افزایش ۴۰ هزار نفری دانشجویان کارشناسی ارشد آزاد

رئیس دانشگاه آزاد از افزایش ۴۰ هزار نفری دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه خبر داد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، نشست صمیمی دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اعضای هیأت علمی، رؤسای دانشکده ها و مدیران گروه دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در سالن آمفی تئاتر علامه رفیعی واحد قزوین برگزار شد.

دکتر طهرانچی در این نشست از افزایش ۴۰ هزار نفری دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه خبر داد و افزود: این در حالی است که در دانشگاه های دولتی شاهد کاهش دانشجو در مقاطع تحصیلات تکمیلی بودیم و این نشان از اعتبار و ارزش مدارک علمی دانشگاه آزاد اسلامی دارد‌.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی افزود: اگر به سمت آموزش مجازی نمی رفتیم و در آن پیشگام نبودیم، این دانشگاه با مشکلات بسیاری مواجه می شد؛ در حال حاضر ۶۳ هزار و ۹۰۰ دانشجوی کارشناسی ارشد و بیش از ۵۸ هزار دانشجوی دکترا در سامانه پژوهشیار از پایان نامه و رساله های خود دفاع کردند. امروز هویت، برند و اعتبار دانشگاه آزاد اسلامی به جایی رسیده که مدرک فارغ التحصیلان این دانشگاه در بسیاری از کشورها، معتبر است.

دکتر طهرانچی گفت: من نسبت به علم تعصب دارم و نباید از لحاظ علمی دانشگاه لطمه ببیند؛ افتخارم این است که در دانشگاه آزاد اسلامی تعصب داریم و در برابر خانواده هایی که فرزندان خود را به ما می سپارند، از نظر فرهنگی و مهارت افزایی متعهد هستیم.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات