بلاتکلیفی داوطلبان کارشناسی ارشد بدون آزمون ۹۹ آزاد

در حالی که نتایج با آزمون کارشناسی ارشد ۱۳۹۹ سراسری و آزاد اعلام شده است، متقاضیان پذیرش ارشد استعداد درخشان دانشگاه آزاد اسلامی منتظر هستند تا بین قبولی باآزمون و بدون آزمون خود انتخاب کنند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، اعلام نشدن نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور استعداد درخشان دانشگاه آزاد اسلامی باعث بلاتکلیفی متقاضیان این پذیرش شده است.

بسیاری از متقاضیان پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون این دانشگاه، همزمان در دانشگاه‌های سراسری و نیز پذیرش باآزمون دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شده اند و اکنون منتظر نتایج بدون آزمون خود هستند تا بین پذیرش‌های پردیس، غیرانتفاعی و … ، نتایج باآزمون و بدون آزمون خود یکی را انتخاب و در دانشگاه مورد نظر ثبت نام کنند.

در واقع اعلام همزمان نتایج بدون آزمون و با آزمون دانشگاه آزاد باعث می‌شود تا داوطلبان بتوانند بین کدرشته‌های قبولی خود انتخاب کنند و در واحدی که علاقه‌مندی بیشتری دارند ثبت نام کنند.

امیدواریم مسئولین دانشگاه آزاد هرچه سریعتر نتایج پذیرش ارشد بدون کنکور آزاد ۹۹ را هم اعلام کنند تا داوطلبان بتوانند با فراغ بال و خاطری آسوده در محل قبولی انتخابی خود ثبت نام نمایند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۶ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
ریــحانه🕊
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۵۲ ب٫ظ

سلام بچه ها
من ثبت نام کردم بعد برام پیام اومد که ثبت نام شما انجام شد ولی شماره دانشجویی بهم نداد
فقط بالای صفحه ای که ثبت نام کردم کمرنگ نوشته شماره دانشجو اون شماره دانشجوییمونه؟؟ به شما شماره دانشجویی داد سیستم ؟

بهناز
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۴:۵۷ ب٫ظ

سلام به نظر شما پردیس علوم تحقات املی یا ازاد شاهرود کدوم یکی قوی ترن؟

دانشجوی بلاتکلیف
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۴ ب٫ظ

این پیام رو پیگیری کنید
تمام اولویت بندی هایی که برای با آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد انجام شده اعمال نشده فقط ۲ مورد از اولویت ها هست و در اصل نتایج با آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اشتباه هیچکس هم پاسخگو نیست.
ممنون

مهدی
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۸ ب٫ظ

البته اکثرا با آزمون قبول شدیم

ارشد
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

آزمونی با جوابهای اشتباه. احتمالا انتخاب دومتون براتون تعیین نشده؟!

احسان مرادپور
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  ارشد

نه راست میگه تماما انتخاب رشته ها بهم ریخته هم دکتری هم ارشد
ربطی به انتخاب دوم نداره