پارسه
نوگام
همپا
کیهان روان
عالم زاده

انتشار اطلاعیه پذیرش ارشد استاد محور دانشگاه اصفهان ۱۴۰۳

پذیرش کارشناسی ارشد استاد محور دانشگاه اصفهان 1403

فراخوان پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون به شیوه استادمحور سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ دانشگاه اصفهان منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، دانشگاه اصفهان در راستای اجرای سیاست‌های حمایت و هدایت استعدادهای درخشان و به منظور فراهم نمودن زمینه جذب برگزیدگان علمی با رویکرد شاگردپروری در تعامل اساتید و استعدادهای درخشان، بر اساس آیین نامه کارشناسی ارشد استاد محور از بین دانشجویان ممتاز مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه اصفهان و سایر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد.

شرایط ثبت نام ارشد استاد محور دانشگاه اصفهان

الف- دانشجویان مقطع کارشناسی پیوسته ورودی بهمن ۹۸ و مهر و بهمن ۹۹ که پس از شش نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل سه چهارم کل واحدهای درسی مصوب، به لحاظ میانگین کل جزء بیست درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند.

ب- متقاضیان پذیرش بدون آزمون لازم است حداکثر در مدت هشت نیمسال در مقطع کارشناسی دانش آموخته گردند و آخرین مهلت فراغت از تحصیل ۱۴۰۳/۶/۳۱ است.

ج- پذیرش بدون آزمون برای سال تحصیلی بلافاصله پس از دانش آموختگی و صرفا برای همان سال امکانپذیر است.

د- این فراخوان شامل دانشجویان سال آخر مقطع کارشناسی پیوسته (با رعایت شرط بند ب فراخوان) می‌شود و فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی سال‌های قبل و کارشناسی ناپیوسته مجاز به شرکت در فراخوان نیستند.

ه- متقاضیان باید براساس قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دوره کارشناسی پیوسته وارد شده باشند.

کارشناسی ارشد استاد محور دانشگاه اصفهان

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد استاد محور ۱۴۰۳ دانشگاه اصفهان

زمان ثبت نام داوطلبان شرکت در فراخوان بدون آزمون استعدادهای درخشان به شیوه استادمحور در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد دانشگاه اصفهان، از ۱۴۰۳/۰۴/۰۳ لغایت ۱۴۰۳/۰۴/۱۶ و از طریق مراجعه به آدرس زیر انجام می‌شود:

 

متقاضیان گرامی لطفاً پیش از اقدام به ثبت نام، آئین نامه مربوطه و شرایط ثبت نام را به دقت مطالعه و از واجد شرایط بودن خود اطمینان حاصل فرمایند.

نکات مهم جهت ثبت نام در سامانه پذیرش بدون آزمون:

– برای سهولت در انجام ثبت نام بهتر است راهنمای ثبت نام را مطالعه و بر اساس آن اقدام نمایید.

– توصیه می‌شود برای اطلاع از نحوه ساماندهی رشته‌های تحصیلی برحسب دانشکده و گروه آموزشی، فهرست رشته‌های مورد پذیرش دانشگاه اصفهان را مطالعه نمایید (برای انتخاب دانشکده و گروه آموزشی).

– در صورت نیاز، تماس با متقاضی صرفاً از طریق تلفن همراه انجام می‌پذیرد. بنابراین در ثبت شماره تلفن همراه خود دقت نمایید.

– هزینه ثبت نام ۲/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال معادل ۲۰۰ هزار تومان است. پرداخت به صورت اینترنتی و با اتصال به درگاه بانک مرکزی انجام خواهد شد؛

لذا متقاضیان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال می‌باشد، اقدام فرمایند. (لازم به ذکر است امکان استرداد وجوه واریزی وجود ندارد، لذا در تکمیل فرایند ثبت نام دقت فرمایید)

عناوین طرح های کارشناسی ارشد استاد محور ۱۴۰۳ دانشگاه اصفهان

عناوین دارای پذیرش  کارشناسی ارشد استاد محور دانشگاه اصفهان در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ به شرح زیر هستند:

 

مدارک ثبت نام کارشناسی ارشد استاد محور دانشگاه اصفهان ۱۴۰۳ 

برای ثبت نام الکترونیکی  کارشناسی ارشد استادمحور لازم است مدارک زیر در سامانه ثبت نام بارگذاری شود: (لازم به یادآوری است تصاویری که از طریق عکس با تلفن همراه آماده می‌شوند؛ با توجه به حجم بالایی که دارند؛ بارگذاری نخواهند شد.)

الف- عکس پرسنلی ۳*۴ (فرمت jpg با حجم حداکثر ۲۰۰ کیلوبایت)

ب- صفحه اول شناسنامه یا روی کارت ملی (فرمت jpg یا pdf با حجم حداکثر ۲۰۰ کیلوبایت)

ج- گواهی رتبه (فرمت jpg یا pdf با حجم حداکثر ۵۰۰ کیلوبایت) (فقط برای دانشجویان سایر دانشگاه ها. دانشجویان دانشگاه اصفهان به جای گواهی رتبه، ریزنمرات را بارگذاری نمایند)

د- کارنامه تحصیلی مقطع کارشناسی (ریزنمرات) (فرمت pdf با حجم حداکثر ۱۰۰۰ کیلوبایت)

ه- فرم تقاضای پذیرش (فرمت pdf با حجم حداکثر ۲۰۰۰ کیلوبایت)

و- رزومه علمی (فرمت pdf با حجم حداکثر ۱۰۰۰ کیلوبایت) شامل سوابق تحصیلی، افتخارات، فعالیت‌های علمی، آموزشی و پژوهشی دانشجو

برای دانلود متن کامل فراخوان کارشناسی ارشد استادمحور دانشگاه اصفهان کلیک کنید.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات