پذیرش کارشناسی ارشد استاد محور و استعداد درخشان دانشگاه مازندران ۱۴۰۳

دانشگاه مازندران

جزئیات پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون استاد محور و استعداد درخشان دانشگاه مازندران ۱۴۰۳ اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، دانشگاه مازندران به استناد آیین نامه کارشناسی ارشد استاد محور و آیین نامه کارشناسی ارشد استعداد درخشان از بین دانشجویان ممتاز دوره کارشناسی پیوسته دانشگاه‌های مشمول فراخوان، برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد.

زمان ثبت نام ارشد استاد محور و استعداد درخشان ۱۴۰۳ دانشگاه مازندران

کلیه متقاضیان از تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ لغایت ۱۴۰۲/۱۱/۱۷ می‌توانند به سامانه ثبت نام و مصاحبه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مازندران به نشانی (reg.umz.ac.ir) مراجعه نموده و نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک اقدام نمایند.

به اطلاع کلیه متقاضیان شرکت در فراخوان پذیرش استعداد درخشان در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه مازندران میرساند که آخرین زمان ثبت نام و تکمیل مدارک تا روز شنبه مورخ ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ تمدید می گردد.

  • در زمان ثبت نام اولیه در قسمت نوع درخواست، گزینه «پذیرش بدون آزمون دوره کارشناسی ارشد» را انتخاب نمایید.

  • ارائه درخواست و دارا بودن حداقل شرایط به هیچ عنوان به معنی پذیرش نمی‌باشد.

  • پذیرش اولیه به منزله پذیرش قطعی نیست و هیچگونه حقّی برای داوطلبان ایجاد نمی‌کند.

  • پذیرش نهایی منوط به تأیید مراجع ذیصلاح و سازمان سنجش آموزش کشور است.

  • با توجه به اینکه احتمال تغییر عنوان رشته‌های مشمول پذیرش بدون آزمون (و یا حذف آن‌ها) مندرج در سامانه و نیز ظرفیت آن‌ها برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ وجود دارد، لذا تغییرات مذکور هیچگونه حقی برای داوطلب ایجاد نمی‌کند.

  • ظرفیت کلیه رشته گرایش‌ها بعد از تایید توسط مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه و اعلام به دفتر استعدادهای درخشان، در سامانه قرار داده خواهد شد و پس از آن روند بررسی پرونده‌ها در گروه‌های آموزشی آغاز می‌گردد.

  • آن دسته از رشته/گرایش‌هایی که پذیرش به صورت کارشناسی ارشد استاد محور دارند؛ درخواست‌های واجد شرایط اولیه پس از بررسی به استاد پذیرنده ارجاع و سپس ایشان از بین پرونده‌های ارسالی نسبت به انتخاب دانشجو اقدام می‌نماید. استاد پذیرنده این اختیار را دارد تا نسبت به اخذ مصاحبه از متقاضی اقدام نماید. استاد پذیرنده نسبت به پذیرش یا عدم پذیرش دانشجو (حتی با خالی ماندن ظرفیت پذیرش) مختار است.

کارشناسی ارشد استاد محور دانشگاه مازندران

شرایط ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه مازندران

حداقل شرایط لازم برای ارائه درخواست:

۱- دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته ورودی مهر ۱۳۹۹ دانشگاه‌های مشمول فراخوان که پس از شش نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل سه چهارم کل واحدهای درسی خود به لحاظ میانگین کل جزء بیست درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی بوده باشند.

تبصره ۱: متقاضیان ورودی بهمن ۱۳۹۸ به شرط دانش آموختگی در ۸ نیمسال می‌توانند درخواست خود را ارائه نمایند.

تبصره ۲: برای خانم‌هایی که در دوره کارشناسی پیوسته خود صاحب فرزند شده‌اند و از مرخصی بارداری بدون احتساب در سنوات و با تایید دانشگاه استفاده کرده اند، مدت مجاز حداکثر ده نیمسال تحصیلی است.

تبصره ۳: چنانچه ظرفیت پذیرش بدون آزمون رشته‌ای در دوره کارشناسی ارشد با بیست درصد برتر دانشجویان حائز شرایط تکمیل نشود، صرفاً تقاضای دانشجویان ده درصد برتر بعدی دانشگاه مازندران (۳۰ درصد برتر) با اولویت رتبه در آن رشته و در صورت دارا بودن سایر شرایط، بررسی می‌شود. لازم است این گروه از مقاضیان در همین فراخوان ثبت نام نموده و مدارک خود را ارسال نمایند.

درخواست آن دسته از دانشجویانی که در طول دوران تحصیل از طرح‌های کارورزی (مطابق با آیین نامه‌های وزارت علوم تحقیقات و فناوری) استفاده نموده اند، دانشجویان دو رشته‌ای و دانشجویان انتقالی؛ مطابق با دستورالعمل موجود در آیین نامه پذیرش استعداد درخشان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بر اساس ابلاغیه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص بررسی پذیرش استعداد درخشان دانشجویان دارای تغییر رشته و همچنین دانشجویانی که دارای کسر واحد (تا سقف چهار واحد) در کسب حد نصاب سه چهارم واحد هستند آن دسته از دانشجویان ورودی سال ۱۴۰۰-۱۴۰۱ و قبل از آن که در دوره کارشناسی پیوسته تغییر رشته داشته اند، موضوع تبصره ۵ بند ۳-۲ ماده ۳ آیین نامه، دانشگاه اختیار دارد حداکثر یک نیمسال به سنوات مجاز اضافه کند.

در اینصورت مقایسه متقاضیان پس از هفت نیمسال تحصیلی با دانشجویان هم رشته‌ای که بیشترین واحد درسی خود را با آن‌ها گذرانده اند، انجام می‌شود. دانشگاه اختیار دارد برای دانشجویان ورودی سال ۱۳۹۹-۱۴۰۰ و قبل از آن که به دلیل مرتبط با شیوع بیماری کرونا و با تأیید دانشگاه، حذف واحد داشته‌اند (واحدهای حذف شده مربوط به نیمسال دوم سال ۱۳۹۸-۱۳۹۹ تا پایان نیمسال ششم تحصیلی برای هر ورودی باشد)، در محاسبه حدنصاب واحدهای درسی، با کسر ۴ واحد از مجموع سه چهارم واحدهای درسی اقدام کند.

۲- متقاضی باید حداکثر تا ۳۱/ ۰۶/ ۱۴۰۳ و طی هشت نیمسال دانش آموخته شود.زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه مازندران

تبصره ۱: درخواست پذیرش متقاضیانی که در طول ۶ نیمسال تحصیلی در دوره کارشناسی پیوسته، دانش آموخته شوند و به لحاظ میانگین کل در مقایسه با میانگین کل ۸ نیمسال دانشجویان هم رشته و غیرهم ورودی خود جزء بیست درصد برتر باشند، به صورت مازاد بر ظرفیت پذیرش بدون آزمون، قابل بررسی است.

ضروری است داوطلبان مشمول این تبصره در فراخوان ثبت نام کنند و پس از فراغت از تحصیل در اسرع وقت ریز نمرات، گواهی رتبه و معدل در بین افرادی که فرد با آنان فارغ التحصیل می‌گردد به دانشگاه مازندران ارائه گردد. مسئولیت پیگیری درخواست با متقاضی بوده و در صورت‌ عدم پیگیری وعدم ارائه مدارک مذکور دانشگاه تعهدی در پذیرش ایشان نخواهد داشت.

ملاحظات

۱- درخواست برگزیدگان رتبه‌های یک تا پانزده مرحله نهایی المپیادهای علمی-دانشجویی برای ورود به همان رشته یا رشته‌های مرتبط به تشخیص گروه‌های آموزشی و با ارائه معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد، به صورت مازاد بر ظرفیت پذیرش با آزمون، بررسی می‌شود.

۲- تغییر رشته یا محل تحصیل افراد پذیرفته شده بر اساس آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد، مجاز نیست.

تعیین اولویت‌ها (انتخاب رشته/گرایش)

متقاضیان می‌توانند حداکثر سه رشته-گرایش مرتبط با رشته دوره کارشناسی خود را به ترتیب اولویت از بین لیست کلی رشته‌های مورد نمایش، انتخاب نمایند.

تذکر: در صورت انتخاب رشته-گرایش غیر مرتبط، آن انتخاب حذف و متقاضی یکی از اولویت‌های خود را از دست می‌دهد و حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.

پیش از انتخاب رشته در سامانه، راهنمای سامانه را به دقت مطالعه فرمایید.

نکات مهم

۱- پذیرش برای سال تحصیلی بلافاصله پس از دانش آموختگی و صرفاً برای یک بار امکانپذیر می‌باشد.

۲- مدارک متقاضیانی که در مهلت مقرر اقدام به ثبت نام اینترنتی نکرده باشند، بررسی نخواهد شد.

۳- وجه پرداختی بابت ثبت نام در این فراخوان به هیچ وجه مسترد نمی‌گردد. لطفا پیش از اقدام به ثبت نام، شرایط مندرج در فراخوان را به دقت مطالعه فرمایید.

۴- درخواست متقاضی صرفاً در اولویت‌هایی بررسی می‌شود که در فرم تقاضا و در زمان ثبت نام اینترنتی، انتخاب کرده است. حتی در صورت‌ عدم تکمیل ظرفیت سایر رشته/گرایش‌های مرتبط، به هیچ عنوان امکان بررسی درخواست در سایر گرایش‌ها وجود ندارد. لذا ضروری است داوطلب در انتخاب رشته/گرایش‌ها و اولویت آن‌ها دقت نماید.

۵- چنانچه در هر مرحله از ثبت نام، بررسی مدارک، پذیرش اولیه و اشتغال به تحصیل مشخص شود که داوطلب شرایط پذیرش از طریق آیین نامه «پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد» و این فراخوان را ندارد یا مغایرتی بین مدارک و مستندات ارائه شده با اصل مدارک وجود داشته باشد، بلافاصله از ثبت نام و ادامه تحصیل وی جلوگیری می‌شود و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

۶- در پذیرش به شیوه استاد محور، شرایط مورد نیاز برای دانشجو مطابق با پذیرش دانشجو استعداد درخشان عادی می‌باشد (ماده سه آیین نامه‌های پذیرش) و پذیرش دانشجو صرفا بنام استاد پذیرنده بوده و موضوع پایان نامه در راستای موضوع مندرج در فراخوان می‌باشد. (برای مشاهده آیین نامه کارشناسی ارشد استعداد درخشان و آیین نامه کارشناسی ارشد استاد محور کلیک کنید).

۷- شرکت در این فراخوان و اعلام نتایج اولیه، هیچ حقی برای متقاضی ایجاد نمی‌کند. به کلیه متقاضیان توصیه می‌شود همزمان در آزمون کارشناسی ارشد نیز شرکت نمایند.

مدارک ثبت نام کارشناسی ارشد استاد محور و استعداد درخشان دانشگاه مازندران ۱۴۰۳ 

۱- یک قطعه عکس اسکن شده به فرمت JPEG با حداکثر حجم ۵۰۰ کیلو بایت.

۲- تصویر صفحه اول شناسنامه به انضمام تصویرکارت ملی هر کدام با حداکثر حجم ۵۰۰ کیلو بایت.

۳- تصویر ریز نمرات دوره کارشناسی تا پایان نیمسال ششم با با حداکثر حجم ۵۰۰ کیلو بایت و به فرمت pdf، به نحوی که هر ترم بصورت تفکیک شده در آن مشخص باشند.

منظور از ریزنمره کارشناسی، کارنامه کلی مقطع کارشناسی بدون تایید یا مهر و امضا دانشگاه است. این کارنامه می‌بایست نشان دهنده همه نیمسال‌های تحصیلی دانشجو و حداکثر دو صفحه می‌باشد (لطفا از بارگذاری کارنامه ترم به ترم خودداری گردد. چنانچه طریقه دسترسی به گزارش کارنامه کلی را نمی‌دانید لطفا از آموزش دانشکده/دانشگاه خود راهنمایی بگیرید).

در کارنامه بارگذاری شده نام و آرم دانشگاه، مشخصات دانشجو و نیمسال‌های تحصیلی و معدل‌ها می‌بایست مشخص بوده و هنگام بارگذاری در سیستم هیچ یک از این اطلاعات حذف و یا از طریق برنامه‌های ویرایش عکس، اضافه نگردد. در غیر این صورت مدارک بررسی نخواهد شد. ضمنا چنانچه به فرمت اصلی کارنامه‌ی دانشگاه مواردی توسط متقاضی، اضافه گردد، تخلف محسوب شده و مستوجب برخورد قانونی می‌باشد.

تذکر: ارائه اسکرین شات از کارنامه و ریز نمرات و همچنین ارائه کارنامه‌ای که در آن مشخصات دانشجو و دانشگاه مشخص نباشد مورد پذیرش قرار نخواهد گرفت و بررسی پرونده متقاضیان لغو خواهد شد.

تذکر: متقاضیان محترم توجه فرمایند در بارگذاری تصویر مدارک فوق، تصویر مدرک مورد نظر در جهت صحیح قرار گیرد و از بارگذاری تصاویر بصورت برعکس و یا چرخانده شده خودداری گردد.

۴- تکمیل کلیه بخش‌های فرم‌های آنلاین ثبت نام.

تذکر مهم: تکمیل تمامی قسمت‌های موجود در فرم آنلاین نظیر درج شماره سریال شش رقمی (بدون حروف و ارقام اضافه)، آدرس دقیق محل سکونت، آدرس ایمیل، دو شماره تماس شامل شماره تلفن همراه و تلفن ثابت الزامی است. در غیر اینصورت ثبت نام شما بصورت ناقص خواهد بود و پرونده شما مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.

۵- تصویر گواهی معدل برای دانشجویان داخل دانشگاه (گواهی معدل برای دانشجویان خارج از دانشگاه) مازندران

لازم است متن گواهی مورد نظر در سربرگ دانشگاه محل تحصیل کارشناسی، کپی شده و پس از شماره، تاریخ و امضاء بارگذاری شود) ارائه این گواهی برای تمامی متقاضیان داخل و خارج از دانشگاه مازندران الزامی است.

۶- مبلغ ثبت نام در فراخوان ۱۵۰۰۰۰۰ ریال می‌باشد. پرداخت وجه تنها از طریق سامانه ثبت نام امکانپذیر است.

 

تذکر مهم: کلیه متقاضیان به پیام‌های رفع نقص احتمالی که در روزهای بعد از ثبت درخواست، در سامانه برایشان درج می‌گردد توجه نموده و در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام نمایند. عدم رفع این نواقص احتمالی، منجر به‌ عدم بررسی پرونده متقاضی در ادامه مسیر خواهد شد.

رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور ۱۴۰۳ دانشگاه مازندران

رشته و گرایش‌های دارای پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور و کارشناسی ارشد استادمحور دانشگاه مازندران در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ به شرح جدول زیر می‌باشند:

ردیفنام رشتهگرایشدانشکدهگروه آموزشیرشته کارشناسی مرتبط
۱الهیات – علوم قران و حدیث الهیات و معارف اسلامیعلوم قرآن و حدیثالهیات و معارف اسلامی
۲الهیات – فقه و مبانی حقوق اسلامی الهیات و معارف اسلامیفقه و مبانی حقوق اسلامیالهیات و معارف اسلامی
۳الهیات و معارف اسلامی- فلسفه و کلام اسلامیفلسفه و کلام اسلامیالهیات و معارف اسلامیفلسفه و کلام اسلامیالهیات و معارف اسلامی
۴حقوق محیط زیست حقوق و علوم سیاسیحقوقحقوق
۵حقوق بین الملل حقوق و علوم سیاسیحقوقحقوق
۶حقوق عمومی حقوق و علوم سیاسیحقوقحقوق
۷حقوق خصوصی حقوق و علوم سیاسیحقوقحقوق
۸حقوق کیفری و جرم شناسی حقوق و علوم سیاسیحقوقحقوق
۹حقوق بشر حقوق و علوم سیاسیحقوقحقوق
۱۰حقوق خانواده حقوق و علوم سیاسیحقوقحقوق
۱۱اندیشه سیاسی در اسلام حقوق و علوم سیاسیعلوم سیاسیعلوم سیاسی
۱۲روابط بین الملل حقوق و علوم سیاسیعلوم سیاسیعلوم سیاسی
۱۳علوم سیاسی حقوق و علوم سیاسیعلوم سیاسیعلوم سیاسی
۱۴مطالعات منطقه ایآسیای مرکزی و قفقازحقوق و علوم سیاسیعلوم سیاسیعلوم سیاسی
۱۵شیمیشیمی آلیشیمیشیمی آلیشیمی
۱۶شیمیشیمی پلیمرشیمیشیمی آلیشیمی
۱۷فیتوشیمی شیمیشیمی آلیشیمی
۱۸شیمی دارویی شیمیشیمی آلیشیمی
۱۹شیمیشیمی تجزیهشیمیشیمی تجزیهشیمی
۲۰شیمیشیمی فیزیکشیمیشیمی فیزیکشیمی
۲۱نانوشیمی شیمیشیمی کاربردیشیمی
۲۲شیمیشیمی کاربردیشیمیشیمی کاربردیشیمی
۲۳شیمیشیمی معدنیشیمیشیمی معدنیشیمی
۲۴علوم اقتصادیتوسعه اقتصادی وبرنامه ریزیعلوم اقتصادی و اداریعلوم اقتصادیعلوم اقتصادی
۲۵علوم اقتصادیاقتصاد انرژیعلوم اقتصادی و اداریعلوم اقتصادیعلوم اقتصادی
۲۶علوم اقتصادیاقتصاد اسلامیعلوم اقتصادی و اداریعلوم اقتصادیعلوم اقتصادی
۲۷علوم اقتصادیاقتصاد نظریعلوم اقتصادی و اداریعلوم اقتصادیعلوم اقتصادی
۲۸حسابداری علوم اقتصادی و اداریحسابداریحسابداری
۲۹مدیریت دولتیمدیریت تحولعلوم اقتصادی و اداریمدیریت بازرگانیمدیریت بازرگانی و مدریت دولتی
۳۰مدیریت بازرگانیبازرگانی بین المللیعلوم اقتصادی و اداریمدیریت بازرگانیمدیریت بازرگانی
۳۱مدیریت بازرگانیبازاریابیعلوم اقتصادی و اداریمدیریت بازرگانیمدیریت بازرگانی
۳۲مدیرت منابع انسانیمدیریت منابع انسانی اسلامیعلوم اقتصادی و اداریمدیریت بازرگانیمدیریت بازرگانی و مدریت دولتی
۳۳مدیریت صنعتیتحقیق درعملیاتعلوم اقتصادی و اداریمدیریت صنعتیمدیریت صنعتی
۳۴مدیریت صنعتیتولید و عملیاتعلوم اقتصادی و اداریمدیریت صنعتیمدیریت صنعتی
۳۵سیاست گذاری علم و فناوری علوم اقتصادی و اداریمدیریت صنعتیکلیه گرایش های مدیریت، حسابداری و اقتصاد
۳۶مدیریت فناوریهمکاری ها و انتقال فناوریعلوم اقتصادی و اداریمدیریت صنعتیکلیه گرایش های مدیریت، حسابداری و اقتصاد
۳۷کارآفرینیفناوریعلوم اقتصادی و اداریمدیریت صنعتیکلیه گرایش های مدیریت، حسابداری و اقتصاد
۳۸کارآفرینیکسب و کار جدیدعلوم اقتصادی و اداریمدیریت اجراییکلیه گرایش های مدیریت
۳۹مدیریت کسب و کاراستراتژیعلوم اقتصادی و اداریمدیریت اجراییکلیه گرایش های مدیریت
۴۰مدیریت کسب و کارمالیعلوم اقتصادی و اداریمدیریت اجراییکلیه گرایش های مدیریت
۴۱آب و هواشناسیآب و هواشناسی محیطیعلوم انسانی و اجتماعیجغرافیاجغرافیا
۴۲طبیعت گردیاکوتوریسمعلوم انسانی و اجتماعیجغرافیاجغرافیا
۴۳جغرافیا و برنامه ریزی شهریآمایش شهریعلوم انسانی و اجتماعیجغرافیاجغرافیا
۴۴مخاطرات محیطی علوم انسانی و اجتماعیجغرافیاجغرافیا
۴۵ژئومورفولوژیژئومورفولوژی و مهندسی محیطیعلوم انسانی و اجتماعیجغرافیاجغرافیا، زمین شناسی، مهندسی طبیعت
۴۶سنجش از دور و سیسـتم اطلاعات جغرافیاییسـنجش از دورعلوم انسانی و اجتماعیجغرافیاجغرافیا
۴۷برنامه ریزی درسی علوم انسانی و اجتماعیعلوم تربیتیعلوم تربیتی
۴۸تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش علوم انسانی و اجتماعیعلوم تربیتیعلوم تربیتی
۴۹برنامه ریزی آموزشی علوم انسانی و اجتماعیعلوم تربیتیعلوم تربیتی
۵۰پژوهش علوم اجتماعی علوم انسانی و اجتماعیعلوم اجتماعیعلوم اجتماعی
۵۱مطالعات جوانان علوم انسانی و اجتماعیعلوم اجتماعیعلوم اجتماعی
۵۲جامعه شناسی علوم انسانی و اجتماعیعلوم اجتماعیعلوم اجتماعی
۵۳تاریختاریخ ایران اسلامیعلوم انسانی و اجتماعیتاریختاریخ
۵۴مدیریت جهانگردیبرنامه ریزی و توسعه جهانگردیعلوم انسانی و اجتماعیمدیریت جهانگردیمدیریت
۵۵مدیریت جهانگردیبازاریابی جهانگردیعلوم انسانی و اجتماعیمدیریت جهانگردیمدیریت
۵۶مدیریت جهانگردیاوقات فراغت و برنامه ریزی فضاییعلوم انسانی و اجتماعیمدیریت جهانگردیمدیریت جهانگردی
۵۷روانشناسی تربیتی علوم انسانی و اجتماعیروانشناسی تربیتیروانشناسی
۵۸توسعه محلیشهریعلوم انسانی و اجتماعیعلوم اجتماعی-توسعه و مردم شناسیعلوم اجتماعی-جغرافیا-اقتصاد
۵۹برنامه ریزی گردشگری علوم انسانی و اجتماعیعلوم اجتماعی-توسعه و مردم شناسیعلوم اجتماعی، جغرافیا، اقتصاد، مدیریت، مدیریت جهانگردی
۶۰فیزیکفیزیک هسته ایعلوم پایهفیزیک هسته ایفیزیک
۶۱فیزیک هسته ای (موضوع پایان نامه: مطالعه کاربردهای سیستم های کوانتمی باز در فیزیک هسته ای-بعنوان مثال آشکارسازهای کوانتمی بدون نویز)پذیرش استاد محور، استاد پذیرنده: دکتر محمدرضا پهلوانیعلوم پایهفیزیک هسته ای 
۶۲فیزیکفیزیک پلاسماعلوم پایهفیزیک اتمی و مولکولیکلیه گرایش های فیزیک
۶۳فناوری پلاسما علوم پایهفیزیک اتمی و مولکولیکلیه گرایش های فیزیک
۶۴فوتونیک علوم پایهفیزیک اتمی و مولکولیفیزیک
۶۵فیزیکاپتیک و لیزرعلوم پایهفیزیک اتمی و مولکولیفیزیک
۶۶نانوفیزیک علوم پایهفیزیک حالت جامدفیزیک
۶۷فیزیکفیزیک ماده چگالعلوم پایهفیزیک حالت جامدفیزیک
۶۸زیست شناسی جانوریفیزیولوژیعلوم پایهزیست شناسیزیست شناسی
۶۹زیست شناسی گیاهیسیستماتیک وبوم شناسیعلوم پایهزیست شناسیزیست شناسی گیاهی
۷۰بیوشیمی علوم پایهزیست شناسی سلولی و مولکولیزیست شناسی
۷۱زیست شناسی – سلولی و ملکولی علوم پایهزیست شناسی سلولی و مولکولیزیست شناسی سلولی و مولکولی
۷۲میکروبیولوژیصنعتیعلوم پایهزیست شناسی میکروبیولوژیزیست شناسی سلولی و مولکولی
۷۳میکروبیولوژیمحیطیعلوم پایهزیست شناسی میکروبیولوژیزیست شناسی سلولی و مولکولی
۷۴میکروبیولوژیمیکرو ارگانیسم های بیماری زاعلوم پایهزیست شناسی میکروبیولوژیزیست شناسی سلولی و مولکولی
۷۵میکروبیولوژی صنعتی (موضوع پایان نامه: پاکسازی و بازیافت خاک های آلوده به مواد نفتی با روش‌های بیولوژیکی)پذیرش استاد محور، استاد پذیرنده: دکتر سلمان احمدیعلوم پایهزیست شناسی میکروبیولوژی 
۷۶زیست شناسی گیاهیفیزیولوژیعلوم پایهزیست شناسی گیاهیزیست شناسی گیاهی
۷۷فیزیکذرات بنیادی ونظریه میدان هاعلوم پایهفیزیک نظریفیزیک
۷۸فیزیکنجوم و اختر فیزیکعلوم پایهفیزیک نظریفیزیک
۷۹فیزیکگرانش وکیهان شناسیعلوم پایهفیزیک نظریفیزیک
۸۰فیزیک ذرات بنیادی (موضوع پایان نامه: مطالعه کاربردهای سیستم های کوانتمی باز در فیزیک ذرات بنیادی)پذیرش استاد محور، استاد پذیرنده دکتر جعفر صادقیعلوم پایهفیزیک نظری 
۸۱اقیانوس شناسی فیزیکی علوم دریایی و اقیانوسیعلوم دریایی و اقیانوسیکلیه گرایش های فیزیک، اقیانوس شناسی، مهندسی عمران آب، مهندسی مکانیک گرایش سیالات
۸۲زیست شناسی دریابوم شناسی دریاعلوم دریایی و اقیانوسیعلوم دریایی و اقیانوسیکلیه گرایش های زیست شناسی، اقیانوس شناسی
۸۳شیمیشیمی دریاعلوم دریایی و اقیانوسیعلوم دریایی و اقیانوسیکلیه گرایش های شیمی، اقیانوس شناسی
۸۴علوم محیط زیست علوم دریایی و اقیانوسیعلوم دریایی و اقیانوسیاقیانوس شناسی، شیمی، زیست شناسی
۸۵ریاضیات و کاربردهاآنالیزعلوم ریاضیریاضیریاضیات و کاربردها
۸۶ریاضیات و کاربردهاجبرعلوم ریاضیریاضیریاضیات و کاربردها
۸۷ریاضیات و کاربردهاهندسهعلوم ریاضیریاضیریاضیات و کاربردها
۸۸ریاضی کاربردیآنالیز عددیعلوم ریاضیریاضیریاضیات و کاربردها
۸۹ریاضی کاربردیبهینه سازیعلوم ریاضیریاضیریاضیات و کاربردها
۹۰ریاضیات و کاربردهاگراف و ترکیباتعلوم ریاضیریاضیریاضیات و کاربردها
۹۱ریاضی کاربردیریاضی مالیعلوم ریاضیریاضیریاضیات و کاربردها
۹۲آمار ریاضی علوم ریاضیآمارآمار
۹۳آمارآمار اقتصادیعلوم ریاضیآمارآمار
۹۴علوم کامپیوترمحاسبات علمیعلوم ریاضیعلوم کامپیوترعلوم کامپیوتر
۹۵فیزیولوژی ورزشیفیزیولوژی ورزشی کاربردیتربیت بدنی و علوم ورزشیفیزیولوژی ورزشیتربیت بدنی
۹۶فیزیولوژی ورزشیفیزیولوژی ورزشی و تندرستیتربیت بدنی و علوم ورزشیفیزیولوژی ورزشیتربیت بدنی
۹۷فیزیولوژی ورزشیفیزیولوژی و تغذیه ورزشیتربیت بدنی و علوم ورزشیفیزیولوژی ورزشیتربیت بدنی
۹۸مدیریت ورزشیمدیریت بازاریابی و ارتباطات ورزشیتربیت بدنی و علوم ورزشیمدیریت ورزشیتربیت بدنی
۹۹مدیریت ورزشیمدیریت رویدادها و گردشگری ورزشیتربیت بدنی و علوم ورزشیمدیریت ورزشیتربیت بدنی
۱۰۰مدیریت ورزشیمدیریت سازمان ها و باشگاه های ورزشیتربیت بدنی و علوم ورزشیمدیریت ورزشیتربیت بدنی
۱۰۱بیومکانیک ورزشی تربیت بدنی و علوم ورزشیبیومکانیک ورزشیتربیت بدنی
۱۰۲رفتار حرکتییادگیری و کنترل حرکتیتربیت بدنی و علوم ورزشیبیومکانیک ورزشیعلوم ورزشی
۱۰۳روانشناسی ورزشی تربیت بدنی و علوم ورزشیروانشناسی ورزشیعلوم ورزشی و تربیت بدنی
۱۰۴مهندسی برقسیستم های قدرتفنی و مهندسیمهندسی برقمهندسی برق
۱۰۵مهندسی برقمدارهای مجتمع الکترونیکفنی و مهندسیمهندسی برقمهندسی برق
۱۰۶مهندسی برق -سیستم های قدرت (موضوع پایان نامه: مطالعات فنی و اقتصادی انرژی های نو با رویکرد هوش مصنوعی)پذیرش استاد محور، استاد پذیرنده: دکتر خلیل گرگانیفنی و مهندسیمهندسی برق 
۱۰۷مهندسی کامپیوترشبکه های کامپیوتریفنی و مهندسیمهندسی کامپیوترمهندسی کامپیوتر
۱۰۸مهندسی کامپیوترهوش مصنوعی و رباتیکفنی و مهندسیمهندسی کامپیوترمهندسی کامپیوتر
۱۰۹مهندسی کامپیوتر-هوش مصنوعی و رباتیک (موضوع پایان نامه: مدیریت شارژ خودروهای الکتریکی مبتنی بر هوش مصنوعی)پذیرش استاد محور، استاد پذیرنده: دکتر جمال قاسمیفنی و مهندسیمهندسی کامپیوتر 
۱۱۰مهندسی مکانیک-طراحی کاربردی فنی و مهندسیمهندسی مکانیکمهندسی مکانیک
۱۱۱مهندسی انرژی های تجدید پذیر فنی و مهندسیمهندسی مکانیکمهندسی مکانیک، مهندسی برق، مهندسی شیمی
۱۱۲مهندسی عمرانزلزلهفنی و مهندسیمهندسی عمرانمهندسی عمران
۱۱۳مهندسی عمرانسازهفنی و مهندسیمهندسی عمرانمهندسی عمران
۱۱۴مهندسی عمرانمدیریت منابع آبفنی و مهندسیمهندسی عمرانمهندسی عمران
۱۱۵مهندسی شیمیطراحی فرآیندفنی و مهندسیمهندسی شیمیمهندسی شیمی
۱۱۶مهندسی شیمیپلیمرفنی و مهندسیمهندسی شیمیمهندسی شیمی، مهندسی پلیمر
۱۱۷مطالعات معماری ایرانمطالعات معماری ایرانمیراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری (مستقر در شهرستان چالوس)باستان شناسیهنرهای صناعی-باستانشناسی-گردشگری
۱۱۸هنر اسلامیکتابت و نگارگریمیراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری (مستقر در شهرستان چالوس)باستان شناسیهنرهای صناعی-باستانشناسی
۱۱۹باستان شناسیتمدن و فرهنگ اسلامی ایران و سرزمین های دیگرهنر و معماریباستان شناسیباستان شناسی
۱۲۰باستان شناسیپیش از تاریخ ایرانهنر و معماریباستان شناسیباستان شناسی
۱۲۱باستان شناسیدوران تاریخی ایرانهنر و معماریباستان شناسیباستان شناسی
۱۲۲صنایع دستی هنر و معماریپژوهش هنرصنایع دستی
۱۲۳پژوهش هنر هنر و معماریپژوهش هنرکلیه رشته های کارشناسی هنر
۱۲۴برنامه ریزی شهری هنر و معماریشهر سازیمهندسی شهرسازی
۱۲۵مهندسی معماری هنر و معماریمعماریمعماری
۱۲۶فناوری معماریمعماری بیونیکهنر و معماریمعماریمهندسی معماری
۱۲۷مهندسی معماری منظر هنر و معماریمعماریمهندسی معماری
۱۲۸زبان و ادبیات فارسی ادبیات فارسی و زبان های خارجیآموزش زبان و ادبیات فارسیزبان و ادبیات فارسی
۱۲۹ادبیات عربی ادبیات فارسی و زبان های خارجیآموزش زبان و ادبیات عربیزبان و ادبیات عرب
۱۳۰آموزش زبان انگلیسی ادبیات فارسی و زبان های خارجیآموزش زبان و ادبیات انگلیسیآموزش زبان انگلیسی
۱۳۱زبان وادبیات انگلیسی ادبیات فارسی و زبان های خارجیآموزش زبان و ادبیات انگلیسیزبان وادبیات انگلیسی
۱۳۲آموزش زبان انگلیسی (موضوع پایان نامه: رویکرد چند رسانه ای به آموزش و ارزیابی نگارش علمی به زبان انگلیسی)پذیرش استاد محور، استاد پذیرنده: دکتر حسین بزرگیانادبیات فارسی و زبان های خارجیآموزش زبان و ادبیات انگلیسی 
۱۳۳آموزش زبان انگلیسی (موضوع پایان نامه: رویکرد چند رسانه ای به آموزش و ارزیابی نگارش علمی به زبان انگلیسی)پذیرش استاد محور، استاد پذیرنده: دکتر باقر یعقوبیادبیات فارسی و زبان های خارجیآموزش زبان و ادبیات انگلیسی 
۱۳۴مترجمی زبان روسی ادبیات فارسی و زبان های خارجیآموزش مترجمی زبان روسیزبان روسی
ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات