اعلام جزئیات ادامه تحصیل دانشجویان ارشد بازمانده از تحصیل در دانشگاه آزاد

معاون علوم انسانی و هنر و معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد، دستورالعمل بازگشت به تحصیل پذیرفته‌شدگان و دانشجویان بازمانده از تحصیل رشته‌های غیرپزشکی این دانشگاه را ابلاغ کرد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر و جواد علمائی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی، دستورالعمل بازگشت به تحصیل پذیرفته شدگان و دانشجویان باز مانده از تحصیل رشته‌های غیرپزشکی دانشگاه آزاد را به رؤسای دانشگاه آزاد استان‌ها ابلاغ کردند.

براساس این دستورالعمل، ادامه تحصیل پذیرفته شدگان و دانشجویان رشته‌های غیرپزشکی دانشگاه آزاد که به دلایل مختلف از ادامه تحصیل باز مانده اند از جمله ترک تحصیل کرده، عدم مراجعه داشته و یا در صورت قبولی ثبت نام نکرده و یا انصراف داده اند (به جز دانشجویانی که به دلیل وضعیت نامطلوب تحصیلی اخراج آموزشی شده اند) در صورت مراجعه از تاریخ ۱۳۹۹/۷/۱ تا ۱۴۰۰/۶/۳۱، ثبت مرخصی بدون احتساب در سنوات در نیمسال یا نیمسال‌های عدم مراجعه بلامانع است.

این دستورالعمل مشمول دانشجویان تحصیلات تکمیلی که فقط پایان نامه و رساله آن‌ها باقی مانده، نمی‌شود، لذا برای این دانشجویان برابر ضوابط و مقررات آموزشی و با رعایت قوانین نظام وظیفه (درخصوص آقایان) تصمیم گیری به عمل می‌آید.

براساس این دستورالعمل، افرادی که رشته گرایش آن‌ها در واحد دانشگاهی دایر نبوده و در شرایط کنونی واحد و مرکز پذیرش دانشجو ندارند، مشمول این دستورالعمل نمی‌شوند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۴ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
ارش
مرداد ۷, ۱۴۰۰ ۷:۵۴ ب٫ظ

سلام انصرافی هستم

ارش
مرداد ۷, ۱۴۰۰ ۷:۵۴ ب٫ظ

سلام من برج ۳از ارشد روزانه ریاضی محض دانشگاه اراک (سوابق تحصیلی)اسم نوشتم بعد۳ماه انصراف دادم بعد برای کنکور ارشداسم نوشتم توی کارتم زده بود طبق ضوابط محرومم از کنکور ولی چون مجوز شرکت دارم از سنجش و تا تاریخ اعلامی دردفترچه انصراف از تحصیل دادم باید مدارکم به درخواست سنجش ارسال کنم و ارسال کردم میخواستم ببینم نتایج که اوایل شهریور اعلام شد من مجازی در شبانه انتخاب رشته کنم؟هم شناور امتحان دادم کنکور برق.ممنون میشم پاسخ بدید..

Mazhar
آبان ۲, ۱۳۹۹ ۱:۵۱ ب٫ظ

سلام خسته نباشید من سال ۹۷ دانشگاه آزاد قبول شدم به خاطره وضعیت اقتصادی نتونستم ثبت نام کنم آیا من هم شامل میشم ؟؟

Mazhar
آبان ۵, ۱۳۹۹ ۹:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  Mazhar

سلام،خسته نباشی سال ۹۷روانشناسی مثبت گرادا‌نشگاه مرکزی قبول شدم موفق نشدم ثبت نام کنم ایامیتونم ادامه بدم؟