اعلام نتایج کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه خوارزمی ۱۴۰۲

نتایج اولیه کارشناسی ارشد بدون آزمون سهمیه استعدادهای درخشان دانشگاه خوارزمی در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، فهرست اسامی پذیرفته شدگان اولیه کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه خوارزمی در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ مطابق لینک‌های انتهای اطلاعیه با در نظر گرفتن نکات مهم زیر است.

۱- اعلام پذیرش اولیه به هیچ عنوان به منزله پذیرش قطعی و نهایی نمیباشد. پذیرش نهایی افراد مندرج در فایل پیوست صرفا پس از تائید سازمان سنجش آموزش کشور و دفتر هیات مرکزی گزینش دانشجو در تاریخ ۱۴۰۲/۷/۱ به بعد صورت خواهد گرفت. در اواخر شهریور ماه از این پذیرفته شدگان ثبت نام مشروط به عمل خواهد آمد.

۲- برای کسانی که در این لیست پذیرفته شده اصلی می‌باشند و قصد انصراف نیز ندارند، نیازی به انجام کار خاصی نمی‌باشد ولی باید از اواخر شهریور همه روزه به سایت دفتر استعدادهای درخشان جهت اطلاع از زمان و فرایند ثبت نام مراجعه نمایند.

۳- برای کسانی که جزء افراد ذخیره می‌باشند، باید منتظر انصراف افراد اصلی باشند. در صورت خالی بودن ظرفیت مسئول استعدادهای درخشان جهت جایگزینی با آن‌ها تماس خواهد گرفت.

۴- چنانچه هر یک از افراد تاییدشدگان اولیه قصد انصراف از این سهمیه در این دانشگاه را دارند، موظفند از هم اکنون تا بلافاصله بعد از اعلام نتیجه کنکور و یا اعلام نتایج استعدادهای درخشان سایر دانشگاهها فرم انصراف را پر و امضاء نموده و تصویر آن را به آدرس پست الکترونیکی Talented@khu.ac.ir ارسال نمایند.

(حتما تا چند روز بعد از ارسال ایمیل به شما، پاسخ دریافت ایمیل داده خواهد شد. نیازی به تماس گرفتن جهت اطمینان از ارسال ایمیل نمی‌باشد). در غیر این صورت دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه نام دانشجو را در پرتال سازمان سنجش آموزش کشور در لیست قبولی های این دانشگاه ثبت خواهد کرد.

بدیهی است در این صورت دانشجو نمی تواند برای دانشگاه های پذیرفته شده مورد نظر خود جهت استفاده از سهمیه استعداد درخشان استفاده نماید.

۵- اسامی تاییدشدگان اولیه مندرج در فایل پیوست توسط دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه جهت بررسی نهایی در موعد مقرر در پورتال سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

سازمان سنجش هر ساله بعد از اعلام نتیجه کنکور سراسری کارشناسی ارشد و حدوداً از تاریخ ۱۴۰۲/۷/۱ به بعد نسبت به اعلام اسامی پذیرفته شدگان اقدام خواهد کرد.

این فرایند و زمانبندی توسط سازمان سنجش تعیین شده است و برای همه دانشگاه‌ها اجرا می شود. به محض اعلام نهایی اسامی پذیرفته شدگان توسط سازمان سنجش، اسامی پذیرفته شدگان نهایی به همراه دستورالعمل ثبتنام بر روی سایت دانشگاه قرار خواهد گرفت.

لذا خواهشمند است از اوایل مهرماه همه روزه به سایت دانشگاه و سایت دفتر استعدادهای درخشان به آدرس Talented@khu.ac.ir جهت پیگیری مراجعه کنید و اطلاعات را از طریق سایت دانشگاه کسب نمایید.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات