پذیرش کارشناسی ارشد ۹۹ واحدهای بین‌الملل دانشگاه آزاد از طریق آزمون اختصاصی

ثبت نام در آزمون اختصاصی مقطع کارشناسی ارشد واحدهای بین‌المللی کیش و ارس دانشگاه آزاد در سال ۹۹ آغاز شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، بر اساس اطلاعیه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، پیرو مصوبه جلسه ۱۵ شورای سنجش و پذیرش دانشجو درخصوص برگزاری آزمون اختصاصی در گروه‌های تحصیلات تکمیلی به منظور پذیرش دانشجو در واحدهای مستقر در مناطق آزاد ارس و کیش دانشگاه آزاد اسلامی جهت سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اقدام به ثبت نام از داوطلبان متقاضی تحصیل در واحدهای فوق در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی می‌نماید.

زمان ثبت نام آزمون اختصاصی ارشد پردیس بین الملل دانشگاه آزاد

ثبت‌نام از متقاضیان این آزمون صرفاً از طریق سامانه ثبت‌نام مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی به آدرس azmoon.org از روز سه‌شنبه مورخ ۹۹/۸/۶ آغاز و تا پایان روز جمعه ۹۹/۸/۱۶ ادامه خواهد داشت.

هزینه ثبت نام

متقاضیان لازم است با مراجعه به سامانه ثبت‌نام و تهیه کارت اعتباری ۱۰۶۰۰۰۰ ریالی نسبت به ثبت‌نام در مجموعه امتحانی مورد نظر خود اقدام نمایند.

جهت خرید کارت اعتباری و ثبت نام ارشد پردیس های بین الملل دانشگاه ازاد به لینک زیر مراجعه کنید:

 

پس از خرید کارت اعتباری ثبت نام دوره مورد نظر، می توانید با وارد نمودن شماره کارت اعتباری خریداری شده و کد ملی وارد شده در زمان خرید کارت، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمائید.

داوطلبان پس از ثبت نام و دریافت کد پیگیری به منظور ویرایش اطلاعات ثبت نامی نیازی به تهیه کارت اعتباری مجدد ندارند.

اتباع غیر ایرانی پس از خرید کارت اعتباری ثبت نام دوره مورد نظر می‌توانند با وارد نمودن شماره کارت اعتباری خریداری شده و کد پیگیری اتباع خارجی وارد شده در زمان خرید کارت، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

امکان انتخاب ۳۰ رشته محل در پردیس های بین الملل دانشگاه آزاد

جدول رشته/محل‌های دایر در واحدهای بین‌المللی ارس و کیش از طریق سامانه ثبت‌نام قابل مشاهده و دریافت می‌باشد. هر داوطلب متناسب با مجموعه امتحانی مورد نظر می‌تواند حداکثر تا ۳۰ کد رشته/محل را انتخاب و در فرم ثبت‌نام درج نماید. آزمون این دوره به صورت مصاحبه مجازی خواهد بود و زمان و نحوه برگزاری آزمون (مصاحبه مجازی) در هفته آخر آبان ماه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

شهریه کارشناسی ارشد پردیس بین الملل دانشگاه آزاد

شهریه واحدهای بین‌المللی ارس و کیش مشابه سایر واحدها و پردیس‌های بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی و بر اساس شهریه مصوب سالانه این واحدها تا ۲ برابر شهریه دوره‌های عادی می‌باشد.

ممنوعیت درخواست انتقال و میهمانی ارشد پردیس بین الملل دانشگاه آزاد

هرگونه درخواست انتقال و میهمانی واحدهای بین‌الملل ارس و کیش به سایر واحدهای دانشگاهی اعم از عادی و یا بین‌المللی ممنوع خواهد بود.

رشته های دارای پذیرش در مقطع ارشد پردیس کیش و ارس دانشگاه آزاد در سال ۹۹

برای مشاهده فهرست رشته محل های دارای پذیرش و جزئیات مربوطه به لینک زیر مراجعه نمایید:

 

زمان اعلام نتایج ارشد ۹۹ واحدهای بین الملل دانشگاه آزاد

پذیرش نهایی در این دوره منوط به نتیجه ارزیابی گروه تخصصی مربوطه مبنی بر احراز شرایط علمی به منظور تحصیل در رشته مورد نظر خواهد بود. نتیجه نهایی مبنی بر پذیرش و یا عدم پذیرش افراد در نیمه اول آذر ماه توسط مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی اعلام خواهد شد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱ دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
زهرا احمدی
دی ۷, ۱۳۹۹ ۹:۴۷ ب٫ظ

زمان اعلام نتایج ارشد ۹۹