اعلام نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه صنعتی اصفهان ۱۴۰۲

نتایج پذیرش بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی اصفهان برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، بنا بر اعلام این دانشگاه، متقاضیانی که شرایط پذیرش کارشناسی بدون آزمون دانشگاه صنعتی اصفهان در گرایش اعلام‌شده را کسب نموده‌اند مطابق فایل پیوست معرفی می‌گردند. 

  • پذیرش نهایی و ثبت‌نام قطعی منوط به احراز کلیه شرایط مندرج در فراخوان و پس از تایید سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بود.

خواهشمند است جهت درخواست پذیرش قطعی فرم درخواست را تکمیل نموده و حداکثر تا تاریخ ۱۰ تیر ۱۴۰۲ تصویر فرم تکمیل شده را در سامانه گلستان پردازش ۱۵۸۸۰ آپلود نمایید.

اگر به هر دلیل قصد انصراف از پذیرش را دارید، لطفا درخواست انصراف خود را در اولین فرصت از طریق سامانه گلستان پردازش ۲۶۶۸۰ ثبت نمایید.

برای ورود به سامانه گلستان لازم است از نام کاربری و رمز عبور ثبت‌نام بدون آزمون استفاده نمایید. در صورت‌عدم دریافت فرم درخواست پذیرش قطعی تا تاریخ ۱۰ تیر۱۴۰۲، دانشگاه صنعتی اصفهان اختیار دارد تا پذیرش داوطلب را قطعی و یا ملغی نموده و افراد ذخیره را جایگزین نماید.

در صورت خالی شدن ظرفیت و امکان پذیرش دانشجویان ذخیره با ایشان تماس گرفته می‌شود. علاوه بر این دانشجویان واجد شرایط آیین‌نامه می‌توانند جهت پذیرش به شیوه استادمحور با اساتید محترم دانشکده‌ها مکاتبه نمایند. فراخوان مربوطه نیز به زودی منتشر خواهد شد.

متقاضیان بایستی طی حداکثر ۸ نیمسال و تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ دانش‌آموخته گردند. همچنین در صورت مغایرت اطلاعات اظهار شده پذیرش دانشجو ملغی خواهد شد. اعلام نتایج اولیه هیچ‌گونه حقی برای داوطلبان ایجاد ننموده و پذیرش نهایی منوط به تایید سازمان سنجش آموزش کشور بوده و احراز تمام شرایط آیین‌نامه مربوطه است.

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات