پارسه
نوگام
مدرسان شریف
عالم زاده

شروع ثبت‌نام وام‌های تحصیلی از اول آبان

زمان ثبت‌ نام وام‌های تحصیلی ارشد ۱۴۰۳

 ثبت‌نام وام‌های ضروری و تحصیلی دانشجویان از اول آبان‌ماه ۱۴۰۳ آغاز می‌شود.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

وام‌های دانشجویی با افزایش قابل توجه؛ ثبت‌نام از اول آبان آغاز خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس، مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان از زمان ثبت‌نام وام‌های ضروری و تحصیلی خبر داد و گفت: به دلیل اینکه ورودی‌های جدید با تأخیر در دانشگاه‌ها پذیرش شدند، ثبت‌نام‌ها کمی با تأخیر انجام می‌شود.

وی افزود: پیش از این وام تحصیلی دانشجویان ۷ میلیون تومان بوده که در حال حاضر به ۱۰ میلیون تومان افزایش یافته و وام ضروری نیز تا ۱۰ میلیون تومان است؛ همچنین دانشجویان از اول آبان‌ماه سال جاری می‌توانند نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند. رئیس صندوق رفاه دانشجویان اضافه کرد: میزان وام تحصیلی برای مقاطع کارشناسی از ۳ به ۵ میلیون تومان، کارشناسی ارشد از ۳ به ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و دکتری از ۷ به ۱۰ میلیون تومان افزایش یافته است. 

گنجی عنوان کرد: بیش از ۶۰ درصد در وام‌ها افزایش داشته‌ایم و دانشجویان از ابتدای آبان‌ماه نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

گفتنی است، پیش از این، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از افزایش ۵۰ درصدی و‍ام‌های دانشجویی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ خبر داده بود. 

برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص جزییات افزایش وام‌های دانشجویی و حذف ضامن شخصی در سال ۱۴۰۳ کلیک کنید.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات