موافقت شورای سنجش و پذیرش با پذیرش کارشناسی ارشد فراگیر آزاد در سال ۱۴۰۱

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی از موافقت شورای سنجش و پذیرش دانشجو با پذیرش دانشجوی ارشد به صورت فراگیر در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

معصومه طباطبایی در گفتگو با مهر، اظهار کرد: چندی پیش دانشگاه آزاد طی درخواستی از سنجش خواست تا با پذیرش دانشجو به صورت فراگیر در مقطع کارشناسی ارشد موافقت کند.

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: دانشگاه آزاد به لحاظ پتانسیل‌های موجود، تعداد هیأت علمی و همچنین تعداد بالای رشته محل‌ها این ظرفیت را دارد که در مقطع ارشد از طرق دیگر (فراگیر) دانشجو بپذیرد.

طباطبایی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با موافقت سازمان بازرسی، شورای سنجش و پذیرش دانشجو با درخواست دانشگاه آزاد موافقت کرده و قرار است در سال ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد به این شیوه دانشجوی ارشد بپذیرد.

وی تصریح کرد: درباره جزئیات پذیرش دانشجو قرار است با سازمان سنجش به زودی جلسه‌ای برگزار شود و در آن جلسه جزئیات و نحوه برگزاری آزمون مشخص خواهد شد.

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در واکنش به اینکه گفته شده شورای سنجش و پذیرش این مجوز را به صورت مشروط و فقط برای یکبار به دانشگاه آزاد داده است، گفت: دلیلش را سازمان سنجش باید برای ما تشریح کند اما احتمالاً می‌خواهند بازخورد پذیرش این گونه دانشجو، نحوه برگزاری و رعایت قوانین و مقررات طرح فراگیر را ببینند و به همین علت این مجوز را به صورت مشروط داده اند.

به گزارش مهر، پیش از این مهرداد ویس کرمی، عضو ناظر مجلس در شورای سنجش و پذیرش دانشجو اعلام کرده بود علاوه بر دانشگاه آزاد، به دانشگاه پیام نور مجدداً این مجوز داده شده که در مقطع ارشد به‌صورت فراگیر دانشجو بپذیرد؛ این در حالی است که در زمستان سال ۱۳۹۹ شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد پذیرش دانشجو از طریق شیوه فراگیر در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در سال ۱۳۹۹ آخرین دوره از پذیرش به این شیوه خواهد بود و از سال ۱۴۰۰ پذیرش دانشجو به شیوه فراگیر انجام نخواهد شد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱۵ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
علی
بهمن ۲۷, ۱۴۰۰ ۰:۱۱ ق٫ظ

از وقتی دانشگاهها پولی شد ارزش درس و مدرک و علم پایین اومده، فقط برای کارمندها و کادر استخدامی کشور برای افزایش حقوق و پست جدید ارزشمند هستش، ای کاش برای علم و مدرک ارزش قائل میشدین

محمد
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۱:۵۷ ب٫ظ

یعنی اواخر نیمسال تحصیلی کنونی که می میفته تو خرداد یا تیر ۱۴۰۱ برگزار میشه که در صورت قبولی، واحدهای اون نیمسال دانشپذیری هم پذیرفته میشه؟مثل فراگیر پیام نور سالهای قبل.به گمانم اینطوری باشه، حالا باید دید چه تصمیمی می گیرن.

مهسا
بهمن ۲۸, ۱۴۰۰ ۶:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام
هنوز جزئیاتی درخصوص شرایط و زمان پذیرش و … درمورد ارشد فراگیر نگفتن. هر خبری بیاد حتما تو همین سایت و کانال تلگرامی و پیج اینستاگرامی ش اطلاع رسانی میشه.

Sun
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۶:۰۹ ب٫ظ

آیا کلاسهای فراگیر ارشد برای دانشگاه آزاد حضوریه ؟ لطفا جواب بدید ممنون میشم

فااطمه
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۱۲:۰۸ ب٫ظ

برای ۱۴۰۱ هست؟

شقایق
بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ۴:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  فااطمه

از سال ۱۴۰۰ که فقط یک ماه باقی مونده دختر گلم

دیوید
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۱۱:۲۰ ق٫ظ

برای امسال هست؟؟؟

هانیه
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۱۲:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  دیوید

اگه برای امسال بود باید دفترچش تا الان میومد

حسن
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۱۰:۱۰ ق٫ظ

با سلام یعنی از برج دو اونطرف تر میره .من اعزامم ۲.۱ هستش

پاکان
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۹:۴۴ ق٫ظ

بنظر میاد که برا امسال نیست ، از ۱۴۰۱ شروع میشه

دیوید
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۱۱:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  پاکان

الان ینی برای امسال هست یا سال بعد؟؟؟

هانیه
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۱۲:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  پاکان

فکر کنم همین طوره

م
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۳:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  هانیه

از فروردین میشه ۱۴۰۱ بستگی داره دقیق کی باشه کاش اطلاعات میدادن الان میبینی بهمن سال آینده یادشون میاد این حرکتو بزنن

هانیه
بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ ۹:۲۷ ق٫ظ

سلام دفترچه پیام نور و آزاد ارشد بدون کنکورکی میاد؟

مهسا
بهمن ۲۸, ۱۴۰۰ ۶:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  هانیه

سلام
هنوز جزئیاتی درخصوص شرایط و زمان پذیرش و … درمورد ارشد فراگیر نگفتن. هر خبری بیاد حتما تو همین سایت و کانال تلگرامی و پیج اینستاگرامی ش اطلاع رسانی میشه.