اعلام جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد بدون آزمون آزاد ۱۴۰۱

راهنمای ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد بدون آزمون (استعدادهای درخشان) گروه‌های پزشکی و غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی سال ۱۴۰۱ منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، اطلاعیه منتشر شده از سوی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد درخصوص ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد بدون آزمون سال ۱۴۰۱ به شرح زیر است:

پرونده کلیه پذیرفته شدگان جهت احراز صلاحیتهای عمومی تحت بررسی است لذا ثبت نام و ادامه تحصیل پذیرفته شدگان این مرحله منوط به تأیید صلاحیت های عمومی ایشان توسط مراجع ذیصلاح خواهد بود.

سنوات تحصیل در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته به ویژه برای مشمولین ۳ سال است و به هیچ وجه قابل افزایش نمیباشد.

زمان و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

با عنایت به اینکه ثبت نام از پذیرفته شدگان به صورت مجازی صورت می‌پذیرد، لذا کلیه پذیرفته شدگان لازم است از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۲۰ شهریور ماه لغایت سه شنبه ۲۲ شهریور ماه سال ۱۴۰۱ جهت ثبت نام به سامانه آموزشیار به آدرس: edu.iau.ac.ir مراجعه نمایند.

– عدم مراجعه پذیرفته شدگان به سامانه آموزشیار در بازه زمانی مقرر به منزله انصراف از ثبت نام تلقی شده و هیچگونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

مدارک ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

کلیه پذیرفته شدگان لازم است مطابق زمانبندی اعلام اعلام شده در سایت واحد دانشگاهی محل پذیرش با در دست داشتن مدارک ذیل به منظور تکمیل مراحل ثبت نام به واحد دانشگاهی مربوطه مراجعه نمایند.

۱- اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) صادره از دانشگاه آزاد اسلامی یا سایر دانشگاه‌های معتبر داخل و خارج کشور که مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باشد به انضمام ریز نمرات دوره کارشناسی با قید معدل.

تبصره: پذیرفته شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک پایه خود نمیباشند باید اصل گواهی تأیید شده دال بر فراغت از تحصیل را که توسط دانشگاه محل تحصیل با قید معدل صادر شده باشد، به همراه ریز نمرات تأیید شده ارائه نمایند.

تذکر: فارغ التحصیلان مشمول دوره کارشناسی که با ارائه گواهی تأیید شده از محل تحصیل دوره مذکور ثبتنام می‌نمایند، علاوه بر گواهی و ریز نمرات مذکور بایستی تصویر برگ لغو معافیت تحصیلی دوره کارشناسی را ارائه نمایند. همچنین چنانچه دوره مذکور را در مدتی بیش از شش سال از بدو ورود به اتمام رساندهاند بایستی تصویر مجوز افزایش سنوات بدون ذکر غیبت را برای مدتی که مازاد بر شش سال تحصیل کرده‌اند ارسال نمایند.

۲- تصویر کلیه صفحات شناسنامه

۳- شش قطعه عکس ۳×۴ تمام رخ که در سال جاری تهیه شده باشد (برای مشمولین ۱۲ قطعه)

۴- تصویر کارت ملی (پشت و رو)

۵- مدرکی که وضعیت خدمت وظیفه عمومی برادران را مشخص نماید.

تذکر: افرادی که از نظر مقررات وظیفه عمومی حائز شرایط ثبتنام نیستند (از جمله دارای دفترچه اعزام به خدمت با غیبت میباشند و یا با غیبت به خدمت اعزام شده‌اند یا در برگ اعزام آنان دانشجوی اخراجی یا انصرافی یا ترک تحصیل ذکر شده است) مجاز به ثبتنام نمی‌باشند

۶- تکمیل کلیه فرم‌های ثبت نام و فرم های مربوط به تعهدات و سایر فرمهایی که در سامانه آموزشیار قرار گرفته است.

هزینه خدمات آموزشی و حق بیمه دانشجویی سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲

۱- شهریه پذیرفته شدگان از دو بخش شهریه پایه (ثابت) و متغیر تشکیل شده که به منظور تأمین بخشی از هزینه های این دوره در هر نیمسال تحصیلی از دانشجویان دریافت میگردد. علاوه بر دو مورد مذکور، دانشجویان کارشناسی ارشد در بدو ورود به دانشگاه باید مبلغی را بابت هزینه خدمات آموزشی و مبلغی را نیز به عنوان حق بیمه حوادث در سامانه آموزشیار پرداخت نمایند.

۲- با توجه به اعلام اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، مجوز ثبت نام اتباع خارجی مقیم متعاقب انجام تشریفات قانونی و بررسی صلاحیت‌های اقامتی اتباع مزبور و اعلام رسمی آن توسط آن اداره خواهد بود و تا قبل از آن پذیرش این افراد به صورت موقت می‌باشد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات