پارسه
نوگام
کیهان روان
عالم زاده

اعلام نتایج کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه قم ۱۴۰۲

نتایج اولیه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد دانشگاه قم در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، بنا بر اعلام این دانشگاه، بررسی پرونده های پذیرش بدون آزمون برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد در سال ۱۴۰۲ بر اساس آیین نامه کارشناسی ارشد استعداد درخشان و با نظر گروه های آموزشی و تأیید شورای آموزشی دانشگاه صورت گرفته است.

  • توجه: لیست اعلام شده فقط مربوط به دانشجویان پذیرفته شده اصلی و ذخیره می‌باشد. اسامی ذکر نشده به منزله‌ عدم پذیرش است.

۱- به اطلاع می رساند اسامی اعلام شده پذیرش اولیه کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه قم در سال ۱۴۰۲ می‌باشد و هیچ حقی برای متقاضیان ایجاد نمی‌نماید.

پذیرش نهایی پس از ثبت اطلاعات متقاضیان در درگاه بین دانشگاهی سازمان سنجش آموزش کشور و تأیید نهایی آن سازمان و انجام صلاحیت عمومی، پذیرفته شدگان طبق تقویم ثبت نامی دانشگاه در موعد مقرر (اوایل مهر ماه سال جاری) که از طریق واحد مربوطه در وب سایت دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد، اقدام به ثبت نام خواهند نمود.

۲- از آنجایی که هر دانشجو صرفاً میتواند نسبت به اخذ پذیرش نهایی (با سهمیه استعدادهای درخشان) از یک دانشگاه اقدام نماید، در صورتی که متقاضیان این دوره در دانشگاه/دانشگاه های دیگری از آیین نامه استعداد درخشان بهره مند شده و مورد پذیرش قرار گرفته باشند، ضروری است به محض اطلاع از این موضوع، نسبت به انصراف کتبی خود و ارائه آن به دانشگاهی که قصد ادامه تحصیل در آن را ندارند، اقدام نمایند.

تبصره: درصورت انصراف از این دانشگاه، لطفاً درخواست کتبی خود را حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۳۰ به صورت حضوری یا به آدرس الکترونیکی talent@qom.ac.ir گروه استعدادهای درخشان دانشگاه قم ارائه نمایند. (فرم قطعی انصراف استفاده از سهمیه استعداد درخشان).

بدیهی است انصراف بعد از تاریخ اعلام شده، اعمال نخواهد شد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات