پارسه
نوگام
کیهان روان
عالم زاده

پذیرش کارشناسی ارشد استاد محور دانشگاه کردستان ۱۴۰۳

پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون استاد محور دانشگاه کردستان 1403

دانشگاه کردستان برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ دانشجوی کارشناسی ارشد استاد محور بدون آزمون می‌پذیرد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، دانشگاه کردستان در راستای اجرای سیاست‌های حمایت از دانشجویان برتر برای ورود به دوره کارشناسی ارشد، با استناد به آیین نامه کارشناسی ارشد استاد محور و آیین نامه کارشناسی ارشد استعداد درخشان از میان برگزیدگان علمی واجد شرایط دانشگاه کردستان و سایر دانشگاه‌ها در دوره کارشناسی ارشد و منحصرا برای موضوعات پیشنهادی استادان محترم راهنما برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ دانشجو می‌پذیرد.

شرایط ثبت نام ارشد استاد محور دانشگاه کردستان

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد استادمحور دانشگاه کردستان در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ به شرح زیر هستند:

۱- دانشجویان حائز رتبه‌های اول تا پانزدهم مرحله‌ی نهایی المپیاد علمی-دانشجویی کشور می‌توانند نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک با ارائه معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد جهت بهره مندی از تسهیلات پذیرش بدون آزمون اقدام نمایند.

۲- دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته (مجموع روزانه و شبانه) ورودی نیمسال اول ۱۳۹۹ با رعایت شرایط زیر می‌توانند نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک اقدام نمایند:

۱-۲- دانشجو پس از شش نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل سه چهارم واحدهای درسی مصوب شورای عالی برنامه ریزی آموزشی (عدد غیر صحیح تعداد واحدها به پایین گرد شود) از نظر معدل کل نمرات جزو بیست درصد برتر (عدد غیر صحیح به صورت ریاضی گرد و به عدد صحیح تبدیل شود) دانشجویان هم رشته – هم ورودی خود باشد.

۲-۲- دانشجو حداکثر در مدت هشت نیمسال تحصیلی (تا ۱۴۰۳/۰۶/۳۱) فارغ التحصیل گردد (بدون احتساب ترم تابستانی).

۳-۲- پذیرش برای سال تحصیلی بلافاصله پس از دانش آموختگی و صرفاً برای یکبار امکان‌پذیر است (فارغ التحصیلان نیمسال دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۲ و ماقبل آن مجاز به استفاده از تسهیلات این فراخوان نیستند).

۴-۲- پذیرش در رشته‌های تحصیلی مرتبط به رشته دوره کارشناسی، براساس تشخیص گروه آموزشی و تایید شورای آموزشی دانشگاه امکان‌پذیر است.

۲-۵- متقاضیان نباید رابطه سببی و نسبی با استاد پذیرنده (راهنما) داشته باشند «عضو هیأت علمی پدر، مادر، برادر، خواهر، همسر، پدربزرگ، مادربزرگ، عمو، دایی، خاله، عمه دانشجو و پدر و مادر همسرِ دانشجو نباشد» و در صورت احراز تخلف، مطابق مقررات اقدام خواهد شد.

۳- پذیرش از طریق این آیین نامه در دوره‌های روزانه به صورت رایگان انجام می‌شود، لذا در صورت انصراف از تحصیل پس از پذیرش نهایی و ثبت نام در دانشگاه کردستان، این افراد مشمول مقررات آموزشی دانشجویان انصرافی می‌شوند.

کارشناسی ارشد استاد محور دانشگاه کردستان

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد استاد محور ۱۴۰۳ دانشگاه کردستان

۱- اعلام فراخوان پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان کارشناسی ارشد به شیوه استاد محور توسط گروه امور حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه از تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۴ تا ۱۴۰۳/۰۵/۱۷

۲- گروه امور حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه پس از دریافت، بررسی اولیه پرونده‌ها و اطمینان از احراز شرایط مندرج در این شیوه نامه، مدارک و سوابق متقاضیان را جهت بررسی و ارزیابی علمی برای استاد پذیرنده (راهنما) مربوطه ارسال می‌کند.

۳- استاد راهنما پس از دریافت مدارک ضمن بررسی آن ها، نتیجه را طی یک نامه رسمی و به همراه پرونده کامل متقاضیان، به دفتر گروه امور حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه ارسال می‌کند.

۴- نتایج اولیه در شورای آموزشی دانشگاه بررسی و درصورت تایید نهایی، لیست اولیه اسامی پذیرفته شدگان در وب سایت دانشگاه اعلام خواهد شد.

۵- پس از اعلام نتایج اولیه، آن دسته از پذیرفته شدگانی که تمایل به انصراف دارند، باید در موعد مقرر (که در اطلاعیه اعلام نتایج اولیه مشخص می‌شود) انصراف کتبی خود را اعلام نمایند. عواقب ناشی ازعدم اعلام انصراف کتبی برعهده دانشجو می‌باشد.

۶- پذیرش قطعی پذیرفته شدگان منوط به تأیید صلاحیت علمی پذیرفته شدگان توسط سازمان ملی سنجش آموزش کشور و احراز صلاحیت عمومی توسط دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش دانشجو وزارت عتف می‌باشد. لازم به توضیح است که پذیرفته شدگان نهایی بایستی در بازه زمانی که بعدا اعلام خواهد شد ضمن تکمیل فرم‌های صلاحیت عمومی دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش دانشجو، آن‌ها را همراه با سایر مدارک خواسته شده (مطابق اطلاعیه بعدی) به گروه امور حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه تحویل نمایند.

۷- تغییر رشته و گرایش و تغییر استاد راهنما و موضوع پایان نامه بعد از قبولی و کسب پذیرش، به هیچ عنوان امکانپذیر نخواهد بود.

مدارک ثبت نام کارشناسی ارشد استاد محور دانشگاه کردستان ۱۴۰۳ 

۱- فرم تکمیل شده تقاضای ثبت نام (فرم شماره ۱) به همراه یک قطعه عکس ۳×۴ الصاق شده

۲- فرم تکمیل شده تأیید وضعیت تحصیلی (فرم شماره ۲) ممهور به مهر و امضای مدیر کل امور آموزشی دانشگاه.

۳- تصویر برگ اول شناسنامه و تصویر پشت و روی کارت ملی

۴- کارنامه کامل تحصیلی دوره کارشناسی پیوسته (ریز نمرات تا پایان نیمسال ششم به تفکیک نیمسال تحصیلی در یک صفحه حاوی مشخصات دانشجو و نوع دوره تحصیلی بر روی آن).

۵- اصل و کپی فیش بانکی به مبلغ ۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال (یکصد هزار تومان) به حساب بانک مرکزی به نام تمرکز وجوه درآمد اختصاصی دانشگاه کردستان

۶- ارائه گواهی رتبه صادر شده توسط دبیرخانه المپیاد علمی دانشجویی کشور برای دارندگان شرایط برگزیدگان المپیاد دانشجویی.

توجه

* در تکمیل فرم‌ها و ارسال مدارک دقت شود، چون مدارک ارسالی ناقص بررسی نخواهد شد.

* مسئولیت صحت اطلاعات ارسالی به عهده متقاضی بوده و در صورت‌ عدم صحت، دانشگاه هیچ مسئولیتی در قبال آن‌ها ندارد.

* مدارک ارسالی و وجه پرداختی عودت داده نمی‌شود.

* داوطلبان حائز شرایط می‌توانند حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۱۷ مدارک مورد نیاز را با پست پیشتاز، به آدرس دانشگاه کردستان- گروه امور حمایت از استعدادهای درخشان ارسال نمایند (تحویل مدارک به صورت حضوری نیز برای داوطلبان امکانپذیر است).

نکته مهم

درج عبارت (مربوط به پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد به شیوه استاد محور سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴)، نام و نام خانوادگی، نام دانشکده، مقطع تحصیلی و عنوان رشته مورد نظر توسط متقاضی روی پاکت الزامی است.

عناوین طرح های کارشناسی ارشد استاد محور ۱۴۰۳ دانشگاه کردستان

عناوین دارای پذیرش  کارشناسی ارشد استاد محور دانشگاه کردستان در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ به شرح زیر هستند:

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات