دانشگاه پیام نور به دنبال بازگشت کنکور ارشد فراگیر

کارشناسی ارشد استعداد درخشان ۱۴۰۳ دانشگاه پیام نور

رییس دانشگاه پیام نور از پیگیری این دانشگاه برای بازگشت مجدد پذیرش دانشجو به شیوه فراگیر از طریق مجلس شورای اسلامی خبر داد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش ایسنا، رییس دانشگاه پیام نور از پیگیری این دانشگاه برای بازگشت مجدد پذیرش دانشجو به شیوه فراگیر از طریق مجلس شورای اسلامی خبر داد.

ابراهیم تقی زاده ضمن بیان این مطلب در واکنش به حذف دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور تاکید کرد: با توجه به عدم وجود قانون در این زمینه، باید این موضوع در مجلس شورای اسلامی تصویب شود و ما در حال پیگیری این موضوع هستیم.

رییس دانشگاه پیام نور خاطرنشان کرد: چنانچه مجلس شورای اسلامی بازگشت دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور را تصویب کند، مجدد پذیرش به شیوه فراگیر به دانشگاه بازمی گردد.

پیش از این قاسم عموعابدینی، معاون آموزشی وزارت علوم در نشست خبری با رسانه ها در خصوص آخرین وضعیت پذیرش دوره های کارشناسی ارشد و دکتری توسط دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد گفت: برگزاری فراگیر دوره های کارشناسی ارشد و دکتری فراگیر در شورای گسترش وزارت علوم لغو شده است (کلیک کنید).

وی در ادامه تصریح کرد: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی نیز هیچ دانشگاهی نمی تواند دوره های فراگیر کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو پذیرش کند و تنها مسیر پذیرش دانشجو از طریق برگزاری آزمون است.

معاون آموزشی وزارت علوم تاکید کرد: در حال حاضر یک سری رشته های خاص پذیرش در دوره های کارشناسی ارشد و دکتری بدون کنکور صورت می گیرد که البته پذیرش در این رشته ها نیز باید از طریق مصاحبه و آزمون خاص باشد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات