آیا احتمال تعویق کنکور ارشد ۹۹ وجود دارد؟

طرح دوفرویتی مجلس برای تعویق کنکور ارشد ۹۹ لغو شد!

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

پیش از این، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مجلس تمام تلاش خود را می‌کند تا این آزمون‌ها به تعویق بیفتد، تصریح کرده بود: ستاد ملی مقابله با کرونا مخالف برگزاری کنکور و آزمون در شرایط فعلی است و دولت هم موظف است که به نظرات کارشناسی شده توجه کند و این آزمون‌ها را به تعویق بیندازد.

زهره الهیان در گفتگو با مهر از تهیه طرح دو فوریتی برای تعویق کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ و آزمون دستیاری پزشکی در مجلس شورای اسلامی خبر داده بود؛ اما پیش از برگزاری جلسه در مجلس خبر از لغو این طرح داد!

وی بیان کرده بود: پیش نویس این طرح در کمیسیون آموزش مجلس تهیه شده و ما پیشنهاد کردیم علاوه بر تعویق کنکور سراسری، آزمون کارشناسی ارشد و دستیاری پزشکی هم به دلیل بحران کرونا به تعویق بیفتد.

لغو کنکور ارشد

طرح دوفوریتی لغو کنکور ارشد ۹۹ متوقف شد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تأکید کرده بود: در شرایط شیوع ویروس کرونا به صلاح نیست که آزمون‌های مذکور برگزار شود؛ چرا که جان داوطلبان و خانواده‌های آنان در خطر است و پیام‌ها و تماس‌های متعددی از سوی داوطلبان به نمایندگان واصل شده مبنی بر اینکه کنکور و آزمون‌های مذکور به تعویق بیفتد.

الهیان با بیان اینکه مجلس تمام تلاش خود را می‌کند تا این آزمون‌ها به تعویق بیفتد، تصریح کرده بود: ستاد ملی مقابله با کرونا مخالف برگزاری کنکور و آزمون در شرایط فعلی است و دولت هم موظف است که به نظرات کارشناسی شده توجه کند و این آزمون‌ها را به تعویق بیندازد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح دو فوریتی تعویق کنکور سراسری آزمون کارشناسی ارشد و آزمون دستیاری پزشکی هفته آینده در صحن علنی مجلس مطرح می‌شود و در صورتی که به تصویب برسد، دولت موظف است یک زمان برگزاری این آزمون‌ها را به تعویق بیندازد.

اما پیش از برگزاری جلسه در مجلس، الهیان در توئیتر اعلام کرد که طرح دوفوریتی لغو کنکور متوقف شده است!

ورود مرکز پژوهش‌های مجلس به موضوع «تعویق کنکور کارشناسی ارشد»

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مقرر شده است با کمک مرکز پژوهش‌های مجلس و نظر تخصصی کارشناسان موضوع تعویق کنکور و پیشنهادی که آماده شده بحث و بررسی شود تا بر این اساس یکشنبه آینده به تصمیم برسیم.

الهیان با بیان اینکه طرح دو فوریتی پیشنهادی مجلس برای تعویق کنکور ارشد، سراسری و آزمون‌های تخصصی پزشکی برای یکشنبه هفته آینده در صحن علنی مجلس آماده و مطرح است، گفت: طی صحبتی که با آقای زاکانی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس داشتیم مقرر شد نظرات کارشناسی مرکز پژوهش‌های مجلس را هم دریافت کنیم تا جوانب مختلف بحث تعویق کنکور دیده شود و داوطلبان متضرر نشوند.

بالا رفتن احتمال تعویق کنکور ارشد ۹۹

رعایت نشدن پروتکل بهداشتی در برخی حوزه های دکتری شانس تعویق کنکور ارشد ۹۹ را بالا برد!

آزمون دکتری ۹۹ در روز پنجشنبه ۹ مرداد برگزار شد. تصاویر منتشره نشان می دهد علیرغم توجه به پروتکل بهداشتی در برخی از حوزه ها مانند الزامی بودن استفاده از ماسک و فاصله زیاد صندلی های داوطلبان، برخی حوزه ها از شرایط مطلوبی برخوردار نبوده اند.

این امر موجب واکنش های رسانه ای به برگزاری آزمون دکتری ۹۹ و درخواست تعویق آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ شده است؛ به نحوی که نادری، نماینده مجلس نیز در توئیتی اعلام کرد:

تعویق کنکور ارشد 99

توئیت نماینده مجلس در خصوص تعویق کنکور ارشد ۹۹

برگزاری جلسه در مجلس شورای اسلامی با موضوع تعویق کنکور ارشد ۹۹

پس از برگزاری این جلسه، رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: نمایندگان از توضیحات میهمانان این نشست قانع نشدند و قرار شد تصمیمات نهایی جهت ارائه به ستاد کرونا فردا اتخاذ شود.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: نمایندگان مخالف برگزاری کنکور در شرایط فعلی تعهد سنگینی را از رئیس سازمان سنجش طلب کردند که این سازمان باید تراکم کمتری را برای برگزاری کنکور در نظر گرفته و پک‌های بهداشتی را بین داوطلبین توزیع کند ضمن اینکه اینترنت باید قطع بوده و ناظرین بیشتری در محل آزمون حضور داشته باشند.

منادی اظهار کرد: شب گذشته هم من با وزیر ورزش صحبت کردم و وی در نشست امروز موافقت کرد که ۸ هزار ورزشگاه در اختیار این وزارتخانه که همه ورزشگاه‌های‌اش را در اختیار ستاد کرونا برای برگزاری کنکور قرار دهد.

او با بیان اینکه قرار شده ۲۰ درصد تراکم آزمون دکتری در آزمون کنکور سراسری وجود داشته باشد، گفت: نمایندگان از پاسخ وزرا قانع نشدند و قرار شد جلسه‌ای در دفتر وزیر بهداشت با حضور موافقان و مخالفان آزمون کنکور سراسری در شرایط فعلی و چند نفر از مسئولان و متولیان با حضور وزرای بهداشت، علوم و سازمان سنجش برگزار شود.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس در پایان خاطرنشان کرد: جواب قطعی عدم برگزاری و یا برگزاری به موقع کنکور و یا تعویق آن در نشست فردا گرفته خواهد شد و تصمیم جدی در این باره دوشنبه مشخص می‌شود.

نظر وزیر بهداشت درخصوص برگزاری کنکور ارشد ۹۹

وزیر بهداشت گفت: آزمون دکتری از دید بنده به عنوان مسئول سلامت کشور، با حداقل نقص برگزار شد و اگر بتوانیم اجرای پروتکل ها را برای کنکور کارشناسی ارشد تشدید کنیم، تردید ندارم که این آزمون هم می تواند با کمترین نارسایی برگزار شود.

وی در پاسخ به این سوال آیا می توانیم کنکور کارشناسی ارشد را با رعایت پروتکل ها برگزار کنیم یا خیر؟، پاسخ داد:

از دید بنده، با تمهیدات بیشتر و تقویت تعداد ناظران بهداشتی و مجریان، می توانیم کنکور کارشناسی ارشد را برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: باید به تعداد داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد، پک های بهداشتی پیش بینی کنیم. اگر حتی یک جوان دچار بیماری شود و در بخش ICU بستری شود، غیر از ناراحتی و رنجش برای خانواده و ما، باعث زحمت بیشتر کادر درمانی می شود. در مورد کنکور کارشناسی ارشد اگر دوستان تصور می کنند که تعویق آزمون برای فراهم شدن فضای بهتر در کشور از نظر بیماری به مصلحت می باشد، خطا است و بنده چنین پیش بینی از آینده بیماری ندارم و هیچ عقل سلیمی این را نمی گوید اما می توانیم با تشدید تمهیدات، کنکور کارشناسی ارشد را برگزار کنیم.

✔️ آیا احتمال تعویق کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ وجود دارد؟

با توجه به این که قبلا اعلام شده بود اگر پروتکل ها در آزمون دکتری رعایت نشود، ممکن است از برگزاری کنکور ارشد ممانعت شود، باید منتظر باشیم تا نتیجه بررسی پروتکل ها در کنکور ارشد مشخص شود. همه اخبار در سایت مسترتست اطلاع رسانی خواهد شد.

✔️ نتیجه قطعی تعویق آزمون کارشناسی ارشد کی مشخص می شود؟

احتمال تصمیم گیری درخصوص تعویق کنکور کارشناسی ارشد در جلسه روز یکشنبه وجود دارد.

✔️ آیا احتمال لغو کنکور ارشد هم وجود دارد؟

منادی، رئیس کمیسیون آموزش مجلس اعلام کرده است که در صورت تصویب این طرح، ممکن است در تکمیل ظرفیت ارشد مدنظر قرار گیرد. اما در حال حاضر احتمال لغو کنکور ارشد بسیار پایین است.

✔️ چه کسی درخصوص تعویق آزمون کارشناسی ارشد تصمیم خواهد گرفت؟

گفته شده که ستاد ملی کرونا باید در خصوص زمان کنکور ارشد تصمیم گیری کند. اما ظاهرا در پی اعتراض داوطلبان، مجلس شورای اسلامی نیز به موضوع ورود کرده است.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۳۴۲ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
داوطلب
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۷:۲۰ ب٫ظ

بچه های دکتری لطفا فردا صبح نرید سایت سنجش کارت ورود به جلسه تون رو بگیرید. اینطوری شاید فکر کنن شرکت کننده زیاد هستش. هر کسی هم که میخواد شرکت کنه لطفا نگه داره روز چهارشنبه یا عصر سه شنبه بگیره کارتش رو.ممنکن

*
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۸:۲۴ ق٫ظ

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: در جلسه شب گذشته مسئولان درباره برگزاری آزمون تصمیم‌گیری نشد.
فاطمه زرین آمیزی در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره جلسه مشترک وزرای بهداشت و علوم برای تعویق آزمون‌های سراسری اظهار کرد:‌ در جلسه شب گذشته تصمیم نهایی گرفته نشد و مقرر شد که امروز وزیر بهداشت با رئیس جمهوری جلسه‌ای داشته باشند تا در این زمینه تصمیم‌گیری کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: نتیجه نهایی تا ظهر امروز مشخص می‌شود.

براساس تصمیم قبلی ستاد ملی مقابله با کرونا تاریخ آزمون‌های سراسری مشخص شده و آزمون دوره دکتری به عنوان اولین آزمون سراسری در دوران کرونا قرار است روز ۲۶ تیرماه با حضور بیش از ۱۷۷ هزار داوطلب برگزار شود.

سازمان سنجش آموزش کشور تمهیدات بهداشتی از جمله فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و دستکش را در این آزمون اجباری کرده است.

انتهای پیام/۴۰۴۰/

م
تیر ۲۰, ۱۳۹۹ ۱:۲۱ ق٫ظ

سلام به داوطلبین و مسئولین محترم درسته که باید تکلیف مشخص بشه اما شما مسولین و داوطلبینی که موافق کنکوری مسوولیت سلامت ما رو میدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یک سال دارم درس میخونم اما واقعا نگرانم هم هستم اصلا هیچ کنکور رو نگیرند درعوص هر داوطلب در دکتری و ارشد که رشته شوند معلومه فقط شهرشونه که امکانی فراهم بشه هرکه تو شهرش باشن رشته های مورد علاقه و معدل برن و بعد ترم اول یا دوم یک کنکور یا چیزی شبیه بگیرید بچه های نمره کمتر بیارن رشته شو عوض کننن چیزی شبیه پیام نور والله سخت نگیرید

صادق زاده
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۴:۲۵ ب٫ظ

سلام دوستان باور کنید الان حتی اگر دانشجوها سر جلسه هم بیان بازم وضعیت روانی و استرس خیلی بدتر از فروردین ماهِ و داره بیشتر هم میشه. از طرفی وزیر علوم گفته ۳ ساعته کنکور بدید آخه چنین چیزی با اون ماسک و گرما چطور ممکنه؟ هیچ چیزی از جان انسان مهمتر و عزیزتر نیست…

رها
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۳:۵۷ ب٫ظ

سلام. تعویق مجدد کنکورهای ارشد و دکترا ۹۹ رو برای آخرین بار از ستاد کرونا و آقای دکتر نمکی و مجلس و وزارت علوم خواستاریم. امروز ۲۲۱ نفر فوتی بی سابقه و بیشتر استان ها در وضعیت قرمز بوده. اوضاع بحرانی هست. لطفا اقدام کنید. یک ماه دیرتر هیچ آسیب و هیچ حقی ضایع نمیشه و بهای یک عمر سالم بودن رو در نتیجه خواهد داشت. با تشکر

علی
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۳ ب٫ظ

با سلام. اینجور که پیداست شاید کنکور ارشد و سراسری به علت تعداد زیاد شرکت کنندگان به تعویق بیفته. فقط باید نظر ستاد کرونا را جلب کرد. انشالله آقای دکتر نمکی صدای اعتراض داوطلبان رو بشنوند.

امیرعلی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۶ ب٫ظ

نکردی

zahra
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۶ ب٫ظ

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برای کنکور کارشناسی ارشد و سراسری قرار بر این شد که نظر ستاد ملی کرونا هم اخذ شود و اگر نظر ستاد ملی کرونا بر این بود که به تعویق بیفتد، ما هم در مجلس همین را دنبال خواهیم کرد اما اگر هم ستاد ملی کرونا نظر دیگری داشت با نظر آن را جلو خواهیم رفت.

وی بیان کرد:‌ در مجموع قرار بر این شد که طبق نظر ستاد ملی کرونا به عنوان مرجعی -که نظر می‌دهد کنکور خطرناک است یا خیر- پیش برویم.

محمد
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  zahra

حرف حق رو زدی

نازنین
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۳:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  zahra

آخه کی بعد از این همه تعویق درس نخونده خب اگه آماده نیست سر جلسه نمیاد چرا شما فکر میکنید فقط خودتون درس خونید وخودتون خوندیدمن انقدر خوندم که حالم از درس به هم میخوره باور کن آرزومه وضعیت خوب باشه کنکور بدم دیگه از خونه موندن واسترس مردم ولی وضعیت بده یه عده رعایت نمیکنن کشور ما پیشرفته ومسئولین ما دلسوز نیست که پروتکل های بهداشتی ورعایت کنن برای ماها یعنی واقعا فهمیدنش انقدر سخته

مهدی
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۸:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  zahra

واقعا درسته گرفتن آزمون در پاییز و زمستان صدبرابر وضعیت را بدتر خواهد کرد
بچه های دکتری امتحان دادن
بچه های ارشد و سراسری هم تشریف ببرن امتحان بدن

zahra
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۰۱ ب٫ظ

مسئولین امضا کنن که مسئولیت جون ما رو میپذیرن

هانیه
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  zahra

جون ما کمترین اهمیتی براشون نداره
جاشونم بازتر میشه

حسن
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۵:۲۹ ب٫ظ

از مسئولین محترم تقاضا دارم که به این شایعات و بهانه های واهی عده ای از داوطلبین که در اصل خودشان آمادگی آزمون را ندارند توجه نکنند و طبق برنامه تمامی آزمونها را برگزار کنند البته با رعایت دقیق تمامی پروتکل های بهداشتی و تعیین فاصله های ایمنی و اجتماعی الان باز وضعیت بهتر است مطابق گزارش ها و آمارها بطور حتم در فصل پاییز و زمستان وضعیت بدتری پیش رو هست ، والله دیگه خسته شدیم از این بلاتکلیفی ها یکبار کنکور بدیم تموم بشه بره دیگه ،،،، خیلی از کسانی که الان میگن بعلت کرونا آزمون نگیرید در تمامی جشن ها ، میهمانی ها ، تولدها ، گردهمایی های مختلف ، کوهنوردی های صبح جمعه و غیره حضور دارند و عین خیالشان نیست الان فقطبهانه کرونا را دارند چون درس نخوانده و از اصل موضوع که کنکور است وحشت دارند نه از کرونا ،،، این عده از دوستان میتوانند سال دیگه در آزمون شرکت کنند و انشاا… موفق بشن .

zahra
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۵:۲۴ ب٫ظ

بابا خبر دادن تعویق در کار نیست

سهراب
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۴:۱۸ ب٫ظ

درحال تماس هستن

Tar
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۵۳ ب٫ظ

ایهاوندی پ چی شد ؟

محمد
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۱۱ ب٫ظ

برای سراسری توی سایت سازمان سنجش بخش سراسری فقط هست نه دکترا نه ارشد

حسن
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۵:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

بنده به شما حقی میدم ولی شما هم به ما حق بدهید خوب مسئولین به اعطای ارفاق به شما میتوانند سال دیگه از شماها کنکور بگیرند چی میشه مگه ، اگه ما امسال کنکور بدیم و شما دوستان سال دیگه مشکلی پیش میاد ؟ تون پارسال بود که بخاطر سیل و حوادث طبیعی پدر ما رو درآوردن این هم امسال بازی کرونا که بخوان کنکور نگیرن حالا ببینیم سال دیگه چی میخواد بیاد ۀۀۀۀ ضمنا” اگر شما خودخواه نیستید از خود گذشتگی کنید و بگویید از مناطق شما کنکور نگیرن … یا کنکور امسال را دلبخواهی کنن نه اینکه خشک و تر همه با هم بسوزند و کل صورت مسئله برگزاری کنکور را حذف کنند که اینکار نه منطقی است نه انسانی و نه …

niloofar Ihavandi
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۷ ب٫ظ

چه خبره؟؟؟ این خبرا از کجا میاد؟؟؟ تا ساعت ٩-١٠ بحث کنکور هنوز شروع نشده بود اینطور که شنیدیم من الان هم با خبرنگار سیاسی فارس هم خبرنگار YJC صحب کردم اولی گفت:((( باید تا عصر صبر کنید و این اخبار صحت نداره ))) دومی گفتن:((( اولین خبر به دست ما میرسه و من ارسال میکنم برای شما این اخبار فیک هست و برای بازدید بیشتره))).حتی خبرنگار YJC وقتی ازشون پرسیدم که شنیدم هنوز بحث کنکور شروع نشده گفتن :((( بله مباحث خیلی زیاده حتی ممکنه امروز صحبتی نشه)))
در نهایت دوستان من نمیدونم تعویق اتفاق میوفته یا نه و هیییییچ نظری ندارم اما تا خبر رسمی نیومده باور نکنید ولو اینکه همین خبر فیک خیلی اتفاقی بعد از ظهر درست از اب دربیاد.دیگه خودتون میدونید..

سحر
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۴ ب٫ظ

سلام جلسه امروز چی شددد؟کسی میدونه

hani anvari
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

متاسفم ک باید کفن خودمونو بپوشیم و بریم سر جلسه

به تار
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

سر حرفت باش لطفاااا

حسن
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۴ ب٫ظ

از مسئولین محترم تقاضا داریم تا قبل از فرا رسیدن پائیز و زمستان که احتمال افزایش شیوع کرونا وجود دارد در همین تاریخ های اعلام شده آزمونها را برگزار کنند تا تکلیف داوطلبین معلوم شود و هر شخصی برای ادامه کار و زندگی خود بعد از آزمون تصمیم بگیرد اگر قبول شد برود دانشگاه اگر نشد برود دنبال کار و زندگی و سربازی و غیره ضمن اینکه بعد از برگزاری کنکور حالا برای شروع کلاسها سر فرصت و منطق میشود تصمیم گیری کرد کنکور همش یه روز و چهار ساعت است وانشاءا… با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و فاصله ایمنی هیچ اتفاقی نمیفتد الان کسانی هستند که یا از درس عقب هستند و یا به هر دلیل و نفع شخصی و سیاسی به دنبال عقب انداختن بی مورد کنکور هستند که اصلا صلاح نیست امیدوارم که آقایان مسئولین درست تصمیم گیری کنند و دیگر بیشتر از این این کنکور لعنتی را عقب نیندازند

حسن
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۷ ب٫ظ

احسنت آفرین انشاءا… موفق باشید

Shao
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۶ ب٫ظ

جلسه غیرعلنی و پشت درهای بسته و بدون خبرنگار، درضمن جلسه تا ساعت ۱۶ برقراره طبق خبرگزاری خانه ملت، این چیزی که شما گفتی رو تو سایت ایکانا ندیدم.

حسن
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۶ ب٫ظ

ای بابا مگه با به تعویق انداختن کنکور ارزش آدم زیاد میشه باید بگید کنکور برگزار بشه ولی با انجام دقیق پروتکل های بهداشتی

کنکوری
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۵ ب٫ظ

خانم ایهاوندی درسته که با تعویق موافقت نشد؟؟؟

ارشدی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۳ ب٫ظ

نیلوفر ایهاوندی کجااااااایی عزیزم؟؟؟؟!!!!! چی شد جلسه مجلس؟؟؟؟تعویق افتاد انشاالله؟؟؟؟؟

رمض هستم...قربانی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  ارشدی

کردیم

حسن
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  ارشدی

دفن ۷۰ کرونایی در بهشت زهرا ، خوب پس بقیه دفنی ها چه علتی داشته ؟ اگر به آمار تصادفات نگاه کنید مسلما” خواهید دید که بالاترین آمار کشته ها در ایران بخصوص ایام تعطیلات تصادفات بوده است و این دلیلی بر عدم برگزاری کنکور نمیشود اگر درست رانندگی کنید تصادف نمیکنید و نخواهید مرد حالا اگر پروتکل های بهداشتی را دقیق رعایت کنید مطمئا” کرونایی نخواهید شد ، اینقدر استرس بیمورد به خودتون وارد نکنید انشاءا… که سلامت و در این آزمون موفق خواهید شد

کنکوری
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۲ ب٫ظ

واقعا به همین راحتی؟؟؟

فائزه
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۷ ق٫ظ

پس چرا خبرشو پخش نمیکنن

Tar
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۸ ق٫ظ

عرض نکردم فقط جلسه مجلس واسه سختگیری بیشتر هست؟ حضور کارشناسان بهداشتی در ازمون ! بازم حرفم درست بود و اما بقیه چی که هر روز دم از صحبت با یک مسئول میزدن ؟
خداحافظ دیگه تا کنکور ما رفتیم خخخ .

حسام
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۳ ق٫ظ

در حالی که کنکور سراسری چین موسوم به «گائوکائو» امروز و فردا برابر با ۷ و ۸ جولای /سه شنبه و چهارشنبه/ برگزار می شود برای حدود هر ۱۵ شرکت کننده اتاقی تدارک دیده شده و میزها به فاصله دو متر از یکدیگر پیده شده اند هر مدرسه و مرکز امتحانی نیز موظف است چند اتاق پشتیبانی در نظر بگیرد تا در موارد اضطراری از آنها استفاده شود.

در بدو ورود به جلسه امتحان، دانش آموزان تب سنجی و ضدعفونی می شوند و از اتاقک های مخصوص بهداشتی عبور می کنند در تمام طول مدت امتحان همه ماسک بر صورت دارند و فاصله گذاری هم رعایت می شود.

A
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۶ ق٫ظ

سلام بچه ها جلسه امروزه؟ یا فردا؟؟
بعد حدودا چ ساعتی خبرش منتشر میشه؟؟

hani anvari
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۳ ق٫ظ

با سلام
متاسفانه با توجه به خبری که خبرنگار مجلس خبری همین الان به بنده داد
تصمیم بر این شد که حوزه ها بیشتر و قوانین سخت گیرانه تری برای کنکور اعمال شود و کنکور های سراسری به قوت خود در موعد مقرر برگزار میشوند
همچنین دکتر نادی اعلام کردند این نظر طبق مشورت با ستاد ملی کروناست و تعویق به صلاح سساست های دولت نیز نبود

واقعا متاسفم برای خودم که اصلا ارزشی برای کسی نداریم

محمد
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  hani anvari

تا زمانی که معافیت تحصیلی داری دست تو بقیش دست نظام وظیفه هستش

سهراب
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۷ ق٫ظ

بمعنی این است که خواستی شرکت کن نخواستی شرکت نکن دوست من.
از خرداد تا همین روز اگه رعایت میکردن ک اینجور اوضاع نمیریخت بهم.
هر هر میخندیدن کرونا رو ب شوخی گرفته بودن همه و ماسک نمیزدن
مگه ما مسئول رعایت نکردن مردمیم؟؟ چنبار کنار اومدیم با رعایت نکردنشون….دیگه لازم نیست که هی بخوایم از زندگیمون بزنیمو درسای تکراری رو مرور کنیم.

شما درس خون هستی. من انقدر تنبلم ک نگو.

این که بخوایم تو ازمون ینفرم مبتلا نشه الکیه ولی همه ماسک بزنن با فاصله دو متری احتمال گرفتن زیر ۱.۵
چنبار بگم اینووووو!!!
و اینکه
آزمووون اختیاره.

کتایون
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  سهراب

نگران نباش تا تکلیف کنکور مشخص بشه شما فرصت داری

ahmadi
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۶ ق٫ظ

🔻دفن ۷۰ قربانی کرونا روزگذشته در بهشت زهرا تهران

🗣رییس شورای شهر تهران:

🔸روز گذشته ۷۰ فوتی ناشی از ویروس کرونا در بهشت زهرا دفن شدند.

🔸متاسفانه این آمارها رشد کرده است چرا که این عدد تا دفن روزانه ۱۹ نفر نیز رسیده بود، اما روز گذشته به ۷۰ نفر افزایش یافت.

#تفکر_کنید

ahmadi
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  ahmadi

با سلام
معاون نیروی انسانی نیروهای مسلح در اخرین اظهر نظرشون فرمودن اگر کنکوری لغو یا تعویق صورت بگیره معافیت های تحصیلی هم تمدید میشه تا حقی از کسی ضایع نشه

رمض هستم...قربانی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۲ ق٫ظ

بابا بذارین این ماراتن مزخرف تموم شه
من ک تو بدترین شرایطم باشه شرکت میکنم
شما هم بدین دعاتون کنیم :)

علی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۴۳ ق٫ظ

یعنی چی شرکت در آزمون ها اختیاریه؟ چقدر به خودتون فکر میکنید آخه؟ دیروز تو بیمارستان مسیح دانشوری یه تخت خالی نبود.. بگو یک تخت! شما باید میرفتی تو پارکینگ میشستی بهت اکسیژن وصل میکردن. خجالت بکشید.
الان احتمالا منم شدم اون تنبل درسنخونی که دنبال تعویقه؟ واقعا متاسفم. اختیاریه؟ شما میری. میگیری و من بدبخت میشم. باید برای شما هم ما بدبختی بکشیم؟

مری
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  علی

کی انداختن؟

فرحناز
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  مری

دو سه روز قبل مجلس با وزیر آموزش پرورش جلسه داشتن،،، کنکور کارشناسی تعویق نشد

niloofar Ihavandi
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  فرحناز

فرحناز جان تا کنکور کارشناسی خیلی مونده از الان تصمیم نمیگیرن چون شاید تا اون تاریخ کنترل بشه.اولویت الان دکتر و ارشد هست

F
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  علی

ازمون وکاااالت؟۲۰تیر!!!
فکرکنم اشتباه میکنیدحتمایه ازمون دیگه بوده!
وکالت اذرماه هستش

محمد
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۵:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  علی

سازمان سنجش لغو‌نکرده توی سایتش نیست پس الکی جو نده

محمد
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۰۷ ق٫ظ

عدم تعویق کنکور ارشد و برگزاری با رعایت موارد بهداشتی – https://www.farsnews.ir/my/c/25928

zahra
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۲۲ ق٫ظ

برادر من موضوع تنها نیومدن یه عده به قول شما ترسو نیست.موضوع مهمتر اینه که اگه برگزار بشه یه پیک عجیب و غریب ابتلا رخ میده و کشور رو واقعا فلج میکنه.عروسی و اینجور مراسما نهایت ۴۰۰ -۵۰۰ تا مهمون داشته باشه ولی کنکور نزدیک به ۷۰۰هزار نفر شرکت کننده داره که اگه خدای نکردده یک دهمشم بگیرن و باتوجه به اینکه هر یک نفر ۱۰۰ نفر رو مبتلا میکنه توانی حساب کنی بالای یک میلیون نفر رو مبتلا میکنن و با توجه به تعداد بالای مرگ و میر روزانه کرونا این موضوع به کشتار جمعی و فاجعه تبدیل میشه و نه تنها شما که خیلی های دیگه حنتی سال دیگه هم نمیتونن دانشگاه برن.کسب وکارها تعطیل میشه و دود خودخواهی یه عده کنکوری تو چشم تمام خانواده ها میره…یکم فکر کنید توروخدا

حسن
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  zahra

برگزاری کنکور منجربه افزایش کرونا میشه ولی در میهمانی ها ، عروسی ها ، عزاداری ها ، پارکها ، کوهنوردی ها و هزاران جای دیگه افزایش کرونا نیست ، نه بابا یه عده تنبل درس نخونده بلاتکلیف فقط دنبال این هستند که شلوغ کاری کنند و الکی بخاطر ترس از قبول نشدن آزمونها را عقب بیندازند ، اینجاست که واقعآ باید مسئولین با دید باز و محکم تصمیم در برگزاری آزمون و صد البته با رعایت دقیق و سفت و سخت پروتکل های بهداشتی این آزمونها رو برگزار کنند انشاء… که هیچ اتفاقی نمیفته

Tar
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۰۶ ق٫ظ

شرکت در تمامی ازمون های سنجش اختیاری هست !
موفق باشید

یاس
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  Tar

سلام دوست عزیزم ما داریم مرور میکنیم که ضرر کنیم در هر صورت و سوال شخصیم از خودم همیشه این است که اگر امروزدرس نخونی میخوای چیکار کنی…و این اخبارم اتفاقا تو تایمای خالی مث شب میبینیم….زندگی جاریه هرروز کاریو بکن که دوست داری.

محمد
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۰۱ ق٫ظ

شمایی که هی میگی تعویق برو تاریخ اتمام معافیت تحصیلیت رو ببین سرباز نشده باشی در غیر دانشگاه هم بری نمیتونی ادامه بدی فقط ی صندلی رو الکی گرفتی

Yasin
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۴۸ ق٫ظ

والا ماهم بدمون نمیاد اگه کنکور به تعویق بیوفته ، ولی به شرطی که نظام وظیفه با داوطلب ها راه بیاد. عزیزانی که از منطق حرف میزنید یکم به مشکلات بقیه هم فکر کنید.

فرحناز
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  Yasin

ترجیح میدم بحث نکنم با این حجم از منطق

داوطلب کنکور ارشد
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  فرحناز

متاسفاته آقا مصطفی جان این بنده خدا تصمیم گیرنده و نیست و افرادی که میگن تعداد سوالات کنکور کم بشه یا شب برگذارشه و ازین جور حرفا. اونا فردا تصمیم گیرندن. البته شاید فردا اینایی که ما دیدیم تا دقیق ۹۰ صبر میکنن

سهراب
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  Yasin

دقیقا درسته

حسن
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  Yasin

هیچ اتفاقی نمیفته انشاءا… ماسک بزنید دستکش داسته باشید فاصله های ایمنی را رعایت کنید هیچ اتفاقی نمیفته

mohammad75
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۲۴ ق٫ظ

بچه ها ازمون وکالت که جمعه ٢٠ تیر بوده اطلاعیه لغوش اومده

مصطفی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۱۶ ق٫ظ

افرادی که توصیه‌ها را رعایت نکردند در بحران افرادی که توصیه ها را جدی نگرفتند در بحران کنونی مسئولند مدیر بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری ادامه داد: همانگونه که مشاهده می‌شود و آمارها نیز نشان می‌دهد با اوج بیماری کرونا در بسیاری از مناطق کشور و طبق اعلام وزارت بهداشت در ۱۴ استان روبرو هستیم که تهران نیز جزو آن‌هاست. البته این وضعیت قابل پیش‌بینی بود و خود بنده از ۵ خرداد مکرراً هشدار دادم که مسافرت‌های بی رویه و شرکت در مراسمات و تجمعات منجر می‌شود که کرونا از کنترل ایجاد شده، خارج شود و متاسفانه این اتفاق افتاد و همه کسانی که این توصیه‌ها را جدی نگرفته و رعایت نکردند، امروز باید خود را مسئول بدانند. این متخصص عفونی با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی باید مسئولین و هر ارگان و سازمان و فردی که مسئولیتی در این کشور دارد از حالت منفعلانه خارج شود، اظهار کرد: در حال حاضر متاسفانه سیستم در مقابل این اتفاقات منفعل بوده و واکنش سریع نداریم. همین مسئله باعث بروز بحران کنونی شده، به گونه‌ای که حداقل در شهر تهران تخت خالی برای بستری بیمار کرونایی وجود ندارد و همین الان بیماران زیادی در نوبت بستری در بیمارستان هستند، وضعیتی که… ادامه نظر»

مصطفی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۱۳ ق٫ظ

برگزاری حضوری کنکور منجر به انتقال شدید بیماری می‌شود
مدیر بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری با انتقاد از شرایط برگزاری امتحانات و بخصوص کنکور سراسری ، گفت: به عنوان نمونه با برگزاری حضوری کنکور تجمعات چند صدهزار نفری ایجاد می شود که این مسئله باعث انتقال شدید بیماری خواهد شد که بسیار خطرناک خواهد بود.
وی رعایت فاصله فیزیکی در وسایل نقلیه عمومی را مساله مهم بعدی عنوان کرد و گفت: باید تمهیدات جدی برای رعایت فاصله گذاری در وسایل نقلیه عمومی مانند مترو و اتوبوس اندیشیده و اجرا شود.

دکتر طبرسی “دورکاری کارمندان” را نکته سوم دانست و ادامه داد: نباید در ادارات تجمع ایجاد شود، بسیاری از مبتلایان کنونی کارمندان هستند، چراکه در یک محیط فردی بیمار شده و سایرین را مبتلا می‌کند.

سهراب
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  مصطفی

احسنت

علی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  سهراب

چشم شما میری سربازی به جای من؟ اختیاریه تصمیم گرفتم نیام ولی چون شما گفتید. پس دو سال هم برای من برو خدمت دمت گرم

مصطفی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۱۲ ق٫ظ

وی مساله بعدی را ممنوعیت مسافرت‌های بین استانی و کنترل شدید آن عنوان کرد و گفت: در حال حاضر افراد به راحتی و بدون کنترل از یک منطقه به منطقه دیگر مسافرت کرده و باعث انتقال بیماری می‌شوند. این مساله به خصوص در مسافرت‌های هوایی بسیار با اهمیت است، چراکه در حال حاضر تعداد زیادی بیمار از شهر خود به سایر مناطق مسافرت می‌کنند و مسافران زیادی را در هواپیما و مسیر مبتلا می‌کنند، متاسفانه نکات کنترلی و بهداشتی در این رابطه رعایت نمی‌شود، ‌در حالیکه در این شرایط باید به دیگران هم فکر کنیم و تنها به فکر خود و اطرافیان خود نباشیم. چراکه در این پروسه انتقال ممکن است بیماری به فردی منتقل شود که کارش به آی سی یو و شرایط خطرناک کشیده شود و مطمئنا هیچ کس راضی نیست که باعث صدمه دیگران شود، ولی ناخواسته و ندانسته با این شرایط ممکن است این مساله اتفاق بیافتد.

با متخلفان کرونا قانونا برخورد شود

مریم
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  مصطفی

چه تضمینی هست با تعویق وضع بهتر بشه؟؟تعداد مبتلاها کمتر؟؟؟؟مگه تو این سه بار شد؟؟والا هرسری تعداد بیشتر شد فقط

حسن
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

معافیت تحصیلی تمدید میشه آیا عمر شما هم تمدید میشه یک سال دیگه بشینی که آیا سال دیگه کرونا از بین میره ،، باید این کنکور انجام بشه و این حرفها و استرس های بیمورد تموم بشه انشاءا… که اتفاقی نمیفته

محمد
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

با سلام
برای کنکور سراسری اعلام کردن فقط.

hani anvari
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

اقای محترم فقط یک کلمه میگم…..
اگر در خوزستان بودی و مبتلا شدن خونوادت میدیدی
ب ما هم حق میدادی……
میخواین عکس فوتی های مجتمعمون رو ببینید
خودخواه های مجازی

رجب
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  hani anvari

تعویق میفته شک نکنید. تبریک میگم

مصطفی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۱۰ ق٫ظ

این عضو هیات علمی دانشگاه خطاب به شرکت‌های هواپیمایی، خواستار شد: شرکت‌های هواپیمایی حتما این مسئله را رعایت کنند و از ورود بیماران به هواپیما جدا جلوگیری کنند. این قضیه نیازمند یک چک و نظارت جدی است. همچنین در این رابطه باید قانونی وجود داشته باشد که با متخلفین به صورت جدی برخورد شود، به عبارت دیگر باید افراد بیمار از طریق کد ملی رهگیری شده و از ورود آنان به هواپیما جلوگیری شده و با آنها به شدت برخورد شود؛ چراکه در صورت سوار شدن افراد زیادی را در معرض آلودگی قرار می‌دهند.

Setare
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی

عزیز من چه دلیلی بالاتر از اینکه با وجود این حجم از جمعیت شرکت کننده قطعا یه عده مریض میشن و ناقل و اونا هم علاوه بر خانواده هاشون با ادمای دیگه ای در ارتباطن و این یعنی فاجعه باور کنید محاله کنکور لغو بشه و البته خودمم به شدت با لغوش مخالفم، وزیر علوم و سازمان سنجش و خیلیای دیگه تو خوابم قید شهریه و سود اوری دانشجو رو نمیزنن باور کنید, اگه اینطور بود دوباره سایت رو برای ثبت نام باز نمیکردن اصلا جون امثال ما یه شاهی براشون ارزش نداره که اگه داشت با امار روزی ۱۶۰ مبتلا به بالا نمیگفتن تحت هر شرایطی ازمون برگزار میشه وضعیت الان از اوایل شیوع کرونا بدتره حالا چی شده که جناب وزیر هیچ رقمه کوتاه نمیاد! واضحه منافع مالی…خلاصه که خودمون به فکر خودمون باشیم که هیچ کسی هوامونو نداره تعویق لازمه حالا یک هفته یا یک ماه تا کمی از پیک و این روزای وحشتناک بگذریم قضیه نه درس نخوندن و تنبلیه نه منفعت طلبی من از ابان درس خوندم خیلیم مشتاقم ازمون رو زودتر بدم تا یکم به ارامش برسم اما نه به هر قیمتی….

محمد
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۵:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  مصطفی

ربطی‌به ازمون نداره کشورم‌تعطیل بشه باید کنکور رو بگیرن.شما و امسال میترسی نیا

مصطفی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۰۹ ق٫ظ

طبرسی که در یک پیام ویدیویی صحبت می‌کرد، با تاکید بر اینکه همین بی توجهی‌ها باعث وضعیت کنونی شده است، گفت: باید قوانینی تدوین شود تا با افرادی که در اماکن عمومی اصول بهداشتی را رعایت نکرده و از ماسک استفاده نمی‌کنند به شدت برخورد شود؛ چراکه در حال حاضر سلامت جامعه به شدت در معرض خطر قرار دارد و اگر این کنترل‌ها رعایت نشده و آمار ابتلا کم نشود از همه جهات ضربه خواهیم خورد و اولین جایی که دچار صدمه می شود سلامت مردم است. متاسفانه در حال حاضر تعداد بالایی از مردم در بیمارستان بستری هستند و خیلی‌ها در لیست انتظار برای بستری به سر می‌برند، وضعیتی که شایسته کشور ما نیست.

نسیم
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۲ ب٫ظ

غبطه میخورم به اون درصد از بچه هایی که هیچ اطلاعی از جریانات الان ندارنو بکوب دارن مرور و جمع بندی میکنن، کاش منم جزو همونا بودم😫
به نظرم باید پیگیری اخبار رو جزو موارد اعتیاد بزارن😖

سر
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  نسیم

😁😬😬😬😬

محمد
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  سر

الان سطح‌شما با خواجه نصیر و‌شریف و تهران و صنعتی اصفهان یکیه؟شاید یکی ازاد بوده معدلش ۱۹ شده یکی شریف بوده معدلش ۱۷.تکلیف چیه؟ یا یکی ناپیوسته بوده تکلیف اون چیه؟

..
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۹ ب٫ظ

خیلی از جاها تعطیل شد ایشالله تعداد کورونایی ها کم میشه و آزمون بهتر برگزار میشه و ما هم از این فشار عصبی راحت میشیم.

sh.m
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  ..

الان چطور میخوای تواوج کرونا بری کنکور تستی بدی!!!…همون موقعم برو کنکور عملی رو بده

sh.m
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  sh.m

کاملا درسته ومن تعداد رو نمیدونستم…

مینا
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۹ ب٫ظ

به نظرم برای کنکور ارشد امسال میشه از طریق شرط معدل دانشجو جذب بشه. اینجوری هم از کرونا در امان میمونیم هم دانشگاه ها بدون دانشجو نمیمونن

فرحناز
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۰ ب٫ظ

قابل توجه دوستان

Angel
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  فرحناز

من دخترم ،منطقا کنکور نباید لغو بشه چون علاوه بر نیاز دانشگاهها داوطلبان زیادی در هر باری که تعویق صورت گرفت ثبت نام کردند ،و در مورد تعویق این تعویق که مطلقا نباید اواسط و یا اواخر پاییز باشه حتی اگه اواخر شهریور هم باشه یا هفته اول مهر حداقل مزیتی که نسبتا به الان داره عدم نیاز به وسایل سرمایشی که تاثیر زیادی در انتقال ویروس دارند میباشد و اینکه احتمال ساخت واکسن تا پاییز هم وجود داره

ریحانه
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۲ ب٫ظ

بچه ها الان شبکه خبر زیرنویس کرد دکتری۲۶ تیر و ارشد دو و سه مرداد برگزار میشه

فرحناز
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۳ ب٫ظ

دوستان بنظرتون فردا وزیر علوم هم مثل وزیر آموزش و پرورش کمیسیون رو متقاعد به برگزاری میکنه؟!؟! نمی دونم چرا نگرانم… آخه دو روز قبل وزیر. آموزش پرورش حرفش رو کرسی نشوند و آزمون سراسری برگزار میشه و مجلس هم کوتاه اومد

Angel
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  فرحناز

گرگان عزیزم

علی
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۲۹ ب٫ظ

سلام
ازبین تمام کامنت هایی که خوندم ، کامنت خانومی به اسم نازنین خیلی منظقی تر از همه کامنتا بود.
منم مثه ایشون مخالف تعویق هستم اما با توجه به روند افزایشی کرونا ، اینو میپذیرم که تنها به مدتی که از پیک موج دوم رد بشیم تعویق بیوفته .
نهااااااااایتش تا ۳۰ مرداد باید آزمونو بگیرن و با توجه به محدودیت هایی که قرار بزارن فکر میکنم تا ۳۰ مرداد حداقلش اینه که از پیک گذشتیم و روزی ۱۷۰ نفر کشته نمیدیم.
اینجوری کسایی که مشکل ترس از کرونارو دارن رفع میشه و مئت زیادی هم تعویق نمیوفته که خستگی کننده باشد.

ریحانه
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  علی

دم بچه های دانشکده حقوق گرم😂

Shao
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  ریحانه

نظام وظیفه گفت دیگه، اگر تعویق بخوره معافیتا هم تغییر میکنه

مصطفی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  Shao

بله متاسفانه. ولی به نظرم حرف درست رو باید از ایشون شنید چون خودشون تو مرکز کرونا هستن و میدونن چه خبره. ایشون هیچوقت حرف الکی نمیزنن. حتما یه چیزی میدونن که انقد تند حرف زدن.
#با متخلفین کرونا باید برخورد قاونی شود

ریحانه
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  مصطفی

یعنی تعویق نمیفته ؟؟؟ من از سراسری خبر ندارم در مورد کنکور سراسری (کارشناسی) چی گفتن؟

Narsis
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۲۹ ب٫ظ

خانم زرین آمیزی بااین صحبتشون اعتراف کردن که ازاول میدونستن کلا امسال امکان بازگشایی دانشگاها وجود نداره و تنها برای اینکه دانشگاههای آزاد وهزینه بگیرها درآمدشون مشکل پیدا نکنه قصد برگزاری کنکور داشتن.واین یعنی هیچی شمردن زندگی و جون دانشجو و صرفا کمک کردن به هم کیسه ها….شرم آوره،براچی باید کنکور باشه درحالیکه کلاسی نمیتونه باشه؟ گیرم قبول شدیم کی هزینه اینترنت ما رو تقبل میکنه؟ بعد اصلا این کلاس کیفیتی هم داره؟ چجوری میخوان استعداد درخشانا رو تشخیص بدن؟ با تقلب و امتحان مجازی؟ چجوری بچها مقاله های دوره ارشد ک انقدر مهمه بنویسن و بااساتیدی که تو دوره ی سلامت اصلا به دانشجو وکار علمیش محل نمیذاشتن ارتباط بگیرن؟ والا عقل میگه تازمانی ک دانشگاه بازگشایی نشه و همه چی ب حالت عادیش برنگرده اصلا برگزاری کنکور اشتباهه.من به شخصه دوساله خوندم و استرس کشیدم.ولی واقعا اینجور ارشد قبول شدن اصلا ب دردم نمیخوره.

ریحانه
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  Narsis

چی بگم که هم غصه ارشد رو دارم هم کانون وکلا 😭😭😭

sh.m
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  Narsis

اخه نیلوفرجان بچه های وکلا تعدادشون فکر نکنم به اندازه داوطلب های ارشد و یاکنکورسراسری باشه!واس همین میگن جمعیتشون کمه و برگزاری ازمون راحت تره…
دقیق نمیدونم تعداد داوطلبای وکلا چندتاس ولی احتمالا علتش همونه…

فرحناز
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  Narsis

بله نیلوفر جان،،، درسته،، آزمون مرکز مشاوران قوه قضائیه اعلام شده ۲ مهر ماه برگزار میشه و آزمون کانون وکلا ۲۸ آذر ماه و قضاوت فک کنم هنوز اعلام نشده اما عموما مهر یا آبان هست کنکورش

یاس
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  Narsis

خستم نیلوفر دیگه بریدم خیلی اوضا خیطه ///خعلی اوضا خیطه

انتی کرونا
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  Narsis

سخترین ازمون کاری و حرفه ای، ازمون محاسبات نظام مهندسی است که مهرماه برگزار میشه…..

..
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  Narsis

خواهر گرانقدر اونا زمانشون تقریبا همین بوده ارشد و سراسری رو که نمیشه پاییز گرفت، همین شما ها اون موقع میاید میگید چون کنکور وکلا و قضاوت و … الان برگزار میشه پس بهتره ارشد رو بزاریم واسه‌ی فروردین…

۱۲۳
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  Narsis

خب چون اونا اون موقع برگزار می کنند دلیل به اینه که در اون زمان کرونا نخواهد بود؟

مریم
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۲۲ ب٫ظ

اونایی که میگن لغو که اصلا حرف نزنن اونایی که میگن تعویق میشه زمان مناسب مدنظرشون با دلیل منطقی بگن شاید ما مخالفای تعویق قانع شدیم

رضا سوسنگرد
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۱۴ ب٫ظ

🎥 افزایش نگران کننده آمار #کرونا در تهران

دکتر زالی، فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران:
🔹در ۲۴ ساعت گذشته ۵۳۴ بیمار جدید در بخش های عادی و ۸۹ بیمار هم در بخش مراقبت های ویژه در بیمارستان های تهران بستری شده اند.

Nasim jan
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۵۴ ب٫ظ

سوال تاریخ سالهای آینده:
چرا و به چه دلیل اخرین کنکور قرن ۱۳۰۰ برگزار نشد؟
جواب: نارضایتی درباریان و بی کفایتی خلفا😂😂😜😜

سحر
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۴۵ ب٫ظ

اگ تعویق بیفته تکلیف ما که ازمون عملی هم یک ماه بعد از کنکور تستی داریم چی میشه؟؟؟مگه میشه تو اوج کرونا و انفولانزا بریم تهران برا ازمون عملیمون

Angel
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۰۶ ب٫ظ

سلام دوستان من اولین باره که اینجا کامنت میذارم میخواستم بدونید اگه هرکدوم از شماهایی که مخالف تعویق کنکور هستید یک ساله که دارید میخونید من دو سال که دارم میخونم پس از همه ی شماها خسته ترم اما چیزی که به من انگیزه میده رسیدن به هدفمه که طبعا باید زنده و سالم باشم تا به هدفم برسم پس تعویق کنکور برای کسی که واقعا هدف بزرگی از کنکور دادن داشته باشه مانع محسوب نمیشه و همچنان با قدرت به مسیرش ادامه میده اما اگه کسی نتیجه کنکور واسش مهم نباشه و بخواد زودتر تموم شه که به قولی به زندگیش برسه طبعا با تعویق مخالفت میکنه پس صبور باشید و از مسیر لذت ببرید در ضمن امروز با نماینده شهرمون صحبت کردم ایشون گفتند که موافقتشون رو با تعویق کنکور در جلسه مطرح میکنند لطفا شما هم با نمایندگانتون صحبت کنید موفق باشید

حلماسادات
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  Angel

اقای محترم
داداش من رتبه ۲۸ کنکور سراسری بود
بعدش رفت سربازی سرباز که بود ارشد داد
و دوباره رفت سربازی و تا وقتی نتیجه هاش اومد که مشخص شد قبول شده دانشگاه
سربازیش تعویق افتاد و بعد ارشد ماه هلی باقی موندش رو رفت
شما واقعا سرباز بودین؟؟؟؟؟؟

Abolfaxl
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  حلماسادات

عزیزم من نگفتم باهوشم یانه..
ولی خدمتتون عرض کنم ک سال قبل کنکور مهندسی شیمی ۳۵۹ آوردم و بخاطر اینکه سرباز بودم نتونستم برم هرکسی برای خودش باهوشه..
و محترم دوبار برا تعویق کوتاه اومدیم این بار نمیتونیم باتعویقش ب خودمون و شماها ظلمی بشه… تمام

Abolfaxl
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  حلماسادات

خب شما ک می‌ترسی تو جلسه کنکور کرونا بگیرین نیاین کنکور برا کنکور سال بعد از الان آماده باشین
ماها ک ریسکشو ب گردن میگیریم و میریم
شما همین فرمون ادامه بده☺️

مصطفی
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۳۹ ب٫ظ

در جواب دوستی که میگن ما ریسکشو پذیرفتیم و میریم سر جلسه باید بگم که موضوع مهم اصلا تو نیستی. شما ممکنه ناقل باشی و بقیه رو مریض کنی. یا نه ناقل برگردی خونه وبقیه رو مریض کنی. متاسفانه ما همش فک میکنیم مرگ مال همسایس. مسئله مهم اینه که بعد آزمون چند نفر مریض میشن و آیا کادر درمان جوابگو هست؟ بیمارستانا جوابگو هستن؟

niloofar Ihavandi
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۱۸ ب٫ظ

این اس ام اس یکی از دوستان به منه:
(((سلاام عزیزدلمم.نیلوفرجانم یه نکته خیلیا میگن پاییززمان مناسبی برای برگزاری نیست !
درحالیکه ازمون مرکز وکلای قوه قضاییه مهر ماه،ازمون قضاوت هم مهریاابان،ازمون کانون وکلای دادگستری هم قراره اذرماه برگزار بشه.
تازه طبق گفته خودشون سخت ترین ازمون ملی ایران ازمون کانون وکلای دادگستریه وداوطلبا از دویایک سال قبل براش فشرده مطالعه می کنند!کانون وکلا هم هفته پیش اطلاعیه داد که اذرماه حتمابرگزار میشه وداوطلباالان یک ساله دارن سخت براش مطالعه وتلاش میکنن وحدود ۶ماه دیگه ام بهش مونده!)))

محمد
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

یعنی خیالمون راحت باشه خانوم تار؟

کنکوری
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

من عاشق نشونی دادنت شدم 😂😂خب کامل میگفتی فامیلشون رو 😂😂

ناشناس
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  کنکوری

آقای محمدی که معلوم نیست فازت چیه، اگه مشکل سربازی هست که پیگیر اون باش نه عدم تعویق، بعدم شما خودت رو به در و دیوار می‌زدی که تعویق بیوفته من سربازی دارم و فلان، تعقیب افتاد و شما هنوز اینجایی. بهونه‌های بیخود نیار.

niloofar Ihavandi
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

اها اها فهمیدم.ایشون یه حرکتی زد که ما کاملا فهمیدیم قضیه ورودشون چی بود!ادم به هیچکس نمیتونه اعتماد کنه

Tar
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

نیازی به امضا نداریم وقتی کنکور برگزار میشه ، این شما هستین که نیاز دارید و از ۷۰۰ هزار داوطلب فقط ۱۰ هزارتا جمع کردید ، خندتون نمیگیره ؟

به تار
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

چشم

Shao
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  به تار

قرار بود که نماینده از هر دو طرف انتخاب کنه ولی هنوز خبری نیست! پس هنوز امیدی هست؟

کتایون
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

همچنان ی تنه ساز مخالف میزنی؟؟؟؟؟؟؟واقعاچقدر پررویی

ریحانه
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۰۹ ب٫ظ

بچه ها شما میتونید درس بخونید؟؟؟

محمد
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۰۰ ب٫ظ

شما سربازی رفتی.اگر مثل ما معافیت تحصیلی داشتی میفهمیدی که ما میخواییم سربازی نریم و درس بخونیم

محمد
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

سال دیگه بگیرن مگه معافیت تحصیلی داری تا مهر سال اینده؟

کتایون
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

خیر رقابت باید عادلانه باشه .ما بمونیم رتبه خوبا رو پخش کنن بین شما

دریا
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  کتایون

دقیا همینه

niloofar Ihavandi
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  دریا

خیلی عالی نوشتید..تاسف تاسف…

سهراب
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  دریا

امثال شماها و همین خانم نون-الف بودید که نذاشتین کنکور تو خرداد که شرایط خیلییییی ارومتری نسبت ب الان داشت برگزار بشه.
پس کمی صبر کنید سال بعد بدید ما “ریسکشو قبول کردیم” رعایت هم میکنیم با فاصله ۲ متری و ماسک احتمال گرفتن زیر ۱.۵.
ازموون اختیاریه

sh.m
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  سهراب

گفتم که تعداد رو نمیدونم و حدس زدم شاید به علت کم بودن داوطلب هادراون تایم برگزار میشه…
پس اشتباه حدس زدم.
ممنون که گفتید…

سهراب
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  sh.m

در جوابت (مستقیم) بهت بگم که
من خودمو قرنطینه کردم
اگه همه ماسک داشته باشن(هم ناقل هم سالم) احتمال گرفتن۱.۵ درصده.این احتمال هم موقعی مبتلات میکنه ک طرف بیاد صاف تو صورتت سرفه کنه
بعدشم که شرایط فعلا همینه، از مترو که بدتر نیست!

اگم حرفای بالا رو قبول نداری: اررررررررررررره ماها ریسکشو هر جور ک هست قبول کردیم
بزارید کنکور سال بعدو شرکت کنید

nilo0far
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  سهراب

روحشون شاد…ایشالا اتفاقات خوب آینده بتونه درد این روزهاتون رو تسکین بده…عمیقا تسلیت می گم

nilo0far
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  nilo0far

قضاوت که نبود یه سری واقعیت بود که متذکرشدم..چون هیچ دلیل نداره ادم بخواد با جونش معامله کنه…در ضمن این حقایق رو ارجاع دادم به بعضی ها اگه بیشتر توجه می کردین چون برخلاف بعضی ها متوجه تک تک کلماتی که می زنم سعی می کنم باشم و یه صفت منفی رو به کل اون مجموعه ارجاع ندم..
ضمنا اصلا هم نیازی به توضیح برای شما نمیبینم که تو این مدت چه تایمی گذاشتم و کجاها رفتم یا نرفتم چون نه لزومی داره ونه نیازی به تایید یا رد شما داره..

محمد
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  sh.m

شما در این جایگاه نیستی بخوای برای ما تصمیم بگیری.هیچ کسی در این جایگاه نیست.من خواهان کنکوریم مخالفید سال دیگه برید کنکور

..
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  دریا

امثال تو باعث شدن که به این وضع بیفتیم و الان هم میخواید ما رو به وضع بدتری برسونید…

ثریا قاسم دوست
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  ..

نسیم جونم خدا نکشتت مردم از خنده😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

فرحناز
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۲۴ ب٫ظ

دوست عزیز،،، کنکور وکالت حدود ۷۰ تا ۸۰ هزار داوطلب داره،،، من خودم سال ۹۸ وکالت تهران قبول شدم الانم دوره کارآموزی رو میگذرونم،،، در ضمن قابل توجه اون دوستانی که میگن موافقان تعویق تلاش نکرده بخاطر همین دنبال تعویق هستند،،، باید بگم منم مثل خیلی از شماها آماده کنکور ارشد هستم منتها یه سری اولویت هایی وجود داره که اولش سلامتی هست و زنده موندن

Shao
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  فرحناز

متشکر و ممنون، خدا رفتگان شما رو بیامرزه.

F
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۰۲ ب٫ظ

نه اتفاقا دوست عزیز پارسال تعدادشرکت کننده های کانون وکلاحدودصدهزارنفر بود.وتعدادشرکت کننده های مرکز وکلای قوه قضاییه هم ۱۰۷هزارنفربودفک کنم وگفتن امسال تعدادشرکت کننده ها احتمالاخیلی بیشترخواهدبود.
درضمن مجری برگزاری کانون وکلا نیزهرسال سازمان سنجش هستش!!!

ریحانه
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۴ ب٫ظ

نه بابا اگر کم بود که ما غمی نداشتیم

نسیم
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  ..

😂👌

sh.m
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  کتایون

واقعا گل گفتی سزارجان…

Abolfazl
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  sh.m

نه اصلن
من که گند زده شده به برنامه هام
تو برزخ بلاتکلیفی هستیم

فرحناز
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  sh.m

نمیشه،،، واقعا بلاتکلیف ما رو نگه داشتن

دریا
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  فرحناز
  • خودتونو کشتید شدی ۲۰۱ نفر
کتایون
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  فرحناز

واقعا خسته نشدید؟؟؟؟؟؟؟؟خجاااااالت آوره

Abolfaxl
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  کتایون

برا خانوم نیلوفر نوشتم گفتم ک قریب به ۸۰ درصد پسرا معافیتشون داره تموم میشه اگه تاخیری بخورن حتی اگه رتبه یک بیارن هم نمیتونن دانشگاه ثبت‌نام بکنن

Abolfaxl
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  Abolfaxl

هرکسی هدفی داره شاید برا درتون دوست داشت با مدرک فوق لیسانس خدمتو تموم کنه و منم دوست داشتم با مدرک لیسانس تموم کنم…
زیاد تو کار دیگرون فکر نکن.. اینکارا و کردی ک از درست عقب موندی الان بفکر تعویقی.. شب خوش😎☺️

nilo0far
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  sh.m

دارم با تمامممممم قدرت حواسم و جمع می کنم اما برام شده سخت ترین کار دنیا

Shao
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  sh.m

اصلا و ابدا، این بلاتکلیفی از ی سمت، از ی طرفم مادربزرگم فوت شده و همه چیز کلا بهم ریخته.

داوطلب کنکور ارشد
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۵۸ ب٫ظ

نامه ای به وطن عجیبه واقعا خیلی عجیب! واقعا سواله دفعه قبلی که تعویق افتاد آمار خیلی خیلی پایین تر از الان بود و به تعویق افتاد. اما الانو ببینید؟ بیش از ۱۶۰ فوتی و ۲۶۰۰ مبتلا در روز. اعلام شده بیمارستان ها دیگه جای پذیرش بیماران جدید رو ندارن. همه میدونیم بازگشایی های گسترده اخیر و رعایت نکردن خودمون باعث این افتضاح شده. حالا وزیر علوم تضمین میدهد که تحت پروتکل های بهداشتی آزمون ها انجام میشه و نگران نباشند! چطور میتوانیم به شما اعتماد کنیم؟ خانم نیلوفر ایهاوندی پیگیریشون نتایج جالبی داشت! اینکه مجلس و ستاد ملی کرونا موافق تعویق هستند. اما تعویق اتفاق نمیفتد! واقعا خنده دار است! از مجلس و ستاد کی قدرتمند تره؟ بله درسته مافیای کنکور دانشگاه آزاد و… حرف های وزیر علوم رو که میخونید مدام میگن حق داوطلبان! اما مگه جان داوطلبان خانواده هاشون و یا نزدیکانشون “حق” نیست؟ عجیبه خبری از دکتر نمکی هم نیست سری قبل میگفتند نمیزاریم جان گل های ایران زمین به خطر بیفته و ازین حرفا ولی الان هیچی. البته میشه خوشبین بود و بگیم در سکوت پیگیری میکنند. راستی واقعا علت دوم این گستردگی ویروس رو تو همین صفحه میتونید ببینید.(بی مسئولیتی و بی فکری خودمون).… ادامه نظر»

محمد
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۵۸ ب٫ظ

اینها فقط مبخوان معافیت ها تموم بشه تا تعداد کمتری دانشجو بشن

فائزه
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

نیلوفر جان ممنون بابت تمام پیگیری هاتون
امیدوارم فردا قطعی بشه و به روز دیگه ای موکول نشه واقعا

امین
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۰۰ ب٫ظ

دوست عزیز خدمت منم رفتم ۲سال تمام شده، کار همه انجام میدن. کار خاصی تا اینجا نکردی.
اینجا دقیقا برعکس مدرسه و دانشگاه. اونی کم خونده میگه کنکور عقب نیفوته چرا؟ چون اکثر بچه های درسخون کل عمرشون بپای درسخوندن گذشته تا بجای برسن. الانم میخوان تو شرایط خوب برگذار بشه تا اتفاقی براشون نیافتد. البته من جز درس خونا نیستم فقط گفتم بدونی

حلماسادات
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۱۷ ب٫ظ

ما هم دانشگاه درس خوندیم دوست عزیز
یک سری فرد بودن درس خودشونو میخوندن ولی با دلایل منطقی بچه ها همراه میشدن
یه سری همداشتیم افراد متوسط که از زمین خوردن بچه ها استفاده میگردن حتی خوشحال میشدن و حتی میگفتن جزومونو به کسی نمیدیم
شما دقیقا مصداق دومین گروهید
دلیل منطقی بیارید. شما از ترس اینکه افراد باهوش تر از شما شاید از شما جلو بزنند و میدانید که این نوع خواندن شما با کسی که قراره تعویق بخوره این ازمون و شاید در این مدت بخونه یکیه!!!!!!
عقل سلیم میگه ادم بخاطر سلامتیش حتی روزه که یه امر واجبه رو نگیره(خدا به داد ما برسه شما افراد به جایی برسید که به حق کاری برای مردم نخواهید کرد)

niloofar Ihavandi
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۳:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  حلماسادات

کمیسیون نظرشو که بسیار هم تاثیر گذار هست رو میگه نظر نهایی توسط سخنگو کمیسیون و سنجش اعلام میشه اگر مخالفت بشه با تعویق نماینده میتونه ارجاع بده به مجلس به عنوان طرح دو فوریتی برسی بشه که یکمم زمان میبره بعدش اگر رای لازم رو بیاره وزارت علوم ملزم به اجرای اون طرح میشه.اصلا صرفا بحث پاییز هم نیست حتی اگر فکر میکنن تا اخر مرداد میتونن کنترل کنن ازمون هارو به اخر مرداد یا شهریور موکول کنن

Samira
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۳:۵۰ ب٫ظ

https://www.farsnews.ir/my/c/25928
مخالفین تعویق رای بدین

Rrrr
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  Samira

شما چرا قضاوت میکنید منم مثل شما رعایت کردم که مبتلا نشدم اتفاقا هم سلامت خودم مهمه هم جامعه ام لطفا قضاوت نکنید

دریا
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۳:۴۷ ب٫ظ

من موندم اوناییکه نمیخوان تعویق بیفته چرا میان اینجا پیام میدن ووقتشونو تلف میکنن شما مگه نمیخوای چندروز دیگه امتحان بدی برو سر درس ومشقت دم به دقیقه اینجا چکار میکنی

سزار
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۳:۳۱ ب٫ظ

واقعا فکر می کنید نظرات شما در تعویق یا برگزاری کنکور تاثیر گذاره؟!مسؤلین در این مدت بیماری ثابت کردن تنها چیزی که براشون مهم نیست سلامتی جامعه است. مسائل اقتصادی مبنای تمام تصمیمات این مدتشون بوده.الان هم کنکور رو دارن از دو بعد بررسی می کنند:۱.در صورت برگزاری کنکور احتمال میدن شیوع کرونا بیشتر شه و هزینه های بیشتری به بدنه بهداشتی کشور وارد شه و مجبور بشن محدودیت ها رو بیشتر کنن که اصلا از نظر اقتصادی به نفعشون نیست۲.اگر کنکور تعویق بخوره شهریه های باد آورده ترم مهر رو از دست میدن و اینهم از نظر اقتصادی به سودشون نیست.
هزینه های تحمیل شده رو در هر دو صورت حساب کرده و هر تصمیمی(تعویق یا برگزاری) که در نهایت از نظر اقتصادی کمتر به ضررشون باشه گرفته می شه.کمپین تعویق و عدم تعویق یه بازیه ساده نباشید!

Abolfaxl
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۳:۳۱ ب٫ظ

تو دوران لیسانس ی استادی داشتیم هر وقت میخواست امتحان بگیره و دانشجو هانمیخواستن میگفت تمام کلاس باید امضاء کنه ک ب تعویق بیفته و میگف حتی یک نفر هم ناراضی باشه امتحان گرفته میشه چون اون یک نفر مثل شماست و تلاش میکنه و نباید تلاش رو نادیده گرفت..
الانم اون دوستانی ک میخوان ب تعویق بیفته اینو بدونن ک شرایطی ک شما داشتین و درس نخوندین رو همه اون شرایط داشتن ولی یه عده با این مشکلات تلاش کردن و با تعویق ویا لغو کنکور ب این اشخاص ظلم میشه..
یکیش من ک لب مرز خدمت میکردم ولی باز برا کنکور میخوندم و بعد خدمتم نصف روز رو کار می‌کنم و نصفشو درس پس این ظلمه درحق من و همنوع من ک کنکور تعویق بیفته یا لغو شه..
#نه_به_تعویق

انتی کرونا
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۳:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  Abolfaxl

بعیده اصلا داوطلب باشی

Rrrr
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  انتی کرونا

خیر اشتباه میکنین

Shao
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  Rrrr

مخلصات 😀، گفتم شاید راضی نباشه😂

ریحانه
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  Shao

خدا به داد حقوقیا برس

Angel
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  ریحانه

بله متاسفانه همینطوره اگه به هرکس به اندازه مدرکی که داره درک داشته باشه ما با همچین مشکلاتی مواجه نمیشیم

Samira
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  ریحانه

گفتی قضاوت نمیکنی اما کردی. هموطنان با جسارت من از ابتدای تاریخ همیشه خواهان تعطیلی و تعویق و دیرکرد بوده اند. این خاصیت شماس. با تفریحات و حرم گردی ها. تالارگردی ها و تعویق ها مارا به این نقطه رسانده اند و ماهمچنان صبورانه منتظر بیفکری ها وتنبلی ها نشسته ایم.

محمد
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۵:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  ریحانه

معاون رییس سازمان سنجش گفته هیچ اجباری در کنکور دادن نیست.مشکلی دارید برید ازاد بخونید وقت بقیه رو تلف میکنید

کتایون
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  انتی کرونا

دقیقااااااا

دریا
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۳:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  Abolfaxl

فقط شمانیستی که درس خوندی ماهم درخوندیم زحمت کشیدیم ومثل شما خسته شدیم ولی قرار نیست جونمونو پای اینکار بدیم ضمنا شمایی که میگی هرکی نمیخواد نیاد فکر نمیکنی اینکار ظلم به ماهایی که یکسال تلاش کردیم بعد ی عده درس نخون از موقعیت سواستفاده کنن وبا درصدای ضعیف برن دانشگاههای تاپ قبول بشن؟؟؟

دریا
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  دریا

کدوم مسائل بهداشتی؟؟؟ پرسنل بهداشتی با اونهمه دم ودستک ووسایل محافظ هرروز کلیشون مبتلا میشن وفوت میکنن بعد شما دلخوش میکنی به پروتکلهای بدرد نخور اینها؟ی پد الکی میدن نهایت دوسه قدم شاید انم صندلیهارو دورتر بچینن این پروتکل بهداشتی اقایونه . شما بایستی سرجلسه هم ماسک بزنی هم شیلد محافظ که از راه چشمی ویروس وارد بدنت نشه تازه جدیدا کشف کردن از طریق گوش هم وارد بدن میشه حالا اونوچطور جلوشو بگیری نمیدونم برفرض رعایت همه اینا صدددرصد خیالت نباید راحت باشه چون اینها تا حدودی جلوی ابتلا رو میگیرن ومکان بیمارشدنت همچنان وجودداره حالا شما بیا اصرار کن تو این شرایط ازمون برگزار بشه اینکار رسما خودکشیه اما کیه که درک کنه

ناشناس
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  Abolfaxl

دوست عزیز من به شخصه از بهمن از خونه بیرون نرفتم. بله حق با شماست. شما میتونید تو کنکور شرکت کنید و هر کسی که میترسه شرکت نکنه. من مه شخصه اگه کنکور به تعویق نیفته سر جلسه ی آزمون حاضر نمیشم و ترجیح میدم کنکور ۱۴۰۰ شرکت کنم. امااا شمایی که میگید ما ریسکشو میپذیریم همین شما و امثال شما اگه تو این ازمون مبتلا بشین پخش میشین تو سطح شهر و هزاران نفر دیگه رو مبتلا میکیند چون قطعا به خاطر سلامت جون بقیه بعد از آزمون به خاطر سایر افرارد جامعه خودتون رو ملزم نمی کنید که به مدت دو هفته تو قرنطینه بمونید!!! پس شما و امسال شما تنها در یک صورت می تونید حرف از ریسک کردن بزنید که سازمان سنجش یا وزارت علوم یا هر سازمان مسئول دیگه ای بپذیره و این امکان رو فراهم کنه که تمام حاضرین در امتحان رو به مدت ۱۴ روز قرنطینه کنه.

Hesam
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

منظورتون کیه؟؟؟؟؟

niloofar Ihavandi
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

نمیدونم منظورتون کی هست اما جلسه فردا همه چیز رو مشخص میکنه🌸

به تار
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  Abolfaxl

باشه شما درست میگی

niloofar Ihavandi
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  به تار

براتون نوشتم اما پاک کردم.ان شاءالله قطعی شد میگم زیر زیری چکار کردن

Fatima
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

کدوم شهر هستین دوست عزیز؟

nilo0far
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

دقیقا دوست عزیز..منم با شما هم نظرم…اصلا معلوم نیست این مخالفا فازشون چیه؟؟؟ متاسفانه بعضی از این داوطلبا از اونایی ان که اگه قبول شدن که هیچ اما اگه نشدن دیگه قید درس و دانشگاه رو می زنن…قضاوت نمی کنم ولی از نوع پیام ها کاملا واضحه که از چه ذهن های محدودی نشات میگیره..
یکی ازین مخالفا گفته بود : من می خوام برم ازمون بدم و فرداش کرونا بگیرم بمیرم.به کسی ربطی نداره..
قبلا گفتم الانم می گم ای کاش در کنار تحصیلات تکمیلی به فکر شعور تکمیلی هم باشیم…

علی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

داداش گل منم دارم دوساله میخونم، خسته هم شدم، ولی الان دیگه حرف از تعویق نیست، چرا نمیگیرین داستان و، اگه الان برگزار نشه دیگه کلا کنسل میشه کنکور امسال، اگه واقعا تو از تابستون دو سال پیش شروع کرده باشی مثل من عمرا حاضر نمیشی کنکور لغو بشه، چون کشش بیشتر خوندن نداره آدم، و اینکه همه زحمتامون هدر میره، قطعا کنکور نمیتونه به تعویق بیوفته چون اگه بگن پاییز، دوباره تو پاییز همه اعتراض میکنن که بازم عقب بره

کتایون
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  Abolfaxl

مطمئن باشید بیشتر از شما خوندیم ولی کمتر نه
اما مثل شما فقط خودمونو نمی بینیم بلکه سلامت اطرافیان برامون مهمه

Tar
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۳:۲۷ ب٫ظ

دوستان همونطور که قبلا گفتم این جلسه فقط جنبه سخت تر شدن اجرای نکات بهداشتی هست و اصلا به تعوی کنکور یا لغو کنکور مربوط نخواهد ، این بارم مثل دفعات قبل به صحبت بنده اعتماد بفرماید .

Samira
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۳:۲۶ ب٫ظ

سنجش اطلاعیه ی نحوه گرفتن کارت دکتری رو هم منتشر کرد بابا تعویقی نیست ما بردیم. دوستانی که ازتعویق میگفتن، حرف بزنین الکی سرتون گرم شه :)

..
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  Samira

ما مثل شما تعویقیا نیستیم که یکی جای ده نفر رای بدیم و کامنت بزاریم:)

ناشناس
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۳:۲۴ ب٫ظ

اگه تعویق بخوره کنکور امسال کلا لغو میشه و میمونه سال بعد. خوب اونایی که موافق تعویق هستن امتحان نیان و بمانند سال بعد. دیگه چرا خودشو اذیت میکنند که باید تعویق بشه. تعویق یعنی لغو. لغو کنکورها یعنی به هم ریختن سیستم آموزشی کشور.

فرحناز
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۲:۵۷ ب٫ظ

بحث تعویق کنکور ارشد اگر کمیسیون آموزش مجلس با سنجش و وزارت علوم به توافق نرسه داستان چی میشه؟!؟!

فرحناز
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۲:۵۶ ب٫ظ

دوستان جلسه فردا فقط در کمیسیون آموزش مطرح می‌شود؟! و تنها آنها تصمیم گیرنده تعویق ارشد یا دکتری هستند؟؟؟

Rrrr
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۲:۴۳ ب٫ظ

یعنی همه اینایی که موافق تعویق هستن تو این چند ماه پاشونو از خونه نذاشتن بیرون ،ماهایی که ی سال وقتمون رو گذاشتیم تلاش کردیم درس خوندیم پس تکلیف ما چی میشه خسته شدیم ،خب وقتی درس نخوندین چرا حق بقیه رو ضایع میکنی ,هرکسی که میترسه نیاد کنکور بده ،ماها که میریم سرجلسه ریسکشو پذیرفتیم

آریا
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۲:۳۶ ب٫ظ

امکان نداره لغو کنن

..
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۲:۳۰ ب٫ظ

به کسی ربطی نداره که ما میخوایم مجازی درس بخونیم، کنکور باید به موقع برگزار بشه، روزی یه بهونه میارن دو ماه پیش میگفتن کولر مشکل نداره الان میگن داره، اگه به تعویق بخوره قطعا میان میگن سرما باید بره بعد کنکور بدیم…
کنکور به موقع برگزار میشه هر کی به هر دلیلی نمیتونه بده ایشالا برای کنکور ۱۴۰۰ خودشو اماده کنه.

مهتاب
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۲:۱۹ ب٫ظ

برگزاری کنکور امسال باید اختیاری باشه هرکی میخواد بره هر کی هم که نمیخواد بمونه سال دیگه

سحر
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۲:۱۹ ب٫ظ

عزیزانی که میگید تعویق مگه فک میکنید میان اخر مرداد ازتون کنکور میگیرن نخیییر…اصلا دیگه جای تعویقی نمونده کنکور سراسری خودش اخر مرداده اونو بندازن کی؟!اگ ب وقتش برگزار نشه کامل لغو میشه میره برا سال دیگه بعدشم این کرونا فعلا درخدمتشیم و مطمئن باشید کنکورو باز فروردین نمیتونن برگزار کنن باز میره برا تابستون سال دیگه و یک سال اونایی که خوندن عقب میفتن و معلوم نیست چندنفر دیگه دلسرد بشن و مسیر زندگیشون عوض بشه…بهترین کار بنظر من کنکور درزمان خودش بگیرن و حوزه هارو زیاد کنن و هرکس با ماسک و شیلد بره سرجلسه هیچ اتفاقی هم نمی افته این همه مردم تو بازار میگردن بدون ماسک وقتی خیلی رعایت کنن و با الکل و پروتکل های خوب بریم امتحانمون راحت بدیم و برگردیم بقول دوستمون خودمون حمله نکنیم به درهای ورودی مشکلی پیش نمیاد…دیگه شرایط زندگی همینه اگ ویروس خوکی بیاد اونوقت چطور میخواید کنکور بدین؟!

Shao
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  سحر

میشه بگید چند ساعت رعایت دستورالعمل های بهداشتی؟ چهار ساعت؟ پنج ساعت؟ من خودم پارسال کنکور دادم از ساعت ۵ و نیم صبح زدم بیرون و ۱ ظهر رسیدم خونه با ی جمع و تفریق ساده میرسی به ۷ ساعت و خورده ای، بیشتر توضیح بدم؟ تو این ۷ ساعت اگر بشدتی که شما میگی هم پروتکل رعایت کنم بازم احتمال انتقال بیماری میره بالا، قابل توجه شما که توی استان تهران بودم. اگر شما یکسال وقت گذاشتی من دو ساله وقت گذاشتم، اگر شما داری رشته خودت رو ادامه میدی بنده دارم تغییر رشته میدم، به خاطر بحث های مالی دانشگاه ها هیچ وقت کنکور لغو نمیشه، ولی شهریه ها بشدت می‌ره بالا بنظرم. در ضمن، این جمله «سال بعد کنکور بده» از ی داوطلب تحصیلات تکمیلی بعیده، دیگه توضیح نمی‌دم چون حوصله بحث بیهوده ندارم.

علی
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۲:۰۰ ب٫ظ

چرا انقدر حرص و جوش میخورید من خودم الان دانشجوی یکی از دانشگاه های تهرانم همه چی مجازی شده حتی امتحانات زیاد حرص نخورید و کیفیت آموزش اومده پایین

Mohammad
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  علی

تا سال بعد هم همین آش و همین کاسه. راه دومی نداریم جز زدن ماسک
#نه_به_تعویق
#نه_به_لغو

ارشد
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۵۶ ب٫ظ

فردا؛ نشست ویژه کمیسیون آموزش مجلس برای تعویق در برگزاری کنکور ۹۹ ۱۶ تیر ۱۳۹۹ – ۱۲:۲۰ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات فردا؛ نشست ویژه کمیسیون آموزش مجلس برای تعویق در برگزاری کنکور ۹۹ طبق دعوت کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، قرار است نشست ویژه این کمیسیون با حضور وزرای علوم و آموزش و پرورش برای بررسی تعویق در زمان برگزاری کنکور ۹۹ برگزار شود. احمد نادری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به گزارش‌های مردمی از داوطلبان و والدین آنها برای تعویق در زمان برگزاری کنکور امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا، گفت: در روزهای اخیر حدود ۲۰ هزار پیام از موافقان و مخالفان تعویق در زمان برگزاری کنکور ۹۹ دریافت کرده‌ام که نشان‌دهنده حساسیت و ضرورت رسیدگی به موضوع است. وی افزود: اخیراً جلسه‌ای با آقای حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش درباره تعویق در زمان برگزاری کنکور ۹۹ در کمیسیون آموزش مجلس داشتیم که قرار است فردا(سه‌شنبه، ۱۷ تیر) نیز جلسه‌ای با آقای غلامی وزیر علوم و معاونش درباره این مسئله داشته باشیم. بیشتر بخوانید طرح جدید مجلس برای تعویق در برگزاری کنکور ۹۹ تصویب سیاست های رسانه ای در شرایط کرونا در شورای معین شورایعالی… ادامه نظر»

مهر
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۲۶ ب٫ظ

خدایی وقتی نظرات بعضیاتونو میخونم حس میکنم تازه هفت سالتون شده میخواید برید مدرسه
بعضیاتون میاید میگید این همه عجله برای دانشگاه رفتن چیه مگه میخواید برید کلاس؟
جواب من خطاب به این عزیزان این هستش که شما ز غوغای جهان فارغ هستی. شما معنی هدر رفتن جوونیت و فرصت هارو نمیدونی یعنی چی. با این حرف ها نشون میدی یه آدم بی دردی هستی و لای کتابو باز نکردی فقط تو این مدت خوردی و خوابیدی تا شنیدی بحث تعویق داغ شده با خودت گفتی الان وقتشه. خجالت بکش.
#مخالف_تعویق

مهرنوش
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۲۵ ب٫ظ

منطقیش اینه سر موعد برگزار شه و کسایی که چند ماهه دارن میخونن برن کنکور بدن.. اوناییم که خوندن ولی میترسن برن سرجلسه یا نخوندن دنبال وقت اضافه ان .. بذارن برا سال بعد کنکور بدن.. چون تعویق مجدد با توجه به پیک دوم بیماری، مساویه با لغو کامل کنکور امسال.. پس کسایی که دنبال تعویقن در اصل پی لغو کنکورو به تنشون مالیدن.. خب امسال کنکور ندین اگه برگزار شد.. من درست حسابی نخوندم و از اینکه نمیدونم امسال دانشگاها مجازی تشکیل میشه یا حضوری.. هیچ انگیزه ای برای شرکت تو کنکور امسال ندارم.. اما اونایی که مدت زیادی درس خوندن و کلی برنامه ریزی کردن برای دانشگاه رفتن امسالشون… حق دارن زودتر از بلاتکلیفی دربیان

Shao
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۲:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهرنوش

این زود از بلاتکلیفی درومدن شما به قیمت جون چند نفر آدم تموم میشه، در جریانید که؟

مهرنوش
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۲:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  Shao

کسانی که نگرانن میتونن شرکت نکنن.. من خودم جز افرادیم که به چنددلیل امسال از کنکور دادن منصرف شدم.. اگه دنبال تعویقید که تعویق مساویه با لغو.. پس سال بعد برو کنکور بده..اوناییم که یسال وقت و انرژی گذاشتن و از تعویق حمایت نمیکنن برن کنکور بدن با رعایت پروتکل بهداشتی.. با رعایت اصول بهداشتی احتمال ابتلا خیلی پایینه..

Shiva
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۲:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهرنوش

فازت چیه داداش؟؟؟؟هم خدارو میخوای هم خرما؟؟شماها چقد پرووو هستین بخدااااااااا
بقول یکی از دوستاتون موافق تعویق التماس عقل و شعور دارم برات
خب توم بیا فقط دیگه نیا اینجا هشتگ موافق تعویق بزن

پیمان
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۱۷ ب٫ظ

سلام؛ فراموش نکنید یک شخص آلوده به کرونا می تونه ۴۰۰ شخص دیگه رو آلوده کنه، اتفاق یه بار میفته و ممکنه جبران ناپذیر باشه، تعویق کنکور ارشد هزینه کمتری از برگزاری اون برای کشور و مردم داره

سهراب
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۱۴ ب٫ظ

اصلاااااا تعویق نمیخوره.
هرکی میترسه نیاد کنکور بده.
اگم نگرانه ک جاشو بگیرن بیاد کنکور بده.
کنکور کاااملا اختیاااریه اجبااار ک نیست.
ماها ک شرکت میکنیم ریسکشو پذیرفتیم.
هر کی مخالفه کنکور بعدی رو ازش نگرفتن.

محمد
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۰۳ ب٫ظ

شمایی که میگی امسال لغو بشه سال دیگه میریم .شما امسال برو بخواب سال دیگه کنکور بده.اخه جاهل شما معافیت بهت اجازه میده تا مهر دانشگاه نری؟

محمد
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

بل اخره یه حرف منطقی زده شد
تعویق تا آخر مرداد قابل قبوله ولی تا مهر و آبان هرگز
اونی که تعویق مهر و آبان میخواد مشخصه مشکلش کرونا نیست

آرمان
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۳:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

دقیقا حرف شما منطقی هست باید یک مدت محدودیت ها افزایش پیدا کنه تا از پیک کرونا بگذریم و در اون دوره کنکورها برگزار بشه نه اینکه کلا لغو بشه

انتی کرونا
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۳:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  آرمان

به کاربرانی بنامهای (Rrrr و .. و TAR و نه به تعویق کنکور) دقت میکنم ظاهرا یک نفر هست اونم مخالف تعویق کنکور

به تار
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  آرمان

شما قطعااا اقا محمد هستین

Shao
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  به تار

امشب دوباره لایو گذاشتن و ی چیزایی گفتن، حس خوبی ندارم به این قضایا، از ی طرف این لایو و از طرف دیگه نرمش سنجش و خبرگزاری ها و از سمتم پیگیری نماینده ها، اینا منو گیج میکنه!

فرحناز
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  Shao

اینهمه تاکید سنجش نگران کنندس، فردا احتمال زیاد همون اتفاق تصمیم گیری کنکور سراسری برای ماها هم رخ میده،،، متاسفانه

مهدی
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۱ ب٫ظ

چرا یک عده اینقدر عجله دارند برند دانشگاه؟ مگه دانشگاهی برقراره که تو مثل سالیان پیش برید دور همی و جشن ورودی بگیرید وسر کلاس ها بشینید. بابا همه چیز معلق شده. تمام دانشگاه های دنیا مجازی شدند. شما اگر اینقدر ذهنت آمادست چه الان چه هر موقع دیگه کنکور بدی قبولی. باور کن مجازی درس خوندن لذتی نداره. بعضی ها هم دائم می گویند ما کار و زندگی داریم و زن و بچه آخه اگه کار و زندگی داری برای چی اومدی بری دانشگاه درس بخونی؟ مگه همینجوری نمره می دند؟ ده برابر کنکور باید درس بخونی تا مقاله بدی و رساله بدی

ریحانه
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

اونی که از شهریور داره میخونه چی بگه از خستگیش؟

محمد
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  ریحانه

فقط دعا کنید تعویق نیوفته
واقعا یکساله از تموم کار و زندگیم افتادم بخاطر کنکور و فشار های عصبیش

مهدی
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

اصلا شما رتبه یک شدی آخه کدوم دانشگاه خوابگاه و کلاسش برقراره که اینقدر عجله داری؟ اصلا امسال چه قبول بشی یا نشی رنگ دانشگاه را نخواهی دید.

سر
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۱ ب٫ظ

چرا اینقد حرص میخورید بذارید ببینیم چی میشه …

نازنین
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۹ ب٫ظ

اونایی که میگن لغو کنکور اونارو ولشون کنید نمیشه به اینجور ادما خورده گرفت.
ولی تعویق رو میشه قبول کرد لااقل میشه صبر کرد تا از پیک موج دوم بگذریم .
نهایتش اخر مرداد بگیرن و جوابارو اخر مهر بدن و ابان شروع کنن ترم جدیدو. در ضمن قرار شده محدودیت هارو برگردونن و این خیلی کمک میکنه حتی شما بگو ۳۰ روز دیگه با محدودیت های سخت میشه کنکورو برگزار کنن .
این روزا اکثر مناطق قرمز شده تا دیروز رکورد جهانی کرونا زده شده در روز.

امیرحسین
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۲ ب٫ظ

اصن گیریم کنکور دادین، فکر می کنید وضعیت کرونا از این بدتر بشه دانشگاه ورودی میگیره؟ هیچ خوابگاهی باز نمیمونه خیلی از دانشجو ها فارغ التحصل نشدند، همین الان هیچ درس عملی مربوط به ترم قبل اس نشده، با برگزاری کنکور فقط تعطیلی دانشگاه تشدید میشه هیچکدومتون نمیتونه بره دانشگاه، بهترین راه تعطیلی یکساله تمام مقاطع تحصیلات عالی هست.

نسیم
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۰ ب٫ظ

من از آبان دارم درس میخونم
دیگ بخدا خسته شدم
لطفا جمع کنید این کمپین مپین لغو و تعویق رو
خداوکیلی شماها این ۵ ماه پاتونو از خونه بیرون نذاشتین؟؟ با من نه اما یکم با خودتون و خداتون رو راست باشید از این تعداد ک خواستار لغو و تعویق شدند خداییش وجدانن چ نفر ۵ ماهه ک بیس چاری تو خونه بودن؟

محمد
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  نسیم

من مخالف تعویقم :|

محمد
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۵ ب٫ظ

از یک طرف میگن اگر کسی در مجلس عزا یا عروسی به کرونا مبتلا بشه مسولیتش با صاحب اون مجلسه،در صورتی که صاحب مجلس فقط دعوت میکنه و کسی رو اجبار نکرده که بیاد.ولی سنجش میگه ما مسولیت نداریم،از اون طرف تعویق هم نمیندازن،برخی از دوستان هم که میگن ما خسته و شدیم و هر کی میخواد نیاد،منو یاد اون بزرگوارانی میندازن که تو عید بهشون میگفتن نرید مسافرت میگفتن ما یکسال جایی نرفتیم و خسته شدیم، هر دو گروه به یک اندازه خودخواه هستن

محمد
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

آخه برادر من چه تضمینیه تو مهر و آبان شرایط بهتر بشه؟
اگه وضع بهتر نشه و مهر و آبان کرونا میگه خب من دیگه نمیام سر جلسه کنکور چون با تعویقی که افتاد داوطلبا بیمه اباالفضل شدن؟
شماتعویق تا مهر و آبان میخوای یه چند ماه بیشتر تلاش کن یباره کنکور ۱۴۰۰ شرکت کن

امین
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۶ ب٫ظ

سلام، یه خدا قوت ب همه بچه ها، دوستان لغو امکان نداره؟ چرا؟ ۱_ سهام دارن دانشگاه های ازاد همین الان دارن تو سر میزنن ک پول نداریم، استاد دارن پول مفت میگیره از کجا بیاریم، فلان فلان ۲- دانشگاه سراسری کم مشکل نداره با این وضعیت بیشتر هم میشه. ۳- فک کنید ۱سال ورودی نداشته باشه دانشگاه، اصلا امکان پذیر نیست. بعد ب همه اینا نداشتن ظرفیت پذیرش اضافه کنید ک نمیشه سال دیگه ۲برابر کنند، امکان پذیر نیست.
بعد نمیدونم بعضیا چ فکری میکنند میگن اقا برگذار بشه ۱۰۰٪ بره خلاص بشیم، یا فکری داری یا اینکه وضعیت نمیبینی یا اصلا نخوندی اومدی ی فازی بزنی. بعید میدونم کسی جانش برای خودش اهمیت نداشته باشه.
همه چیز درست میشه شما برید درس تونو بخونید ب فاز منفی ک دیگران پخش میکنند توجه نکنید. برگذار میشه چ ۳هفته دیگه چ ۱-۲ماه دیگه.
بعد

Tar
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۷ ب٫ظ

فقط ۱۷ روز !

محمد
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۶ ق٫ظ

سال دیگه کنکور بدید الکی وقت مارو نگیرید.هرکی مخالف سال دیگه هم هست

مهسا
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

الان مگه قطعی شد؟🤔

حمید
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۲ ق٫ظ

خب بعضیا سربازی دارن دیگه اگه لغو بشه باید برن سربازی هرچقدر زحمت کشیدن هدر رفته. کوچکترین تصمیمی نمی تونن بگیرن که همه چیزو پیش بینی کنن

محمد
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۱ ق٫ظ

کنکور در شهریور برگزار بشه شروع ترم اول هم اول آذر تا اسفند.ترم دومم از فروردین تا اواخر تیر سال بعد.اینجوری سال تحصیلی کامل برگزارمیشه

Shao
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۱ ق٫ظ

#نرمش_قهرمانانه

محمد
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  Shao

اشاالله شما هم بدونی ملت هرروز دارن از مترو و بی آرتی استفاده میکنن کرونا فقط روز کنکور تو مترو پیداش میشه؟ :)))))))))))))))))

محمد
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۴ ق٫ظ

زندگی ما رو به بازی نگیرین مسخره کردین
تو این اوضاع تورم هر سالی که از دست بدی غیر قابل جبران هستش و موفقای تعویق دارن با زندگی ما بازی میکنن
نمیخوای شرکت کنی نیا چون اگه به تعویق بیوفته چند ماه بعدش یعنی بهار ازمون سال دیگه شروع میشه بمون واسه همون موقع
بازم میگم اگه‌موافق نیستین نیاین مگه نمیگین جونتون مهمه بمونین چند ماه بعد با زندگی ما بازی نکنین.

محمد
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

شما انسان باش و نیا سر جلسه

نسیم
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

خب شما شرکت نکن
۱۴۰۰ کنکور بد

سجاد
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  نسیم

دقیقا من هم موافق تعویقم نه لغوش. میتونن مهر یا آبان ماه برگزار کنن یا شرایط بهتر شده که خیلی خوبه یا شرایط بدتر شده و مثل الانه که به هر حال حداقل تو اون زمان یه امیدی داریم نه اینکه الان بریم واسه خودکشی.
به هر حال ما حق داریم تو کنکور شرکت کنیم و از شرایط حالا بترسیم. و شما مخالفا هم حق دارین تو دیگه با این شرایط کششی نیست. اما یه گروه سومی هست که فقط به هدف لغو، کنکور رو تعویق انداختن که ما مخالف این دسته ایم . تو شرایط بد به نظرم امتحان بدیم (منظورم مهر و آبانه) بهتر از اینه این چنین افرادی با زد و بند و هزار سهمیه دانشگاه خوبی قبول شن. موفق باشین

ارشدی
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  سجاد

ستاد با چی موافقه؟؟؟؟ با تعویق انشاالله؟؟؟ بابا سوم و چهارم مهر هنوز هوای پاییزی به اون شکل شروع نشده که نگران موج دوم هستن. باید حتما بعدش خبر مبتلایان ازمون منتشر کنن خیالشون راحت بشه. با اجباری شدن ماسک تعداد مبتلایان و مرگ و میر کاهش پیدا میکنه. سوم و چهارم مهر ازمون برگزار کنید.

محمد
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  ارشدی

مگه نمیگی میترسی؟
نیا سر جلسه
ایشالا تو کنکور ۱۴۰۰ موفق باشی

niloofar Ihavandi
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  نسیم

کدوم خبرگزاری عزیزم؟لینک رو بذار لطفا🌸

علی
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۰ ق٫ظ

کنکور یه آزمون رقابتیه!

اگر بنا به لغو کنکور باشه، قطعا رقابت شدیدی تو کنکور ۱۴۰۰ خواهیم داشت و این اتفاق قطعا برای هیچ داوطلبی خوشایند نیست و سال بعد سخت ترین رقابت رو داریم و کنکورسختی برای همه میشه. پس طبیعتا هر عقل سلیمی که هدفش موفقیت تو این آزمونه به هیچ عنوان نباید از لغو این آزمون شاد باشه.

فائزه
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۵ ق٫ظ

هر کاری میکنید خب زودتر نتیجه قطعی به ما بگید

مهدی
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  فائزه

فکر کردی اونی که میره عروسی و عزا از تو کمتر رعایت کرده. تمامشون قبل مرگ رو تخت میگند ما رعایت کردیم حتی نرقصیدیم ولی نمیدونیم چرا گرفتیم.

نسیم
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۲:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

اولا ک من ک رتبه ۱ بشم شهرستان نمیرم و خونمون هست و نیازی ب خوابگاه نیست
ثانیا شما شاید دانشگاه رو صرفا واسه دیدن رنگ و لعابش… میخوای ولی من نه
ثالثا شما ک عجله نداری میتونی راحت بمونی هرموقه دوس داشتی بری کنکور بدی

..
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۳:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  نسیم

بله کاملا درسته، مشکل اینه که اینا دلیلشون کورونا نیست اگه اینارو ببری فضا هم بهونه میارن.

Rrrr
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  ..

خب وقتی مسائل بهداشتی رو سخت تر بگیرن و فاصله ها سر جلسه خیلی بیشتر از قبل بشه و تو چند روز امتحان رو برگزار کنن اینجوری هم کسی کرونا نمیگیره ،بنظرتون تو این چند ماه همه تو خونه هاشون موندن و بیرون نیومدن ،بجای تعویق میشه مسائل بهداشتی رو خیلیییی سخت تر گرفت تا جون کسی به خطر نیفته ،هیچ کس راضی نیس بخاطر کنکور جون خودش و بقیه به خطر بیفته

Shao
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  Rrrr

بنده خدا خودش استوریش رو پاک کرد و خیلی تو لفافه صحبت کرد، همون استادی که قرار شد از طرفین مخالف و موافق تعویق نماینده انتخاب کنه و بچه ها مشکلاتشون رو بگن. گل داره فامیلیش😂😬

..
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۴ ق٫ظ

شورشو در اوردین

محمد
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  ..

من قول میدم تموم تمهیداتو رعایت کنم که مبتلا نشم
شما اگه حضور با ماسک برات سخته نیا

نه به تعویق کنکور
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۱ ق٫ظ

نه به تعویق کنکور

محمد
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۹ ق٫ظ

کنکور لغو بشه میخوایید چجوری برید دانشگاه؟

Shao
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

احسنت برادر، احسنت به درک و شعور شما که به مسئله دید ملی دارید و مثل بعضیا که بیشتر از نوک بینیشون رو نمیبینن نیستید.

محمد
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

تو کنکور مثل عروسی ملت میخواد نزدیک بهم برقصن یا تو مراسم کادو دادن دست بدن و ببوسن بابا بس کنید شماها اگه از کرونا میترسین نیاین جان خودتون و خانوادتونو حفظ کنید

مهدی
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۱:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

آمارت کاملا مسخره و یکجانبه است، پیک عجیب و غریب!!!! معلومه درس نخوندی میخوای از آب گل آلود ماهی بگیری، اگه قرار باشه کنکور برگزار نشه کسی هم حق نداره از خونه بیرون بیاد نه اینکه خیابونها شلوغ باشه هرکی کار خودشو بکنه فقط کنکوری بدبختی که یکسال درس خونده بیچاره بشه

رجب
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۶ ق٫ظ

:))))))) رجب کی گفت تعویق قطعیه؟ ایمان نیاوردید؟

بهادر
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  رجب

برادر من موضوع تنها نیومدن یه عده به قول شما ترسو نیست.موضوع مهمتر اینه که اگه برگزار بشه یه پیک عجیب و غریب ابتلا رخ میده و کشور رو واقعا فلج میکنه.عروسی و اینجور مراسما نهایت ۴۰۰ -۵۰۰ تا مهمون داشته باشه ولی کنکور نزدیک به ۷۰۰هزار نفر شرکت کننده داره که اگه خدای نکردده یک دهمشم بگیرن و باتوجه به اینکه هر یک نفر ۱۰۰ نفر رو مبتلا میکنه توانی حساب کنی بالای یک میلیون نفر رو مبتلا میکنن و با توجه به تعداد بالای مرگ و میر روزانه کرونا این موضوع به کشتار جمعی و فاجعه تبدیل میشه و نه تنها شما که خیلی های دیگه حنتی سال دیگه هم نمیتونن دانشگاه برن.کسب وکارها تعطیل میشه و دود خودخواهی یه عده کنکوری تو چشم تمام خانواده ها میره…یکم فکر کنید توروخدا

Ngin
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  بهادر

ما که نمیریم ولی شما هم نباید برین که زحمت اضافه برای کادر درمان ایجاد نکنین

Fatima
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  بهادر

شما قراره برای این همه داوطلب تصمیم گیری کنید که یکسره میگین نیاین چشم ما نمیایم ک ی عده ک دوماه درس خوندن قبول شن ..
شما و امثال شما اگر مبتلا شن بازم همگی درگیریم پس انقد یکسره نگو نیاین نیاین
انسانیت آرزوست….

Bo rai cho
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  بهادر

حوزه های امتحانی ارشد براساس رشته هاس، مثلا پارسال کنکور ارشد نفت دانشکده عباسپور بود برای تهران، فرض کن طرف خونش غرب تهران باشه(یا شهرستان های تهران)، بالاخره باید از مترو و اتوبوس استفاده کنه بره تا حوزه. انشاالله بتونی هضم کنی این موضوع رو.

نسیم
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

والا بخدا مسخرشو دراوردن
هر کی دوس داره لغو بشه خب بابا مجبورش ک نکردن کلا کنکور نده یا هر سالی ک تو حالشه کنکور بده

Ngin
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۹ ق٫ظ

ستادم که موافق…تبریک میگم به همه خداروشکررر

محمد
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۷ ق٫ظ

آقا هرکی میترسه نیاد سر جلسه
مگه تعویق تا آبان نمیخواین؟
چند ماه بیشتر بخونین برا کنکور ۱۴۰۰
تموم کنید بچه بازیاتونو

..
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۷ ق٫ظ

اخرش این موافقا میخوان گند بزنن به کنکور و لغوش کنن… اگه تعویق بیفته قطعا لغو میشه امیدوارم ستاد عاقلانه تصمیم بگیره.

ثریا قاسم دوست
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۴ ق٫ظ

مبینا فک کنم باید بساط توپ و چمنو مهیا کنیم :(

Veneda😊
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۴ ب٫ظ

منم ببرید🤗

علی
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۵۳ ق٫ظ

انگار دارن عقب نشینی میکنن تا الان فقط میگفتن ن نمیشه نمیشه نمیشه😂😂

Zahra
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۸ ب٫ظ

چقدر حرف زدین و نظر شخصی دادین اگه قرار ب تعویق باشه یا قرار بر برگزاری مسولین نمیان ب نظرات شخصی ماها توجه کنن خودشون تصمیم میگیرن و اجراش میکنن خودتونو بی خود خسته نکنین

Elahe
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۲:۱۲ ب٫ظ

کاش بچه های دکتری بیان بگن امرو چطور برگزار شد کنکور خوب بود رعایت کردن حوزه ها؟ ما ارشدا چیکار کنیم که استرس کرونا کمتر بشه واسمون؟ تجربه ی امروزتونو بگید واسمون

داوود
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۵ ب٫ظ

باسلام. لطفا کنکورهای ارشد و دکترای وزارت علوم ۹۹ رو به تعویق بندازین. اواخر شهریور یا اوایل مهرماه زمان خوبی است. وزارت علوم اصلا به فکر سلامتی داوطلبان نیست. لطفا زودتر اقدام کنید تا داوطلبان رو نابود نکردن.

دانیال
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  داوود

داداش بگو درس نخونم میخوام برا خودم زمان بخرم
وگرنه کرونا حالا حالا همین داستانا رو داره چه الان چه چند ماه دیگه

من نمیدونم شما ماکیالیستی یا هرچی ولی توجیه وسیله برای رسیدن به هدف درست نیست داداش من الا خیلی ها چندین ماه دارن درس میخونن زمان معافیت تحصیلی شون تموم شده هی استرس رو استرس دار براشون درست میشه لطفا توجه کن
اصلا هیچ چاره ایی جز برگزاری نیست

فاطمه
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۸:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  دانیال

به این فک کن هفته قبل کنکور کرونا بگیری ونتونی شرکت کنی.بعد میفهمی این بدبختا چی میگن
الان خیلی از داوطلبا کرونا گرفتن و زحمت یکسالشون ب باد رفته انگارچون نمیتونن سرجلسه حاضرشن.اینقدر ب فکر خودتون نباشین فقط.

دانیال
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۲:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

به نظر شما راه حلش ضایع کردن حق بقیه است
معلومه که نه(او بندگان خدایی که به این بیماری مبتلا شدن باید براشون راه حل دیگه ای پیدا کنن)
الان جابه جایی مکرر باعث استرس شدید و کاهش امادگی و خستگی بقیه هم شده
و اون دست از دوستان که معافیت تحصیلی شان تموم شده نظام وظیفه حداقل برا اموزشی اجبارا بردشون ایا به نظر شما کسی که (مطالب ذکر شده) براش ایجاد مشکل کرده تو وضعیت طبعیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بنظرم شماها خودخواهی که هیچ رو با تمامیت خواه هستید

Moon
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۶ ق٫ظ

لطفا به خانم دکتر بگید دکترا پس چی؟؟؟
اگه پروتکل ها کارساز بود این همه کادر درمان با رعایت سخت گیرانه پروتکل ها نمی بایست بیمار میشدن، داوطلب دکترا موش آزمایشگاهی نیست

رضا
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۴:۲۳ ب٫ظ

پس چرا به مدرسان شریف اجازه داده شده چند مرحله آزمون حضوری برگزار کنه.
آخرین آزمونشم همین هفتست.

گلبرگ
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۴:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

سرخود این کارو کرده سنجش لغو کرده

جانان
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۷:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

احیانا مدرسان شریف هر حوزه اش ۵۰۰۰ نفری جمع میشن ایا؟

من
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۲:۲۰ ب٫ظ

خانم دکتر از حمایتهای شما نماینده ی محترم مجلس واقعا متشکریم . ایشان پزشک متخصص هستند و بیش از همه در این زمینه تخصص دارند . خانم دکتر خود دوست داشتند در کمیسیون امنیت ملی عضو باشند . بعضی دیگر نمایندگان با وجود مدرک تحصیلی مرتبط در کمیسیون های دیگر عضو هستند که از نظر قانونی هیچ منعی ندارد همچون اقای دکتر زاکانی با وجود انکه مدرک تحصیلی ایشان مرتبط با کمیسیون انرژی است اما عضو کمیسیون اموزش هستند

داوطلب آزمون دکتری
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱:۵۲ ب٫ظ

با سلام؛ضمن تشکر از دوستان محترم باتوجه به شرائط فعلی و این بحران بسیار خطرناک باکوچکترین خطاوتصمیم نسنحیده ای عده ای ممکن است تبعات بسیاری برای سلامت عمومی جامعه بدنبال داشته باشندو مع الاسف در حال حاضر شاهد اصرار و پافشاری آنها جهت برگزاری آزمونها و کنکور دکتری هستیم که در شرائط فعلی به هیچ وجه قابل قبول نخواهد بود.به نظر می آید باید مجلس و نمایندگان محترم با برگزاری یک جلسه فوق العاده این مشکل جدی را تا دیر نشده بررسی نمایند.از جناب آقای دکترقالی باف و بقیه نمایندگان محترم همچنین از جناب حجه الاسلام رئیسی رئیس محترم قوه قضائیه خواهشمندیم تا مشکل حادی مجددا کشور را فرا نگرفته اقدام عاجل را مبذول فرمایند.با تشکر

دانیال
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱:۱۳ ب٫ظ

چرا این دوستان به شرایط زیر توجه ندارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۱ کسایی که یک سال در س خوندن الان دارن ضربه میبینن چون جا به جایی مکرر و اخبار ضد و نقیض هی به استرسشون اضافه میکنه
۲ مشمولان خدمت(با پایان یافتن معافیت تحصیلی یک ساله) چیکار کنن؟؟؟؟؟؟ برن خدمت تمام درسای که خوندن یادشون میره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نرن خدمت که هم اضافه میخورن و اصلا دانشگاه دیگه پذیرششون نمیکنه؟؟؟؟؟؟؟؟

به نظرم اونایی که خواستار لغو یا جابه جای کنکورن
یا کسایی هستند که درس نخوندن یا فک فامیل این مسوولینن به غیر این دلیلی نداره
جمعیت کنکوری ارشد امسال از نصف پارسالم کمتره؟؟؟؟؟؟؟؟
ژروتکل بهداشتی ام که کامل رعایت و پیش بینی شده

حسن
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۲:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  دانیال

دلیلش اینکه که اینقدر خودخواه هستند که فقط خودشون رو میبینند و به چیزهایی که شما گفتید اصلا توجه ندارند ضمن اینکه اگر درس خوان و امید به قبولی داشتند هیچوقت تقاضای لغو کنکور نمی‌کردند

حمید
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۲ ب٫ظ

آخه من نمی دونم عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی چه ربطی به کنکور داره که نظر می دن. ایشون اگه کار مربوط به خودشون رو انجام می دادن اصلا نباید می دونست کنکور کی هست کی نیست.

من
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۲ ب٫ظ

ممنون خانم دکتر . واقعا از شما متشکریم . انشاءالله شما و دیگر همکارانتان در مجلس به طور ویژه پیگیر موضوع باشید و طرح دو فوریتی تعویق تمام ازمون های سراسری را در مجلس تصویب نمایید

حسن
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  من

جناب آقا یا سرکار خانم من لطف کنید از ایشان بخواهید بجای پیگیری کنکور بره حوزه کاری خودش رو پیگیری و درست کنه این وضعیت سیاست خارجی مملکت ما است که متاسفانه این خانم دکتر یکی از سیاستگذارانش هست ، حالا کنکور عقب جلو بشه آخرش چی میشه و به شما چی میرسه

Mehrdad
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۳ ق٫ظ

ﻫﻤﯿﻦ ﺍﻻﻥ ﻓﺎﻝ ﺣﺎﻓﻆ ﮔﺮﻓﺘﻢ، ﺩﯾﺪﻡ ﺣﯿﻔﻪ ﺷﻤﺎ ﺭﻭ ﺩﺭ ﺟﺮﯾﺎﻥ ﻧﺬﺍﺭم

ﺷﺎﻋﺮ ﻣﯿﮕﻪ: ﺧـــُــﻮﺷـــﺎ ﺁﻥ وب ﮐﻪ ادمین‍‍ش ﺗﻮ ﺑﺎﺷﯽ

به به ، به به!!!!

اینم برای ادمین عزیز، که خیلی زحمت میکشند
⁦♥️⁩😚💐

فرحناز و نیلوفر وکلای تهران
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۳ ق٫ظ

پرهیز از تصمیم گیری زمان برگزاری کنکور بدور از احساسات

دکتر سهراب پور بابیان اینکه هر تصمیمی که بگیریم بازهم عده‌ای معترض می‌شوند، افزود: روشن است در خصوص زمان برگزاری کنکور نباید تحت تأثیر جو احساسی قرار بگیریم و باید براساس شواهد علمی تصمیمی بگیریم که کمترین عارضه را داشته باشد.

آقایان
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۵ ق٫ظ

هفته دیگه؟! مگه امروز جلسه نیس؟!

ارشد
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  آقایان

امروز عصر جلسه هست،خانم عبداللهی خبرنگار پارلمانی فارس اعلام کردن.

گلبرگ
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  آقایان

جلسه هست

مهرشاد
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۰ ق٫ظ

همین الان اقای حریرچی توی برنامه طبیب اعلاپ کرد که کنکوربرگزار میشه و به دلیل ودشواری درماه های اینده نمیشه کنکورتعویق بخوره.
قراره بخش هایی ازبرنامه که مربوط به کنکورهست توی پیج اینستابرنامه طبیب قراربگیره.

ناشناس
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۷ ق٫ظ

باسلام تورا خدا هر روز یک تصمیم جدید نگیرید امتحان بگیرید تمام بشه

حسن
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۳ ق٫ظ

آخه یکی نیست بگه کنکور به کمیسیون سیاستدخارجه مجلس چه ربطی داره؟؟؟؟ یعنی که نا هم هستیم

Afsane
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۳ ق٫ظ

امتحان نهایی و دکتری و ازمون استخدامی و خیلی ازمونای دیگ برگزار بشه فقط ازمون ارشده که خطر افرینه😐تو انتخاب هامون باید دقت کنیم هرکسی رو انتخاب نکنیم

Reyhano
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  Afsane

آزمون استخدامی آنلاینه مثل پارسال.

گلبرگ
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  Afsane

امتحان نهایی و نهضت مردم مبتلا شدن بعد استخدامی انلاینه بعد جمعیت ما خیلی زیاده

wacker
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۳ ق٫ظ

دوستان عزیز نمایندها چیزی تو دستشون نیست آزمون ها برگزار میشه و هر عواقبی هم داشته باشه کسی به عهده نمیگیره پس بی خودی وقتتون تلف نکنید ادامه بدین جمع بندی تا روز کنکور …التماس دعا

حمید
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۳ ق٫ظ

نماینده های مجلس این چند وقت فقط درباره کنکور حرف می زنن. اینا می خوان خودشون رو تاثیر گذار نشون بدن و بگن به فکر مردمیم. فقط حرف می زنن بدون دادن راهکار و بدون درنظر گرفتن عواقب تصمیم هاشون و حرف هایی که می زنن. تمرکزتون رو از دست ندید یک عده می یان اینجا از سلامت جامعه حرف می زنن اما هیچ اشاره ای به برگزاری مراسم عروسی و عزاداری ها نمی کنن. این عده سیاه لشکری هستن که خودشون تکلیف خودشون می دونن چیه. کسی که درگیر کنکور ۲۴ ساعت اینجا کامنت نمیذاره. شما سعی کنین تمرکزتون رو از دست ندین

فرحناز و نیلوفر وکلای تهران
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۱ ق٫ظ

خخ. گوش ندین.

بهار
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۱ ق٫ظ

به والله دیگه خسته شدم .ای چه وضعه من کلا کارام رو هواست.همه عروسی دارن عزا دارن گیرتوووووووون رو کنکوره.کار دیگه نداریییییدددددد؟؟؟؟؟خستم کردید خسته .

Mehrdad
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  بهار

نکنید تورخدا خانم الان این تعویق ها باید حالشون بد باشه
برید درس بخونید
برید با آرامش درس بخونید ایشالا به اون چیزی که می خواهید می رسید

بهار
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  Mehrdad

باور کنید استرس کنکور به کنار ،استرس این نماینده هاروهم دارم.به خدا الان داشتم درس میخوندم یه لحظه خبرهارو چک کردم باز عصبی شدم

Mehrdad
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  بهار

می دونم چی می فرمایید
ولی از لحاظ نماینده ها خیالتون راحت حتی اجازه بازگشایی یا بستن مهد کودک هم ندارن

الان مثلا دارن جواب مردم شهر و استان خودشون رو میدن که دور بعد هم حمایتشون بکنند
قوی 💪💪💪 ادامه بدین و فقط به این پیام ها لبخند بزنید
ایشالا رتبه و دانشگاه برتر 💪

فرحناز و نیلوفر وکلای تهران
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  بهار

نگران نباشید. الکی که نیست. سخنگوی کمیسیون اموزش خبر نداره، رئیس سنجش خبر نداره. اونوقت ایشون عضو کمیسیون سیاست بیاد طرح بده؟!!!! کم کمش ۶ ماه وقت میخواد. تازشم باید طرح جایگزینی بدن

عینکی
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۱ ق٫ظ

هفته آینده تازه میخان طرح رو تصویب کنن😂
زود نباشه یوقت😂
دکتری این هفته برگزار میشه وقتی برگزار بشه دیگه فرقی بین بقیه آزمون ها نمیزارن و بقیه هم برگزار میکنن
چرا این نماینده ها دنبال جلب توجه شدن با این حرفاشون🤔

Setare
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۶ ق٫ظ

خواسته یا ناخواسته این خبر رو جمع بندی تاثیر میذاره و ما نمیتونیم درست و حسابی تمرکز کنیم بابا تکلیف ادمو زودتر مشخص کنید اگه طرح تصویب نشه کی پاسخگوی زمان از دست رفته و جمع بندی بی کیفیت میشه اخه!!!!!!!!
تا هفته دیگه دیوونموووووون میکنن😑😑😑

محمد
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۵ ق٫ظ

وقتی کنکور دکترا برگزار بشه صد در صد ارشد هم برگزار میشه؛این طرح به کنکور سال بعد هم نخواهد رسید فقط این وسط هرکس از راه میرسه نظر شخصی خودش رو میگه تا تو این تنور داغ کنکور به چشم بیاد.

Mehrdad
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۳ ق٫ظ

ا نماینده جان مگه نمیگفتی امروز !!!!!؟؟؟؟
چی شد ( بازم هم نظر شخصی میدی)طرح دو فوریتی میزنی برای هفته آینده ( باشه 🤗)
دکتری برگزار بشه میایی ارشد تعویق میندازی (اینم باشه 🤗)
شما هم برید اینستاگرام را بترکونید ما هم میریم درس می خوانیم
اگه الان هم می خواهید بگید خب برو چرا اینجایی
فقط اومدم بگم
باشید همین جا جایی نرید که اموراتتون بگذره

سید
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۰ ق٫ظ

خدایا گیر چه کسایی افتادیم
چند میلیون کارمند و کارگر و … داریم که هر روز میرن سر کار اونم تو فضای بسته
اونوقت کل مشکل مملکت شده کنکور. اونم بخاطر یه عده که حوصله درس خوندن ندارن و نمیتونن درس خوندن بقیه رو ببینن و با جمع کردن امضا با هر شیوه ای خواهان تعویق هستن.
خدا به داد آینده کشورمون برسه
#آره‌من‌خودخواهم

Fateme
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  سید

خب نخونن درس..مجبورن مگه! هرروز تو راه جمع امضا و کمپین فلانو فلان. جمع کنین دیگه. اه‌. منم خودخواهم

Fateme
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۷ ق٫ظ

ما چه کنین دقیقا؟! الان باز بخونیم نخونیم؟! کنکور هست نیست؟!

صادق کریمی
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۴ ق٫ظ

خی الان چی کار کنیم؟ جمع بندی داریم می کنیم ادامه بدیم یا نه؟ این چه وضعیه؟!!!

سلام
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  صادق کریمی

من که دیگه کم آوردم
هر ساعت حرفشون عوض میشه.
درسا زیاده نمیشه برگشت و دوباره دوره کرد.
تکلیفمون رو مشخص کنن.
خبرای که توو این هفته شنیدیم :
۱- تعویق کنکور در صورت تایید ستاد
۲- عدم تعویق افتادن کنکور از طرف ستاد و سازمان سنجش
۳-حذف کنکور از نماینده مجلس (عضو کمیسیون آموزش)
۴- عدم حذف کنکور (از طرف یکی در دیگر از اعضای کمیسیون آموزش مجلس) 😐
۵- تعویق کنکور
۶- اطلاعیه سازمان سنجش
۷ -طرح دو فوریتی دوباره عنوان شد

من که دیگه رد دادم.

علی
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۲ ق٫ظ

دیگه مشخصه که این اخبار فقط برای انحراف هستش و میخوان مخاطب جمع کنن. آزمون با قدرت در موعد مقرر برگزار میشه. این طرحشونم برای ۵ سال دیگه عملی میشه

محمد
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  علی

برای حذف ی سری رشته از کنکور باید قانون نویسی بشه بره مجلس اگر تایید شد ادامه بدن همین پروسه شش ماه طول میکشه

داوطلب ارشد
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۵۵ ق٫ظ

یعنی چی؟؟؟پس دکتری چی؟؟؟بشن پیش مرگ بقیه؟؟؟|
اگه قرار به برگزاری همشون باید برگزار بشن و اگه تعویق همشون باید تعویق بشن.
بعضیا چجوری میان اینجا قضیه رو شخصی جلوه میدن میگن میترسی نیاااا؟؟؟
من نیام بااین وضع خطرناک تو بری برا مننم خطرناک.تگه برای همهههههههههه امکان استفاده از ماسک و شیلد بود بسم الله.همه آزمون ها برگزار بشن.

حسین
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۵۴ ق٫ظ

ماشالله به تعویقیا