ثبت نام ۱۴ هزار داوطلب در پذیرش ارشد با سوابق تحصیلی ۹۹

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام  ۱۴ هزار و ۳۱۰ نفر در کارشناسی ارشد بدون آزمون سال ۹۹ تا صبح امروز خبر داد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ثبت نام در دوره کارشناسی ارشد بدون آزمون گفت: متقاضیان ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ در تمام دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد با توجه به شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام، می‌توانند در پذیرش دوره مذکور ثبت‌نام و انتخاب رشته کنند.

او افزود: منظور از سوابق تحصیلی، معدل تراز شده مقطع کارشناسی و برای متقاضیان دارای مدرک کارشناسی ناپیوسته براساس تراز میانگین معدل مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته است. ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش براساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ از (سه‌شنبه، ۲۵ آذر) آغاز و  روز یکشنبه، ۳۰ آذر ادامه دارد. 

او در ادامه بیان کرد: متقاضیان  در صورت دارا بودن شرایط می‌توانند در یک رشته امتحانی ثبت‌نام کنند و حداکثر تا ۴۰ کد رشته محل را به ترتیب علاقه مندی در فرم انتخاب رشته درج کنند. 

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش ادامه داد: بر اساس آمار نهایی تا صبح امروز پنج شنبه ۲۷ آذر ماه تعداد ۱۴ هزار و ۳۱۰ نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.  

زرین آمیزی افزود: اگر فردی در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ ثبت نام کرده  و در این مرحله نیز متقاضی ثبت‌نام برای رشته‌های پذیرش با سوابق تحصیلی شود و در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار بگیرد در صورتی که تمایل به انصراف از شرکت در آزمون سال ۱۴۰۰ داشته باشد به شرط ارائه درخواست حداکثر تا تاریخ ۹۹/۱۰/۳۰ هزینه ثبت‌نام به او عودت داده می‌شود. بدیهی است این افراد از فرآیند آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ حذف خواهند شد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۲ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
نیوشا
آذر ۲۸, ۱۳۹۹ ۹:۲۴ ب٫ظ

سلام
من هشت ترمه ام والان هم ترم هفتم ایا میتونم با سوابق تحصیلی منم ثبت نام کنم ؟

مهسا
دی ۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  نیوشا

سلام
اگه تا پایان ترم بهمن ۹۹ از مقطع کارشناسی فارغ التحصیل بشید بله. در غیر این صورت خیر نمیتونید ثبت نام کنید