تمدید مجدد ثبت‌نام کنکور ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱

فرصت مجدد ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ وزارت بهداشت ۴ و ۵ اردیبهشت‌ماه خواهد بود.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، متن اطلاعیه مرکز سنجش پزشکی درخصوص تمدید مهلت ثبت نام – ویرایش مجدد- آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ۱۴۰۱ به شرح زیر است:

به اطلاع میرساند بر اساس درخواست برخی از داوطلبان، برای بار سوم فرصت مجدد جهت ثبت نام جدید و تصحیح اطلاعات در تاریخ های ۴ و ۱۴۰۱/۲/۵ در نظر گرفته شده است.

۱- داوطلبان میتوانند نسبت به ثبت نام جدید یا ویرایش یا تکمیل مدارک در زمان یاد شده اقدام کنند.

۲- افرادی که قبلاً کد پیگیری پرداخت موفقیت‌آمیز را دریافت کرده ولی موفق به ثبت نام نشده اند، در مدت تمدید، برای ثبت نام مطابق بند ۳-۲ صفحه ۲۸ دفترچه راهنمای ثبت نام با وارد نمودن کد ملی بقیه مراحل را انجام دهند.

۳- پس از اتمام ثبت نام و ویرایش، به هیچ عنوان اطلاعات ثبت نام، رشته امتحانی و حوزه امتحانی تغییر نخواهد کرد. در طول مدت زمان ثبت نام، تصحیح و ویرایش اطلاعات ثبت شده (بجز کد ملی) امکانپذیر میباشد.

۴- تاکید میشود پس از اتمام ثبت نام نهایی و قبل از اتمام مهلت ثبت نام و ویرایش، از فرم ثبت نام پرینت گرفته شده و کلیه اطلاعات بررسی شود تا در صورت لزوم تصحیح و کامل شود. لازم است این فرم پس از اتمام ثبت نهایی، جهت ارائه در مواقع لزوم نگهداری شود.

۵- داوطلب دانشجوی سال آخر میبایست جهت اعلام معدل خود، طبق مفاد صفحه ۳۱دفترچه راهنمای ثبت نام عمل نماید.

۶- نظر به اینکه برخی از داوطلبان بعضی از اطلاعات خود را ازجمله آدرس ایمیل، شماره تلفن همراه، معدل و… را اشتباه درج نموده-‌اند می‌توانند در این مرحله تصحیح نمایند. تاکید میشود در صورت فراموشی کد رهگیری، این کد فقط به آدرس ایمیل یا تلفن همراه مندرج در فرم ثبت نام ارسال میشود، لذا در صحیح وارد نمودن این اطلاعات دقت شود.

۷- افرادی که کد ملی خود را اشتباه وارد نموده اند یا کد ملی اعلام شده برای پرداخت هزینه، متفاوت از کد ملی داوطلب میباشد، به دلیل‌عدم امکان تصحیح کد ملی، میبایست مجدداً پرداخت هزینه را انجام داده و ثبت نام نمایند (طبق بند ۴-۱صفحه ۲۶دفترچه راهنمای ثبت نام). بدیهی است به هیچ عنوان هزینه های پرداخت شده قابل مسترد شدن نیست.

۸- افرادی که هزینه ثبت نام را پرداخت نموده و از درگاه سداد یا بانک مربوطه کد پیگیری پرداخت موفقیت‌آمیز را دریافت کرده اند، ولی با خطای‌عدم پرداخت هزینه ثبت نام در سامانه ثبت نام مرکز سنجش آموزش پزشکی مواجه شده اند، درخواست خود را پیش از تاریخ ۱۴۰۱/۲/۳ با درج کد پیگیری مطابق صفحه ۲ دفترچه راهنمای ثبت نام در قسمت پرداخت هزینه، ارسال نمایند تا بررسی لازم صورت پذیرد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۲ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
محمد
اردیبهشت ۴, ۱۴۰۱ ۹:۱۸ ق٫ظ

با سلام و وقت بخیر
آزمون ارشد مهندسی کامپیوتر تمدید نمیشه؟ نشده؟ کی میتونم ثبت نام کنم؟

باران
فروردین ۳۰, ۱۴۰۱ ۹:۳۷ ق٫ظ

کنکور ارشد تعویق می‌خوره