گرایش های کارشناسی ارشد مهندسی صنایع چوب و فرآورده های سلولوزی

بر اساس دفترچه آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳، رشته مهندسی صنایع چوب و فرآورده های سلولوزی در مقطع کارشناسی ارشد دارای پنج گرایش است. داوطلبان این رشته می‌توانند بر اساس علاقه خود در یکی از این گرایش‌ها در مقطع ارشد ادامه تحصیل دهند. با توجه به اهمیت انتخاب گرایش درست، پیشنهاد می‌کنیم مطالب این صفحه را به دقت و تا انتها بخوانید.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

گرایش های کارشناسی ارشد مهندسی صنایع چوب و فرآورده های سلولوزی چیست؟

بر اساس دفترچه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳، فهرست گرایش های کارشناسی ارشد مهندسی صنایع چوب و فرآورده های سلولوزی به شرح زیر است: 

۱- کامپوزیت های لیگنوسلولزی

۲- حفاظت و اصلاح

۳- بیولوژی و آناتومی

۴- صنایع سلولزی

۵- مدیریت صنایع چوب و فرآورده های سلولزی

نحوه پذیرش در گرایش های مختلف رشته مهندسی صنایع چوب و فرآورده های سلولوزی در مقطع ارشد

داوطلبانی که قصد پذیرش در هر یک از گرایش های کارشناسی ارشد این رشته را دارند، لازم است در کنکور کارشناسی ارشد مجموعه امتحانی مهندسی صنایع چوب و فرآورده های سلولوزی (کد ۱۳۱۲) شرکت کنند.

اما داوطلبان گرایش های مختلف لازم نیست همه سرفصل های کنکور ارشد مهندسی صنایع چوب و فرآورده های سلولوزی را مطالعه کنند. داوطلبان لازم است ضرایب دروس امتحانی را بررسی کرده و تنها دروس امتحانی که ضریب آنها برای گرایش مدنظرشان در آزمون کارشناسی ارشد صفر نیست را مطالعه کنند.

* ضریب صفر برای هر گرایش بدین معناست که نمره آن درس برای داوطلبان گرایش مدنظر محاسبه نمی‌شود و در نتیجه داوطلبان این گرایش‌ها می‌توانند در جلسه آزمون کارشناسی ارشد به سؤالات این درس پاسخ ندهند.

سرفصلهای کنکور کارشناسی ارشد رشته مهندسی صنایع چوب و فرآورده های سلولزی

برای مشاهده منابع کنکور کارشناسی ارشد مهندسی صنایع چوب و فرآورده های سلولوزی به لینک زیر مراجعه نمایید:

 

کدام دانشگاه ها در رشته مهندسی صنایع چوب و فرآورده های سلولوزی در مقطع ارشد پذیرش دارند؟

پذیرش در گرایش های ارشد رشته مهندسی صنایع چوب و فرآورده های سلولوزی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پردیس، و دانشگاه آزاد اسلامی صورت می‌گیرد. دانشگاه‌های مختلفی در تهران و شهرستان‌ها در این رشته در مقطع کارشناسی ارشد پذیرش دارند.

برای کسب اطلاعات دقیق درخصوص دانشگاه های دارای پذیرش ارشد مهندسی صنایع چوب و فرآورده های سلولوزی و ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد مهندسی صنایع چوب و فرآورده های سلولوزی کلیک کنید.

 
ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات