohammad

معذرت میخام.این روزها همه بار روانی زیادی رو تحمل میکنیم که کنکور کوچکتریشونه.موفق باشید?

Mohammad
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۹ ۱:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

الان ۱۹ اردیبهشت و چشم بهم بزنین، آخر تیر شده و کارت ازمون رو باید بگیرین

رضا
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۵:۵۵ ب٫ظ

قبل تعویق حق با موافق‌ها بود ولی بعد از تعویق حق با مخالف‌ها ولی هیچوقت حق با سلامتی نبود

موافق‌های تعویق موفق نشدن و با تعویق یک ماهه و سکوتشون ثابت کردن هدفشون چیزی جز سلامتی و رفع مشکلات بود. شاید فقط وقت خریدن برای خواندن و مرور درس‌ها!!!
مخالف‌های تعویق هیچ چیزی جز قبولی و راحت شدن از شرایط براشون مهم نیست. و روی سلامتی خود و خونوادشون ریسک (حتی کم) را میکنند. یا ویروس رو نمیشناسن یا خودشون رو زدن به نادانستن.

در نهایت اون عده‌ای که به حرف من حقیر گوش دادن و تشریف بردن بیمارستان و مرگ کرونایی رو دیدن یا حداقل داستانش رو شنیدن، از ترس کرونا و از ترس این گروه موافق و مخالف سکوت کردن و هیچی نمیگن

عجیب دنیایی راه انداختین خوش غیرتا

یاعلی

محمد
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

سلام رضا جان حالا که گذشته و میخوام فقط چندخط حرف بزنم. موافق های تعویق که امروز پیداشون نیست، برنامه ریختن برای یک هفته یا دو هفته که برن دنبال برنامه شادی و استراحت و… نگو نه، اشتباه میکنی. قبل از ماه رمضان نمیدونم شما بودین اینجا یا نه ولی اکثریت بچه ها دلایل زیر رو برای تعویق داشتن: -ماه رمضان هست و درسخوندن هم به شدت سخت ولی همینکه نقش کرونا پر رنگتر شد، دلایل به صورت زیر تغییر کرد: -کتابخونه ها بستن -کتابفروشی ها بستن و کتاب ندارم -سلامتی خانواده هامون مهمه -شاید یکی ناقل باشه و بعد آزمون به ما هم انتقال بده تا اینجا رو داشته باش، حالا یکی از بچه ها توی پستی گفته بود لینک رو توزیع میکنید بین خانواده ها و فامیل و… مگه دانشجوأن؟ حالا یکی بهش گفته بود: مادر و پدرمون هستن و نگرانمون. تا اینجا رو داشتی، حالا خودت برو برای نمونه، فقط و فقط برای نمونه، توی پست مبارزه با ستاد کرونا که تقویم پیشتهاد میکنن، شخصی به نام رضا با آیکون بنفش، نوشته بود: من داوطلب نیستم و پرده فروشی دارم و از چند تا پاساژ براتون رأی گرفتم چرا چونکه دوست داشتم از اول امتحانات مدرسه دیرتر… ادامه نظر»

رضا
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

بخدا در عجبم از این مخلوقات
ما به خودمون هم رحم نداریم و من واقعا نمیدونم باید چیکار کنیم
منم مشکل نظام وظیفه دارم و از طرفی روی سلامت خونوادم حتی به قیمت کنکور ندادن هم ریسک نمیکنم ولی هیچ راهکاری ندارم
و البته مسئولین و آقایون باید راهکار کارشناسی بدن نه من

اون دوستانی هم که شما اشاره میکنید من بهشون میگم فرماندهان جنگ ?
اینا نه مخالفن نه موافق و اصلا خودشون هم نمیدونن دلیل حضورشون اینجا چیه!

فقط امیدوارم موافقین و مخالفین تعویق واقعا سلامتی خودشون و خونوادع هاشون در اولویت هر چیزی براشون باشه

matin
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۵:۴۸ ب٫ظ

آن دسته از مشمولان متقاضی تمدید که دارای معاذیر زیر می باشند می توانند با در دست داشتن مدارک مورد نیاز و مرتبط با هر یک از معاذیر قید شده به مراکز وظیفه عمومی استان محل سکونت (حتی در روز اعزام) مراجعه نمایند. پذیرفته شدگان قطعی دانشگاه ها ومراکزآموزش عالی (داخل وخارج از کشور) که زمان ثبت نام وادامه تحصیل آنان بعد از موعداعزام باشد، اعزام آنان حسب مورد حداکثر تا شش ماه به تعویق می افتد. دارندگان برگ اعزام ماه های مرداد، شهریور و دی هرسال که منتظر اعلام نتیجه آزمون مراکزسنجش آموزش عالی هستند موعداعزام آنان حسب موردحداکثر تا دوماه به تعویق می افتد. مشمولانی که شرایط و معاذیر خاص گفته شده را دارند حتی میتوانند در روز اعزام نیز به دفاتر پلیس+۱۰ مراجعه نمایند و با توجه به دلیل تمدید خود فرم های مربوطه را در یافت و پس از تکمیل فرم توسط مراجع ذیربط مدارک را تحویل دفاتر داده که پس از ثبت در سامانه رسید دریافت می کنند درخواست مشمول از طریق سامانه به کارشناسان و مسئولین معاونت احضار و اعزام رسیده و پس از بررسی و تأیید سوابق نتیجه در خواست در سامانه ثبت میشود معمولاً با اکثریت درخواست های تمدید با معاذیر مشمولان… ادامه نظر»

رضا
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۵:۳۴ ب٫ظ

ازون جا رسما دارن غیر مستقیم اعلام می کنن که از بهمن ترم شروع میشه و مهر دانشگاه نمیریم…برای کمپین تعویق آبان ماه اقدام می کنیم به حول قوه الهی…… خدایا بازم رو سفیدمون کن….. ^____^
لینک کمپین به زودی تقدیمتون میشه

واقع بین
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

با آقا احمدرضا هماهنگ باشید که فقط یک کمپین تشکیل بدیم تا رایمون تقسیم نشه.

احمدرضا
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۵:۰۴ ب٫ظ

عزیزان من در حال آماده کردن لینک تعویق کنکور برای آبان هستم، حمایت میکنید؟؟؟؟

امروز
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  احمدرضا

بله بزنید حمایت کنیم

واقع بین
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  احمدرضا

خدا اجر بده به شما. اقدام کنید ما حمایت میکنیم

نسترن
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۹ ۳:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  احمدرضا

چی شد میگفتید مرداد ماه خوبه که

واقع بین
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۴۳ ب٫ظ

بچه ها برای تعویق مجدد شروع کردید؟ پشت گوش نندازید

محمدرضا
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۰۵ ب٫ظ

یعنی خداوکیلی میخواین تعویق بندازین دوباره؟؟؟!!یا ابرفرز??????

دایی
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۵ ق٫ظ

دوستانی که مشکل سربازی دارید اگر شهرستانید که به نظام وظیفه شهرستان سر بزنید و بپرسید راجع به وضعیتتون و حتما حتما با وزرات علوم تماس بگیرید و بهشون بگید از نظام وظیفه بخوان که اعزام و پست های دفترچه رو به اخر شهریور بفرستن. اون خبری که اون علی اقا فرستاده برای ۱۳ اردیبهشت و اما اگر داره. نمیشه با اما اگر هم زندگی کرد.
برای بچه های تهران هم علاوه بر نظام وظیفه و تماس متاسفانه باید حضوری هم بریم تا بشه کاری رو جلو برد و تاثیر بیشتری داشته باشیم.
باقی دوستان هم خواهش میکنم تماس بگیرید با وزارت علوم و ازشون بخواید به این موضوع رسیدگی کنن.

شماره وزارت ۰۲۱۸۲۲۳۱۰۰۰

ممنون

داوطلب کارشناسی ارشد هنر - حمید
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۸ ق٫ظ

دوستان عزیز مطمئن باشید اگر در همین دو ماه و دو هفته باقیمانده به آزمون کارشناسی ارشد خوب و مفید مطالعه کنید
و تلاش بیشتری نمایید قبول میشید اصلا نا امید نباشید خدا بزرگ هست … فقط باید یه مقدار زمان بیشتری خرج نمایید
و روی دروسی که ضریب بالاتری دارند بیشتر تمرکز نمایید و بیشتر مهارت تست زدن رو بالا ببرید .
اصلا ناامیدی به خودتون راه ندید و حرفها و افکار منفی رو دور بریزید و به حرف آدمهای منفی باف اعتنا نکنید .
ان شاء الله موفق خواهید شد .

مهشاد
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۲۵ ق٫ظ

این حرفاروول کنید من دیگ خسته شدم روزی یکی دوساعت بخونم دانشگاه تهران قبول میشم ؟ نظرتون؟ :-) :-) :-)

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  مهشاد

نه.مغز به راحتی میتونه شمارو گول بزنه که همه چیز رو بلده.مغز به واحتی از مکانیزم چتر نجات استفاده میکنه و شما وقتی مطلب تکراری میخونید خسته میشید میگید من که بلدم.ولی کافیه ١هفته نخونی بعد دستتو بزاری روی متن سعی کنی اطلاعات رو بازیابی کنی اون وقته که میبینید مغز سرتون گول مالیده ?من خودم درسارو کامل و عمقی خوندم و فهمیدم اما برنامه فشره ریختم که چندبار دیگه بخونم.مخصوصاً زبان رو که ٣تا کتاب میخوام بخونم و ضرر هم نمیکنم چون بعد کنکور میخوام برای ایلتس اقدام کنم و برنامه های بعدی.الانم وقت استراحتم هست و اصلا هیچ وقتی رو نمیخوام از دست بدم واسه یادگیری بیشتر.برنامه رو مکتوب کن و حدااقل ۵-۶ساعت بخون.موفق باشی?

احمدرضا
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۵:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

مشاورم که هستی؟ ای بابا فکر کنم با انیشتین رابطه فامیلی داشته باشی ??

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  احمدرضا

اقا رسووول :))

احمدرضا
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

رسول کیه؟ ?

مریم
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۳۷ ق٫ظ

اینایی که دنبال تعویق بودن و درس نخونده بودن خداروشکر که با ۴۰ روز اتفاق خاصی براشون نمیفته و قرار نیست معجزه ای براشون رخ بده
اونایی هم که از مهر و ابان شروع به مطالعه کردن مطمئن باشید برد باشماست شما دور بعدیتون رو برید و تست هاتون رو مرور کنید و بدونید صددرصد قبول میشید

رضا
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۴:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

به امید خدا کمپین آبانو در دستور کار داریم ^__^

احمد
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

???کی میخوای استارتشو بزنی؟

بهار
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

شما ها چقد میترسید از بیشتر شدن آماده ها… اگه از خودتون مطمین هستین این همه ترس واسه چیه… هیچکس از فرداش خبر نداره.

محمد
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۳۳ ق٫ظ

سلام بچه های عزیز منو ببخشید. یکم اعصابم ریخت بهم و دق و دلیم رو سر شما خالی کردم. ببخشید واقعا، عذر میخوام. منم خواهرم رو وقتی ۷ سالم بود، تو سن ۵ سالگی از دست دادم و مقابل چشمام فوت کرد و هنوز اون صحنه جلوی چشمامه که داشت نگاهم میکرد. نه آمبولانسی اومد و نه کسی کمک کرد. درک میکنم شما را. اگر از کرونا در همین حد که فقط باید بهداشت رو رعایت کنیم، بفهمم ولی خود دانشجوها رو درک میکنم واقعا. من خودم ۴ سال خوابگاه پزشکی ها بودم با موافقت سرپرست خوابگاه، چون مهربون و باصفا بودند بقیه هم بودند ولی من با این بچه ها راحت تر بودم. ۳۶۰ نفر در یکی از خوابگاه ها. اعصاب من به خاطر این بهم ریخت که همه چیز برعکس اتفاق می افته. کارشناسی مقاله دادیم کنفرانس با استاد و بعد ۴ ماه تو اینترنت میگشتم که دیدم مقاله رو استاد به نام خودش در مجله ثبت کرده. دلخور شدم، نه تونستم بهش بگم و نه تونستم شکایت کنم، گفتم استادمه و کمتر استادی پیدا میشه که توی ترم ۴ بهت مقاله نویسی یاد بده. وقتی آقای دکتر خدایی با قطعیت میگن کنکور رو در زمان مقرر برگزار… ادامه نظر»

ماریا
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۳۲ ق٫ظ

لطفا دیگه دست از بیکاری بردارید و مطمئن باشید دیگه تعویقی صورت نمیگیره و هر کس که میترسه مرداد کرونا باشه میتونه با شرکت نکردن امسالش هممون رو خوشحال کنه

رضا
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۴:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  ماریا

به لطف خدا با تعویق به آبان جون همرو قراره نجات بدیم حتی شما دوست عزیز ^__^

همتا
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

شوخیشم قشنگ نیس??

رضا
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  همتا

من به فکر سلامتی هم نوعان هستم و انشالله لینکو تا چند هفته آینده تقدیم می کنم… به امید حمایت های شما بزرگواران

همتا
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

باشه حتما ??????

رضا
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  همتا

خداخیرتون بده که انقدر هم نوع دوستین… ^ــــ^

نسترن
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۹ ۳:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

این بار خودتون رو بکشید هم تعویقی درکار نیست?

همتا
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۴۶ ق٫ظ

آقای “من” من خیلی یهو عصبی شدم این کامنتای شمارو دیدم و کنترل خودمو از دست دادم ازتون عذر میخوام ????
ولی شمام درک کنید تا دیروز هممون نگران تاریخ بودیم الان شما هممنونو زیر سوال بردین ….. حالا ب هر حال من شرمنده شدم تند برخورد کردم
ولی واقعا هم سر سفره افطار هم سحر برای مشکل شما و تمام کسایی ک درگیر همین سربازی هستن دعا میکنم و انشالله ک حل شه و انقد اذیت نشین خدا بزرگه باور کنین خیلی راحت حل میشه
ب امید موفقیتتون دوست عزیز?

محمد
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  همتا

خواهش میکنم همتا خانم. منم از کمپین حمایت کرده بودم ولی انتظار داشتم هفته سوم یا چهارم تیر بیفته.
دشمناتون شرمنده باشن. بابت کارم معذرت میخوام. پسر و هزار تا گرفتاری.
کارشناسی استاد TA بودم. این بچه ها از پس امتحان رو انداختن عقب، ۹۰% شون پایانی افتادن و از چشم من دیدن که خوب کار نکردی باما! ممنونم. ان شاالله خوشبخت بشین با این قیمت سکه ۶.۵ میلیونی :)

همتا
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

کارتون درست میشه فقط شیرینی یادتون نره?

Ali
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  همتا

سوالی که کرده بودین در مورد زبان جوابشو بهتون دادم میتونید ببینید جای قبلی

همتا
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  Ali

مرسی آقا علی ممنون چون رشتم شیمیه متن تخصصی رو خیلی گیر دارم

Ali
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  همتا

خواهش میکنم نگرانش نباشید فقط خسته نشید از زبان خوندن هرروز بخونید و تکرار کنید چون خیلی زود اگه نخونید و تکرار نکنید فراموش می‌کنید زبان تخصصی مدرسان رو بخونید عمومی هم که گفتم بهتون موفق باشید

همتا
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۴:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  Ali

خیلی لطف کردین ???

Ali
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۴:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  همتا

خواهش میکنم دعا کنید ممنون میشم نه من بلکه همه رو که موفق بشن ممنونم میشم?

همتا
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  Ali

انشالله هممون موفق میشیم به امید خدا خدا خیلی بزرگه
فقط از خدا میخوام این کسایی که از الان دوباره ب فکر تعویق و کمپینن به راه راست هدایت کنه ?دیگ واقعا بسه
شمام مطمئنم ی رتبه عالی میارین و خبرشو همینجا بهمون میدین

Ali
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  همتا

ممنونم لطف دارین همچنین اره دیگه تعویق هم دیگه فکر نمیکنم ممکن باشه ،اگه هم بشه کنکور رو لغو میکنن نه که تعویق باز انجام بدن ولی۱۰۰% برگزار میشه تو مرداد

علی
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۲۵ ق٫ظ

پس آقای من اصلا ناراحت نباش. نگو برای ۴ ساعت ترسیدن و ۲ سال من فلان شد و اینا.
این قضیه از همین الان حل شده است.

همتا
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  علی

خدا خیرتون بده ک ایشونو آگاه کردین ایشالا یه رتبه عالی بیارین

محمد
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  علی

ممنون

علی
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۲۱ ق٫ظ

«افرادی که دفترچه اعزام به خدمت خود را ارسال کرده باشند، اما به دلیل تعویق زمان برگزاری آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری ناچارند که پیش از شرکت در آزمون به خدمت اعزام شوند، می توانند برای تمدید تاریخ اعزام، درخواستشان را به مراکز نظام وظیفه محل سکونت خود ارائه کنند.» این نکته ای است که سردار تقی مهری، رئیس سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا در گفت وگو با جام جم درباره مشکل پیش آمده برای مشمولانی می گوید که اگر کرونا نبود و زمان برگزاری آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری به تعویق نمی افتاد، باید تا الان کنکورشان را می دادند و بعد هم به سربازی می رفتند و البته در صورت قبولی در کنکور می توانستند در میانه دوران خدمت خود معافیت تحصیلی بگیرند. اما شیوع کرونا در کشور تا کنون دو بار باعث تعویق زمان برگزاری آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری شده است. ابتدا قرار بود این آزمون دکتری در تاریخ ۹ اسفند و کنکور کارشناسی ارشد در روزهای ۲۸ و ۲۹ فروردین برگزار شود، اما اکنون آخرین تاریخی که برای آزمون های دکتری و کارشناسی ارشد عنوان شده، به ترتیب ۹ خرداد و ۲۲ و ۲۳ خرداد است. این در حالی است که همین… ادامه نظر»

علی
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۰۵ ق٫ظ

حقیقتش بچه هایی که سر این قضیه تعویق دچار مشکل سربازی شدن باید پیگیری کنن و مشکلشون رو حل کنن.
با اینکه موافق تعویق بودم و هستم ولی این مسئله هم به شدت مهمه.
ممکن نیست دیگه تاریخ برگرده ولی امیدوارم مشکلشون حل بشه. که قطعا هم میشه.

محمدرضا
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۴ ب٫ظ

من پسر خالمم برا کنکورش ایطوری شد با یکسال وقفه تحصیلی(یعنی ی سال معافیت نداشت)کنکور داد بعد تا اومد دفترچه پست کنه وو بره وو بیادو اوووو دو ماه طول کشید تا جواب دفترچشم اومد دو سه ماه طول کشید بعد دوباره بعد از کچل کردنش تاریخ اعزامش اومد بعد نرفت گفت با تاریخ بعدیش میرم دیگه شده بود مهر رفت دانشگاه معافیت گرفت.یعنی یکسالو دو سه ماه ول بود کلا

من
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۰ ب٫ظ

خیلی خستم بچه ها. سرم داره میترکه. کمپین سربازی هم نخواستم. ولی این نتیجه زحمات من نبود. دلگیرتر شدم وقتی توی مملکتی که کسی بیشتر تلاش میکنه، بیشتر عیق می مونه وقتی توی مملکتی که به دکتر بهنام شکیبایی، فوق تخصص ۵ رشته و مخترح وسایل پزشکی در خواست میدن که بیا ایران و به مردم خودت خدمات بده. وقتی میاد بهش وام ۱۰ م با دو تا ضامن میدن. دکتر میگه من ناراحت نیستم از اینکه اومدم ایران، ایراد از آدمای درونشه. وقتی ۳۶۰۰۰ نفر در ارشد، ۱۵۰۰ و خرده ای در مرحله اخر ثبت نام میکنن و دم از حفظ سلامتی میزنن وقتی برای توجیه کارمون از جون بقیه استفاده میکنیم دوست دارم یه قرص…بخورم و کم کم به خواب برم و صبح دیگه بیدار نشم موفق باشید داوطلبان انیشتین: اگر مردم قدر زمان رو میدونستن، هیچ موقع کفش بنددار نمی پوشیدن. اونوقت طرف نیشش بازه و میخنده. اون یکی که نمیدونه ۳ تا مقاله ISI و ۴ تا مقاله کنفرانسی در کنفرانس هایی مثل فیزیک ریاضی که تنها رشته ایه که در امریکا و روسیه برگزار میشه و برای چهارمین بار در قم و با درصد پذیرش ۳۵%، نمیدونه کتاب چیه و نرم افزار لاتکس چیه، اومده… ادامه نظر»

علی
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  من

دوست عزیز من قطعا شما رو درک میکنم
من آدمی نیستم که بخوام از رزومه ام حرف بزنم ولی میدونم خیلی ها اینجا به اندازه شما زحمت کشیدند و نگران سلامتیشون بودن.
من قول میدم میتونید قضیه سربازی رو عقب بندازید. قطعا این روزا خبرش میاد.
آرزوی موفقیت میکنم براتون و ناامید نباشید. زندگی روزای سخت تر هم داره.

همتا
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  من

حتما فقط خودت میدونی و بقیه کلا هیجی بلد نیستن خوده منم دارم از مهر درس میخونم ولی دلم سوخت دلم آتیش گرف واس کسی ک درس داره باید بره خرج خانوادشو دربیاره واس کسی ک چشماش مشکل داشت واس کسی ک آسم داشت و ….. یکم چشماتونو وا کنین ببینین دور ورتون چیه
کسایی ک درس خوندن ضرری قرار نیس بکنن من ۵دور خوندم میشم ده دور تو این فرصت چی قراره از دست بدم هیجی اونیم ک تازه شروع کرده بازم ام رتبه خوب بیاره با این دوماه حقشه نوش جونش اگ هم نگران سربازی ای ک همه دارن میگن بخشیده میشه نمیفهمم دیگ این بار روانی ای ک ایجاد کردی از بعد از ظهر چیه
موفق باشی با این طرز فکر اقای مقاله دار

رضا
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  من

فک کنم دنبال من می گشتی… باید عرض کنم من نه منبعی داشتم نه رابطه ای اما بحثو با دادن تاریخ داغ می کردم که با استرس بیشتر بچه ها برن تو پیج مسئولین و سنجش درخواست تاریخ کنن تا نتیجه بگیرن…
یجام پرسیده بودی این پسره مهران کجاس؟ دنبال کمپین تعویق آبانم ^ــ^

محمد
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

نه داداش رضا. شما که گلی

محمدرضا
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۹ ب٫ظ

معافیت منم خرداد تمومه اما چون مهر دانشگاه برم بخشیده میشه و معافیت میدنت دوباره.اما اگر مثلا یکسال یا ی ترم معافیتت تموم بشه میشه وقفه تحصیله اون وقت بده.اما چون معافیم تمومه اما مهر یا ابان دانشجو میشم بخشیده میشه و دوباره از دانشگاه جدیده برا ۴ ترم ارشد معافیت رد میشه

محمد
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

ممنون محمد رضا جان

مهدی
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۷ ب٫ظ

راستی دوستان تا جواب نهایی واولیه بخواد بیاد چقدر طول میکشه به نظرتون

محمد
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

پارسال فکر کنم ۲۴ خرداد برگزار شد. سه هفته بعد جواب اولیه اومده، یعنی ۱۷ تیر. از ۱۹ تیر تا ۲۳ تیر هم انتخاب رشته بود. ۱۵ شهر یور هم نتایج نهایی اومد، یعنی ۵۴ روز بعد.
احتمالا امسال هم ۳ مرداد برگزار بشه. ۲۴ مرداد هم جواب اولیه بیاد. از ۲۶ تا ۳۰ مرداد هم انتهاب رشته باشه.
۲۱ مهر هم نتایج نهایی بیاد یا شاید هم اواخر شهریور بیاد به خاطر شروع سال تحصیلی

محمدرضا
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۶ ب٫ظ

یادتون نره.زمان دیگه جنگ مگر بشه تغییر بدن مگرنه همینی ک هست.بشینین بخونید دیگه.نگران سربازیتونم نباشید.اگر بعد کنکورت یا ۲یا ۳ ماه بعد بری دانشگاه نظام وظیفه میبخشتش نترس.من برا کنکورم ایطور شدم اضافم بخوری اما چون دانشجو میشی میبخشنش.بشین بخون

همتا
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

اینو ب اون اقایی بگو که ۴ تا مقاله و کتاب داره یسره هم داره حرف غیر منطقی میزنه خوبه والا همه حالا واس ما نامه میخوان بدن ایشونم ک نامه ب دیوان عدالت بس کنین دیگ

رضا
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۷ ب٫ظ

در ضمن یه کمپینم برای تعویق آبان ماه میزنم حوالی ۱۰ تیر ۳۰۰ تا رای اولش با من بقیش با هرکی دوس داره بازم تعویق بیافته….. پیروز باشین

امروز
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۰ ب٫ظ

بچه ها تورو خدا انقد استرس ندین بسه .آقای من یکم به فکر هم باشیم

Tar
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۲۵ ب٫ظ

اینا اصلا تعویق انداختن پس فردا دوستانی که کنکور دادن بهونه نداشته باشن ،وگرن اصلا وضعیت ن بهتر میشه ن اتفاق خاصی رخ خواهد داد

Tar
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۲۴ ب٫ظ

الان تو ۱ماه کلا کرونا جمع میشه همه چی خوش و خرمه

رضا
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۴:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  Tar

نه خدایی حق با شماست ماهم معترضم انشالله با کمپین آبان همه چیزو خوش و خرم می کنیم ^___^
حمایتو فراموش نکنید

من
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۲۲ ب٫ظ

بچه هایی که مخالف تاریخ های اعلام شده هستند
بچه هایی که به خاطر کرونا قصد رفتن به سربازی ندارن
بچه هایی که برنامه و آینده دارید
بچه هایی که مشکل خدمت سربازی و اتمام معافیت دارید
بچه هایی که آزمون هاتون تداخل داره
بچه هایی که با برنامه درس خوندین و میخواین تلاش هاتون پایمال نشه

توجه کنید لطفا

من به سازمان سنجش هم پیام دارم و هم فکس. امشب هم نامه ای در همین راستای مشکلات تهیه میکنم و فردا اول وقت میفرستم به “دیوان عدالت” تا درباره این موضوعات از سازمان سنجش درخواست پاسخ کند

ما همینجوری به همین جا نرسیدیم و قطعاً نتیجه تلاشمون رو میخوایم سریع تر ببینیم. ما قرار نیست به پای کسانی که رعایت بهداشت نمیکنند، بسوزیم، چون کارهای مهم تری داریم ولب با رعایت بهداشت.

دعا کنید فقط. فردا میفرستم دیوان عدالت

Narsis
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  من

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ.شما نمیدونید دیوان عدالت تابع ستاد کروناست و صلاحیت رسیدگی به تصمیمات نهاد های اضطراری رو نداره؟

امروز
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  من

تا حالا کسی دیدین که بیماری نقص ایمنی داره و نمی تونه کنکور بده؟؟

ارمان
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  من

والا منم مث شما مخالف تعویق کنکور بودم .ولی طبق درخواست دواطبان و طلاح مصلحت جمعی که مسولین دونستن کنکور به تعویق افتاد.الان ضرریم دوستانی که خوندن ندیدن انشالله که بیشتر مطالعه میکنن و حتما نتیجه بهتری نسبت به داوطلبینی که تازه شروع کردن میگیرن…..
هرچی خدا بخواد همونه .پس توکل به خدا……‌
با آرزوی موفقیت برای همه داوطلبین کنکور ارشد ۹۹

Narsis
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  من

چقدر ترسیدم از این کامنتت تو!بیست هفت نفری برین دیوان تا دوازده هزار نفری بیایم حالتونو خوب کنیم.

زانیار
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  Narsis

خداوکیلی شما برنامه نداشتید آخه همیشه بیرونیم الان بخاطر ۴ ساعت مارو ۲ ماه علاف کردن.

ناشناس
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  من

شما که در کارشناسی «کتاب» بیرون دادید و از اون به عنوان افتخار یاد می‌کنید کلاً فازتون مشخصه.

علی
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  من

بهداشت را رعایت نمیکنند؟ شما میخواید نتیجه تلاشتون رو ببینید و متاسفانه سواد کافی رو ندارید و نمیبینید.
دیگه هر کسی که خوندن و نوشتن بلد باشه هم متوجه میشه که لزوما رعایت بهداشت برابر با کرونا نگرفتن نیست.
یعنی میخواید بگید این همه پرستار و دکتر فوت کردند به خاطر اینکه بهداشت رو رعایت نکردند؟

محمد
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  علی

بله، حق با شماست علی جان??

ستاره
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۴۲ ب٫ظ

یک ماهه قطعا وضعیت و خطر کرونا کم نمیشه
دقیقا هدف از تعویق مشخص شد

من
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  ستاره

لطفا به سازمان پیام درخواست تجدید نظر بدین
مرسی

محمدرضا
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۲۲ ب٫ظ

برایه سلامتی نیلوفر سبز صلوات✌✌✌✌✌✌

آریا
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۵۷ ب٫ظ

دوستانی که تا حالا نخونده بودن بشینن بخونن دیگه هم بهونه نیارین به اندازه کافی فرصت گیرتون اومده

من
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  آریا

لطفا به سازمان پیام درخواست تجدید نظر بدین
مرسی

علی
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۴۱ ب٫ظ

“یه عده درس نخون” برای بچه های زیر ۲۰ سال قابل درکه. دیگه بزرگ شدید. کسی که میخواد ارشد بده قطعا درس خونده. چون هیچ اجباری برای دادنش نیست. پس این حرف سطحی رو نزنید کسی فکر نکنه هنوز از نظر عقلی رشد نکردید.
مرسی

مانی
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۲۹ ب٫ظ

مطمئن باشید این عقب افتادن فقط به نفع کسایی هست که تا الان خیلی خوب درس خوندن نه کسایی که به عنوان فرصت اضافی برای کم کاریشان درخواست تعویق دادن. فقط کسایی که تا الان خوب خونده بودن باید حواسشون باشه و تا لحظه آخر پا پس نکشن. تجربه آزمون سال گذشته نشون داد بهترین نتیجه رو کسایی گرفته بودن که خیلی زود شروع کرده بودن و به دلیل عقب افتادن چون از فشرده بودن جمع بندیشون کم شده بود با ذهن آماده تری امتحان دادن. بنابراین دوستانی که تلاش خودشون رو کردن مخصوصا کسایی که برای رتبه زیر ۱۰۰ میخونن نگران نباشن و مطمئن باشن به امید خدا حق به حق دار می رسه. و البته قطعا آزمون در حداقل یک درس خیلی سخت تر خواهد بود. در این صورت این دوستان کمال گرایی رو کنار بزارن و دنبال درصدهایی که تو آزمون های سال گذشته که تو خونه میزدن نباشن و مطمئن باشید با انحراف معیاری که اون درس پیدا میکنه حتی خیلی بیشتر ترازشون رو بالا میبره، به شرط اینکه تعداد تست کمتری که در اون درس میزنن به هم نریزشون. با امید به بهترین نتیجه برای کسایی که بیشترین تلاش رو داشتن. موفق باشید.

من
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  مانی

داداش برو تو رو به خدا. اون سری گفتی قطعیه. همه مسئول و کارشناس شدن

من
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۰۴ ب٫ظ

واقعا تقویم عجیبی است . ازمون سراسری در ۳۰ و ۳۱ مرداد برگزار می شود . قرار بود بیست روز پس از پایان امتحانات نهایی آزمون سراسری برگزار شود . الان با این برنامه , ۵۰ روز پس امتحانات نهایی ازمون سراسری برگزار می شود . ریاست سازمان سنجش قبلا گفته بود آزمون سراسری در هفته ی اول مرداد برگزار می شود حتی وزیر آموزش و پرورش هم در مصاحبه ای عنوان کرده بود ازمون سراسری هفته ی اول مرداد برگزار می شود . ( پس خواهشا به برخی از دوستان ایراد نگیرید که چرا گفتید ازمون ارشد پس از ازمون سراسری برگزار می شود , دوستان طبق نظر مسئولین این تاریخ ها را ذکر کردند . ای کاش مسئولین از همان اول تاریخ دقیقتری را ذکر می کردند ) طبق این برنامه ی زمانی از انجایی ازمون سراسری در ۳۰ و ۳۱ مرداد برگزار می شود در بهترین حالت نتایج اولیه اخر شهریور و انتخاب رشته همان زمان اغاز می شود . در آزمون سراسری بسیاری از رشته ها دارای مصاحبه هستند . پس زمان ثبت نام و نتایج نهایی اواخر مهر ماه است بنابراین اول مهرماه آنان از اول آبان شروع می شود ! جالب است ! ازمون… ادامه نظر»

حسن
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۵۶ ب٫ظ

تا۳۱ شهریور طبق قانون نظام وظیفه برای قبولی ارشد وقت دارم

حسن
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۴۹ ب٫ظ

بچه ها به نظرتون تا ۳۱ شهریور جواب نهایی میاد؟

دایی
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۲۵ ب٫ظ

الان تکلیف بنده که باید دفترچه بفرستم چیه؟ اساتید در رابطه با اون موضوع سکوت کردن و یادشون رفته تصمیم بگیرن؟
این سنجش پول پرست هم چند روز دیگه فرصت ثبت نام مجدد میزاره بریم برای یک میلیون شرکت کننده. دوستان شاید باورتون نشه رشته ی من کلا ۵۰ نفر روزانه شبانه توی تهران میگیرن که با احتساب سهمیه ای عزیزتر از جان که موجب میشن کنکور کاملا معیارهای علمیش رو حفظ کنه ۳۴ تا میمونه. و توی مثلن ۵۰۰۰ نفر ۳۴ شدن یه چیز
توی ۸۰۰۰ نفر ۳۴ شدن یه چیز دیگه
همه اینا بازم به درک
من روزای اخر رو باید برم سفر که کارت سبز بگیرم برای نظام وظیفه. من نمیفهمم اگر حق با اکثریت هست پس حقوق اقلیت چی میشه این وسط.

م
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  دایی

منم مثل تو . درس خونا و سربازا میشه گفت بیشترین ضرر رو کردند.

ناشناس
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  دایی

من شرایط شما رو دقیق نمی‌دونم ولی کارت سبز گرفتن کار زیادی نداره یکی دو روزه اگه کارای دانشگاه انجام شده باشه از هر شهری هم بخواین می‌تونین بگیرین.
اگر مشکل تاریخ اعزامه که می‌تونین درخواست تعویق بدین و با این شرایط به احتمال خیلی زیاد قبول می‌کنن.
بعد اگر رشته شما ۵۰ نفر می‌گیره تو تهران رشته‌ی بنده ظرفیتش از ۴۵ نفر یک‌دفعه اومده زیر ۱۰ نفر (اگر باشه اصلا) امسال اونم تو کل کشور! به هر حال شرایط همه سخته…
موفق باشین

دایی
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

نه مسئله ام همینه. نه من هیچ کار دانشگاهیم رو انجام ندادم هنوز پرسه فارغ التحصیلی مونده و اصلن نمیدونم این پرسه کجا و چطور توی برگ سبز یا روند سربازی تاثیر داره. اصلا خیلی بهم ریختم. همه برنامه هام بهم ریخته

مهشاد
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  دایی

والا منم موندم چکارکنم یه مشت ادم ک درس نخوندن دنبال فرصت مجدد بودن نمیگن ما برنامه های دیگه ای هم داریم ؟ مگه نمیگن کرونا تااخر۹۹هست پس چه فرقی داره کی برگزار بشه فقط ماروخسته میکنن بهرحال امیدوارم هرچی خیره پیش بیاد

من
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  دایی

لطفا به سنجش پیام بدین و فکس بدین تا تجدید نظر کنن
من الان پیام دادم

نیما
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  دایی

خوش ب حالت هرسد رشته ما از ۷۰۰۰ نفر تهران کلا ۱۶ تا میگیره

سجاد
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۲۲ ب٫ظ

خدا رو شکر که بالاخره تعویق شد. بچه ها دیگه هرچی شد با تمام توان بیاین سر جلسه و ان شاءالله که خدا هم همراه ماست و تا اون موقع هم کرونا خیلی کم شده باشه. فقط خواهشا دیگه دنبال تعویق جدید نباشید و تمرکز بقیه رو از بین نبرید چون تعویق بعدی برابر با حذف ارشد که اینطوری حق خوریه آشکار میشه. با آرزوی موفقیت برا همه

رضا
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۲۲ ب٫ظ

نمیدونم چرا حس میکنم فقط وقت خریدیم برای دوستانی که تازه ثبتنام کرده بودن چون تعویق یک ماهه نه به اون دانشجویی که پدرشون فوت شده کمک میکنه نه به اون دانشجویی که مجبوره بره سرکار نه حتی به اونی که بیماری رو پشت سر گذاشته یا درگیرشه و قطعا کرونا یک ماهه قرار نیست نابود بشه و هیچ راهکاری هم یک ماهه قرار نیست که به ذهن مسئولین برسه. اصلا امکان ایجاد هیچ راهکاری ظرف یک ماه مازاد وجود نداره. حالا همه مطالب بالا رو بیخیال شیم… دوست دارم بدونم حوالی یک ماه مونده به کنکور (حدود ۲ یا ۳ تیر) بازم “اگه شرایط همین بود و مسئولین هیچ راهکاری نداشتند و شدت کرونا کم نشده بود (دقیقا مثل الان)” دوستان حاضرند کمپین راه بندازن تا از سلامتی خودمون و خونوادمون دفاع کنن یا هدفشون اصلا تامین سلامتی نبود و درگیر جریان‌های جوی شده بودن؟؟؟؟؟ در هر حال ممنون از همه دوستان که زحمت کشیدن برای کمپین ولی کاش حرفای بالا رو بنا بر توهین نذاریم و بدون جبهه با خودمون دربارش فکر کنیم… باور کنید من دیدم که به چه سادگی این ویروس وارد آدم‌ها میشه و به چه سختی زجرشون میده و میکشتشون… و من اصلا دوست… ادامه نظر»

من
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

اینا فیلمه داداش من. چقد ساده ای شما

من
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

منکه دارم شنبه میرم دفترچه پست کنم و امریه ای چیزی بگیرم و الا توی خوابگاه ها نمیتونم بمونم

رضا
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  من

انشالله که خیره

م
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  من

قبل از پست دفترچه باید اقدام به امریه کرد یا بعدش؟ کلا چجوری باید اقدام کرد , سایتی برای راهنمایی سراغ داری؟

من
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  م

باید دفترچه پست کنی و اعزام ها معمولا دو ماه ست. همون روز دفترچه پست کردی برو دنبال امریه.
بزنی امریه ها میاره. بهتره برب اموزش و پرورش که راحت میگیرن و وجدانا داداش نرو سربازی. اینا ۴ ساعت ترسیدن برن سر جلسه، اونوقت ۲ سال تو پادگان و خوابگاه و…
لطفا به سنجش درخواست بده تا تجدید نظر کنن
فکس هم بدین

زانیار
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  م

باید اول بری یه جا برا امریه پیدا کنی بعد اقدام کنی

زانیار
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  زانیار

برو ببین قرارگاه خاتم یا صنایع دفاع میگیم خیلی خوبن این دوتا

احمد
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  من

جدی ؟ پس اینهمه درسی که خوندی چی؟

من
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

سلام داداش احمد. دیگه چیکار کنم داداش؟ خدا رو خوش میاد ۴ ساعت نمیرن کنکور بدن و اونوقت راحت درباره سربازی حرف میزنن؟ اینه حس سلامتی هموطنا؟ دمتون گرم واقعا
منی که با برنامه درس خوندم اینه حقم؟ منی که کارشناسی ۶ تا مقاله و کتاب دارم اینه حقم؟

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  من

دوست عزیز براتون ارزوی سلامتی دارم.این قضیه کمی جدی تر از برداشت شماست.درباره مشکل شما من شنیدم کاملا باهاتون همکاری میکنن و نیاز به رفتن خدمت نیست امیدوارم هرچه که به سودتون هست براتون اتفاق بیوفته.منو حلال کنید بنده فقط صلاح چندین هزار نفر رو برای انجام پیگیری ها مد نظر داشتم.موفق باشید همیشه???

من
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

نیلوفر خانم چه همکاری؟ سر وقت دارن فراخوان میدن

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  من

شما تماس بگیرید مطمئن باشید بفکر شما هم هستن?

من
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

ولی مطمئن باشید که بیشتر این بچه ها دلیلی غیر از سلامتی داشتند

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  من

من جداً خودمو در حد و اندازه قضاوت این دوستان عزیز نمیدونم..ولی مشکلاتی رو شنیدم که قلبم بدرد اومد..مشکلات قلبی تنفسی،ضعف سیستم ایمنی،چشم مصنوعی،کار بجای پدر،دور بودن محل کنکور از خونه و خیلی چیزا.دوستم با اطمینان راجع به چیزی که نمیدونی صحبت نکن.همیشه اونطوری نیست که ما فکر میکنیم??

علی
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  من

انقدر مطمئن حرف نزنید. شما چیزی نمیدونی ها.

ستاره
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

عالی گفتی

مهشاد
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۱۵ ب٫ظ

سلام کاش به تعویق نمیفتاد خسته شدیم بخدا کلی بخاطر کنکور ازبرنامه های دیگمون عقب افتادیم :-(

یه نفر
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۱۵ ب٫ظ

از الان فکر تعویق جدید باشین بچه ها

من
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۱۳ ب٫ظ

اون پسره کجاست مهرانه؟ چی شد پس دست های پشت پرده

داوطلب کارشناسی ارشد هنر - حمید
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۵۹ ب٫ظ

خدا رو شکر واقعا ممنون که بلاخره زمان برگزاری آزمونها معین و تصویب شد.
با آرزوی موفقیت و سلامتی برای همه داوطلبان عزیز شرکت کننده در آزمونهای سراسری سال ۱۳۹۹
دکتری – کارشناسی ارشد – سراسری – فنی و حرفه ای – کارشناسی ناپیوسته

هدیه
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۵۳ ب٫ظ

باسلام
رفقا امکان تمدید مجدد ثبت نام کنکور ارشد مطابق تغییر تاریخ هستش آیا؟؟؟

من
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  هدیه

برین بابا. شورشو در اوردین

هدیه
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  من

وا فازت چیه??
من یه ارشد دارم میخوام ثبت نام کنم برای یه رشته دیگه میخوام ببینم باز میشه سایت یا نه

Tar
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۵۰ ب٫ظ

واسه تعویق دوباره از الان تلاش کنید .واقعا متاسف واسه یک مشت درس نخوان.

علی
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  Tar

خجالتم نمیکشن. اصن برید از ایران مرسی اه.

احمد
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۴۵ ب٫ظ

کمپین بزنیم بندازیم سال ۱۴۲۰
نظرتون؟!
یه فیلم خوب ترکیه ای معرفی کنید بچه ها
راااااستی مهران سهمیه ای کجاست؟ نمی بینمش

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

چقدر زشته وقتی یک نفر با صداقت تمام حرفی رو میزنه ازش سوءاستفاده کنید…ایشون اون یکی لینک پیام میذارن…انقدر غیبت نکنید رفقا??

mani
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۴۱ ب٫ظ

خدا رو شکر که دکتر نمکی وزیر بهداشت هستن و تو این شرایط سخت کشور دغدغه کنکوریا رو از یاد نبردن. از آقای وهاب زاده که پیگیر و انتقال دهنده خواسته های ما بود هم باید تشکر کرد. مطمینم اگه وزیر قبلی الانم حضور داشتن نهایت واکنششون به نگرانی داوطلبا برا سلامتیشون «خودت رعایت کن» بود!!! مثل واکنششون به اون پیرمرد که «خودت بمال»!!
انشالله تا اون زمان اوضاع بهتر بشه و بدون استرس در جلسه حاضر بشیم.
تشکر ویژه از خانم نیلوفر هم داشتم که با تمام توان از هر راهی که تونستن پیگیری کردن درخواست داوطلبا رو. شخصا چیزای زیادی از نوع برخورد و رفتارشون یاد گرفتم.
به امید سلامتی و موفقیت همه کنکوریا!

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  mani

خواهش میکنم دوست عزیز براتون بهترین هارو از خدا میخواد?????

نیما
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

من دنبال کامنت شما بودم خانم نیلوفر پر انرژی و با مسؤلیت و دلسوز… تشکر

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  نیما

خواهش میکنم دوست عزیزم براتون بهترینارو میخوام امیدوارم موفقیتتونو ببینم.برای این حقیر هم دعا کنید???

حسام
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۳۸ ب٫ظ

قشنگ میشه از صفر شروع کرد✌

هژیر
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۳۱ ب٫ظ

بچها یه سریال خوب معرفی کنید ???

احمد
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  هژیر

ملی و راه های نرفته اش

Meh
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  هژیر

Black mirror

م
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  هژیر

سلمان فارسی سریال خوبیه . فک کنم به سریال سلمان فارسی که پنج سال دیگه درست میشه برسیم اگه با همین فرمول تعویق بریم جلو.
برکینگ بد رو ببین . مرتبط بادرس هم هست و راهکار میده که چطور میشه از درس خوندن پول دراورد

Mr
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  هژیر

The Prestige

نیلوفر بنفش(نیلوفر آبی سابق)
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۲۹ ب٫ظ

دوستای خوبم اگر میخوایم باز هم به تعویق بیفته از همین امروز باید دوباره کمپین رو شروع کنیم. اگه پشت گوش بندازیم تابستون بشه دوباره همه استرس میگیریم که تاریخ قطعی امتحان کی هست پس خواهشا سایت رو ترک نکنید ببینیم چطوری میتونیم بازم عقب بندازیم

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۳۷ ب٫ظ

اقا رسول شما داری دوباره رژه میری رو اعصاب دوستان :)) هیچکس دیگه تعویق نمیخواد.اگرم خطری باشه تا اون موقع دکتر نمکی حواسش هست…درستو بخون

نیلوفر بنفش(نیلوفر آبی سابق)
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

شما که کلا با من مشکل دارید:))) حالا محض احتیاط اینجا سر بزنید تو رو خدا ول نکنید برید. دل گرمی همه ما شما هستید

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۰۳ ب٫ظ

اگه با هویت اصلیت بیای و سعی در جلب توجه از هررررر راهی نداشته باشی مشکلی ندارم :))

احمد
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۴۸ ب٫ظ

اره موافقم. دکتر جهانپور گقتن تابستون و ابان پیک دوم داریم. اواخر خردا شیرین خانوم کمپین بزنه و نیلوفر خانم هم با قاسمی در ارتباط باشه

احمد
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۲۸ ب٫ظ

فقط من الان دوست دارم اونایی که دیروز همین موقع از قول منابع معتبرشون میگفتن کنکور ارشد بعد سراسریه و اخر مرداده و …. الان دقیقا کجان؟ پس چی شدید باز غیب شدید؟؟؟

نیلوفر بنفش(نیلوفر آبی سابق)
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۲۶ ب٫ظ

بچه ها از این به بعد صحبتها رو زیر همین مطلب ادامه بدید که همدیگه رو گم نکنیم. بالاخره اینجا دوستای خوبی پیدا کردیم و با هم دوست شدیم

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۲۵ ب٫ظ

پیروزی جبهه استقامت در برابر اسطوره مقاومت (ا.خ) رو تبریک میگم :))))))

احمد
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

????

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

دوستان اهل دل که نکته رو گرفتن :)))

محمدرضا
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

✌??????✌✌✌✌✌

نیلوفر بنفش(نیلوفر آبی سابق)
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

تبریک و تشکر

علی
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

:)))))))))))))))))

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  علی

اقاااا علی (که اقا احسان خوشش بیاد) فقط اهل دلا فهمیدن کی رو میگم ??

یاس
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

نیلوی من دنیای من تعویقمان مبارک

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  یاس

من عاشق این حرف زدنم عزیززززم با نمک??راستی شما بودی قورچت درمیومد؟؟?

Shirin
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

نیلوفر جان خیلی ممنون بابا پیگیریات خداروشکر با خبرای خوب این قضیه هم تموم شد
موفق باشی عزیزم ?

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  Shirin

خواهش میکنم عزیزدلم ان شاءالله خبر خوش قبولیتون?????

یاس
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

بله دیگه به لطف شما تموم شد به خیرو خوشی ولی خیلی فشار بردیم هممون

niloofar Ihavandi
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  یاس

با اینکه نمیدونم چیه ولی ان شاءالله دیگه هیچوقت قورچتون درنیاد مهربونم❤️❤️

مهرداد
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۱۶ ب٫ظ

رو سایت سازمان سنجش نیست چرا?

فائزه
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهرداد

چرا هست ، برید توی اخبار و اطلاعیه ها ، ن تو بخش قسمت ارشد
جزو اون اسلاید هاس ک رد میشه

احمد
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهرداد

برامنم نیس ?

نیلوفر بنفش(نیلوفر آبی سابق)
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهرداد

تو صفحه اول سنجش هست نباید بری تو بخش ارشد

من
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۱۴ ب٫ظ

به امید تعویق دوباره ???????????????‍????????????????