پارسه
نوگام
کیهان روان
عالم زاده

انتشار اطلاعیه ارشد استاد محور دانشگاه شهید چمران اهواز ۱۴۰۳

پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون استاد محور دانشگاه شهید چمران اهواز 1403

مهلت ثبت نام پذیرش کارشناسی ارشد استاد محور دانشگاه شهید چمران اهواز تا ۲۲ خرداد می باشد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، دانشگاه شهید چمران اهواز در راستای اجرای سیاست‌های حمایت و هدایت از دانشجویان برتر و به استناد آیین نامه کارشناسی ارشد استاد محور مبتنی بر رفع نیازهای کشور، از بین دانشجویان برتر دوره کارشناسی پیوسته دانشگاه‌های منتخب مندرج در این فراخوان برای سال تحصیلی ۱۴۰.۱۴۰۳ در دوره روزانه مقطع کارشناسی ارشد رشته گرایش‌های اعلامی این فراخوان به صورت مازاد بر ظرفیت پذیرش با آزمون و استعداد درخشان و با رعایت شرایط زیر دانشجو می‌پذیرد.

شرایط ثبت نام ارشد استاد محور دانشگاه شهید چمران اهواز

دانشجویان دوره کارشناسی ورودی سال ۱۳۹۹ دانشگاه شهید چمران اهواز و یا یکی از دانشگاه‌های منتخب ذکر شده در این فراخوان که حداقل سه چهارم کل واحدهای درسی دوره کارشناسی خود را تا پایان نیمسال ششم گذرانده باشند و جزء بیست درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود بر اساس معدل واحدهای گذرانده درسی دوره کارشناسی تا پایان نیمسال ششم باشند.

تبصره یک: یک چنانچه بیست درصد برتر دانشجویان حائز شرایط این ماده در دانشگاه شهید چمران اهواز به دلیل انصراف یا عدم تقاضا، از تسهیلات مربوطه استفاده نکردند و ظرفیت پذیرش بدون آزمون دوره کارشناسی ارشد رشته‌ای تکمیل نشود، صرفا تقاضای دانشجویان دوره کارشناسی ورودی سال ۱۳۹۹ دانشگاه شهید چمران اهواز که به لحاظ میانگین کل جزو ده درصد برتر بعدی (۳۰ درصد برتر) دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند، با رعایت سایر شرایط و مقررات و با الویت رتبه متقاضیان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

** دانشجویان داوطلب باید حداکثر در مدت هشت نیمسال تحصیلی و حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳/۶/۳۱ دانش آموخته شوند.

تبصره دو: دانش آموختگان ورودی بهمن ۹۸ به شرط دانش آموختگی در هشت نیمسال می‌توانند درخواست خود را ارایه نمایند.

تبصره سه: دانشگاه اختیار دارد درخواست دانشجویانی که طول مدت تحصیل آن‌ها به دلایلی خارج از اختیار خود (مانند بیماری ماموریت والدین یا همسر و یا به دلیل زایمان) حداکثر دو نیمسال تحصیلی پیش از مدت مجاز مذکور در این آیین نامه بشود را پس از تأیید کمیسیون موارد خاص دانشگاه محل تحصیل، برای استفاده از تسهیلات این آیین نامه بررسی کند.

کارشناسی ارشد استاد محورد دانشگاه چمران

مدارک ثبت نام کارشناسی ارشد استاد محور دانشگاه شهید چمران اهواز ۱۴۰۳ 

۱- تکمیل فرم الکترونیکی درخواست متقاضی به همراه انتخاب الویت‌بندی رشته گرایش (فرم شماره ۱(فرم الکترونیکی))

  • (تصویر مدارک زیر در فرمت تصویر واضح با حجم کم باید در محل پیش بینی شده در سامانه بارگذاری شوند و اصل مدارک نیز جهت ارایه در مراحل بعد نزد متقاضی نگهداری شود)

۲- تکمیل فرم اطلاعات متقاضیان (فرم شماره ۲)

۳- فرم گواهی رتبه متقاضی تایید شده توسط دانشگاه محل تحصیل (فرم شماره ۳)

۴- تکمیل فرم اولویتهای درخواستی (فرم شماره ۴)

۵- تصویر کارت ملی (پشت و رو)

۶- تصویر تمام صفحات شناسنامه

۷- فیش بانکی واریزی به مبلغ ۱۴۵۰۰۰۰ ریال (غیر قابل استرداد) به حساب بانک ملی شعبه شهر دانشگاهی بنام رابط متمرکز وجوه برگزاری دوره‌های خاص دانشگاه شهید چمران اهواز

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد استاد محور ۱۴۰۳ دانشگاه شهید چمران اهواز

متقاضیان باید مدارک خود را متقاضیان باید مدارک خود را حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ صرفا از طریق سامانه به آدرس https://derakhshan.seu.ac.ir/arshad ارسال نمایند.

عناوین طرح های کارشناسی ارشد استاد محور ۱۴۰۳ دانشگاه شهید چمران اهواز

عناوین دارای پذیرش  کارشناسی ارشد استاد محور دانشگاه شهید چمران اهواز در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ به شرح لینک زیر هستند:

 

برای دریافت فراخوان کارشناسی ارشد استادمحور دانشگاه شهید چمران اهواز کلیک کنید.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات