پارسه
نوگام
همپا
کیهان روان
عالم زاده

پذیرش کارشناسی ارشد استاد محور دانشگاه هرمزگان ۱۴۰۳

کارشناسی ارشد استاد محور دانشگاه هرمزگان ۱۴۰۳

فراخوان پذیرش دانشجوی بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد به شیوه استاد محور دانشگاه هرمزگان منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، دانشگاه هرمزگان بر اساس آیین نامه کارشناسی ارشد استاد محور برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ از میان دانشجویان ممتاز کارشناسی ورودی بهمن ۹۸ و مهر ۱۳۹۹ دانشگاه هرمزگان و سایر دانشگاههای مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به استثنای دانشگاه های پیام نور، آزاد اسلامی، غیر دولتی-غیر انتفاعی و پردیسهای بین الملل (خودگردان)، فنی حرفه ای، جامع علمی کاربردی و دوره های الکترونیکی و مجازی و نیمه حضوری) برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد به شیوه استاد محور در رشته های مندرج در این فراخوان با عناوین مشخص شده از طریق ثبت نام الکترونیکی و انجام مصاحبه دانشجو می پذیرد.

عناوین طرح های کارشناسی ارشد استاد محور ۱۴۰۳ دانشگاه هرمزگان

مشخصات اساتید و عناوین نیازهای دارای پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد استاد محور را از لینک زیر دانلود کنید:

 

شرایط ثبت نام ارشد استاد محور دانشگاه هرمزگان

۱. دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته ورودی مهر ماه سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ که پس از شش نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل سه چهارم واحدهای درسی مصوب شورای عالی برنامه ریزی آموزشی (عدد غیر صحیح تعداد واحدها به پایین گرد شود) از نظر معدل کل نمرات جزو بیست درصد برتر (عدد غیر صحیح به صورت ریاضی گرد و به عدد دد صحیح تبدیل شود) دانشجویان هم رشته و هم ورودی از مجموع دوره‌های روزانه و شبانه خود باشند و حداکثر در مدت هشت نیمسال تحصیلی دانش آموخته شوند.

تبصره ۱: دانشجویان ورودی بهمن ماه سال تحصیلی ۱۳۹۸-۱۳۹۹ نیز در صورت دارا بودن شرایط بند ۱ می توانند در این فراخوان شرکت کنند.

تبصره ۲: برای دانشجویان تحصیل همزمان به استناد آیین نامه تحصیل همزمان در دو رشته ویژه دانشجویان استعداد درخشان”، مدت تحصیل ده نیمسال است و در رشته‌ای که سایر شرایط این آیین نامه را داشته باشند میتوانند از تسهیلات مربوط بهره‌مند شوند.

تبصره ۳:  طول مدت مجاز تحصیل برای دانشجویانی که در دوره های ۳ تا ۶ ماهه طرح کارورزی شرکت کرده‌اند حداکثر ۹ نیمسال بوده و برای دانشجویانی که در دوره‌های ۶ تا ۱۲ ماهه طرح کارورزی شرکت کرده‌اند طول مدت مجاز تحصیل حداکثر ۱۰ نیمسال است.

تبصره ۴: برای دانشجویانی که در دوره کارشناسی پیوسته خود در دوره های فرعی گذراندن واحدهای درسی مازاد از سایر رشته‌ها شرکت کرده‌اند مدت مجاز حداکثر ۹ نیمسال تحصیلی است و رتبه‌بندی نامبردگان مطابق بند ۱ و بدون احتساب واحدهای درسی دوره فرعی انجام می‌شود.

تبصره ۵: برای خانم‌هایی که در دوره کارشناسی پیوسته خود صاحب فرزند شده‌اند و از مرخصی بارداری بدون احتساب در سنوات و با تایید دانشگاه استفاده کرده اند، مدت مجاز حداکثر ده نیمسال تحصیلی است.

تبصره ۶: برای دانشجویان، مهمان انتقالی یا تغییر رشته مدت مجاز از ورود به رشته یا دانشگاه اول تا دانش آموختگی از رشته یا دانشگاه دوم حداکثر ۸ نیسال است و مقایسه متقاضیان برای رتبه‌بندی و تعیین بیست درصد برتر با دانشجویان دانشگاهی انجام می‌شود که بیشترین واحد درسی خود را با آن‌ها گذرانده اند.

تبصره ۷: برای دانشجویان موضوع تبصره‌های ۲، ۳، ۵ که در مدت نه یا ده نیمسال دانش آموخته می‌شوند، (به ترتیب) معدل هفت یا هشت نیمسال ایشان با گذراندن سه چهارم واحدهای درسی مصوب با معدل شش نیمسال دانشجویان هم رشته‌ای که بیشترین واحدهای درسی خود را با ایشان گذرانده‌اند مقایسه می‌شود.

تبصره ۸: برای دانشجویانی که بر اساس برنامه درسی شورای عالی برنامه ریزی آموزشی در مدت نه یاده نیمسال دانش آموخته می‌شوند (به ترتیب) معدل هفت یا هشت نیمسال ایشان با گذراندن سه چهارم واحدهای درسی مصوب، بررسی می‌شود.

۲.   پذیرش برای سال تحصیلی بلافاصله پس از دانش آموختگی و صرفا برای یک بار امکان‌پذیر است.

۳.   پذیرش در رشته‌های تحصیلی مرتبط به رشته دوره کارشناسی بر اساس تشخیص گروه آموزشی و تایید شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه امکان‌پذیر است.

۴.   پذیرش از طریق این آیین نامه در دوره‌های روزانه به صورت رایگان انجام می‌شود.

۵.   تغییر رشته یا انتقالی از محل تحصیل افراد پذیرفته شده بدون آزمون بر اساس این آیین نامه مجاز نیست.

کارشناسی ارشد استاد محور دانشگاه هرمزگان

مدارک ثبت نام کارشناسی ارشد استاد محور دانشگاه هرمزگان ۱۴۰۳ 

۱. تصویر صفحه اول شناسنامه و کارت ملی

۲. تکمیل و بارگذاری فرم درخواست گواهی رتبه  (فرم شماره (۱)

۳. تکمیل و بارگذاری فرم درخواست پذیرش  (فرم شماره (۲)

۴۔ رزومه علمی و مستندات فعالیتهای پژوهشی

۵. ریز نمرات دوره کارشناسی تا پایان ترم ششم

۶. پرداخت مبلغ یک میلیون ریال (۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال) بابت حق ثبت نام به صورت الکترونیکی

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد استاد محور ۱۴۰۳ دانشگاه هرمزگان

متقاضیان می توانند جهت شرکت در فراخوان از تاریخ ۱۴۰۳/٣/۲۶ لغایت ۱۴۰۳/۴/١٢ با مراجعه به نشانی زیر نسبت به انجام ثبت نام الکترونیکی و بارگذاری مدارک اقدام نمایند.

نکات مهم

۱. فرمهای شماره ۱ و ۲ حتما بصورت تایپ شده تکمیل و بارگذاری گردد.

۲. به مدارک ناقص و یا مدارکی که پس از ۱۴۰۳/۴/۱۲ بارگذاری شده باشد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۳. ارائه درخواست از سوی متقاضی و دعوت به مصاحبه ، به هیچ عنوان به منزله پذیرش قطعی نیست.

۴.  وجه پرداختی بابت بررسی پرونده بوده و در صورت عدم پذیرش و یا اشتباه در واریز به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات