پارسه
نوگام
همپا
کیهان روان
عالم زاده

پذیرش کارشناسی ارشد استاد محور دانشگاه شهید بهشتی ۱۴۰۳

پذیرش کارشناسی ارشد استاد محور دانشگاه شهید بهشتی 1403

جزئیات پذیرش دانشجویان استعداد درخشان در دوره کارشناسی ارشد به شیوه استاد محور سال ۱۴۰۳ دانشگاه شهید بهشتی اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، دانشگاه شهید بهشتی در اجرای سیاست‌های هدایت و حمایت از دانشجویان برتر و به منظور فراهم نمودن زمینه جذب آنان برای ورود به دوره کارشناسی‌ارشد به استناد آیین نامه کارشناسی ارشد استاد محور و مصوبات شورای آموزشی دانشگاه از بین دانش آموختگان و دانشجویان نیمسال آخر، با رعایت کامل شرایط اعلام شده، برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ مطابق لیست رشته و عناوین طرح‌های اساتید میزبان در دوره کارشناسی ارشد به شیوه استاد محور دانشجو می‌پذیرد.

نحوه و زمان ثبت نام کارشناسی ارشد استاد محور ۱۴۰۳ دانشگاه شهید بهشتی

ضروری است متقاضیان در صورت احراز شرایط نسبت به ثبت نام و بارگذاری اطلاعات در سامانه جامع آموزشی دانشگاه، پذیرش داوطلبان کارشناسی ارشد استعداد درخشان استاد محور اقدام نمایند.

 

پذیرش و ثبت نام از تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۲ لغایت ۱۴۰۳/۰۴/۱۵ خواهد بود.

نحوه ثبت نام 

۱به آدرس https://golestan.sbu.ac.ir مراجعه کرده و «ورود به سیستم» را زده و به لینک «پذیرش دانش آموختهگان ممتاز متقاضی کارشناسی ارشد بدون آزمون» رجوع کنید.

۲- پس از ورود می‌بایست اطلاعات شخصی خود و شناسه کاربری و گذرواژه خود را در سامانه تعریف نموده و شماره پرونده ایجاد شده را پس از به خاطرسپاری (یادداشت برداری)، از سامانه خارج شوید.

۳- مجدداً به آدرس https://golestan.sbu.ac.ir مراجعه و «ورود به سیستم» را زده با شناسه کاربری و گذرواژه خود (تعریف شده در مرحله قبل) به سامانه وارد شوید.

۴- در بخش «آزمون» —> «دانشگاه شهید بهشتی» —-> «ثبت نام» —-> “ثبت مشخصات اولیه داوطلب آزمون” وارد شوید و به تکمیل اطلاعات لازم بپردازید.

* داوطلبین غیرایرانی از منوی «ثبت مشخصات اولیه داوطلب غیرایرانی» وارد شوند.

۵- لازم است فرمهایی را که از این پورتال با فرمت word دریافت نموده اید، پس از تکمیل به فرمت pdf تبدیل نمایید. سپس سایر مدارک لازم را با وضوح اسکن نمایید و آن‌ها را در فرمت pdf و با حجم کمتر از ۲۵۰ کیلوبایت برای هر فایل، در سامانه بارگذاری نمایید. تمام فرم‌ها باید به صورت تایپ شده باشد. به فرم هایی که به صورت دستی تکمیل شده، ترتیب اثر داده نمی شود.

شرایط ثبت نام ارشد استاد محور دانشگاه شهید بهشتی

۱) دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته ورودی مهر ۱۳۹۹ که پس از شش نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل سه چهارم کل واحدهای درسی خود به لحاظ میانگین کل جزء بیست درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی بوده و دارای حداقل میانگین ۱۶ در رشته‌های فنی مهندسی و علوم پایه (با اعمال ضریب همترازی) و ۱۷ در رشته‌های علوم انسانی و هنر باشند.

۲) متقاضی باید حداکثر تا ۱۴۰۳/۰۶/۳۱ و طی هشت نیمسال دانش آموخته شود.

۳) دانشجویانی که دارای هرگونه محکومیت انضباطی (از شورای انضباطی دانشگاه یا وزارت عتف) با هر درجه و عنوان باشند، امکان ورود به مقطع بالاتر از طریق سهمیه استعداد درخشان را ندارند و دانشگاه مختار است در صورت اطلاع از آن در هر مرحله از ثبت نام، پذیرش، تحصیل و حتی فراغت از تحصیل با دانشجو مطابق ضوابط و مقررات برخورد نماید.

۴) پذیرش برای سال تحصیلی بلافاصله پس از دانش آموختگی و صرفاً برای یک بار امکانپذیر می‌باشد.

۵) مدارک متقاضیانی که در مهلت مقرر اقدام به ثبت نام اینترنتی نکرده باشند، بررسی نخواهد شد.

۶) وجه پرداختی بابت ثبت نام در این فراخوان به هیچ وجه مسترد نمی‌گردد. لطفا پیش از اقدام به ثبت نام، شرایط مندرج در فراخوان را به دقت مطالعه فرمایید.

ملاحظات مهم

۱- توصیه موکد می شود ثبت نام در فراخوان را به روزهای آخر ثبت نام موکول نکنید.

۲- تغییر رشته یا محل تحصیل افراد پذیرفته شده بر اساس آیین نامه کارشناسی ارشد استعداد درخشان مجاز نیست.

۳- دانشجویان دوره های مجازی، نیمه حضوری، غیرحضوری، دانشگاههای پیام نور، فرهنگیان، آزاد اسلامی (واحد شهرستانها)، غیردولتی-غیرانتفاعی، جامع علمی کاربردی، فنی و حرفه ای، پردیس های بین الملل (خودگردان)، دانشجویان ایرانی انتقالی از دانشگاههای خارج از کشور و دانشجویانی که مدرک خود را از دانشگاه های خارج از کشور اخذ نموده اند مجاز به شرکت در این فراخوان نیستند.

۴- درخواست متقاضی صرفاً در دانشکده و استاد میزبانی که انتخاب کرده است و به تشخیص دانشگاه و براساس دفترچه آزمون سراسری مرتبط با رشته تحصیلی کارشناسی و عنوان طرح پژوهشی مورد تقاضا میباشد، بررسی خواهد شد.

شرایط و زمان ثبت نام کارشناسی ارشد استاد محور دانشگاه شهید بهشتی

عناوین طرح های کارشناسی ارشد استاد محور ۱۴۰۳ دانشگاه شهید بهشتی

عناوین دارای پذیرش  کارشناسی ارشد استاد محور دانشگاه شهید بهشتی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ به شرح زیر هستند:

 

مدارک ثبت نام کارشناسی ارشد استاد محور دانشگاه شهید بهشتی ۱۴۰۳ 

۱) یک قطعه عکس اسکن شده به فرمت JPEG با حداکثر حجم ۱۰۰ کیلوبایت

۲) تصویر صفحات اول و توضیحات شناسنامه با شماره سریال به انضمام تصویرکارت ملی

۳) ریز نمرات (کارنامه کلی) دوره کارشناسی تا پایان نیمسال ششم (به صورت غیررسمی)

۴) فرم تکمیل شده تقاضا

۵) گواهی بیست درصد برای دانشجویان سایر دانشگاه ها: متن گواهی مورد نظر در سربرگ دانشگاه محل تحصیل کارشناسی کپی شده و پس از درج شماره، تاریخ و امضاء بارگذاری شود. ارائه این گواهی صرفاً برای متقاضیان سایر دانشگاه‌ها الزامی است.

۶) پرداخت هزینه ثبت نام به مبلغ ۲۰۰۰۰۰۰ ریال معادل دویست هزار تومان که لازم است صرفاً به صورت الکترونیکی از طریق «سامانه جامع دانشگاهی» واریز گردد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات