امکان تحصیل همزمان دانشجویان ارشد آزاد در مقاطع پایین تر

وام شهریه کارشناسی ارشد آزاد

دانشجویان دوره‌ کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد می‌توانند فقط در مقاطع کاردانی یا کارشناسی پیوسته و ناپیوسته به طور همزمان در رشته دوم ادامه تحصیل دهند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش خبرگزاری آنا، دانشگاه آزاد اسلامی از سال گذشته امکان تحصیل در دو رشته را برای متقاضیان این دانشگاه فراهم کرده است. بر اساس این امکان دانشجویان و پذیرفته‌شدگان دوره‌های کاردانی و کارشناسی (پیوسته و ناپیوسته) دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند از این امکان استفاده کند. این افراد می‌توانند در رشته دیگر همان مقطع یا در مقطع پایین‌تر تحصیل کنند.

دانشجویان دوره‌های تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد و دکتری می‌توانند فقط در مقاطع کاردانی یا کارشناسی پیوسته و ناپیوسته به طور همزمان در رشته دوم ادامه تحصیل دهند. این دانشجویان در مقطع تحصیلات تکمیلی، امکان تحصیل همزمان را ندارند.

اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی نیز می‌توانند از امکان تحصیل در این دانشگاه استفاده کنند. متقاضیان می‌توانند در مقطع کارشناسی با رعایت ضوابط تحصیل کنند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۴ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
ارش
آبان ۴, ۱۳۹۹ ۶:۴۹ ب٫ظ

سلام من امسال ارشد برق قبول میشم همزمان میتونم کارشناسی برق هم بخونم علمی کاربردی

محمدرضا
آبان ۳, ۱۳۹۹ ۲:۱۰ ب٫ظ

من دانشجوی ارشد مدیریتم و امسال کارشناسی پرستاری قبول شدم، میتونم ثبت نام کنم؟؟؟؟

saeed barghi
آبان ۳, ۱۳۹۹ ۴:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

هنوز ک نتایج نیومده چطوری پرستاری قبول شدی؟

نونوش
آبان ۳, ۱۳۹۹ ۴:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  saeed barghi

حدس میزنه