پارسه
نوگام
کیهان روان
عالم زاده

اعلام نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه شهید بهشتی ۱۴۰۲

اسامی پذیرفته‌شدگان اولیه کارشناسی ارشد بدون آزمون روزانه و غیرروزانه (شهریه پرداز) دانشگاه شهید بهشتی در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، بنا بر اعلام این دانشگاه، پذیرفته‌شدگان اولیه اصلی لازم است فرم درخواست ثبت مشخصات را دریافت نموده و پس از تکمیل دقیق آن تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ به آدرس ایمیل sbutalent@sbu.ac.ir ارسال نمایند. موضوع ایمیل و عنوان فایل ارسالی (Pdf) باید شامل رشته و نام و نام خانوادگی پذیرفته شده باشد.

پذیرفته‌‍ شدگان اولیه اصلی غیر روزانه نیز لازم است فرم درخواست ثبت مشخصات نفرات اصلی غیرروزانه (شهریه پرداز) را دریافت نموده و پس از تکمیل دقیق آن تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ به آدرس ایمیل sbutalent@sbu.ac.ir ارسال نمایند.

 دقت فرمایید موضوع ایمیل و عنوان فایل ارسالی (Pdf) شامل رشته و نام و نام‌خانوادگی و دوره پذیرش شده متقاضی باشد.

* تایید وصول ایمیل شما توسط اداره جذب و هدایت استعدادهای درخشان حداکثر تا یک هفته بعد ارسال خواهد شد.

**در صورت‌ عدم دریافت ایمیل وصولی، لازم است فرم مجدداً ارسال شود.

اسامی پذیرش شدگان نهایی و ثبت نام قطعی منوط به احراز کلیه شرایط مندرج در فراخوان کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه شهید بهشتی و پس از تأیید سازمان سنجش آموزش کشور، در شهریور ماه ۱۴۰۲ از طریق وبگاه معاونت آموزشی دانشگاه شهید بهشتی به آدرس https://eduvp.sbu.ac.ir/talent اعلام خواهد شد.

اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد بدون آزمون روزانه دانشگاه شهید بهشتی ۱۴۰۲

– برای مشاهده اسامی پذیرفته شدگان ارشد استعداد درخشان دوره روزانه و غیرروزانه کد ملی خود را در لینک زیر وارد نمایید.

(در صحیح وارد کردن کد ملی دقت نمایید. کد ملی به انگلیسی وارد شود.)

نکات مهم برای پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه شهید بهشتی

  • اعلام نتایج اولیه هیچ‌گونه حقی برای داوطلبان ایجاد ننموده و پذیرش نهایی منوط به تأیید سازمان سنجش آموزش کشور می‌باشد و احراز صلاحیت عمومی و انضباطی دانشجویان ضروری است.

  • متقاضیان کارشناسی ارشد بدون کنکور بایستی حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ و طی ۸ نیمسال دانش آموخته شوند.

  • کنترل نهایی مدارک پذیرفته‌شدگان اولیه در شهریور ماه انجام می‌پذیرد. چنانچه در هر زمان مشخص گردد (در هر مرحله از بررسی مدارک، ثبت‌نام و یا اشتغال به تحصیل) داوطلب حائز کلیه شرایط مندرج در «آیین نامه کارشناسی ارشد استعداد درخشان» یا دستورالعمل اجرایی دانشگاه نبوده، موفق به اخذ پذیرش از طریق سهمیه استعدادهای درخشان نخواهد شد.

  • نحوه و زمان ثبت نام حضوری و غیرحضوری پذیرفته شدگان ورودی سال ۱۴۰۲ از طریق پذیرش دانشجویان استعدادهای درخشان، پس از اعلام نتایج قطعی کنکور سراسری کارشناسی ارشد از طریق وبگاه معاونت آموزشی دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد و قبول شدگان ملزم هستند اخبار مربوط به ثبت نام را از طریق وبگاه فوق پیگیری و در موعد مقرر نسبت به انجام مراحل ثبت نام اقدام فرمایند.

  • پذیرفته شدگان اولیه در صورت درخواست انصراف از ادامه تحصیل در این دانشگاه؛ ضروری است نسبت به تکمیل و ارسال «فرم انصراف» مندرج در سامانه جامع آموزشی گلستان با شناسه کاربری و رمز ورود خود از هم اکنون لغایت ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ اقدام نمایند.

– دانشجویانی که منتظر نتایج کنکور کارشناسی ارشد می‌باشند حداکثر تا روز اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری وقت دارند، تا انصراف خود را اعلام کنند.

– به استحضار می‌رساند نتایج توسط گروه‌های آموزشی مورد بررسی قرار گرفته است و چنانچه اعتراضی به نتیجه اعلامی (پذیرش / عدم پذیرش در رشته مورد تقاضا) می‌باشد؛ خواهشمند است درخواست خود را به دانشکده/ گروه‌های آموزشی ارسال فرمائید و از همان طریق پیگیری نمائید.

– در صورت انصراف افراد اصلی و خالی شدن ظرفیت، با افراد ذخیره تماس حاصل می‌شود و هماهنگی لازم انجام خواهد شد. (این فرآیند در دهه سوم شهریور ماه به ترتیب اولویت انجام می‌پذیرد).

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات