زمان اعلام نتایج داوطلبان ارشد بدون آزمون آزاد ۱۴۰۲ دارای نقص پرونده

نتایج کارشناسی ارشد استعداد درخشان دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ برای داوطلبان با نقص مدارک احتمالا در بهمن ماه منتشر خواهد شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، علی رغم انتشار نتایح کارشناسی ارشد بدون آزمون آزاد ۱۴۰۲، نتایج برخی از داوطلبان این آزمون به طور شفاف اعلام نشد. این داوطلبان با عبارت نقص مدارک به جای نتیجه خود مواجه شدند و از آن‌ها خواسته شده بود در مهلت مقرر نسبت به رفع نواقص پرونده خود اقدام کنند.

نکته جالب توجه در این مسئله بازه زمانی نقص مدارک بود که تا آخر مهرماه ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده بود. این مهلت طولانی رفع نواقص بیانگر این بود که به احتمال زیاد نتایج داوطلبان دارای نقص مدارک ارشد استعداد درخشان آزاد ۱۴۰۲، همانند داوطلبان سال گذشته در بهمن اعلام خواهد شد و این داوطلبان فرصت ثبت نام در ترم نخست سال تحصیلی جدید را نخواهند داشت.

پاسخ دانشگاه آزاد اسلامی به پرسش ما در این خصوص هم گواه این است که به احتمال فراوان نتایج این داوطلبان در بهمن ماه اعلام خواهد شد و ثبت نام آن‌ها هم از ترم دوم سال تحصیلی جدید خواهد بود.

با سلام.
داوطلبانی که زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد، در کارنامه آن‌ها نقص مدارک درج شده است، در صورتی که نقص را برطرف کنند، چه زمانی نتیجه پذیرش آن‌ها مشخص می‌شود؟

با سلام.
چنانچه در کارنامه نقص مدرک درج شده است، یعنی ریزنمرات ارسالی شما یا ناقص بوده یا تایید شده واحد نبوده است. تمامی صفحات ریزنمرات تاییدشده توسط واحد را به صورت یک pdf (کلیه صفحات را یک صفحه pdf کنید) تا پایان مهر آپلود نمائید، و یا چنانچه ریز نمرات نمی‌دهند گواهی بدهند که مورد تایید واحد دانشگاهی و ممهور به مهر واحد دانشگاهی است که معدل و سال فارغ التحصیلی و برای گروه پزشکی علاوه بر معدل و سال فارغ التحصیلی، تعداد نیمسال‌های تحصیلی نیز در آن ذکر شده باشد و گواهی مورد تایید را تا تاریخ تعیین شده اپلود کنید، تا در گزینش مجدد، بررسی شوید. دقت نمایید گواهی دریافت شده از واحد را pdf کنید و آپلود نمایید. اوایل بهمن ماه پیگیر اخبار سایت sanjesh.iau.ir باشید زمان اعلام نتایج اطلاع‌رسانی می‌شود.

گفتنی است هرساله دانشگاه آزاد اسلامی، فرصت پذیرش بدون آزمون را برای فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی فراهم می‌کند. در مطلب کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد می‌توانید شرایط لازم برای شرکت در این نوع پذیرش را مطالعه کنید و همچنین با سوالات رایج در خصوص ارشد استعداد درخشان آزاد آشنا شوید.

ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ در بازه زمانی ۱۱ تا ۲۰ خردادماه انجام شد و سپس مهلت ثبت نام تا ۲۷ خرداد تمدید شد.

نتایج این پذیرش در روز ۱۳ شهریورماه ۱۴۰۲ اعلام شد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱۱ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
کاربر
بهمن ۱۸, ۱۴۰۲ ۱:۵۹ ب٫ظ

حالا که اعلام شد نتایج کسی قبول شده؟

سارینا
بهمن ۱۸, ۱۴۰۲ ۲:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  کاربر

بله من قبول شدم اولویت دومم

سارینا
بهمن ۱۷, ۱۴۰۲ ۱۱:۴۰ ق٫ظ

بهمنم تموم شد و از نتایج خبری نیست اگر از اول بگن پذیرش نداریم آدم یه خاکی تو سرش می‌ریزه یعنی چی اینجوری سرکار میذارن

علی
بهمن ۱۵, ۱۴۰۲ ۸:۰۴ ق٫ظ

باید همه هر روز به شماره تلفن گویا دانشگاه آزاد ۴۷۴۳-۰۲۱ تماس بگیرید و پیگیری کنید. شاید که یادشان بیاد خیلی ها منتظرن چون امروز نیمه بهمن شده و همچنان مسئولین دانشگاه آزاد خواب تشریف دارند.😐

مژگان
بهمن ۱۳, ۱۴۰۲ ۱:۲۸ ب٫ظ

به نیمه بهمن رسیدیم نتایج اعلام نمیشه؟

محمد
بهمن ۱۲, ۱۴۰۲ ۷:۳۲ ب٫ظ

قرار بود مثلا اوایل بهمن بیاد نتایج

سارینا
بهمن ۱۲, ۱۴۰۲ ۹:۵۳ ق٫ظ

چرا نتایج نیومد پس

امیر
بهمن ۱۰, ۱۴۰۲ ۱۱:۱۶ ق٫ظ

۱۰ بهمن هم گذشت و خبری از اعلام نتایج نیست

علی
بهمن ۷, ۱۴۰۲ ۷:۴۹ ب٫ظ

امروز ۷ بهمن هم گذشت خبری نشد از اعلام نتایج ،،احتمالا خواب موندن یادشون رفته یه عده منتظرن 😐

سارینا
بهمن ۶, ۱۴۰۲ ۱:۵۵ ق٫ظ

پس چرا اعلام نشد اگر قرار نیست نتیجه ای اعلام بشه حداقل بگن که ما تکلیف خودمونو بدونیم

نازنین
بهمن ۳, ۱۴۰۲ ۷:۳۴ ب٫ظ

خب کی اعلام میشه بهمن شد دیگه امروز ۳بهمنه