تکمیل ظرفیت پذیرش بدون آزمون ارشد ۱۴۰۰ دانشگاه ولی عصر رفسنجان

اطلاعیه تکمیل ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون از طریق استعدادهای درخشان (مخصوص دانشجویان دانشگاه ولی‌عصر) در سال ۱۴۰۰ منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، بنا بر اعلام این دانشگاه، تکمیل ظرفیت فقط برای رشته های دایر در دانشکده های علوم پایه، علوم ریاضی و آمار، فنی و مهندسی می باشد).

با توجه به شرایط فعلی و شیوع بیماری، اداره آموزش کل دانشگاه با ایجاد ساز و کار جدیدی در سامانه گلستان امکان ثبت درخواست دانشجویان از طریق این سامانه را فراهم کرده است تا بدین ترتیب دانشجویان بدون نیاز به مراجعه حضوری بتوانند فرم درخواست پذیرش بدون ازمون خود را به صورت اینترنتی ارایه نموده و تاییدیه اداره اموزش کل را اخذ نمایند.

بدین منظور دانشجویان باید به بخش پیشخوان خدمت سامانه گلستان مراجعه کرده و در بخش مشکلات آموزشی اقدام به درخواست پذیرش بدون آزمون نموده و دو رشته گرایش را به ترتیب اولویت درج نمایند.

زمان ثبت نام ارشد بدون آزمون ۱۴۰۰ دانشگاه ولی عصر

مهلت ارایه درخواست تا ۳۰ خردادماه بوده است که با ارایه ساز و کار جدید فرصت کافی بدون هیچ گونه نگرانی برای کلیه دانشجویان فراهم خواهد بود.

شایان ذکر است دانشجویانی با شرایط زیر می توانند در فرایند پذیرش بدون آزمون شرکت نمایند:

  • تحصیل آنها بیشتر از ۸ نیمسال طول نکشد.

  • سه چهارم واحد های درسی را تا پایان نیمسال ششم گذرانده باشند.

  • بر اساس معدل کل ۶ نیمسال اول تحصیل، جزو ۲۵ درصد برتر هم رشته ورودیهای خود باشند.

 
ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
Go to Top