اعلام نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور ۱۴۰۲ دانشگاه خواجه نصیر

اسامی پذیرفته‌شدگان کارشناسی ارشد دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی از طریق سهیمه استعدادهای درخشان (بدون آزمون) در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، بنا بر اعلام این دانشگاه، اسامی مرحله اول پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه خواجه نصیر در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲در ادامه آورده شده است، خواهشمند است به موارد زیر دقت فرمایید:

– نتایج اعلام شده پس از موافقت شورای آموزشی دانشگاه و سازمان سنجش کشور به عنوان پذیرش قطعی محسوب خواهند شد.

– چنانچه در هر مرحله از ثبت نام، بررسی مدارک و اشتغال به تحصیل مشخص شود که داوطلب شرایط پذیرش از طریق این فراخوان را ندارد یا مغایرتی بین مدارک و مستندات ارائه شده با اصل مدارک وجود داشته باشد ثبت نام ایشان لغو خواهد شد.

– در صورت انصراف و خالی شدن ظرفیت، با افراد رزرو تماس حاصل میشود و هماهنگی لازم انجام خواهد شد.

– بدیهی است که پس از اعلام نتایج، فرایند ورود اطلاعات پذیرفتهشدگان در پرتال سازمان سنجش آغاز خواهد شد و با توجه به اینکه تنها یک دانشگاه امکان ورود اطلاعات پذیرفته شدگان را خواهد داشت، چنانچه فردی از چند دانشگاه، پذیرش بدون آزمون دریافت کرده باشد، لازم است که دانشگاه مورد نظر برای ادامه تحصیل را انتخاب کرده و انصراف خود را در اسرع وقت به سایر دانشگاه‌ها اعلام نماید.
– امکان ثبت انصراف در سیستم تا تاریخ چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ وجود دارد (به راهنمایی که در انتهایی فایل جهت آشنایی با نحوه ثبت انصراف تهیه شده است، مراجعه نمایید).

– امکان اعلام فراخوان در تابستان ۱۴۰۲ جهت تکمیل ظرفیت در برخی از رشته-گرایش‌ها وجود دارد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات