فراخوان کارشناسی ارشد استاد محور دانشگاه کردستان ۱۴۰۲

زمان و نحوه ثبت نام فراخوان پذیرش کارشناسی ارشد استاد محور دانشگاه کردستان در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، دانشگاه کردستان در راستای اجرای سیاست های حمایت از دانشجویان برتر برای ورود به دوره کارشناسی ارشد، با استناد به آیین نامه کارشناسی ارشد استاد محور و آیین نامه کارشناسی ارشد استعداد درخشان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از میان برگزیدگان علمی واجد شرایط دانشگاه کردستان و سایر دانشگاه‌ها در دوره کارشناسی ارشد استاد محور و منحصراً برای موضوعات پیشنهادی استادان محترم راهنما برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ دانشجو می‌پذیرد.

کارشناسی ارشد استاد محور دانشگاه کردستان

 

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد استاد محور دانشگاه دانشگاه کردستان

۱- دانشجویان حائز رتبه های اول تا پانزدهم مرحله‌ نهایی المپیاد علمی-دانشجویی کشور می‌توانند نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک با ارائه معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد جهت بهره مندی از تسهیلات پذیرش بدون آزمون اقدام نمایند.

۲- دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته (مجموع روزانه و شبانه) ورودی نیمسال اول ۱۳۹۸ با رعایت شرایط زیر میتوانند نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک اقدام نمایند:

۲-۱- دانشجو پس از شش نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل سه چهارم واحدهای درسی مصوب شورای عالی برنامه ریزی آموزشی (عدد غیرصحیح تعداد واحدها به پایین گرد شود) از نظر معدل کل نمرات جزو بیست درصد برتر (عدد غیرصحیح به صورت ریاضی گرد و به عدد صحیح تبدیل شود) دانشجویان هم رشته-هم ورودی خود باشد.

۲-۲- دانشجو حداکثر در مدت هشت نیمسال تحصیلی (تا ۱۴۰۲/۰۶/۳۱) فارغ التحصیل گردد (بدون احتساب ترم تابستانی).

۳-۲- پذیرش برای سال تحصیلی بلافاصله پس از دانش آموختگی و صرفاً برای یکبار امکان‌پذیر است (فارغ التحصیلان نیمسال دوم ۱۴۰۰-۱۴۰۱ و ماقبل آن مجاز به استفاده از تسهیلات این فراخوان نیستند).

۴-۲- پذیرش در رشته‌های تحصیلی مرتبط به رشته دوره کارشناسی، براساس تشخیص گروه آموزشی و تایید شورای آموزشی دانشگاه امکان‌پذیر است.

۵-۲- متقاضیان نباید رابطه سببی و نسبی با استاد پذیرنده (راهنما) داشته باشند و در صورت احراز تخلف، مطابق مقررات اقدام خواهد شد.

۳- پذیرش از طریق این آیین نامه در دوره‌های روزانه به صورت رایگان انجام می‌شود، لذا در صورت انصراف از تحصیل پس از پذیرش نهایی و ثبت نام در دانشگاه کردستان، این افراد مشمول مقررات آموزشی دانشجویان انصرافی میشوند.

فرآیند پذیرش کارشناسی ارشد استاد محور دانشگاه کردستان

۱- اعلام فراخوان پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان کارشناسی ارشد به شیوه استاد محور توسط گروه امور حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه از تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۲ تا ۱۴۰۲/۰۵/۱۷

۲- گروه امور حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه پس از دریافت، بررسی اولیه پرونده‌ها و اطمینان از احراز شرایط مندرج در این دستورالعمل، مدارک و سوابق متقاضیان را جهت بررسی و ارزیابی علمی برای استاد پذیرنده (راهنما) مربوطه ارسال میکند.

۱- استاد راهنما پس از دریافت مدارک ضمن بررسی آن ها، نتیجه را طی یک نامه رسمی و به همراه پرونده کامل متقاضیان، به دفتر گروه امور حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه ارسال میگردد.

۲- نتایج اولیه در شورای آموزشی دانشگاه بررسی و درصورت تایید نهایی، لیست اولیه اسامی پذیرفته شدگان اعلام خواهد شد.

۳- پس از اعلام نتایج اولیه، آن دسته از پذیرفته شدگانی که تمایل به انصراف دارند، باید در موعد مقرر (که در اطلاعیه اعلام نتایج اولیه مشخص می‌شود) انصراف کتبی خود را اعلام نمایند. عواقب ناشی از عدم اعلام انصراف کتبی برعهده دانشجو می‌باشد.

۴- پذیرش قطعی پذیرفته شدگان منوط به تأیید سازمان سنجش آموزش کشور و احراز صلاحیت عمومی توسط دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش دانشجو وزارت عتف می‌باشد. لازم به توضیح است که پذیرفته شدگان نهایی بایستی در بازه زمانی که بعدا تعیین خواهد شد ضمن تکمیل فرم‌های صلاحیت عمومی دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش دانشجو همراه با سایر مدارک خواسته شده (مطابق اطلاعیه بعدی) به گروه امور حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه تحویل نمایند.

۵- تغییر رشته و گرایش و تغییر استاد راهنما و موضوع پایان نامه بعد از قبولی و کسب پذیرش، به هیچ عنوان امکانپذیر نخواهد بود.

مدارک ثبت نام کارشناسی ارشد استاد محور دانشگاه کردستان ۱۴۰۲ 

۱- فرم تکمیل شده تقاضای ثبت نام (فرم شماره ۱) به همراه یک قطعه عکس ۳×۴ الصاق شده.

۲- فرم تکمیل شده تأیید وضعیت تحصیلی (فرم شماره ۲) ممهور به مهر و امضای مدیر کل امور آموزشی دانشگاه.

۳- تصویر برگ اول شناسنامه و تصویر پشت و روی کارت ملی.

۴- کارنامه کامل تحصیلی دوره کارشناسی پیوسته (ریز نمرات تا پایان نیمسال ششم به تفکیک نیمسال تحصیلی در یک صفحه حاوی مشخصات دانشجو و نوع دوره تحصیلی بر روی آن).

۵- اصل و کپی فیش بانکی به مبلغ ۵۰۰ هزار ریال به حساب وجوه درآمد اختصاصی دانشگاه کردستان.

۶- ارائه گواهی رتبه صادر شده توسط دبیرخانه المپیاد علمی دانشجویی کشور برای دارندگان شرایط برگزیدگان المپیاد دانشجویی.

توجه

* در تکمیل فرم‌ها و ارسال مدارک دقت شود، چون مدارک ارسالی ناقص بررسی نخواهد شد.

* مسئولیت صحت اطلاعات ارسالی به عهده متقاضی بوده و در صورت‌ عدم صحت، دانشگاه هیچ مسئولیتی در قبال آن‌ها ندارد.

* مدارک ارسالی و وجه پرداختی عودت داده نمی‌شود.

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد استاد محور ۱۴۰۲ دانشگاه کردستان

* داوطلبان حائز شرایط می‌توانند حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۱۷ مدارک مورد نیاز را با پست پیشتاز به آدرس زیر ارسال نمایند:

سنندج- بلوار پاسداران- دانشگاه کردستان- کدپستی ۱۵۱۷۵۶۶۱۷۷- سازمان مرکزی- دفتر معاونت آموزشی دانشگاه.

نکته مهم

درج عبارت (مربوط به پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد به شیوه استاد محور سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳)، نام و نام خانوادگی، نام دانشکده، مقطع تحصیلی و عنوان رشته مورد نظر توسط متقاضی روی پاکت الزامی است.

  • متقاضیان همچنین لازم است اسکن مدارک را از طریق پست الکترونیکی estedad@uok.ac.ir ارسال نمایند.

عناوین طرح های کارشناسی ارشد استاد محور ۱۴۰۲ دانشگاه کردستان

لیست رشته ها و موضوعات مورد تقاضا برای پذیرش کارشناسی ارشد استاد محور دانشگاه کردستان در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ به شرح زیر هستند:

دانشکده

نام و نام خانوادگی  استاد پذیرنده (راهنما)

رشته تحصیلی موضوع
منابع طبیعی  سید علی جوهریشیلاتسیستم اکسیژن ساز با قابلیت تولید نانو حباب در استخرهای پرورش آبزیان
علوم انسانی و اجتماعی  ناصر شیر بیگیعلوم تربیتی مطالعۀ رفتارهای مخل یادگیری و مهارتهای تفکر انتقادی در نوشتن فراگیران در نظام آموزش برخط 
امید عیسی نژادمشاورهسنجش خشونت علیه کودکان: کفایت ابزار غربالگری کودکآزاری و غفلت
کشاورزیهادی صمیمیمهندسی بیوسیستم  تولید ماشین نیمه خودکار برداشت توت فرنگی مناسب جهت استفاده در اراضی کوچک و شیبدار مناطق شمالغرب، ….
زبان و ادبیات محسن پیشواییزبان و ادبیات عربی  مطالعات ادبیات تطبیقی عربی و فارسی
مهندسیمحمد رضاییمهندسی معدنانجام مطالعات امکان سنجی فنی و اقتصادی کانسارهای فلزی آهن با اولویت کنسانتره و گندله

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات