دانلود سوالات کنکور ارشد مهندسی هوافضا ۱۴۰۰

سوالات و پاسخنامه کلیدی آزمون کارشناسی ارشد مهندسی هوافضا ۱۴۰۰ از طریق این صفحه قابل دریافت است.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ در روزهای ۶ تا ۸ مرداد برگزار شد. داوطلبان با توجه به اطلاعات مندرج در کارت کنکور کارشناسی ارشد، نسبت به شرکت در کنکور اقدام کردند.

سرفصل‌های کنکور کارشناسی ارشد مهندسی هوافضا به همراه ضرایب مربوطه به شرح زیر است:

سرفصلهای کنکور کارشناسی ارشد مجموعه مهندسی هوافضا

جهت دریافت سوالات کنکور ارشد مهندسی هوافضا در سال ۱۴۰۰ به لینک زیر مراجعه کنید.

دانلود سوالات کنکور ارشد مهندسی هوافضا ۱۴۰۰ 

کلید سوالات کنکور ارشد مهندسی هوافضا ۱۴۰۰

پاسخنامه سوالات کنکور ارشد 1400 مهندسی هوافضا

دانلود سوالات آزمون کارشناسی ارشد رشته مهندسی هوافضا

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱ دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
شروین
مرداد ۱۷, ۱۴۰۰ ۱۰:۱۱ ق٫ظ

سلام و احترام در خصوص نحوه و ماهیت امتحان کنکور امسال ، نقدهای جدی وجود دارد . پرواضح است که هدف از امتحان نوعی غربال گری برای جذب شایستگان است . آنان که مقطعی از عمرشان را با زحمت و تلاش طی کردند تا نتیجه آن را به نحو منصفانه از طریق امتحان شاهد باشند. اما نحوه طرح سوال و خصوصا پاسخ برخی از سوال ها هرگز چنین هدفی را دنبال نمی کرد. اینکه سوال سخت طرح گردد یک حرف است اما اینکه چهار پاسخ شبیه هم ارائه گردد حرف دیگری است که تمام حرف بنده اینجاست . در این شیوه و رویکرد به نظر نمی رسد که دغدغه طراح جذب شایستگان باشد و بیشتر نوعی آزار رسانی به ذهن مخاطبان متبادر می شود که نه برای سازمان سنجش و نه در سطحی فراتر برای اخلاق جمعی رسم پسندید ه ای است . چنین رویکردهایی آثار و تبعات مخربی بر روح و جان فرزندان این مرزوبوم می گذارد که باید آینده سازان آن باشند. در کنار چنین رویکردی اطاله زمان در ارائه کلید پاسخ را هم می توان بدان افزود که تایید مضاعفی است بر این نقد . در مجموع ضمن خدا قوت به عوامل برگزاری کنکور این نقد جدی… ادامه نظر»