پارسه

امکان انتخاب کدرشته‌های پیام نور و غیرانتفاعی در انتخاب رشته ارشد ۹۹

زمان انتخاب رشته کنکور ارشد 99

امکان انتخاب کدرشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی برای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ۱۳۹۹ که پیش از این، اعلام علاقمندی نکرده‌اند، وجود دارد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، بر اساس اعلام سازمان سنجش، آن دسته از متقاضیان کنکور کارشناسی ارشد که در تقاضانامه ثبت‌نامی برای انتخاب رشته‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و دانشگاه پیام‌نور، اعلام علاقمندی ننموده‌اند، در صورتی که حداقل نمره علمی لازم را برای انتخاب رشته‌های این دانشگاه‌ها کسب کرده باشند، در ذیل بند الف (مشخصات ثبت‌نامی) پیغامی را مبنی بر امکان انتخاب این رشته‌ها در کارنامه اعلام نتایج اولیه مشاهده خواهند نمود.

لذا این دسته از متقاضیان در صورتی که علاقمند به انتخاب رشته‌های مربوط به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و دانشگاه پیام نور هستند، می‌بایست پس از واریز مبلغ ۱۸۶.۰۰۰ (یکصد و هشتاد و شش هزار) ریال بابت اعلام علاقمندی به رشته‌های این دانشگاه‌ها و مؤسسات، از طریق سیستم اینترنتی و توسط کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب، نسبت به اعلام علاقمندی به انتخاب این دانشگاه‌ها و مؤسسات اقدام نموده و سپس این رشته‌ها را در فرم انتخاب رشته اینترنتی درج نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به دفترچه انتخاب رشته ارشد ۹۹ مراجعه کنید.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۳ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
علی
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۳۲ ب٫ظ

لطفا حالا که صندلب ها خالی هست امکان انتخاب رشته برای مجاز نشده ها بزارین

میلاد
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۲:۲۹ ب٫ظ

فرایند ثبت نام پیام نور در صورت ممکن مرسی

مهسا
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  میلاد

سلام
از همون فرم انتخاب رشته میتونید برید هزینه رو بدید و انتخاب رشته کنید