راهنمای ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد بدون آزمون ۹۹ دانشگاه آزاد

راهنمای ثبت نام پذیرفته شدگان دوره کارشناسی ارشد بدون آزمون گروه های پزشکی و غیرپزشکی سال ۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، راهنمای منتشر شده از سوی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به شرح زیر است:

با حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال و با عرض تبریک و تهنیت به پذیرفته شدگان دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته بدون آزمون (استعدادهای درخشان) سال ۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی، به اطلاع میرساند نتایج این دوره بر روی سامانه اعلام نتایج مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه به آدرس: www.azmoon.org قابل مشاهده میباشد.

۱- پرونده کلیه پذیرفته شدگان برای احراز صلاحیتهای عمومی تحت بررسی است و نتیجه آن متعاقباً از طرف دفتر گزینش صلاحیت های عمومی سازمان مرکزی دانشگاه به اطلاع محل های دانشگاهی خواهد رسید.

۲- سنوات تحصیل در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته به ویژه برای مشمولین ۳ سال است و به هیچوجه قابل افزایش نمی باشد.

زمان و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد بدون آزمون ۹۹ دانشگاه آزاد

با عنایت به این که ثبت نام از پذیرفته شدگان به صورت مجازی صورت می پذیرد، لذا کلیه پذیرفته شدگان لازم است در روز یکشنبه ۱۱ آبان ماه جهت اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام به سامانه آموزشیار به آدرس: edu.iau.ac.ir مراجعه نمایند.

عدم مراجعه پذیرفته شدگان به سامانه آموزشیار در بازه زمانی مقرر به منزله انصراف از ثبت نام تلقی شده و هیچگونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

مدارکی که لازم است مطابق دستورالعمل اعلام شده از طریق شبکه پستی ارسال گردد:

۱- اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) صادره از دانشگاه آزاد اسلامی یا سایر دانشگاه های معتبر داخل و خارج کشور که مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باشد به انضمام ریز نمرات دوره کارشناسی با قید معدل.

تبصره: پذیرفته شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) خود نمی باشند باید اصل گواهی تأیید شده دال بر فراغت از تحصیل را که توسط دانشگاه محل تحصیل با قید معدل صادر شده باشد، به همراه ریز نمرات تأیید شده ارائه نمایند.

تذکر: فارغ التحصیلان مشمول دوره کارشناسی که با ارائه گواهی تأیید شده از محل تحصیل دوره مذکور ثبت نام می نمایند، علاوه بر گواهی و ریز نمرات مذکور بایستی تصویر برگ لغو معافیت تحصیلی دوره کارشناسی را ارائه نمایند. همچنین چنانچه دوره مذکور را در مدتی بیش از شش سال از بدو ورود به اتمام رسانده اند بایستی تصویر مجوز افزایش سنوات بدون ذکر غیبت را برای مدتی که مازاد بر شش سال تحصیل کرده اند ارائه نمایند.

۲- تصویر کلیه صفحات شناسنامه.

۳- تصویر کارت ملی (پشت و رو).

۴- شش قطعه عکس ۳×۴تمام رخ (از یک نگاتیو) که اخیراً تهیه شده باشد (برای برادران مشمول ۱۲ قطعه ).

۵- مدرکی که وضعیت خدمت وظیفه عمومی برادران را مشخص نماید.

تذکر: افرادی که از نظر مقررات وظیفه عمومی حائز شرایط ثبت نام نیستند (از جمله دارای دفترچه اعزام به خدمت با غیبت میباشند و یا با غیبت به خدمت اعزام شده اند یا در برگ اعزام آنان دانشجوی اخراجی یا انصرافی یا ترک تحصیل ذکر شده است) مجاز به ثبت نام نمی باشند.

۶- تکمیل کلیه فرم های ثبت نام و فرم های مربوط به تعهدات و سایر فرم های که در سامانه آموزشیار قرار گرفته است.

هزینه خدمات آموزشی و حق بیمه دانشجویی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹

۱- شهریه پذیرفته شدگان از دو بخش شهریه پایه (ثابت) و متغیر تشکیل شده که در هر نیمسال تحصیلی از دانشجویان دریافت میگردد. علاوه بر دو مورد مذکور دانشجویان در بدو ورود به دانشگاه و فقط در نیمسال اول باید مبلغ ۱۷۳۰۰۰۰ ریال به عنوان هزینه خدمات آموزشی، در سامانه آموزشیار پرداخت نمایند.

۲- حق بیمه حوادث دانشجویی مبلغ ۵۰۰۰۰ ریال میباشد که هر پذیرفته شده باید در سامانه آموزشیار پرداخت نماید.

۳- با توجه به اعلام اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، مجوز ثبت نام اتباع خارجی مقیم متعاقب انجام تشریفات قانونی و بررسی صلاحیت های اقامتی اتباع مزبور و اعلام رسمی آن توسط آن اداره خواهد بود و تا قبل از آن پذیرش این افراد به صورت موقت می باشد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۲ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
سام
دی ۲۶, ۱۳۹۹ ۲:۲۳ ق٫ظ

تازه برای نیمسال دوم دانشگاه آزاد برای ارشد ظرفیت بدون کنکور اعلام کرد اونوقت زدین یازده آبان بیان ثبت نام.
واقعا از کجا میارین این اطلاعیه ها رو 😅😅😅😅

saghi
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۹:۲۲ ق٫ظ

من اومدم تو سامانه گلستان برای ارشد دانشگاه هنر اصفهان ثبت نام کنم اشتباه مشخصات لیسانسمو وارد کردم معدلم درسته فقط عنوان و رشته و دانشگاهمو کافی نت اشتباه وارد کرده :// دیگه هم قابل ویرایش نبود… راه حلی داره؟ خیلی نگرانم بخاطر این مغایرت با اسکن مدرکی که برای دانشگاه فرستادم.. انصرافی حساب نشم یه وقت؟ کجا باید برم برای ویرایشش؟؟