پارسه
نوگام
همپا
کیهان روان
عالم زاده

انتشار اطلاعیه ارشد استاد محور دانشگاه صنعتی اصفهان ۱۴۰۳

پذیرش کارشناسی ارشد استاد محور دانشگاه صنعتی اصفهان 1403

جزئیات پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور به شیوه استاد محور دانشگاه صنعتی اصفهان ۱۴۰۳ اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، دانشگاه صنعتی اصفهان به استناد آیین نامه کارشناسی ارشد استاد محور، از بین دانش‌آموختگان ممتاز دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به صورت بدون آزمون برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد.

شرایط ثبت نام ارشد استاد محور دانشگاه صنعتی اصفهان

۱. دانشگاه اختیار دارد از دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته ورودی مهرماه ۱۳۹۹ که پس از شش نیمسال، سه چهارم کل واحدهای درسی کل دوره را گذرانده و به لحاظ میانگین کل در محدوده بیست درصد برتر دانشجویان هم‌رشته و هم‌ورودی در دانشگاه خود باشند، پذیرش نماید.

۲. آخرین مهلت فراغت از تحصیل برای متقاضیان بدون آزمون ۱۴۰۳/۰۶/۳۱ است. پذیرش برای سال تحصیلی بلافاصله پس از دانش آموختگی و صرفاً برای همان سال امکانپذیر است. دانشجویان ورودی نیمسال دوم نیز به شرطی که در ۸ نیمسال و تا قبل از ۱۴۰۳/۰۶/۳۱ فارغ التحصیل شوند، می‌توانند درخواست بررسی پرونده دهند.

۳. دانشجویان ورودی ۱۳۹۹ لازم است طی هشت نیمسال دانش‌آموخته شوند.

۴. درخواست متقاضیان ورودی ۱۴۰۰ که در طول شش نیمسال تحصیلی در دوره کارشناسی پیوسته، دانش آموخته شوند و به لحاظ میانگین کل در مقایسه با میانگین کل هشت نیمسال دانشجویان هم‌رشته و غیر هم‌ورودی خود جزء ۲۰٪ برتر باشند، به صورت مازاد بر ظرفیت پذیرش بدون آزمون، قابل بررسی است.

۵. درخواست دانشجویان ورودی ۱۳۹۸ در شرایط زیر قابل بررسی است:

۱-۵ برای دانشجویانی که به طور همزمان در دو رشته مشغول به تحصیل هستند، مدت مجاز حداکثر ده نیمسال تحصیلی می‌باشد و در رشته‌ای که سایر شرایط آئین‌نامه را داشته باشند میتوانند از تسهیلات مربوط بهره‌مند شوند.

۲-۵ دانشجویانی که در طرح کارورزی/کارآموزی بلندمدت مصوب در دوره کارشناسی پیوسته خود شرکت کرده‌اند، به تناسب دوره کارورزی سه تا دوازده ماه، مدت مجاز حداکثر ده نیمسال تحصیلی است.

تبصره: در رابطه با بندهای ۵-۱ و ۵-۲، معدل و حد نصاب واحدهای گذارنده برای دانشجویان دو رشته‌ای یا شرکت کننده در طرح کارورزی/کارآموزی بلند مدت، پیش از دو نیمسال قبل از زمان فارغ التحصیلی (نیمسال هفتم یا هشتم بسته به اینکه طول دوره ۹ یا ۱۰ نیمسال بوده باشد) ارزیابی شده و با دانشجویانی که بیشترین واحدهای درسی مصوب را با آن‌ها گذرانده‌اند رتبه‌بندی و مقایسه می‌شوند.

۳-۵ دانشجویانی که در دوره کارشناسی پیوسته خود در دوره‌های فرعی (کهاد) شرکت کرده‌اند، مدت مجاز حداکثر نه نیمسال تحصیلی است و رتبه‌بندی نام‌بردگان بدون احتساب واحدهای درسی دوره فرعی پس از شش نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل سه‌چهارم واحدهای درسی انجام می‌شود.

۶. برای دانشجویان مهمان، انتقالی یا تغییر رشته، مدت مجاز از ورود به رشته یا دانشگاه اول تا دانش‌آموختگی از رشته یا دانشگاه دوم، حداکثر هشت نیمسال است. لازم است رتبه‌بندی دانشجو در پایان نیمسال ششم تحصیلی با دانشجویان دانشگاهی انجام شده باشد که بیشترین واحد درسی خود را با آن‌ها گذرانده‌اند.

تبصره: دانشگاه اختیار دارد برای دانشجویان تغییر رشته در دوره کارشناسی پیوسته، حداکثر یک نیمسال به سنوات مجاز اضافه نماید. در این صورت سه چهارم واحدهای درسی مصوب تا پایان نیمسال هفتم ارزیابی شده و باید جزو بیست درصد برتر باشند.

۷. برای خانم‌هایی که در دوره کارشناسی پیوسته خود صاحب فرزند شده‌اند و از مرخصی بارداری بدون احتساب در سنوات و با تایید دانشگاه استفاده کرده‌اند، مدت مجاز حداکثر ده نیمسال تحصیلی می‌باشد.

۸. بر اساس بند ۲ نامه شماره ۳۵۱۳۳۴/۲ به تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ از معاون آموزشی وزارت علوم، دانشگاه صنعتی اصفهان کاهش ۴ واحد درسی مشروط به حذف واحد به دلیل مرتبط با شیوع بیماری کرونا را در محاسبه حد نصاب واحدهای درسی برای دانشجویان ورودی مهر ۱۳۹۹ اعمال می‌نماید. مدارک دانشجویان سایر دانشگاه‌ها برای بهره‌برداری از این بند قابل بررسی است.

۹. براساس مفاد آیین نامه یاد شده دانش آموختگان کارشناسی ناپیوسته (کاردانی به کارشناسی) نمی‌توانند از این تسهیلات استفاده نمایند.

کارشناسی ارشد استاد محور دانشگاه صنعتی اصفهان

نکات مهم

۱. درخواست برگزیدگان رتبه‌های ۱ تا ۱۵ نهایی المپیادهای علمی دانشجویی برای ورود به همان رشته یا رشته‌های مرتبط، با ارائه معرفی‌نامه از دبیرخانه المپیاد سازمان سنجش آموزش کشور به صورت مازاد بر ظرفیت قابل بررسی می‌باشد.

۲. اتباع غیرایرانی مقیم ایران ورودی کارشناسی پیوسته سال تحصیلی ۱۳۹۹ و بعد از آن در صورت داشتن شرایط می‌توانند متقاضی باشند.

متقاضیان اتباع خارجی مقیم ایران به جای کد ملی، شماره پرونده دریافت شده از سامانه گلستان (طبق راهنمای ثبت‌نام) و شماره تماس خود را در اختیار استاد میزبان قرار دهند.

۳. متقاضیانی که در بیش از یک مجموعه رشته درخواست بررسی پرونده دارند، صرفاً در صورت ثبت نام مجزا در هر رشته، درخواست ایشان قابل بررسی است. لازم به ذکر است تمام مجموعه رشته‌های انتخابی طبق نظر گروه آموزشی مربوط و شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه، باید مرتبط با رشته تحصیلی کارشناسی متقاضی باشد.

۴. متقاضیان در هر مجموعه رشته می‌توانند حداکثر چهار رشته-گرایش را به ترتیب اولویت انتخاب نمایند. در صورت حذف گرایش یا تغییر ظرفیت، تقاضای داوطلب هیچ حقی برای وی ایجاد نمی‌نماید. این رشته گرایش‌ها باید منطبق با موضوعات انتخابی از استاد میزبان باشد.

۵. طبق مصوبه شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه، مبنای پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد، امتیاز تجمیع شده از معدل دانشجو، رزومه، در صورت لزوم توصیه‌نامه و مصاحبه است که با نظر دانشکده مربوط مورد بررسی قرار گرفته و به تائید کمیته منتخب دانشگاه می‌رسد. در صورت ناقص بودن مدارک داوطلب، مسئولیت‌عدم کسب امتیاز در بخش مربوط به عهده متقاضی است. تکمیل اطلاعات صحیح در قسمت مربوط به معرف علمی در زمان ثبت نام الزامی است، اما نیازی به بارگذاری مدرک نمی‌باشد.

۶. فهرست رشته-گرایش‌های مورد پذیرش در وبگاه دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه صنعتی اصفهان را می‌توانید از این لینک دریافت نمایید.

تذکر بسیار مهم: محل تحصیل تعدادی از رشته گرایش‌ها در دانشکده فنی مهندسی گلپایگان (شهر گلپایگان) است. کد این دسته از رشته/گرایش‌ها در جدول فهرست رشته‌ها با رنگ متفاوت و در قسمت توضیحات مشخص شده است. در هنگام انتخاب اولویت‌های رشته‌گرایش به این مورد توجه داشته باشید. مسئولیت هر گونه اشتباه در درج کد رشته بر عهده متقاضی است.

مدارک ثبت نام کارشناسی ارشد استاد محور دانشگاه صنعتی اصفهان ۱۴۰۳ 

 فایل اکسل اولویت‌بندی موضوهات انتخابی،

گواهی رتبه،

تصویر کارنامه (فقط برای متقاضیان سایر دانشگاه‌ها)،

تصویر کارت ملی (فقط برای متقاضیان سایر دانشگاه‌ها)،

سایر مدارک علمی مانند مدرک زبان، مقاله مجله یا همایش، رتبه در المپیاد، توصیه‌نامه و غیره.

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد استاد محور ۱۴۰۳ دانشگاه صنعتی اصفهان

توجه: متقاضیانی که قبلا در فراخوان غیر استادمحور در آذر ۱۴۰۲ (فراخوان پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه صنعتی اصفهان ۱۴۰۳) تقاضا داده‌اند و در فهرست پذیرفته شده یا در فهرست ذخیره قرار دارند، نیازی به پرداخت هزینه و ثبت نام مجدد ندارند. این دسته از متقاضیان باید با شناسه کاربری مربوط به پذیرش بدون آزمون خود وارد سامانه گلستان شوند و مدارک خواسته شده را تکمیل و ارسال نمایند.

تبصره: متقاضیانی که در فهرست ذخیره یا پذیرفته شده نیستند، عملا واجد شرایط بررسی تقاضا در شیوه استادمحور نیز نیستند.

سایر متقاضیان بایستی ثبت نام اینترنتی خود را حداکثر تا ۱۴۰۳/۰۴/۱۵ از طریق سامانه گلستان دانشگاه صنعتی اصفهان (https://golestan.iut.ac.ir) تکمیل نمایند و نیازی به مراجعه حضوری نیست.

هزینه ثبت نام جدید برابر ۱.۵۰۰.۰۰۰ ریال بوده که هم‌زمان با تکمیل پرونده در سامانه گلستان قابل پرداخت است.

امکان استرداد وجه پرداختی وجود ندارد.

  • لازم به ذکر است در صورت پذیرش اولیه و ثبت نام در دانشگاه، دانشجو ملزم به پرداخت هزینه بررسی صلاحیت عمومی متقاضیان پس از پذیرش به حساب سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بود.

  • لطفاً شماره پرونده خود را حتما یادداشت و نزد خود نگه دارید.

برای مشاهده راهنمای ثبت نام و متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک کنید.

عناوین طرح های کارشناسی ارشد استاد محور ۱۴۰۳ دانشگاه صنعتی اصفهان

متقاضیان کارشناسی ارشد استاد محور دانشگاه صنعتی اصفهان در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ از بین فهرست موضوعات معرفی شده در پیوندهای زیر، موضوع یا موضوعات مد نظر خود را پیدا نموده و با استاد میزبان مذاکره نمایند.

در صورتی که متقاضی با استاد میزبان به توافق رسید، لازم است متقاضی شماره ملی و شماره تماس خود را در اختیار استاد میزبان قرار داده تا استاد میزبان ایشان را در فهرست اولویت‌های خود معرفی نماید.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات