پارسه
نوگام
کیهان روان
عالم زاده

اعلام نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه صنعتی شاهرود ۱۴۰۲

نتایج اولیه پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون (استعدادهای درخشان) دانشگاه صنعتی شاهرود برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، بنا بر اعلام این دانشگاه، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به فایل زیر از نتایج اولیه پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شاهرود جهت نیم سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ مطلع گردند.

 

– لازم به ذکر است این نتایج در صورت تغییر ظرفیت پذیرش در دوره های روزانه و یا تغییر اولویت‌های گروه های آموزشی قابل تغییر است.

– چنانچه در هر مرحله از ثبت نام، بررسی مدارک و اشتغال به تحصیل مشخص شود که داوطلب شرایط پذیرش بدون آزمون را نداشته یا مغایرتی بین مدارک و مستندات ارائه شده با اصل مدارک وجود داشته باشد، ثبت نام ایشان لغو خواهد شد.

– بدیهی است پذیرش افراد حاضر در لیست قطعی نبوده و پذیرش نهایی منوط به تأیید مدارک ارسالی داوطلب، تأیید سازمان سنجش آموزش کشور و تأیید صلاحیت عمومی پذیرفته شدگان به تشخیص هیأت مرکزی دانشجو می‌باشد. همچنین پذیرفته شدگان مرد نبایستی منع قانونی برای ادامه تحصیل از لحاظ خدمت وظیفه عمومی داشته باشند.

– پذیرفته شدگان می‌بایست حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۶/۳۱ فارغ التحصیل شوند در غیر این صورت پذیرش آن‌ها لغو خواهد شد.

– پذیرفته شدگان می‌توانند تقاضای انصراف خود را حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۵/۱۵ به مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شاهرود اعلام نمایند و پس از آن امکان انصراف به هیچ عنوان وجود نخواهد داشت.

– برای انصراف لازم است فرم انصراف از پذیرش را تکمیل، امضا و اسکن آن را همراه اسکن کارت ملی به آدرس ایمیل talent@shahroodut.ac.ir ارسال نمایند. ارسال فرم انصراف به منزله انصراف قطعی بوده و قابل بررسی مجدد نمی باشد. در عنوان ایمیل نام خانوادگی متقاضی و سال ۱۴۰۲ ذکر شود.

– افرادی که به عنوان ذخیره معرفی شده‌اند در صورت انصراف افراد اصلی به صورت اتوماتیک وارد لیست نفرات پذیرفته خواهند شد و به این پذیرفته شدگان از طریق این مدیریت اطلاع‌رسانی خواهد شد.

– ثبت نام نهایی در اواخر شهریور ماه انجام خواهد شد که اطلاعیه‌های آن در سایت دانشگاه متعاقباً بارگذاری خواهد شد.

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات