آغاز آموزش حضوری دانشگاه آزاد با اولویت دانشجویان تحصیلات تکمیلی

آموزش حضوری دانشگاه آزاد اسلامی از ۱۵ آبان و با توجه به رنگ‌بندی‎های کرونایی و اولویت دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد آغاز خواهد شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

محمد مهدی طهرانچی در گفتگو با خبرگزاری مهر با اشاره به آخرین آمار واکسیناسیون دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در حال حاضر بین ۶۰ تا ۶۵ درصد دانشجویان واکسن دریافت کرده‌اند.

وی درباره نحوه شناسایی دانشجویانی که واکسن دریافت کرده‌اند نیز افزود: ما بر اساس کد ملی که به وزارت بهداشت ارائه کرده‌ایم، می‌دانیم چه تعداد از دانشجویان واکسینه شده و چه تعداد از دانشجویان هنوز واکسن دریافت نکرده‌اند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: از مجموع دانشجویان دکتری تخصصی حدود ۴۰ درصد یک دوز و ۵۹ درصد دو دوز را دریافت کرده‌اند. دانشجویان دکترای حرفه‌ای نیز به صورت کامل یک دوز و دو دوز واکسن را دریافت کرده‌اند چیزی که ما کسری داریم عمدتاً دانشجویان کارشناسی هستند که ۱۸ درصد هنوز واکسن دریافت نکرده‌اند. امیدواریم در فرصت باقی مانده آنها نیز واکسینه شوند.

وی درباره واکسیناسیون اساتید دانشگاه آزاد اسلامی نیز گفت: بر اساس آخرین آمار از مجموع هیأت علمی و اساتید حق التدریس دانشگاه آزاد اسلامی ۱۷ هزار و ۶۰۰ نفر از مجموع اساتید ۲ دوز و ۲۶ هزار نفر فقط دوز اول را دریافت کرده‌اند.

طهرانچی درباره آغاز آموزش حضوری از ۱۵ آبان در دانشگاه آزاد اسلامی نیز گفت: امیدواریم تعداد شهرهای قرمز زیاد نشود، آموزش حضوری در دانشگاه آزاد اول از شهرهای آبی شروع می‌شود و قرار است دستورالعملی صادر کنیم که بر اساس آن اول آموزش حضوری در شهرهای آبی شروع شود و سپس شهرهای زرد اقدام به آموزش حضوری خواهند کرد، باید این موضوع را مدیریت کنیم.

وی افزود: همچنین باید از شروع آموزش حضوری در شهرهای نارنجی و قرمز مقداری پرهیز کنیم بنابراین در مرحله اول آموزش حضوری از شهرهای آبی به صورت کامل در تمام مقاطع آغاز می‌شود و در شهرهای زرد اولویت آموزش حضوری با دانشجویان تحصیلات تکمیلی خواهد بود.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۴ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
زهرا
آبان ۸, ۱۴۰۰ ۱۱:۳۲ ق٫ظ

طهرانچی انقد این بچه ها رو اذیت نکن ..نصف ترم انلاین بود بزار این ی مقدارشم انلاین باشه دیه فایده نداره حضوری .حضوری از ترم بعد کنید ک بچه ها از اول ترم از اولین جلسه حضوری برن ن الان که ۷۰ درصد انلاین برگزار شده ..

مهسا
آبان ۶, ۱۴۰۰ ۱:۴۵ ب٫ظ

چه اصراری دارید به حضوری کردن اونم در حالی که ترم آغاز شده این کارها برای قبل از شروع ترم تحصیلیه نه الان که اگر دانشجویی غیربومی هست فکر رفت و آمد و خوابگاهش رو قبلش بکنه نه وسط ترم هی پشت هم پشت هم اطلاعیه بدین

علی
آبان ۵, ۱۴۰۰ ۱:۱۹ ب٫ظ

دقت کردید بعضی از اساتید کشور ما در هر موضوعی مقاله مینویسند؟ گوگل اسکولارشون رو که نگاه میکنی گیج میشی که اصلا این استاد میخواد به کجا برسه؟ از هر دری سخنی. فکر میکنند هرچی تعدد موضوعشون و تعداد مقالاتشون بیشتر باشه بهتره!!!
«فی کل واد یهیمون» هستند. اخرش هم به جایی نمیرسند. مسیر حرکتشون روی یک “دایره” هست.

ولی بعضی از اساتید خارجی مخصوصا اونایی که جایزه نوبل گرفته اند، تمام عمرشون روی یک هدف و یک مسیر خاص مقاله نوشتند و پژوهش کردند. روی یک «صراط مستقیم».
روی یک “خط راست” حرکت کردند نه روی دایره!!!!

علی
آبان ۵, ۱۴۰۰ ۱۲:۵۷ ب٫ظ

نکته اینجاست که این سینوفارم و برکت، بیشتر در برابر کرونای چینی و انگلیسی موثرند.
ولی کرونای دلتا و دلتا پلاس که از سیستم ایمنی بدن فرار میکنه، اصلا تحت تاثیر این واکسنها نیست.
یعنی در برابر این سویه، واکسن زدن فایده نداره.

اینجوری دوباره امار کشته ها بالا میره.

واقعا دلیل اینهمه عجله برای بازشدن دانشگاهها چیه؟؟

اگر دلیلش امتحاناته، خب کلاسها مجازی باشه و امتحانات حضوری.

چطور میتونید سر جان دانشجویان و مردم ریسک کنید؟؟؟؟