اعلام نتایج کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه باهنر کرمان ۱۴۰۲

نتایج اولیه بررسی پرونده‌های متقاضیان کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه شهید باهنر کرمان در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، بنابر اعلام این دانشگاه، نتایج اولیه پرونده متقاضیان کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه باهنر کرمان در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ به شرح جدول لینک زیر است:

 

نکات مهم درخصوص نتایج ارشد بدون کنکور دانشگاه باهنر

۱) دانشجویانی که قصد انصراف از تقاضای خود در این دانشگاه را دارند میتوانند تا پایان وقت اداری ۱۴۰۲/۰۶/۱۵ تصویر فرم انصراف تکمیل شده با ثبت امضا و اثر انگشت را به همراه تصویر شناسنامه یا کارت ملی به این گروه ایمیل (talent@uk.ac.ir) نمایند.

۲) با توجه به اینکه نتایج اعلام شده به صورت اولیه و جهت رفع اشکالات احتمالی اعلام شده است؛ لذا در صورت مشاهده هر گونه مغایرت میتوانید با شماره ۰۳۴۳۱۳۲۳۱۱۶ تماس حاصل فرماید. بنابراین خواهشمند است به طور مستمر تغییرات ایجاد شده را در سایت این گروه را مشاهده نمایید.

۳) نتایج نهایی پس از رفع اشکالات احتمالی و درج انصراف دانشجویان و در نهایت پس از تایید سازمان سنجش متعاقباً اعلام می گردد لذا براساس نتایج اولیه اعلام شده در خصوص ثبت نام یا عدم ثبت نام در رشته قبولی از طریق کنکور تصمیم گیری ننماید.

۴) پذیرفته شدگان بایستی پس از تایید نهایی سازمان سنجش (اواخر شهریور ۱۴۰۲) و پس از اطلاع رسانی زمان دقیق از طریق سایت دانشگاه جهت ثبت نام اقدام نمایند.

نکات جداول نتایج کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه باهنر

پذیرفته= قبولی دانشجو متقاضی در رشته گرایش مربوط.

رزرو= افرادی که در صورت انصراف فرد پذیرفته شده به طور خودکار جایگزین وی می‌گردند.

اعداد داخل پرانتز کنار رشته= شماره اولویت رشته/گرایشهای انتخاب شده توسط دانشجو در فرم تقاضا.

انتخاب رشته کنکور برای دانشجویان پذیرفته شده اشکالی در روند پذیرش آن‌ها از طریق استعدادهای درخشان ایجاد نمی‌نماید. لذا دانشجویانی که در این فایل پذیرفته اعلام شده‌اند و از طریق کنکور نیز مجاز به انتخاب رشته شده اند؛ می توانند اقدام به انتخاب رشته نمایند و در صورت قبولی از طریق کنکور از بین دو قبولی از طریق کنکور و از طریق استعدادهای درخشان هر کدام را که تمایل دارند انتخاب نموده و اقدام به ثبت نام نمایند.

  • دانشگاه ۱ مربوط به دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان و دانشگاه ۲ مربوط به دانشجویان سایر دانشگاه‌ها میباشد.

نکته: با توجه به احتمال اعمال تغییرات پیش بینی نشده (مانند انصراف برخی دانشجویان) لطفاً به طور مستمر نتایج را مشاهده نمایید.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات