فراخوان کارشناسی ارشد استاد محور دانشگاه مازندران ۱۴۰۲

جزئیات پذیرش کارشناسی ارشد استاد محور استعداد درخشان دانشگاه مازندران در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، دانشگاه مازندران به استناد آیین نامه کارشناسی ارشد استاد محور از بین واجدین شرایط ممتاز، برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ در مقطع کارشناسی ارشد رشته‌های صنایع دستی و مهندسی معماری دانشجو می‌پذیرد.

کارشناسی ارشد استاد محور دانشگاه مازندران

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد استاد محور دانشگاه مازندران

کلیه متقاضیان میتوانند تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۴/۱۴ با تکمیل مدارک و ارسال آن از طریق ایمیل به آدرس talented@umz.ac.ir نسبت به ثبت نام اولیه و ارسال مدارک اقدام نمایند.

  • با توجه به محدودیت زمانی، امکان تمدید زمان ثبت نام وجود نخواهد داشت و به درخواست های ارسالی بعد از این تاریخ ترتیب اثر داده نخواهد شد.

  • پرونده های ارسالی که کامل باشند پیام پاسخی با مضمون «درخواست شما دریافت شد و در نوبت بررسی قرار دارد» دریافت خواهند کرد.

  • مدارک ناقص و فاقد شرایط مورد بررسی قرار نخواهند گرفت.

عناوین طرح های کارشناسی ارشد استاد محور ۱۴۰۲ دانشگاه مازندران

عناوین طرح های دارای پذیرش  کارشناسی ارشد استاد محور دانشگاه مازندران در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ به شرح زیر است:

۱- صنایع دستی (یک نفر دانشجو)، با موضوع «بررسی و تهیه اطلس جامع گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد و طراحی پلتفرم کاربردی بر مبنای فناوری‌های نوین»

  • استاد پذیرنده: جناب آقای دکتر مصطفی رستمی

۲- مهندسی معماری (یک نفر دانشجو)، با موضوع «انجام مطالعات و ارایه‌ی الگو جهت ساماندهی محوطه پیرامون باغ شاهزاده ماهان»

  • استاد پذیرنده: جناب آقای دکتر وحید حیدرنتاج

* درخواست های واجد شرایط اولیه پس از بررسی به استاد پذیرنده ارجاع و سپس ایشان از بین پرونده های ارسالی نسبت به انتخاب دانشجو اقدام می نماید.

* استاد پذیرنده این اختیار را دارد تا نسبت به اخذ مصاحبه از متقاضی اقدام نماید.

* استاد پذیرنده نسبت به پذیرش یا عدم پذیرش دانشجو (حتی با خالی ماندن ظرفیت پذیرش) مختار است.

* شرایط پذیرش دانشجو جهت پذیرش مشابه با شرایط پذیرش دانشجو استعداد درخشان عادی میباشد (ماده سه آیین نامه پذیرش). برای مشاهده آیین نامه کارشناسی ارشد استعداد درخشان کلیک کنید.

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد استاد محور دانشگاه مازندران

حداقل شرایط لازم برای ارائه درخواست در مقطع کارشناسی ارشد به شرح زیر است:

۱- دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته ورودی مهر ۱۳۹۸ دانشگاه‌های مشمول که پس از شش نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل سه چهارم کل واحدهای درسی خود به لحاظ میانگین کل جزء بیست درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی بوده باشند (دانشجویان دانشگاه مازندران تا ۳۰ درصد برتر می توانند نسبت به ارائه درخواست اقدام نمایند).

تبصره ۱: متقاضیان ورودی بهمن ۱۳۹۷ به شرط دانش آموختگی در ۸ نیمسال می‌توانند درخواست خود را ارائه نمایند.

تبصره ۲: برای خانم‌هایی که در دوره کارشناسی پیوسته خود صاحب فرزند شده‌اند و از مرخصی بارداری بدون احتساب در سنوات و با تایید دانشگاه استفاده کرده اند، مدت مجاز حداکثر ده نیمسال تحصیلی است.

درخواست آن دسته از دانشجویانی که در طول دوران تحصیل از طرح‌های کارورزی (مطابق با آیین نامه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) استفاده نموده اند، دانشجویان دو رشته‌ای و دانشجویان انتقالی؛ مطابق با دستورالعمل موجود در آیین پذیرش استعداد درخشان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

۲- متقاضی باید حداکثر تا ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ و طی هشت نیمسال دانش آموخته شود.

مدارک ثبت نام کارشناسی ارشد استاد محور ۱۴۰۲ دانشگاه مازندران

۱- تکمیل فرم ثبت نام (الزامی).

۲- یک قطعه عکس اسکن شده به فرمت JPEG با حداکثر حجم ۵۰۰ کیلوبایت (الزامی).

۳- تصویر صفحه اول شناسنامه به انضمام تصویر کارت ملی هر کدام با حداکثر حجم ۵۰۰ کیلوبایت (الزامی).

۴- تصویر ریز نمرات دوره کارشناسی تا پایان نیمسال ششم با حداکثر حجم ۵۰۰ کیلوبایت، به نحوی که هر ترم بصورت تفکیک شده در آن مشخص باشند (الزامی).

۵- گواهی معدل (برای دانشجویان خارج از دانشگاه مازندران لازم است متن گواهی مورد نظر در سربرگ دانشگاه محل تحصیل کارشناسی، کپی شده و پس از شماره، تاریخ و امضاء بارگذاری شود). ارائه این گواهی برای تمامی متقاضیان داخل و خارج از دانشگاه مازندران الزامی است.

۶- تصویر فیش واریزی به مبلغ ۸۰۰۰۰۰ ریال (هشتاد هزار تومان) به شماره حساب شبای ۶۶۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۷۳۹۰۳۰۲۲۹۶۸ نزد بانک مرکزی به نام تمرکز وجوه درآمد اختصاصی دانشگاه مازندران. شناسه پرداخت ۳۱۹۰۷۳۹۵۳۱۱۹۵۰۰۰۰۱۴۰۰۲۶۴۸۸۸۲۰۱ قابل واریز از کلیه بانکها (الزامی).

تذکرات مهم:

۱- امکان استرداد وجه واریزی وجود ندارد.

۲- ارائه اسکرین شات از کارنامه و ریز نمرات و همچنین ارائه کارنامه‌ای که در آن مشخصات دانشجو و دانشگاه مشخص نباشد مورد پذیرش قرار نخواهد گرفت و بررسی پرونده متقاضیان لغو خواهد شد.

۳- درج آدرس ایمیل، دو شماره تماس شامل شماره تلفن همراه و تلفن ثابت الزامی است. در غیر اینصورت ثبت نام شما بصورت ناقص خواهد بود و پرونده شما مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد استاد محور دانشگاه مازندران کی است؟

فرصت ثبت نام جهت پذیرش کارشناسی ارشد استاد محور دانشگاه مازندران تا ۱۴۰۲/۴/۱۴ است. در متن این مقاله جزئیات نحوه و زمان ثبت نام توضیح داده شده است.

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد استاد محور دانشگاه مازندران چیست؟

کلیه اطلاعات لازم درخصوص پذیرش ارشد استاد محور دانشگاه مازندران در سال ۱۴۰۲ در متن مقاله آورده شده است.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات