تأخیر طولانی دانشگاه آزاد در اعلام نتایج داوطلبان ارشد بدون آزمون ۱۴۰۲

دانشگاه آزاد

نتایج کارشناسی ارشد استعداد درخشان دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ برای داوطلبان با نقص مدارک برخلاف روال سال های گذشته، هنوز اعلام نشده است.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، با وجود فرصت کوتاه تا زمان برگزاری کنکور ارشد ۱۴۰۳، همچنان هیچ‌گونه اطلاع‌رسانی درخصوص نتایج کارشناسی ارشد استعداد درخشان دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ برای داوطلبان با نقص مدارک صورت نگرفته است.

در حالی که نتایج کارشناسی ارشد استعداد درخشان دانشگاه آزاد برای داوطلبان با نقص مدارک در سال های گذشته در بهمن ماه منتشر می‌شد، با گذشت نیمی از بهمن‌ماه همچنان نتایج ارشد بدون آزمون داوطلبان با نقص مدارک دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ اعلام نشده است.

گفتنی است، با انتشار نتایح کارشناسی ارشد بدون آزمون آزاد ۱۴۰۲، نتایج برخی از داوطلبان این آزمون به طور شفاف اعلام نشد. این داوطلبان به جای نتیجه خود با عبارت نقص مدارک مواجه شدند و از آن‌ها خواسته شده بود در مهلت مقرر نسبت به رفع نواقص پرونده خود اقدام کنند.

بازه زمانی نقص مدارک تا آخر مهرماه ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده بود و انتظار می رفت در صورت اعلام به موقع نتایج، این داوطلبان بتوانند در صورت قبولی فرصت ثبت نام در ترم دوم سال تحصیلی جاری را داشته باشند. اما با اینکه ۱۵ روز از بهمن‌ماه گذشته، و تا تاریخ برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ فقط ۱۹ روز باقی مانده، همچنان هیچ‌گونه اطلاع رسانی در این خصوص نشده است و داوطلبان کارشناسی ارشد استعداد درخشان دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ با نقص مدارک همچنان بلاتکلیف هستند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات