تأکید رئیس سازمان سنجش بر برگزاری کنکور ارشد ۹۹ در موعد مقرر

رییس سازمان سنجش آموزش کشور درباره برگزاری کنکور سال ۹۹ با توجه به افزایش آمار ابتلا به کرونا گفت:‌ آزمون‌ها طبق تاریخ‌های اعلام شده برگزار خواهد شد، زیرا در غیر اینصورت کل سیستم آموزشی کشور بهم می‌خورد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

«ابراهیم خدایی» رییس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با ایلنا، درباره احتمال تعویق  در برگزاری کنکور سال ۹۹ با توجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا گفت: طبق برنامه زمانی که مصوب ستاد ملی مبارزه با کرونا است، آزمون‌ها طبق تاریخ‌های اعلام شده برگزار خواهد شد، زیرا در غیر اینصورت کل سیستم آموزشی کشور بهم می‌خورد.

وی خاطرنشان کرد: ما باید تمام پروتکل‌های بهداشتی و موازینی که اعلام شده است را رعایت کنیم و مراقب باشیم و در عین حال باید بتوانیم با این شرایط زندگی کنیم.

خدایی خاطرنشان کرد:‌ امسال حوزه‌های برگزاری آزمون کنکور سراسری افزایش پیدا کرده و از این رو فاصله داوطلبان از یکدیگر را هم افزایش دادیم، به عنوان مثال دانشگاه امیرکبیر سال گذشته بر اساس یکسری موازین صندلی‌ها را می‌چید و امسال باید بر اساس فاصله‌گذاری اجتماعی صندلی‌ها را بچینند، به همین خاطر مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

رییس سازمان سنجش آموزش کشور در پاسخ به این سوال که آیا قرار است، هر داوطلب در صورت قبولی دانشگاه، در شهر خود به دانشگاه برود، حتی اگر در تهران یا شهرهای دیگری قبول شود، گفت: گفته شده در امور دانشجویان تسهیل شود و بیشتر تسهیل بر مهمانی دانشجویان است.

وی ادامه داد: فرض کنید یک نفر در رشته هنر اسلامی تبریز قبول شده، اما در کاشان زندگی می‌کند و در کاشان آن رشته‌ای که دانشجو قبول شده وجود ندارد. این موضوع یک سری پیچیدگی‌ها دارد که باید مورد بررسی قرار بگیرد، اما تسهیل در بحث مهمانی و اینکه به دانشجویان کمک شود مطرح شده است و حتی یکی دو هفته پیش نیز رییس جمهور به تسهیل درباره شرایط و تحصیل دانشجویان اشاره کرده است.

خدایی خاطرنشان کرد:‌ ما وظیفه اعلام آمار قبولی داوطلبان را داریم و وقتی نتایج را اعلام کردیم دیگر سازمان سنجش به مابقی کارها از جمله مهمان شدن و .. کاری ندارد. لازم به ذکر است که بیشتر کلاس‌ها در سال تحصیلی آینده به شکل مجازی خواهد بود.

«فاطمه زرین آمیزی» سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص برگزاری کنکور با توجه به افزایش آمار ابتلا به کرونا و برگزاری کنکور در فضای سربسته گفت: ما به تمام حوزه‌های برگزاری جزء به جزء پروتکل‌ها و موارد بهداشتی را ابلاغ کردیم که این پروتکل‌ها شامل شرایط بدو ورود داوطلب، شرایط قبل از برگزاری، زمان برگزاری آزمون و خروج داوطلبان است.

وی افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی داوطلبان خیلی می‎تواند کمک‌کننده باشد، البته در کنار تلاش داوطلبان،‌ حوزه‌های آزمون نیز قطعا موازین بهداشتی را رعایت خواهند کرد. پروتکل‌های سختگیرانه به تمامی حوزه‌ها ابلاغ شده که باید آنها را رعایت کنند. اگر داوطلب و خانواده آنها برای برگزاری آزمون همکاری نکنند، قطعا شرایط دشوار خواهد بود.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور بیان کرد: وقتی داوطلب با سه یا چهار همراه به محل آزمون می‌آیند، این موجب تجمع و شیوع کرونا می‌شود از این نظر از داوطلبان کنکور می‌خواهیم که حتما تنها با یک نفر به عنوان همراه بیایند. داوطلبان همه باید ماسک بزنند و موارد بهداشتی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه ما تعداد حوزه‌های امتحانی را افزایش داده‌ایم، گفت:‌ ما تعداد حوزه‌های برگزاری آزمون را بیشتر کردیم. همچنین سعی کردیم برای داوطلبانی که موارد خاص بیماری دارند و از قبل به ما این را اطلاع دادند، جایگاهی ویژه تهیه می‌کنیم و این دسته از افراد را به آنجا می‌بریم.

زرین آمیزی گفت: اگر حین برگزاری آزمون یا ورود، داوطلبی مشاهده شد که شرایط نرمال نداشته باشد با او مساعدت می‌کنیم و یک جایی جدا از سایر داوطلبان برای آنها در نظر خواهیم گرفت، ولی برای بهتر برگزار شدن کنکور به کمک داوطلبان و همراهان آنها نیاز داریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان تعویق زمان کنکور وجود دارد یا خیر؟ گفت: اگر آزمون‌ها در زمان‌هایی که اعلام شده برگزار نشود، دیگر امکان برگزاری آن وجود ندارد. طبق پیش بینی‌هایی که سازمان بهداشت جهانی و ستاد ملی مقابله با کرونا داشته‌اند، ما از اواخر شهریور و اوایل پاییز آنفولانزا را به همراه کرونا خواهیم داشت. بنابراین تعویق کنکور کمکی به مساله نخواهد کرد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان تاکید کرد: مضاف بر اینکه ما با تعویق کنکور حق یک سری از داوطلبان که برای آزمون‌های امسال زحمت کشیده‌اند و می‌خواهند در آزمون سال ۹۹ شرکت کنند را تضعیف می‌کنیم. تاکید می‌کنم که تعویق زمان برگزاری کنکور با توجه به موج‌های بعدی آنفولانزا و کرونا کمکی به داوطلبان نخواهد کرد.

گفتنی است زمان کنکور ارشد ۹۹، ۲ و ۳ مرداد اعلام شده است.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱۱۰ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
حسن
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۶ ق٫ظ

ای بابا درخواست تعویق دوباره کنکور از طرف عده ای داوطلب و مطرح کردن کرونا فقط و فقط بهانه ای از فرار خود کنکور است که این معدود داوطلبین همان درس نخوانها و ترسوهایی هیتند که اصلا آمادگی کنکور رو ندارند ، شما میتوانید خیلی راحت سال آینده در آزمون شرکت کنید و مزاحم و باعث عقب افتادن کنکور دیگران نشوید چرا بهانه کرونا رو دست گرفتید و بازی درمیارید، طرف خیلی مجالس جشن و میهمانی های مختلف میره و حرفی از کرونا نیست حالا که میخواد بره کنکور بده میگه کرونا اونجا منتظره که منو بگیره، ،،، کرونا شده فقط بهانه تنبلها

رجب
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۶ ق٫ظ

پیرو پیشبینی قبلی که گفته بودم تعویق قطعیه خیلی از شما عزیزان به بنده اعتماد پیدا کردید و حالا سوال دارید تاریخ بعدی آزمون کی هست. متاسفانه تمام شواهد تایید میکنن که پیشبینی چند ماه پیش بنده مبنی بر لغو کنکور ۹۹ به واقعیت نزدیک شده. زمانی که همه فکر میکردن دیگه تعویق اتفاق نمی افته و تیر و مرداد حتما آزمون برگزار میشه بنده با قطعیت گفتم کنکور امسال لغو میشه. الگوریتم پیچیده ای که بنده استفاده کردم سابقه چند ماهه کرونا در جهان و مسائل سیاسی و اقتصادی کشور رو در نظر میگیره. از لطف شما عزیزان به خودم ممنونم ولی باید بگم هیچ چیز قطعی نیست و با اطلاعات امروز الگوریتم پیشبینی لغو کنکور با احتمال بالای نود درصد رو داره

بهار
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

ببخشید شما نوستارداموسی؟
همینطور که میبینید وزارت علوم داره تمام تلاششو میکنه که حتی یک ترم شهریه دانشگاه رو از دست نده بعد اونوقت میاد آزمون و لغو کنه؟ حرفات خنده داره

رجب
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

صبر دوست من صبر. به زودی مشخص میشه حق با من بوده

اشکان فدایی.
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۲:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

آقا حالا به این الگوریتم پیشبینی دسترسی داری ببین خونه و ماشین کی ارزون میشه؟
الان بخریم یا نه دمت گرم.

محمدرضا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۲:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  اشکان فدایی.

قابل پیشبینی نیست سوال بعدی لطفا😂😂😂😂😂

نازنین
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۴:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

دوست عزیزمن هم مثل بعضی از دوستان داوطلب کنکور ارشدوقت مطالعه زیاد نداشتم بهرحال تعویقشه فرصتی هست برای من وامثال من اما تعویقشه یاهرچیزی که درسیستم سازمان سنجش بوجود بیاد بهرحال مجبور به تابع اون سیستم هستیم اما ازاین ک تند و تیز بیان میکنیدفکر حال واحوال دیگرانی که استرس این آزمون دارند یخورده بی رحمی جلو میری و دارید استرس میدید به داوطلبانی ک این آزمون یک آینده روشن درنظرگرفتن. به امید موفقیت تمام جوانان سرزمینم.

رجب
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۵:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین

خود من وقتی خروجی الگوریتم رو دیدم گریه کردم. خیلی برای کنکور امسال زحمت کشیده بودم و طبق پیشبینی الگوریتم سال دیگه تو این دنیا نیستم که امتحان بدم

اشکان فدایی.
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۸:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

آقا خدا وکیل دمت گرم خیلی وقت بود از ته دل نخندیده بودم. خدا شادت کنه.

رجب
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  اشکان فدایی.

چاکرم:))

آذرخش
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۴:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

در مورد تعویق زمان کنکور با توجه به روند افزایشی کرونا ( شاید) دور از ذهن نباشه
ولی در مورد گزینه (لغو) کنکور با توجه به این تعداد شرکت کننده و جنبه های مالی و محدودیت ظرفیت دانشگاه ها فقط یک گزینه قابل تصوره
و اون اینه که : رجبعلی واقعا چی میزنی ؟؟؟
دقیقا کجایی ؟؟؟
رجب

رجب
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۵:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  آذرخش

اجازه بدید بنده خروجی الگوریتم رو برای شما کپی کنم
سازمان سنجش تخت فشار مجلس و ستاد کرونا با تعویق موافقت کرده و شهریور ماه را برای آزمون در نظر میگیرد اما دقیقا در هفته قبل از آزمون وضعیت تهران بحرانی شده و محدودیت های کرونایی برقرار شده و در نتیجه آزمون به پاییز افتاده یا لغو میشود. بررسی پاییز هم نشان از لغو دارد

مریم
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

الگوریتم های شما باید بدونن سازمان سنجش هیچکارست و فقط وزارت علوم هست که میتونه و داره فشار میاره

رجب
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۱ ب٫ظ

یادتون باشه اولین کسی که گفت تعویق قطعیه من بودم. بله آقا رجب از یه چیزایی خبر داره که خود سنجش خبر نداره

..
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

رجب اینجا رجب اونجا رجب اون بالا بالا ها

اصغر
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  رجب

میدونی. ا لان مردم به این سبک زندگی ماسکی عادت نکردن….. مثل یه ازمایش میمونه… اگه میشد یکم صبر کنن تا امار یکم بیاد پاین ویا روش بهتری برا برگزاری ازمون پیدا میکردن نگرانی ها کم تر میشد بهتر بود

سمیرا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  رجب

حالا چه اسراری بیمارها رو به مرا کز استان ها یکشونید برای ازمون دکتری و ارشد تا ازمون بدن و بیماری پخش کنن…

Sama
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۹:۲۱ ب٫ظ

ای که دستت میرسد کاری بکن
پیش از آن کز تو نیاید هیچ کار

رضا سوسنگرد
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۹:۱۸ ب٫ظ

#فوری

♦️قابل توجه شهروندان اهوازی

💥تعطیلی یک هفته ای شهر اهواز !

استانداری خوزستان:
🔸 محدودیت های یاد شده در این ۹ شهرستان از فردا پنجشنبه تا اطلاع بعدی خواهد بود و در اهواز از فردا پنجشنبه به مدت یک هفته اجرایی میشود.

قابل توجه دوستان …

اصغر
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  رضا سوسنگرد

خوب باید هر ترم یه ازمون بگیرن تا اونهای که دچار مشکل شدن…. یا مریض هستن یا درس نخوندن… یا میترسن ترم بعد امتحان بدن .شاید بهتر باشه

Yegi
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۹:۰۵ ب٫ظ

الان تاریخ جدید قراره بدن ؟
والا ۴ ماهه از سر کارم استعفا دادم که درس بخونم هی منتظرم این کنکور رو بدم برم دنبال کار و زندگیم
اینجوری که نمیشه اینقدر استرس بسه والا

علی
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۷:۴۵ ب٫ظ

من ترجیح میدم تعویقی نباشه چون دیگه فکر کنم کرونا فعلا ها هست. ولی جدی این تفکر وای بچه تنبل ها دنبال تعویق هستن خیلی چرته:)))

محمد
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۷:۰۶ ب٫ظ

قابل توجه اون کسایی که میگن پیگیری بکنید برای تعویق.دوس عزیز تو اگر درس میخوندی که تعویق نمیخواستی برگزاری میخواستی در زمان‌مقرر شده.

محمدرضا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۶:۵۰ ب٫ظ

کنکور دادن چینیا خیلی وحشتناکه.۱۵ ساعت درس مسخونن.۹ساعته ازمونشون.سهروز پشت سر هم.موهاشونو میبندن ب سقف ک خوابشون نبره.۹ میلیون نفر داوطلب داره😐😐😐😐😐😐

امیرحسین
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۶:۴۸ ب٫ظ

خوب به چهره های پدر و مادرتون نگاه کنید
چون ممکنه بعد از برگشت از جلسه کنکور این شما باشین که مبتلاشون میکنید بدون اینکه بفهمید
بشخصه کنکور امسال رو با تمام سختیایی که براش کشیدم شرکت نمیکنم.

Ali
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  امیرحسین

شما گفتی و ما باور کردیم

جانان
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۵:۲۶ ب٫ظ

خدایی بعضیا جوری کنکور کنکور میکنن انگاری الان کنکور شرکت کنن قبولن مگه این نیست همه ظرفیتا با سهمیه پرشده .وقتی ۱۹ جور سهمیه هس بنظرتون جایی واسه ما معمولیای بدون سهمیه مونده. فقط میریم با ارشد دادن خودمون و بقیه خانواده رو ناقل کرونا میکنیم.حالا هی بگید مخالف تعویق.موافق تعویق

محمد
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۷:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  جانان

ما میخواییم بریم کنکوربدیم کرونا بگیریم.کنکور ولی ازاد قبول بشیم.کسی جای ما تصمیم‌نمیگیره.هرکسی برای خودش تصمیم بگیره میخواد کنکور بده یا نه.یا اینکه میخواد تکمیل ظرفیت ثبت نام کنه کسی هیچ اجباری نکرده بیایید کنکور بدید ما به خواست خودمون و در زمان مقرر شده خواهان برگزاری هستیم.

mahdi
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۷:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  جانان

اینو خداوکیلی راست میگی

طاهره
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  جانان

حالا مادرم نمیزاره از خونه برم بیرون همش نگرانمه رو نمیاد بهش بگم میخوام ارشد بدم…. حالا چطور برم مسافرت تو حتل بخوابم مریض نشم.

mahdi
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۵:۲۵ ب٫ظ

دوستان مخالف و موافق اقا ول کنید ببینید این کسایی که میاند اینجا بحث میکنند به طور کلی همه درس خوندن اونایی که سیاهی لشکر هستند خو اصلا واسشون مهم نی که چی میشه یعنی همون هشتاد درصد از صد درصد و بیست درصد هستند و این وسط این بیست درصد رو مخالفا و موافقارو در بر میگیره وگرنه کسی که درس نخوندع اصلا واسش مهم نی چی میخواد بشه بابا هم مخالفا درس خوندند هم موافقا مطمعن باشیداین اختلاف بین درس خوناست کسایی که سیاهی لشکرند واسشون اصلا اهمیت نداره بحث نکنید اعصاب خودتونم خورد نکنید اینا به حرف کسی گوش نمیدن اگر بخوان تعویق بکنن میکنن اگرم نخواند نمیکنن به شخصه از هر کی درس نخونده بود برای کنکور میپرسیدم میگفت واسم مهم نی ولی برای اونایی که خونده بودند تعویق یا عدم تعویق مهم بود

رضا سوسنگرد
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۴:۵۹ ب٫ظ

رئیس سازمان سنجش بیاد حوزه اهواز بین ما قدم بزنه همه ما شرکت خواهیم کرد وگرنه کنکور را حذف کنید …

محمد
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۵:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  رضا سوسنگرد

باشه.

یه نفر
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۷:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  رضا سوسنگرد

کنکور نده

طاهره
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  رضا سوسنگرد

ارشد و دکتری وضعشون بد تره

به تار
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۴:۵۳ ب٫ظ

سلام مخالفا محترم.نمیدونم دلایلتون چیه ولی یک سری هاتون اشتباه میکنید کنکور ۴ ساعته و دوست جان با ماسک فقط ۷۵ درصد ابتلا کاهش میابه .به نظرتون کسی مبتونه ۴ ساعت دایم ماسک بزنه!!

آریا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۷:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  به تار

گفتن سوالای ازمونو کم میکنن که ۴ ساعت نشه

یه نفر
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۷:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  به تار

اره میتونه .ما تو ایران زندگی میکنیم خیلی بدتر هم دیدیم

Tar
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۴:۳۳ ب٫ظ

عرض ادب خدمت دوستان ، واقعا باعث تعجب بنده هست که بنده میگن شما حالا انگار خیلی مهم هستی اما از وقتی این نام کاربری TAR رو گذاشتم ۱۰۰ نفر این اسم رو گذاشتن و پیام های متفاوتی از جانب بنده میدن ، همه دوستان البته میدونن که بنده مخالف شدید تعویق هستم ، دوستان تعویقی انگار جوری فشار بر سر دوششان افتاده که میخواهند بنده رو با این کار تخریب کنند ، هرچند داوطلب های واقعی بنده رو میشناسن و میدانند موضع بنده چی هست اما برای صحت حرفای بنده لطفا زین پس به پیام بنده دقت فرمایید ، این پیام هارا در سایت پی اچ دی تست و مستر تست باهم منتشر خواهم کرد و در مستر تست اسم کاربری بنده Tar با ایکون سبز رنگ هست ، از تمام دوستانی که بنده رو حمایت کردن کمال قدر دانی رو دارم و انشاالله در این کنکور بهترینا برایشان رقم بخورد .
#TAR_’AHVAZ
#تعویقچی حیا کن
#تعویق پر

سارا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۴:۲۴ ب٫ظ

تمام کسایی که دنبال تعویقن کرونا بهونشونه اینا اگه چهارسالم بهشون فرصت داده بشه باز میگن تعویق بیفته

به تار
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۵:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

التماس تفکررر

نادر
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  سارا

حالا یعنی باید از یه فرد بیمار ازمون گرفت…..!!!!!!

جانان
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۵۹ ب٫ظ

من نه مخالف تعویقم نه موافقش .فقط میگم همین مسولینی که جون ما براش اهمیت نداره با ما بیاد سر جلسه کنکور و بشینن تو همون حوزه .من خودم به شخصه حاضرم به جای چهار ساعت چهار روز رو تو اون حوزه بگذرونم.یعنی واقعا اون
مسولین خودشون جونشون براشون اهمیت نداره که ما رو میخوان بفرستن تو دل کرونا

ناصر
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  جانان

حالا اگه هر ترم یه بار ازمون بود بهتر میشد اونای که دچار مشکل شدن تو این… کرنا یا به هر دلیلی درس نخوندن برا ترم بعد امتحان میدادن اخه اگه بکسی بگی تو بیماری… دیکه چطور حاظر میشه کنکور بده باید بره بیمارستان

مریم
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  جانان

خوب ما استرس داریم این فاصله صندلی ها استرس کم نمیکنه ما همیشه بین صندلی ها فاصله داشتیم دست شوی ها هم اضافه شده و….

مینا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  جانان

حالا اگه سر جلسه تشنه بشی نباید اب خوری یا دست شوی بری همه جا پر ویروس نیست

سارا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۵۳ ب٫ظ

سلام اینجا کسی هست باستان شناسی بخونه؟

بیتا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۵:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

خب معلوم شد که چرا این قدر با تعویق مخالفی کل زمان آزمونت ۲ ساعته همش حفظ کردنی و اصلا فکری نیست با ماسک در حال بی اکسیژنی هم میشه اون سوالا رو جواب داد.
حتما شهرتم در بدترین حالت زرده.

آرمان
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۶:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

خانم سارا شما که باستان شناسی خوندی کنکور برات دو ساعت هم طول نمی کشه در ضمن چون سوالاتت هم تحلیلی نیست و محاسبه و حل نیاز نداره میتونی با ماسک و دستکش بشینی ولی من که مخابرات میدان و موج شرکت میکنم باید با سخت ترین درس برق یعنی الکترو مغناطیس دست و پنجه نرم کنم دست کش که پنج دقیقه هم نمیتونم استفاده کنم بعلت عرق دست ماسک هم کمبود اکسیژن برام داره و نهایتا نیم ساعت بعد باید بذارم کنار

تیسا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  آرمان

احسنت درست مثل من ۴ ساعت ریاضی محض که همه میدونن چه قدر سخته

محمد
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۳۲ ب٫ظ

یعنی یه ازمون دوساعته با رعایت نکات بهداشتی از شهری که رستوران ها و کافه هاش بدون رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی فعالن خطرناکتره؟؟؟
۹۰ درصد موافقین تعویق سطح پایینی دارن واسه همین میخوان تعویق بشه وگرنه مگه میشه کسی که خونده باشه راحت همش بگه تعویق تعویق
تا اینو میگی میگن ما هم مثل شما خوندیم…

محمد
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

موافقم باهات غیر اینم نیست.

بهار
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

والا عروسی وعزا ونماز جماعت وکافه ورستوران و….. به راهه
ولی یه کنکور ۲ساعته این همه محالف داره.خیلی عجیب نیست؟!

دریا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۴:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

علت اینکه تعداد مبتلاها وفوتی ها الان بدتر ازفروردین و اسفند شده همینه چون ی عده امثال شما با این فکر که همه بیرونن همه جابازه وانگار نه انگار که این بیماری خطرناکه وضعیت رو به این مرحله رسوندن الان شرایط بدتر ازفروردینه اما متاسفانه دولت محدودیتی اعمال نمیکنه درسته مسئولین به فکر مانیستن اما ماکه جونمون برامون عزیزه خودمون باید بفکر خودمون باشیم گیرم که امتحانو تواین شرایط دادیم اگه خدای نکرده مریض شدیم وجونمونو از دست دادیم ایا این قبولی بدرد میخوره؟؟؟من خودم از تیر ماه سال قبل خوندم کاملا هم مسلطم پس بحث تنبلی واینا نیست که بعضیا میگن نخوندین ومیخواین تعویق بیفتهودرس خوندن ودانشگاه رفتن وقتی ارزش داره که سالم باشی دوست محترم.

طاهره
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  دریا

خوب گفتی

کامبیز
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

کنکور شما دوساعته؟تعجبم نداره که اینقد کنکور کنکور میکنن.

بیتا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۵:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

خیلی ها آزمونشون چهار ساعت است و شما هم درک پایینی از همدردی و خرد جمعی و شعور اجتماعی دارید

یه نفر
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۸:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  بیتا

کنکور نده عزیز

بیتا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  یه نفر

ای به چشم

mahdi
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۳۰ ب٫ظ

تمام این مخالفا به خدا از این دانشگاه ازاد و پیام نور هستند اگر نه کسی که دولتی باشه از این حرفا نمیزنه درسشو میخونه هر کی ناراحته بخواتر تعویق سال بعد کنکور بده من تا جان دارم در بدن برای تعویق همه کاری میکنم چون دانشگاه دولتی جای تنبلا و درس مخونا و بی اراده ها نیست تمامممممممممممم

Abolfazl
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۴:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  mahdi

من و دوستام دانشگاه های تهران هستیم و موافق تعویق
شریف تهران امیر کبیر علم و صنعت
این تقسیم بندی ها هم مسخره هست عزیزم.انسانیت چیزیه که ربطی به دانشگاه نداره.

mahdi
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۴:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  Abolfazl

منم همینو میگم میگم این مخالفا همشون از این تنبلا هستند مخالفای تعویق

سر
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۲:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  mahdi

یجوری میگید تنبلا!خوب تنبل که درس نمیخونه،واسش فرقی نداره کی برگزار شه

حیدر
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۸:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  mahdi

این حرفت نامردیه اخه برا ارشد باید بریم سفر گفتم ازمون ها رو تو شهر خودمون بر گزار کنید اینم سخته

بیتا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۵:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  Abolfazl

درود بر شما و دوستان شما
من هم همین طور

بیتا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۵:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  mahdi

درسته برادر من این دانشگا آزادی ها هستن بیان سرجلسه نیم ساعت بشینن یه یال قوز آبادی قبول میشن و میرن می خوان کنکور رو زودتر بدن بدن پی تفریح داشگاه هم آموزش مجازی و تقلب چه شود.

خوبه چند سال پیش کارنامه ارشد مدیریت یه دانشگاه آزادی رو نشون داد همش صفر و منفی بود توش دو تا ۵ درصد هم داشت خدای من شاهده.

بیتا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۵:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  mahdi

تو خبر ۲۰:۳۰ کارنامه رو نشون داد

علی
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۷:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  mahdi

هنوز این رتوریک دانشگاه آزاد و دانشگاه سراسری هست؟:)))))))))) من یه عالمه دانشگاه آزادی نشونت بدم الان تو آمریکا و کانادا درآمد خوب دارن و همش رو با درسشون به دست آوردن و مثل شما کل دغدغشون این نیست که کنکور سر وقت برگزار بشه؟

بیتا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  علی

کدوم دانشگاه امریکا خودش شرطه ؟؟؟؟؟
شرایط اپلای دانشگاهها هم مهمه
با هزینه خودش رفته یا با گرنت وفاند؟؟؟؟؟؟
و هزار سوال دیگه؟؟؟؟؟؟

Lili
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۶:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  mahdi

چه ربطی به دولتی و آزاد داره منم موافق تعویق هستم و دانشگاه آزادم بودم ولی مطمئن باش یکی از امتحانا و پروژه های سنگینی که ما تو دانشگاه آزاد دادیم تو دانشگاه دولتی نبوده به ما سر کلاس یه جزوه میگفتن میرفتن چند تا کتاب معرفی میکردن برای امتحان همه رو که میخوندیم میرفتی سر امتحان شاید به زور یه سوال مشابه اون کتابا پیدا میشد با شک و تردید میتونستیم جواب بدیم تازه یه کتاب دیگه ای زبان اصلی چیزی کشف میکردیم ذوق میکردیم که یه ذره اون امتحان مشابه اون کشف ماست تازه مثل اونم نه آ ، فقط یکی دوتا سوال مشابه ما برای نمره ده بیچاره میشدیم، دلیل نمیشه چون دانشگاه آزاد بودیم بهمون تنبلی و درس نخون بودن بچسبونی، یه ترم برای یه پروژه زحمت کشیدم آخرش نمره ندادن فقط برای یه درس اختیاری که اونم هرچی دانشگاه خودش میخواست ارایه میداد مجبور بودیم بگیریم

محمد
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۲۴ ب٫ظ

من اصلا نمیفهمم درک نمیکنم
با ماسک و تهویه هوای مناسب امکان ابتلا زیر ۵ درصد هستش و با فاصله گذاری زیر ۲ درصد چرا باید اینهمه هجمه علیه ازمون راه انداخت
درضمن اگه کسی باز نگرانه خب نیاد سر جلسه ازمون چون اگه تعویق بشه دیگه امسال نمیسه برگزار کرد.

محمد
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

نصف روزبا ماسک و دستکشم مشکلی نداشته

ناشناس
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۶:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

گیریم ۱ درصد باشه. شما یک درصد رو در نرخ شیوعش ضرب کن و ببین چند نفر مریض می‌شن و چند نفر در بهترین حالت می‌میرن.
با توجه به اینکه شما چیز به این سادگی رو درک نمی‌کنی امیدوارم فردا جزو دکتر مهندس یا وکلای این ممکلت نشی حداقل…

بیتا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

درود بر ناشناس محترم

سارا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

این درصد ها رسمیه ؟؟!!!

محمدرضا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۱۵ ب٫ظ

والا خوبه.اونایی ک میگن بریم ازمونو بدیم زمستون مجازی بخونیم.یعنی مطمنین ک سالم بیرون میاین

علی
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۱۵ ب٫ظ

مهم نیست اینا چی میگن
مهم اینه خانم نیلوفر ایهاوندی گفته تعویق حتمیه
دوستان منتظر بمونین ایشالا تعویق میوفته آزمون
رجب گفته تعویق حتمیه

سارا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۴:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  علی

خخخ انگار کی هستن ایشون🤣

رجب
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۴:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  علی

خانم ایهاوندی نگفتن قطعیه فقط بنده گفتم همه هم شاهد هستن که اول از همه گفتم

Hani
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۵:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

مدال طلاش واس تو ک اول همه گفتی…
ولی حواست باشه اگ تعویق درکار نبود بیای عذرخواهی ازتمام کسایی ک تشویقشون کردی درس خوندن رو کناربذارن…

سهراب
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۴:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  علی

کی ان مگه ایشوووووون؟!!!!!!!!!! خنده داره واقعا این حرفا…طرف وزیر کشوره هزار بار داره میگه تعویقی در کار نیس دیگ.

niloofar Ihavandi
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۴:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  علی

دوست عزیز من کی گفتم حتمیه؟؟؟؟؟
لطفا از زبون من دروغ نگید…

بیتا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۵:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  علی

خانم نیلوفر نگفتن حتمیه

Mahsa
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۱۴ ب٫ظ

به نظرم نه تعویق چاره کاره نه کم کردن مدت زمان کنکور چون اگر تعویق پیدا کنه میوفته به پاییز که وضع قطعا اون موقع بدتره اگر هم بخوان مدت زمان رو کم کنند هم به نظرم همون مدت زمان کم هم کفایت میکنه برا یه فاجعه چون تموم نگرانی هایی که الان هست بازهم با کم شدن زمان ازمون پابرجاست . یا باید برگزار کنن و خودشون رو برای هرفاجعه ای اماده کنن یا کلا برگزار نکنن و هرکس برحسب معدل انتخاب رشته کنه

محمدرضا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۴۵ ب٫ظ

تا یک شنبه قورچمون در میاد😢😢😢😢

..
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

دلتو به یکشنبه خوش نکن اگه اینا مطمئن نبودن این همه نمیگفتن تعویق ممکن نیست، و اگه تعویق بیفته که مسخره‌ی عام‌ و خاص میشن..

Mr
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  ..

دوست عزیزم سلام.
فارغ از بحث کنکور و این ها، آیا هنوز فکر می کنید این مدیران شهره ی خاص و عام نیستند؟؟

نسترن
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۳۷ ب٫ظ

تعویق کاملا بی فایدس اینو همه ی اونایی که دنبال تعویق هستن هم میدونن ولی خب دیگه می خوان وقت بیشتری داشته باشن

نسترن
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۳۶ ب٫ظ

خدایا مرررررررسی خیالمون راحت شد

رجب
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۲۷ ب٫ظ

بنده تا دیروز موافق تعویق بودم ولی با این طرح موافقم که سوالات کم بشه. جدا از کرونا واقعا مغز نمیکشه چهار ساعت امتحان دادن رو. بیست تا سوال تستی بدن نیم ساعت وقت عالی میشه. اگر این طرح تصویب شه بنده به جمع مخالفان تعویق میپیوندم. میریم نیم ساعت امتحان میدیم میایم دیگه. تو نیم ساعت نه ماسک اذیت میکنه نه دستکش

..
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۱۷ ب٫ظ

همین خانم‌ نیلوفر دفعه‌ی قبل اومد برامون دردسر درست کرد، خرداد بهترین موقع برای برگزاری بود حالا اومد دوباره میخواد یه وضع بدتری برامون درست کنه خداییش بس کن اگه درس نخوندی بشین سال بعد بده دست از سر ما بردار

محمدرضا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  ..

نمکو خوردیم.نمکدون نشکونیم

..
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

نمکو که شما خوردین من دفعه‌ی قبلی هم مخالف تعویق بودم، شما که تعویق رو اجرا کردین به کجا رسیدین؟ جز اینکه یه گروه دیگه اضافه شدن و کورونا بد تر شد…

محمد
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  ..

هزار دفعه بالا پایین پریدیم که تعویق نندازید خرداد رو
ولی این خانوم محترم فقط فکر منافع خودش بود والکی الکی جون آدم ها رو هم کرد بهانه برای جبران کم کاری های خودش

..
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

اره دیگه الانم داریم وضعو میبینیم هنوزم با سرما وضع بدتر میشه، حداقل ازمون که بدیم کلاسارو اگه مجازی برگزار کنن هم ترم محسوب میشه و عقب نمیفتیم ولی با تعویق کلا یه ترم رو از دست میدیم.

محمد
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  ..

الانم مجدد با بهانه قبلی دنبال تعویق
واقعا من نمیدونم ایشون چی از جون ما میخوان
جالبه هرکیم که دنبال تعویقه با اطمینان میگه رتبه اش تک رقمی میشه
آقا منم گرگ وال استریتم کی به کیه

..
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۸:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

😂😂👍

طاهره
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  ..

مشکل سرما وگرما نیست مشکل امادگی مردم.برای پیشگیری از کرناست که الان پایین … امار بالا… سفر زیاد….است…و…

تعویق
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۱۶ ب٫ظ

میگه وضع بدتر نمیشه دیگه نمیشه برگزار کرد
سوال؟ مگه الآن وضعیت قرمز نیست ؟ یعنی اون موقع شدیدتر میشه تعداد بیشتری می میرن الان تعداد کمتری بمیرن هیچ اشکالی نداره؟
اون موقه کولر روشن نیست

رضا سوسنگرد
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۱۵ ب٫ظ

#ویژه

💥استان هرمزگان یک هفته تعطیل شد / خوزستان هم تعطیل می شود؟

استاندار هرمزگان:
🔹استان هرمزگان و هفت شهر قرمز آن به مدت یک هفته تعطیل خواهند بود.
🔹این تعطیلی شامل گروه‌های ۳ و ۴ خواهد بود و جزئیات آن به زودی اعلام می‌شود.

..
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱:۵۳ ب٫ظ

خیلی خیلی ازتون ممنونم🙏🌷 دیگه کاملا خیال ما راحت شد که تعویقی صورت نمیگیره دقیقا همین حرفی رو زدن که من میگفتم پاییز وضعیت بد تر میشه، واقعا اگه بخواد تعویقی صورت بگیره دیگه کلا باید لغو بشه که این به ضرر خیلی هاست و امکان پذیر نیست، پس دیگه تموم شد و تعویقی به هیچ وجه صورت نمیگیره.

آریا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱:۲۷ ب٫ظ

حالا کاری به برگزاری دیر و زودش ندارم فقط برام سواله ک چرا قبلا سنجش و علوم هیچ کاره بودن الان شدن همه کاره؟سری پیش گفتیم تعویق نندازین آقا فرمودن تصمیم گیرنده ما نیستیم ستاده الان میگیم تعویق بندازین آقا میگن تصمیم گیرنده ماییم به هیشکی ربط نداره برگزار میکنیم

niloofar Ihavandi
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  آریا

I couldn’t agree with you more 😁

نادر
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  آریا

حال نکردن تو این مدت حوزه امتحانی برا همه شهرا بزارن اینقدر نرن سفر… برا اونای که بیمارن یا فوتی داشتن یه زمان دیگه امتحان بدن این بهتره چطور ازبیمارا میخوان امتحان بگیرن

کالتیکس
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱:۱۰ ب٫ظ

میگه ما کنکور رو برگزار کنیم بره حالا یه سری اسم هم ازش درمیاد که قبول شدن دیگه تمام. بقیه اش به ما ربطی نداره.
فاصله گذاری اجتماعی اگه جواب بود که کلی مراسم های دینی برگزار میشد.

مسعود
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۴ ب٫ظ

خودشم نمیدونه که اگه قبول بشن به چه سازوکاری باید برن دانشگاه و گفته ما فقط قبولی رو اعلام می کنیم و بقیش به ما ربطی نداره دقیقا یعنی فقط میخواد از شر کنکور راحت بشن
#با کنکور کادر درمان را شکست می دهیم

AmiN
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  مسعود

دقیقا ی باریه ک میخوان از رو‌ دوش شون بردارن . یعنی کسی ک از شهرستان دانشگاه تهران قبول شده بره همون شهره خودش دانشگاه؟
باید همون فرودین برگذار میشد ک هم مردم میترسیدن هم کرونا کم تر بود. الان وضعیت ۱۰۰٪ بدتر از اون موقع است، تعویق اشتباست. باید راه کار بدن، بیشتر شدن تعداد روزای کنکور . خارج نشدن بچه ها از شهرستان محل سکونت . طرف از قرمز میاد تو قسمت سفید میزنه همه چیز نابود میکنه. امیدوارم ۱٪ ب فکر بچه ها باشن . فقط ۱٪ ن بیشتر

lotfallah
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۴ ب٫ظ

بفرمایید
پس بشینیم درسمون رو بخونیم و الکی امیدوارم نباشیم

Tar
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۴ ب٫ظ

دقیقا حرف منطقی جناب کدخدای درست هستن!
چرا باید تعویق بیفتد وقتی اوضاع قراره بدتر بشه ؟
نکنه باید بخاطر بعضیا که امتحان دارن کنسل کنن؟ ن جانم دیگه از این خبرا نیست و ازمون در موعد مقرر برگزار میشود .
تشکر ویژه از سنجش و وزارت علوم .
#تعویق پر
#تعویقچی حیاکن

بیتا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  Tar

باشه تخریب چی روحیه