پارسه

شروع رقابت در کنکور ارشد ۱۴۰۱

رقابت ۶۴۷ هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ آغاز شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته‌ سال ۱۴۰۱ کشور از امروز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه با رشته های شناور کارشناسی ارشد آغاز شده و در روزهای پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه و جمعه ۳۰ اردیبهشت ‌ماه سال ۱۴۰۱ نیز ادامه دارد.

این آزمون در ۱۸۶ شهرستان و ۳۸۶ حوزه اصلی برگزار می‌شود و بیش از ۶۴۷ هزار داوطلب در ۱۳۷ کد رشته امتحانی برای شرکت در این آزمون ثبت نام کرده‌اند.

در مجموع ۶۴۷ هزار و ۲۰۹ داوطلب (با احتساب علاقه‌مندی به شرکت در مجموعه امتحانی دوم) متقاضی شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته امسال هستند که از این تعداد ۳۳۹ هزار و ۹۰۶ نفر داوطلب زن و ۳۰۷ هزار و ۳۰۳ داوطلب مرد هستند.

بر اساس اعلام سنجش، امسال با توجه به حضوری شدن تشکیل کلاس‌ها در دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی و درخواست‌های واصله از داوطلبان به سازمان سنجش مبنی بر تغییر حوزه آزمون (از شهرستان محل اقامت به شهرستان محل تحصیل) تسهیلاتی برای داوطلبان فراهم شد و ۵ هزار و ۵۴۶ داوطلب که هنوز دانشجو هستند حوزه امتحانی خود را تغییر دادند.

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات