راه اندازی سامانه ارسال درخواست الکترونیک دانشگاه آزاد

سهمیه رزمندگان و ایثارگران در کارشناسی ارشد 98 آزاد

سامانه ارسال درخواست الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی جایگزینی جهت عدم مراجعات حضوری در شرایط بیماری کرونا معرفی شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، اطلاعیه دانشگاه آزاد در این خصوص به شرح زیر است:

به اطلاع شرکت کنندگان آزمونهای سال ۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی (دکتری تخصصی، کارشناسی ارشد، سراسری و …) و دوره های بدون آزمون دکتری تحصصی ویژه استعدادهای درخشان و کارشناسی ارشد ویژه استعدادهای درخشان می رساند، جهت حفظ سلامتی داوطلبین محترم و با توجه به بیماری کرونا از مراجعه حضوری به مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی خودداری نمایند.

جهت ثبت درخواست الکترونیکی و ثبت اعتراض به سامانه sede.iau.ac.ir  مراجعه نمایند و درخواست خود را همراه با مستندات (کارنامه و …) لازم ثبت نمایند.

نکته قابل ذکر در ثبت درخواست الکترونیکی اعلام نوع آزمون و درج اطلاعات کامل فردی و آدرس و تلفن می باشد. به درخواست های فاقد اطلاعات فردی و آدرس پاسخ داده نمی شود.

تذکر مهم: این سامانه جایگزین مکاتبات و مراجعات حضوری برای ثبت درخواستها است. در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص آزمون های فوق و دوره های بدون آزمون داوطلبان از طریق تلفن گویای ۴۷۴۳-۰۲۱ و یا سیستم پرسش و پاسخ مجازی به آدرسfaq.azmoon.iau.ac.ir  سوالات خود را مطرح نمایید تا کارشناسان راهنمایی و پاسخ دهند و از مراجعه حضوری اکیدا خودداری نمایند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات