اعلام زمان جدید ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

سامانه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ سازمان سنجش از روز ۲۱ اردیبهشت ماه مجددا فعال خواهد شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، متن اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش در خصوص ثبت نام جدید کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ به شرح زیر است:

پیرو اطلاعیه مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۱۸ و با توجه به مصوبه جلسه کمیته های تخصصی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا برای تعویق زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ (در تاریخ های ۶، ۷ و ۱۴۰۰/۵/۸)، مقرر گردید با عنایت به تعویق صورت گرفته، امکان ویرایش اطلاعات برای افرادی که قبلاً در این آزمون ثبت‌نام نموده‌اند ایجاد گردد، لذا اطلاعات ثبت‌نامی آنها از روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ لغایت شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار می‌گیرد و این متقاضیان، می‌توانند در مهلت تعیین شده نسبت به مشاهده و کنترل مجدد اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام و در صورت تمایل، ویرایش آنها اقدام نمایند.

ضمناً به منظور مساعدت و همراهی با متقاضیانی که قبلاً در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون نشده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده که آنها نیز در بازه زمانی فوق، پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اصلاحیه آن، بتوانند نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام نمایند.

گفتنی است زمان کنکور ارشد ۱۴۰۰، ۶ تا ۸ مردادماه اعلام شده است.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۲ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
حامد
اردیبهشت ۱۹, ۱۴۰۰ ۵:۴۶ ب٫ظ

دمشون گرم خدایی همجوره راه اومدن. ما ک درس بخون نیستیم. خداخیریشون بده

معرفت
اردیبهشت ۲۲, ۱۴۰۰ ۱۱:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  حامد

آقا چرا این حرف را میزنید؟ درس خوندن که آسان ترین کاره! نکنه تا آخر عمرتان میخواهید بیسواد باقی بمانید! اون هایی که میگویند از درس خوندن و مدرک گرفتن هیچ چیزی عایدت نمیشود فقط عمرت تلف میشه. برو دنبال کار نون و آبدار بگویم که کاملا دیدشان منفی میباشد. یک سوالی از شما میپرسم اگر از دوره بچگیتان به شما الفبا فارسی و لغت یاد نمیدادند چطوری میخواستید خوندن و نوشتن را یاد بگیرید یا اون هایی که میگویند که این مدرک ها همگی کشکند و فقط یک مشت کاغذ پاره اند یادآوری کنم که اگر مدرک هم نداشته باشید چگونه میخواهید جایی استخدام بشوید؟ حالا کاری ندارم که در خارج از کشور برعکس این قضیه میباشد و سواد بیشتر اهمیت دارد اما همه ما که در خارج از کشور زندگی نمیکنیم! داشتن سواد و داشتن مدرک هر دو لازمند و مهمند.