آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد ۹۹ دانشگاه آزاد از فردا

پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ دانشگاه آزاد از فردا چهارشنبه هفتم آبان می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد ۹۹ دانشگاه آزاد به شرح زیر است:

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد دانشگاه آزاد ۹۹

با عنایت به اینکه ثبت نام از پذیرفته شدگان به صورت مجازی صورت می پذیرد کلیه پذیرفته شدگان لازم است از روز چهارشنبه ۷ آبان ماه ۹۹ جهت اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام به سامانه آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir مراجعه نمایند.

عدم مراجعه پذیرفته شدگان به سامانه آموزشیار در بازه زمانی مقرر به منزله انصراف از ثبت نام تلقی شده و هیچگونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

تبصره: پذیرفته شدگان کلیه واحدهای دانشگاهی جهت اطلاع از چگونگی تحویل مدارک به صورت فیزیکی به آدرس سایت واحد دانشگاهی محل پذیرش مراجعه نمایند.

مدارک ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد دانشگاه آزاد

مدارکی که مطابق تقویم اعلامی از سوی واحد دانشگاهی لازم است در زمان مراجعه ارائه گردد:

۱- اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) صادره از دانشگاه آزاد اسلامی یا سایر دانشگاه های معتبر داخل و خارج کشور که مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باشد به انضمام ریز نمرات دوره کارشناسی با قید معدل.

تبصره: پذیرفته شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) خود نمی باشند باید اصل گواهی تأیید شده دال بر فراغت از تحصیل را که توسط دانشگاه محل تحصیل با قید معدل صادر شده باشد، به همراه ریز نمرات تأیید شده ارائه نمایند.

تذکر: فارغ التحصیلان مشمول دوره کارشناسی که با ارائه گواهی تأیید شده از محل تحصیل دوره مذکور ثبت نام می نمایند، علاوه بر گواهی و ریز نمرات مذکور بایستی تصویر برگ لغو معافیت تحصیلی دوره کارشناسی را ارائه نمایند. همچنین چنانچه دوره مذکور را در مدتی بیش از شش سال از بدو ورود به اتمام رسانده اند بایستی تصویر مجوز افزایش سنوات بدون ذکر غیبت را برای مدتی که مازاد بر شش سال تحصیل کرده اند ارائه نمایند.

۲- اصل شناسنامه و دو برگ فتوکپی خوانا از تمام صفحات (اصل شناسنامه برای تطبیق میباشد.)

۳- اصل و یک برگ فتوکپی کارت ملی. (ارائه اصل کارت جهت برابر با اصل بودن تصویر کارت میباشد.)

۴- شش قطعه عکس ۳×۴تمام رخ (از یک نگاتیو) که اخیراً تهیه شده باشد (برای برادران مشمول ۱۲ قطعه.)

۵- مدرکی که وضعیت خدمت وظیفه عمومی برادران را مشخص نماید.

تذکر: افرادی که از نظر مقررات وظیفه عمومی حائز شرایط ثبت نام نیستند (از جمله دارای دفترچه اعزام به خدمت با غیبت میباشند و یا با غیبت به خدمت اعزام شده اند یا در برگ اعزام آنان دانشجوی اخراجی یا انصرافی یا ترک تحصیل ذکر شده است ( مجاز به ثبت نام) نمیباشند.

۶- تکمیل کلیه فرم های ثبت نام و فرم های مربوط به تعهدات و سایر فرم های که در سامانه آموزشیار قرار گرفته است.

هزینه خدمات آموزشی و حق بیمه دانشجویی دوره کارشناسی ارشد آزاد

۱- شهریه پذیرفته شدگان از دو بخش شهریه پایه (ثابت) و متغیر تشکیل شده که در هر نیمسال تحصیلی از دانشجویان دریافت میگردد. علاوه بر دو مورد مذکور دانشجویان در بدو ورود به دانشگاه و فقط در نیمسال اول باید مبلغ ۱۷۳۰۰۰۰ریال به عنوان هزینه خدمات آموزشی، در سامانه آموزشیار پرداخت نمایند.

۲- حق بیمه حوادث دانشجویی مبلغ ۵۰۰۰۰ ریال میباشد که هر پذیرفته شده باید آن را در سامانه آموزشیار پرداخت نماید.

۳- پذیرفته شدگان واحدها و مراکز بین المللی و برون مرزی توجه داشته باشند که (مطابق آئیننامه نقل و انتقالات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی) مجوز انتقال، میهمانی و جابجایی تحت هیچ شرایطی به آنها داده نخواهد شد.

نکات مهم

 ۱- پرونده کلیه پذیرفته شدگان آزمون جهت احراز صلاحیت های عمومی تحت بررسی است و نتیجه آن متعاقباً از طرف دفتر گزینش صلاحیت های عمومی سازمان مرکزی دانشگاه به اطلاع محل های دانشگاهی خواهد رسید.

۲- سنوات تحصیل در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته به ویژه برای مشمولین ۳سال است و به هیچوجه قابل افزایش نمی باشد.

۳- مشمولان خدمت وظیفه عمومی لازم است براساس مقرراتی که از سوی سازمان وظیفه عمومی اعلام گردیده و همچنین مندرجات دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ سازمان سنجش آموزش کشور ضوابط مربوطه را رعایت و وظایف محوله را به موقع انجام داده باشند و دانشگاه در قبال عدم رعایت آن مسئولیتی ندارد. از جمله آن که از زمان فراغت از تحصیل بیش از یک سال سپری نشده باشد و چنانچه بیش از یک سال از اتمام تحصیل آنان در دوره کارشناسی سپری شده باشد به موقع به خدمت اعزام شده باشند.

۴- با توجه به اعلام اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، مجوز ثبت نام اتباع خارجی مقیم متعاقب انجام تشریفات قانونی و بررسی صلاحیتهای اقامتی اتباع مزبور و اعلام رسمی آن توسط آن اداره خواهد بود و تا قبل از آن پذیرش این افراد به صورت موقت می باشد.

۵- پذیرفته شدگانی که در فرم ثبت نام اینترنتی شرکت در آزمون، خود را مشمول ماده واحده مصوب مجلس شورای اسلامی موضوع استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران دانستهاند، باید هنگام ثبت نام فرم مربوط به تعهدنامه استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران را تکمیل و به واحد یا مرکز دانشگاهی ارائه دهند. بدیهی است چنانچه در هر زمان از ثبت نام و یا حین تحصیل، واجد شرایط بودن این قبیل از دانشجویان در استفاده از سهمیه مذکور به اثبات نرسد، دانشگاه از ادامه تحصیل آنان ممانعت به عمل خواهد آورد و در این صورت حق اعتراض نخواهند داشت و به علت سوء استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران پیگرد قانونی آنها برای دانشگاه محفوظ خواهد ماند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۶ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
ناشناس
آبان ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۲ ب٫ظ

آیا میشه ریزنمرات رو بعدا ارائه داد ؟

ناشناس
آبان ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۱ ب٫ظ

با سلام من برای ثبت نام ریز نمرات رو باید از کجا بگیرم … آیا میشه اینترنتی بگیرمش ؟ اگر میشه لطفا راهنمائیم کنید با تشکر

neik
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۶:۰۹ ق٫ظ

تا چه تاریخی فرصت داریم در سایت آموزشیار ثبت نام کنیم؟! برای کارشناسی ارشد ناپیوسته

کامران
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۹ ق٫ظ

آیا ریز نمرات را میشود بعدا” ارائه نمود؟

دنا
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۵:۴۲ ب٫ظ

ای خدا کمک کن و رحم کن.کرونا از بین برود.

الی
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۹ ب٫ظ

پس جواب استعداد درخشان کی میاد؟؟؟