نخبگان

انتشار کارت کنکور ارشد ۱۴۰۰ در سوم مرداد

کارت شرکت در جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ از سوم مردادماه از طریق سایت سازمان سنجش قابل دریافت است.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، بر اساس اعلام سازمان سنجش، آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ در نوبت صبح روزهای چهارشنبه ۶ مرداد ماه، پنجشنبه ۷ مرداد ماه و جمعه ۸ مرداد ‌ماه سال ۱۴۰۰ و براساس اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.

محل برگزاری کنکور ارشد ۱۴۰۰

متقاضیان هر یک‌ از کدرشته‌های امتحانی لازم‌ است‌ به نشانی مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون مراجعه نمایند.

محل برگزاری آزمون متقاضیان با توجه به شهرستان درج شده در بند ۳۷ تقاضانامه ثبت نامی آنان به شرح جدول زیر می باشد.

آزمون‌ کدرشته‌‌های امتحانی ۱۱۲۸ (آموزش زبان ژاپنی)، ۱۱۲۹ (زبان و ادبیات اردو)، ۱۲۸۷ (مهندسی طراحی محیط زیست)، ۱۳۵۶ (نمایش عروسکی) و ‌‌۱۳۶۰ (مجموعه موسیقی) منحصراً در شهرستان تهران‌ برگزار خواهد شد؛ لذا متقاضیان هریک از کد‌رشته‌های امتحانی مذکور ضرورت‌ دارد بر اساس‌ آدرس و تاریخ مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون به حوزه امتحانی مربوط در شهرستان تهران مراجعه نمایند.

محل برگزاری آزمون برای ۸ کدرشته امتحانی شامل کدرشته‌های امتحانی ۱۱۴۹‌،‌۱۱۴۷، ۱۱۵۰‌، ۱۱۵۴، ۱۱۵۵، ۱۱۵۷ ،۱۱۵۸ و‌ ۱۱۵۹ که ثبت‌نام آنها توسط دستگاههای اجرایی ذیربط و با هماهنگی این سازمان صورت گرفته در شهرستان تهران خواهد بود و از طریق اطلاعیه‌ای که هریک از ارگانهای ذیربط صادر مینمایند آزمون این کدرشته‌ها در تاریخ های پیش‌بینی شده برگزار خواهد شد. برای این دسته از متقاضیان کارت شرکت ‌در ‌آزمون از طریق درگاه سازمان صادر نشده است.

زمان انتشار کارت کنکور ارشد ۱۴۰۰

لازم به توضیح است کارت شرکت در آزمون حاوی اطلاعات ثبت‌نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون متقاضیان از روز یکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰ بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

نحوه دریافت کارت کنکور کارشناسی ارشد

متقاضیان لازم است براساس مشخصات شناسنامه‌ای (نام‌، نام‌خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد) و مشخصات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری) نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام نمایند. 

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار و ارائه آن الزامی است. لذا متقاضیان بایستی شخصاً برای پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام نمایند.

کارت کنکور ارشد ۱۴۰۰ رشته های شناور

 آن دسته از متقاضیانی که علاوه بر کدرشته امتحانی اصلی متقاضی شرکت در رشته امتحانی دوم (رشته‌ شناور) نیز بوده‌اند، میبایست کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی دوم خود را نیز از درگاه این سازمان پرینت و به آدرس حوزه امتحانی مندرج بر روی کارت مراجعه نمایند. 

زمان برگزاری آزمون رشته‌های شناور (رشته انتخابی دوم) صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۵/۶ می‌باشد.

رفع نقص کارت شرکت در کنکور ارشد ۱۴۰۰

متقاضیان درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده نمودند، لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:

۱- چنانچه‌ زبان‌ خارجی مندرج‌ در کارت‌ شرکت در آزمون با زبان‌ خارجی انتخابی وی که در ثبت‌نام‌ اینترنتی انجام شده (البته با توجه به مفاد مواد امتحانی)، مغایرت‌ دارد، یا در رابطه با معلولیت (نابینا، کم بینا، ناشنوا، کم شنوا و معلول جسمی حرکتی) اختلافی مشاهده می‌نمایید:

ضروری است در روز دو­شنبه ۱۴۰۰/۵/۴ لغایت روز سه‌شنبه ۱۴۰۰/۵/۵ از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ به نماینده این سازمان مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه نمائید.

۲- در صورتی که‌ در رابطه‌ با سایر مندرجات‌ کارت شرکت در آزمون از جمله نام رشته تحصیلی، نام محل تحصیل و معدل دوره کارشناسی (معدل براساس مفاد بند «ه‍» مندرج در این اطلاعیه) و با توجه‌ به‌ ثبت‌نام انجام شده، اشکالی مشاهده‌ میشود، لازم است جهت اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۵/۸ منحصراً به قسمت ویرایش اطلاعات کارت در درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و موارد مربوط را اصلاح نمایید.

۳- متقاضیان شرکت‌کننده چنانچه متقاضی اعمال بند مربوط به گزینش در رشته‌های دانشگاه پیام‌نور و موسسات غیرانتفاعی میباشند لازم است در زمان تکمیل فرم انتخاب رشته در این خصوص طبق اعلام این سازمان اقدام نمایند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱۲ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
Nazanin
مرداد ۳, ۱۴۰۰ ۱:۳۶ ق٫ظ

امکان ویرایش محل آزمون وجود داره؟ من شهرستان زدم میتونم باز بزنم خود استان؟

سجاد
مرداد ۲, ۱۴۰۰ ۷:۲۵ ب٫ظ

سلام
در مورد ثبت نام مجدد ارشد چیزی گفته نشده ؟
آیا باید به باجه ها رفع نقص مراجعه کنیم ؟

علی
مرداد ۲, ۱۴۰۰ ۶:۳۱ ب٫ظ

سلام این قسمت اصلاح اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور ارشد کجاست ? هنوز اصلا قرار گرفته تو سایت ?
ممنون میشم هرچه زودتر جواب بدید.
ممنون از سایت خوب و پیگیرتون.

سوسن
مرداد ۲, ۱۴۰۰ ۸:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  علی

فردا دوست عزیز، هروقت اعلام کردن کارتای ورود به جلسه روی سایت اومده، اون موقع سایت باز میشه

نیلوفر
مرداد ۲, ۱۴۰۰ ۳:۴۸ ب٫ظ

چیزی که مهمه اینه که الان وضع خیلی وخیمه تختا همه پره الانم تو بیمارستان هستم و پدرم بستری شده من خودم چالوس خراب شده هستم که تا یه تعطیلی میشه کل تهران میریزه اینجا الانم که تعطیلاته شده پره مسافر بیمارستان جا ااااااااا نداره اینو خود مسئولین هم میدونن فقط میخوان برگزار بشه یه وقت از پولشون جا نمونن به حرف منو یکی دیگه هم نیست که یکی میگه حرف از تعویق نباشه یکی میگه تعویق بندازید چیزیکه واضح هستش اینه که بیمارستانا. جا نداره همه دارن مبتلا میشن اینو کسی درک میکنه که خودش مبتلا شده و سرعت شیوعشو حس کرده فقط خدا بخیر کنه با این بیماری و مسئولین بدتر از بیماری

شهاب
مرداد ۲, ۱۴۰۰ ۱۲:۳۸ ب٫ظ

خرداد ماه وقت امتحان بود و وضعیت خیلی بهتر الان بود امتحان نگرفتند و بیچاره شدیم چون من دیگه واقعا خسته شدم و دیگه نخوندم الانم خیلی مطالب یادم نیست پس خواهشا انقدر به تعویق نندازید چون بعد از این همه معلوم نیست وضعیت بهتر بشه یا نه
همگی هر روز توی شلوغی مترو اتوبوس و … هستیم الان چند ساعت امتحان رو هم میدیم به خدا خسته شدیم از بس استرس کشیدیم
پارسال انقدر به تعویق افتاد بعدشم نتایج دیر امد و آخرشم قبول نشدیم و فقط استرس و اعصاب خوردی برامون موند و سر کار هم نتونستیم بریم

میلاد
مرداد ۲, ۱۴۰۰ ۱۱:۲۰ ق٫ظ

مسئولین عزیز پنج خرداد ماه همه ی شهر ها زرد و نارنحی بود ولی برگزار نشد با این شرایط کرونایی و قرمز شدن شهر ها میخواین برگزار کنید؟؟ جان داوطلبین برای شما اهمیت دارد ؟؟؟

رضا
مرداد ۲, ۱۴۰۰ ۱۰:۴۹ ق٫ظ

ازمون ارشد سر تایم خودش باید برگزار بشه دیگه حرف تعویق هم نباید زد

مریم
مرداد ۲, ۱۴۰۰ ۱۰:۴۶ ق٫ظ

خواهش میکنم این آزمون را حداقل دوهفته دیرتربرگزار کنید

داوطلب ارشد۱۴۰۰
تیر ۲۹, ۱۴۰۰ ۳:۵۲ ب٫ظ

حداقل واکسن که نمیزنید،به جون ماهم که مثلا آینده سازان ایران هستیم هیچ اهمیتی که نمیدید،اوضاع بازارکارهم که مشخصه،خواهشا جان هرکسی که براتون مهمه به خانواده های ما رحم کنید،خواهش میکنم…بزارید اوایل شهریور تا اثرشهرها ازوضعیت قرمزخارج شن…لطفاااااا

احمدعلی
مرداد ۲, ۱۴۰۰ ۱۰:۴۰ ق٫ظ

اون موقعی که قرار بود توی خرداد برگزار بشه و وضعیت زرد بود و تصمیم گرفتین بندازینش عقب باید به فکر الان بودین!!!!!

علی
مرداد ۲, ۱۴۰۰ ۶:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  احمدعلی

ببینید دوستان من نظر هیچکدوم ما مهم نیست پس حرص نخورید و دشمن تراشی نکنید و با بقیه هم بد رفتار نکنید