پارسه

اعلام نتایج ارشد بدون آزمون دانشگاه تربیت مدرس ۱۴۰۳

اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه تربیت مدرس 1403

اسامی پذیرفته‌ شدگان کارشناسی ارشد بدون کنکور ۱۴۰۳ دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، بنا بر اعلام این دانشگاه، به اطلاع متقاضیان پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه تربیت مدرس ۱۴۰۳ می‌رساند فهرست اسامی قبولی‌های علمی براساس شماره پرونده ثبت شده در سامانه گلستان دانشگاه و مشخصات داوطلب در جدول لینک زیر اعلام شده است.

 

شایان ذکر است پذیرش قطعی این افراد منوط به احراز کلیه شرایط زیر می‌باشد:

♦ تشکیل دوره در رشته مربوط از طریق آزمون کارشناسی ارشد سازمان سنجش آموزش کشور در سال ۱۴۰۳

♦ تایید پذیرش نهایی داوطلب توسط سازمان سنجش آموزش کشور

♦ تایید صلاحیت عمومی داوطلب توسط مراجع ذی صلاح

نکات مهم

♦ اطلاعیه دانشگاه درخصوص نحوه و زمان ثبت‌نام حضوری و غیرحضوری پذیرفته شدگان، پس از اعلام نتایج پذیرش داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ توسط سازمان سنجش آموزش کشور و ابلاغ برنامه زمانی ثبت نام، در بخش آموزش وبگاه دانشگاه به نشانی https://www.modares.ac.ir/edu قرار خواهد گرفت و قبول شدگان لازم است اخبار مربوط به ثبت نام را از طریق نشانی فوق پیگیری و در موعد مقرر مراحل ثبت نام را انجام دهند.

♦ مطلع نشدن داوطلبان و عدم ثبت نام قبولی‌های علمی در موعد مقرر به منزله انصراف از تحصیل آنان تلقی خواهد شد و هیچ درخواست مساعدتی مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.

♦ در رشته‌هایی که قبولی علمی اعلام نشده است، هیچ یک از داوطلبان حد نصاب علمی لازم را برای پذیرش در این دانشگاه کسب نکرده اند.

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات