پارسه
نوگام
همپا
کیهان روان
عالم زاده

مهلت مجدد پذیرش کارشناسی ارشد استاد محور دانشگاه رازی ۱۴۰۳

پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون استاد محور دانشگاه رازی 1403

دانشگاه رازی برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ دانشجوی کارشناسی ارشد بدون آزمون استاد محور می پذیرد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست،  دانشگاه رازی، به استناد آیین نامه کارشناسی ارشد استاد محور و مصوبات شورای آموزشی دانشگاه در اجرای سیاست‌های هدایت و حمایت از دانشجویان برتر دوره کارشناسی برای ورود به دوره کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ از بین دانشجویان دانشگاه‌های مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می‌باشند در کلیه‌ی رشته‌هایی که از طریق آزمون سراسری پذیرش دانشجو دارد به صورت مازاد بر ظرفیت و با رعایت کامل مقررات مربوطه به شیوه استاد محور (مبتنی بر رفع نیازهای کشور) دانشجو می‌پذیرد.

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد استاد محور ۱۴۰۳ دانشگاه رازی

کلیه متقاضیان می‌توانند از تاریخ ۱۴۰۳/۳/۱۱ لغایت ۱۴۰۳/۴/۷ به سامانه جامع آموزشی دانشگاه رازی مراجعه و با توجه به دستورالعمل ثبت نام نسبت به بارگذاری مدارک و ثبت نام نهایی اقدام نمایند.

 

مدارک ثبت نام کارشناسی ارشد استاد محور دانشگاه رازی ۱۴۰۳ 

۱. یک قطعه عکس اسکن شده به فرمت JPEG با حداکثر حجم ۱۰۰KB، تصویر صفحات اول و توضیحات شناسنامه (درصورت داشتن توضیحات) به انضمام تصویر کارت ملی.

۲. ریز نمرات مقطع کارشناسی (به صورت غیررسمی) برای دانشجویان دانشگاه رازی از گزارش ۱۰۰۰ گلستان قابل دسترسی است.

۳. فرم تکمیل شده‌ی تقاضا (فرم شمارهٔ ۱).

۴. فرم شماره‌ی ۲ (در صورتی که داوطلب برگزیده‌ی المپیادها یا جشنواره‌های معتبر علمی یا دارای مقاله و فعالیت پژوهشی باشد).

۵. گواهی بیست درصد برتر (فرم شماره‌ی ۳) برای دانشجویان سایر دانشگاه ها. متن گواهی مورد نظر در سربرگ دانشگاه محل تحصیل کارشناسی، کپی شده و پس از شماره، تاریخ و امضا بارگذاری شود. ارائه‌ی این گواهی صرفاً برای متقاضیان سایر دانشگاه‌ها (غیر از دانشگاه رازی) الزامی است.

۶. فرم شماره‌ی ۴ (فرم تعهدنامه، تکمیل نمودن و ارسال آن برای کلیه‌ی داوطلبان الزامی است).

۷. مبلغ ثبت نام در فراخوان ۱/۲۰۰/۰۰۰ ریال (معادل صد و بیست هزار تومان) است.

پرداخت وجه تنها از طریق سامانه‌ی گلستان امکانپذیر است.

کارشناسی ارشد استاد محور دانشگاه رازی

عناوین طرح های کارشناسی ارشد استاد محور ۱۴۰۳ دانشگاه رازی

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص شرایط پذیرش و رشته‌ها و نام اساتید میزبان (پذیرندهٔ دانشجو) در مقطع کارشناسی ارشد استاد محور دانشگاه رازی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ به لینک زیر مراجعه کنید.

 

نکات مهم

۱- پذیرش برای سال تحصیلی بلافاصله پس از دانش آموختگی و صرفاً برای یک بار امکانپذیر است.

۲- مدارک متقاضیانی که در مهلت مقرر اقدام به ثبت نام اینترنتی نکرده باشند، بررسی نخواهد شد.

۳- وجه پرداختی بابت ثبت نام در این فراخوان به هیچ وجه مسترد نمی گردد. لطفاً پیش از اقدام به ثبت نام، شرایط مندرج در فراخوان را به دقت مطالعه فرمایید.

۴- درخواست متقاضی صرفاً در اولویت‌هایی بررسی می‌شود که در فرم تقاضا و در زمان ثبت نام اینترنتی، انتخاب کرده است؛ حتی در صورت‌ عدم تکمیل ظرفیت سایر رشته/گرایشهای مرتبط، به هیچ عنوان امکان بررسی درخواست در سایر گرایش‌ها وجود ندارد؛ لذا ضروری است داوطلب در انتخاب رشته/گرایش‌ها و اولویت آن‌ها دقت کند. همچنین بسیار ضروری است که رشته‌های انتخابی داوطلب هنگام انجام ثبت نام اینترنتی با رشته‌های مندرج در فرم تقاضانامه یکی باشد و همان ترتیب و اولویت رعایت شده باشد.

۵- چنانچه در هر مرحله از ثبت نام، بررسی مدارک، پذیرش اولیه و اشتغال به تحصیل مشخص شود که داوطلب شرایط پذیرش از طریق آیین نامه‌ی پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد و این فراخوان را ندارد یا مغایرتی بین مدارک و مستندات ارائه شده با اصل مدارک وجود داشته باشد، بلافاصله از ثبت نام و ادامه‌ی تحصیل وی جلوگیری و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

۶- شرکت در این فراخوان و اعلام نتایج اولیه، هیچ حقی برای متقاضی ایجاد نمی‌کند. به کلیه‌ی متقاضیان توصیه می‌شود مراحل و پیش نیازهای آزمون عادی کارشناسی ارشد را دقیقاً رعایت نمایند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات